Auteur Topic: De Gouden Kooi  (gelezen 26616 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #40 Gepost op: 13-10-2006, 23:50:36 »
Nou ja, weet niet waar de kinderen beter aan zijn. Uit huis plaatsen lijkt me een enorme impact hebben op de kids, maar een moeder die tegen je zegt "doe even gewoon" als jij verdriet hebt omdat je moeder voor hele lange tijd zo'n huis ingaat, lijkt me nou ook niet echt een stabiele factor voor je als kind.
Maar ik bedoelde er mee aan te geven dat ze hier in Nederland geen kinderen van de honger dood laten gaan als ze van de situatie weten (wat zo is). Gelukkig maar...
Oh ja OK.
Ik vind dat Natasia überhaupt nooit in zo'n huis geplaatst had mogen worden, dus laat Talpa nou maar die 10.000 euro betalen en er laten vertrekken.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #41 Gepost op: 14-10-2006, 11:58:36 »
Dat van die 10.000 euro van Jeroen van Inkel was gister in de uitzending van de Gouden Kooi.

Haar reactie was dat hij heel wat meer moest bieden en een garantie op een baan geven (dus niet alleen maar helpen daarmee) moest geven. Eerder dacht ze zelfs niet na over zijn aanbod. ::niet-ok:: (Dat is dus wat anders dan dat in dat artikeltje staat)

Ik heb het al eerder gezegd, dat mens spoort niet. Alles draait om haar, denk ze. Gelukkig krijgen de andere bewoners dat ook door blijkt uit de gesprekken die achter haar rug om worden gevoerd.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #42 Gepost op: 14-10-2006, 12:02:03 »
okee...  ::nieuwsgierig::

ik ben om, vanaf vandaag kijk ik ook :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #43 Gepost op: 14-10-2006, 21:01:30 »
Voor iedereen die af en toe eens via internet naar de Gouden Kooi wil kijken, heb ik net zoals bij Big Brother een pagina gemaakt om de 4 live streams te tegelijkertijd te bekijken. Dat kan hier:

De Gouden Kooi streams
Geniet nooit met mate...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #44 Gepost op: 14-10-2006, 22:10:19 »
ik quote mezelf nog even:

ik heb 2 bewoners bij pauw&witteman gezien.
die vrouw leek me knettergek. ze heeft 2 kinderen van 6 en 9.
vervolgens zegt ze; 'ik doe het voor mezelf én voor de kinderen. want ik vind mezelf belangrijk.'

vlieg een eind op zeg, voor de kinderen, wat hebben die kinderen er aan als hun moeder maanden van huis is??? ik kon mijn moeder vroeger nog niet eens een avond missen. te triest voor woorden.

'ik ben niet echt weg, ze zien me op tv'.
nee, net of dat helpt, die kinderen hebben aandacht nodig!
hier snap ik dus echt niks van. zielig voor de kinderen.

overigens moeten ze dus 10.000 borg betalen, en als ze een jaar blijven krijgen ze dat geld terug. als ze er eerder uit stappen zijn ze het kwijt.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #45 Gepost op: 19-10-2006, 22:39:14 »
Wat is er trouwens momenteel gaande in de gouden kooi, heb het namelijk alleen de eerste aflevering gezien.....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #46 Gepost op: 19-10-2006, 22:46:24 »
Voor iedereen die af en toe eens via internet naar de Gouden Kooi wil kijken, heb ik net zoals bij Big Brother een pagina gemaakt om de 4 live streams te tegelijkertijd te bekijken. Dat kan hier:

De Gouden Kooi streams

Wauw, ik wist helemaal niet dat er van Big Brother zoiets bestond. Daar zal ik nu ook eens naar kijken! Bedankt!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #47 Gepost op: 20-10-2006, 11:32:12 »
Die bewoners zijn trouwens nog onsympathieker/verwender en verwaander dan ik van te voren had verwacht. Aan de andere kant maakt dat het ook wel interessant, want ik blijf me verbazen dat ze zo'n aantal van dit soort idioten bij elkaar hebben kunnen vinden. oké er zijn er wel een paar die nog redelijk normaal overkomen, maar dat zijn er misschien één of twee.
Maar evengoed ben ik benieuwd hoelang ik het interessant blijf vinden. Ik ga er ook echt niet voor klaar zitten ofzo, ik heb 't nu toevallig twee avonden achter elkaar gezien bij het zappen, dat ik ben blijven hangen. Maar jongens, jongens, wat een hoop vervelende golddiggers bij elkaar zeg

 ::rofl::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2006, 13:14:31 »
Die bewoners zijn trouwens nog onsympathieker/verwender en verwaander dan ik van te voren had verwacht. Aan de andere kant maakt dat het ook wel interessant, want ik blijf me verbazen dat ze zo'n aantal van dit soort idioten bij elkaar hebben kunnen vinden. oké er zijn er wel een paar die nog redelijk normaal overkomen, maar dat zijn er misschien één of twee.
Maar evengoed ben ik benieuwd hoelang ik het interessant blijf vinden. Ik ga er ook echt niet voor klaar zitten ofzo, ik heb 't nu toevallig twee avonden achter elkaar gezien bij het zappen, dat ik ben blijven hangen. Maar jongens, jongens, wat een hoop vervelende golddiggers bij elkaar zeg

 ::rofl::

Ja inderdaad wat een debielen bij elkaar, maar het zijn sowieso meestal de raardere mensen die met zo'n programma meedoen, ik vind het niet echt een interessant programma.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #49 Gepost op: 2-02-2007, 16:34:26 »
Nena uit de Gouden Kooi

De 19-jarige Nena uit Landsmeer heeft donderdagavond de villa van het tv-programma De Gouden Kooi moeten verlaten. De blonde vamp had medebewoner Brian een karatetrap gegeven. Producent Tien heeft haar daarop uit de gezamenlijke miljonairsvilla gezet.

Producent Debora Flens zegt: ''Fysiek geweld in de miljonairsvilla is uit den boze. We moeten in zo'n geval de spelregels strikt toepassen. We hebben Nena onmiddellijk gediskwalificeerd.'' Nena, die kans wilde maken op de villa waarin zij al maanden voor het programma woont, is door haar ouders opgehaald.

De deelneemster trapte haar medekandidaat nadat hij had gezegd iets met haar te willen uitpraten. ''Brian en Nena hebben vorige week vrijdag seks met elkaar gehad'', licht de producent toe. ''Afgelopen nacht deelde zij het bed met medebewoner Huub. Brian had daar problemen mee. Maar in plaats van te praten, begon Nena te schoppen.''

Nena kreeg donderdagavond een brief van de programmaleiding. ''Beste Nena, donderdag 1 februari is een zwarte dag in De Gouden Kooi. Jouw trap tegen Brian valt onder fysiek geweld en daarom zal jij vanavond je koffers moeten pakken!'' De inmiddels ex-bewoonster is meteen vervangen door haar beste vriendin Amanda.

De borgsom van 10.000 euro, die alle bewoners moesten neerleggen toen zij in de villa trokken, ziet Nena niet terug. Een Tien-woordvoerder meldt dat het bedrag naar een door Nena te kiezen goed doel zal gaan. Volgens de zegsman heeft zij nog geen keuze gemaakt.


Klik hier voor het bewuste filmpje.

Bron: www.fok.nl

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #50 Gepost op: 2-02-2007, 18:07:43 »
Is dát nou een karatetrap... :o Wauw weer wat geleerd... ::pinokkio::

Het zou volgens John de Mol geen 'wegpestshow' worden. Dat is het wel degelijk als je het mij vraagt. Het nivo van dat programma is echt bedoevend. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2007, 23:16:16 »
Ze hebben het weer voor elkaar hoor met die show.. Wat een teringprogramma is het ook..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2007, 22:05:27 »
Het zou volgens John de Mol geen 'wegpestshow' worden. Dat is het wel degelijk als je het mij vraagt. Het nivo van dat programma is echt bedoevend. ::niet-ok::

De kijkcijfers, helaas voor John, ook. En dan is het ook nog is aan een Amerikaanse zender verkocht..
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2007, 23:50:59 »
hm, waarom wordt ze meteen vervangen? er hoort er toch uiteindelijk één over te blijven....  :-\\

Offline rudeangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is leuk!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #54 Gepost op: 4-02-2007, 03:32:10 »
Van mij mogen dit programma meteen verbieden. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #55 Gepost op: 4-02-2007, 14:30:32 »
hm, waarom wordt ze meteen vervangen? er hoort er toch uiteindelijk één over te blijven....  :-\\

Ik wou net zeggen. Ik heb er nog niks van gezien, maar dat volgens mij toch het format, dat er 1 persoon zou overblijven. Zo blijf je inderdaad wel een tijdje bezig.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #56 Gepost op: 4-02-2007, 16:23:12 »
hm, waarom wordt ze meteen vervangen? er hoort er toch uiteindelijk één over te blijven....  :-\\
Ik wou net zeggen. Ik heb er nog niks van gezien, maar dat volgens mij toch het format, dat er 1 persoon zou overblijven. Zo blijf je inderdaad wel een tijdje bezig.

Dat gebeurt pas na precies een jaar geloof ik.
The sun came up and reality set in.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2007, 15:57:15 »
Weer twee deelnemers uit Gouden Kooi na geweld 

Uitgegeven: 4 februari 2007 21:46
Laatst gewijzigd: 5 februari 2007 14:07

HILVERSUM - Twee deelnemers van De Gouden Kooi hebben zondag het televisieprogramma moeten verlaten, omdat zij eerder deze week met elkaar hebben gevochten.

 Bekijk video

Zender Tien heeft de twee mannen, Huub (25) en Nathanael (34), gesommeerd onmiddelijk te vertrekken uit het luxe landhuis dat als decor dient voor de reallifesoap. Dat liet een woordvoerder van de zender weten.


Hoer

Nathanael noemde de ex-vriendin van Huub zondagavond een hoer. Na een aantal drankjes werd de situatie 's nachts op scherp gezet. Uitgedaagd door Huub, verkocht Nathanael hem een harde schop. Later barstte in de keuken de ruzie opnieuw los, waarop Nathanael zijn rivaal aan zijn nek de tuin insleurde.

Nena

De vechtende deelnemers zijn niet de eersten die het veld ruimen vanwege geweld. Vrijdag werd bekend dat deelneemster Nena (19) na een andere kandidaat geschopt te hebben, haar koffers moest pakken.

In een reactie laat Tien weten geen maatregelen te nemen om verdere vechtpartijen te voorkomen. "Door Nathanael en Huub weg te sturen, geven we een waarschuwing aan de rest van de groep", zegt woordvoerder Maarten van Rooijen. "Fysiek geweld is onacceptabel."

Pesterijen

Toen het programma in september van start ging, voorspelden criticasters dat de bewoners elkaar door middel van pesterijen zouden proberen uit te schakelen. De opzet van de show, waarin bewoners niet worden weggestemd, zou deze tactiek uitlokken. "Onzin", vindt Van Rooijen. "Je kunt ook proberen vriendschappen te sluiten."

Gewonden

Bang voor gewonden is Tien niet. "Er is 24 uur per dag toezicht, dus als er echt iets fout gaat, grijpen we direct in." Een verklaring voor de gewelddadigheden heeft Van Rooijen niet. "Het is gewoon toeval dat het nu twee keer fout gaat. Maar deze mensen hadden vanaf het begin al een haat-liefdeverhouding. Dat is nu tot een kookpunt gekomen."

Nena, Nathanael en Huub deden al enkele maanden mee aan de reallifesoap. Zes van de dertien kandidaten zijn nog steeds in de running voor de hoofdprijs: de villa en een fors geldbedrag


Gaat lekker weer  ::)  Debielenprogramma is het ook
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2007, 23:01:22 »
Er gebeurt ten minste wel eens iets

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2007, 19:27:42 »
leuk hoor, dat westerse vermaak.

wel goed dat ze herrieschoppers er meteen uitzetten, dat toont nog van enig fatsoen.