Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 32320 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2006, 22:57:15 »
Grappig hoe Olga die tactiek van Lenny werkelijk genadeloos openbaar maakte. Erg laag op een bepaalde manier, en juist daarom ook zo goed. Erg survival-gericht. Het was haar énige kans om de eilandraad te overleven. Helaas lukte het niet, maar de poging was lovenswaardig. Zeer slap verweer van Lenny ook natuurlijk, die alleen maar wist te melden dat hij het woord "gebruikt" niet in de mond had genomen en daardoor durfde te beweren dat Olga gewoon aan het liegen was. Ja ja, dat komt overtuigend over...  ???

Respect (maar ook onbegrip!) voor de principiële stemmen op Linda. Met Curd hadden ze meer kans gemaakt: dan hoefde maar één van de dames Wietske en Linda van gedachten te veranderen en Curd was weggeweest. Nu hebben Bernadette en Koen Linda eigenlijk nog meer reden gegeven om op hen te blijven stemmen. Maar goed, er kan nog van alles gebeuren natuurlijk.

Offline robberdebob

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2006, 22:58:28 »
!@#$ Wat een stelletje zieligerds zijn die mannen toch ::oink::
Maar Olga gaat het vast wel redden in haar eentje!
Zij is gewoon DE robinson! ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2006, 23:01:00 »
Mijn 4 finalisten zijn op dit moment:
Bernadette
Koen
Wietske
Lenny (afvallerseiland)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2006, 23:04:47 »
Wel jammer dat in het voorfilmpje goed te zien is wie de immuniteitsproef wint. En nog jammerder dat het te laat is om de pool nog aan te passen.  ::pinokkio:: ;D
Zou je hier de volgende keer liever niets over willen zeggen, moet je het echt kwijt, plaats het dan ff lekker in spoilers ofzo..

Dit is toch niet leuk voor de rest die het niet opgevallen is...

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 16-10-2006, 23:06:22 »
Wietske en Linda zijn heel dom en naïef. Komop zeg, je gelooft Lenny toch niet meer blind nadat Olga dat had uitgelegd. Linda kon ook niet uit haar woorden komen, ze had niet echt een eigen mening. En Wietske is gewoon enorm naïef.

inderdaad en Olga zit daar niet te liegen want als ze dat wel zou doen zou dat heel dom zijn.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 16-10-2006, 23:08:28 »
Zou je hier de volgende keer liever niets over willen zeggen, moet je het echt kwijt, plaats het dan ff lekker in spoilers ofzo..

Dit is toch niet leuk voor de rest die het niet opgevallen is...

Hoezo? Daarom heb ik expres geen naam genoemd en vlak voor de start van de uitzending gepost.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 16-10-2006, 23:10:34 »
er is niet voor niets zo'n topic met spoilers...
Ik vind het gewoon niet leuk als mensen hier dingen gaan verklappen, ook al noem je geen namen, je wordt wel nieuwsgierig en gaat wel kijken...


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 16-10-2006, 23:15:32 »
er is niet voor niets zo'n topic met spoilers...
Ik vind het gewoon niet leuk als mensen hier dingen gaan verklappen, ook al noem je geen namen, je wordt wel nieuwsgierig en gaat wel kijken...

Daarom had ik het gepost vlak voor de uitzending, nadat de laatste preview was uitgezonden. Maar goed, zal het niet meer doen.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2006, 23:17:07 »
Bedankt, ik weet niet of ik de enige ben, maar ik irriteer me eraan, zo lees ik ook al weer iets in het olga topic,

komaaan.....
zo irriterend...


Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 16-10-2006, 23:17:57 »
Waarom hebben Olga, Bernadette en Koen in hemelsnaam op Linda gestemt? Ik snap wel waarom ze haar kiezen maar tactisch was het idd niet! Beetje domme actie vond ik dat....

Lenny z'n gezicht sprak boekdelen toen Olga begon te praten. Ik begrijp Wietske wel een beetje door te doen alsof ze Lenny geloofde, anders ligt ze eruit bij de Grote 5.....en dat wil je toch niet hè.....Maar hopelijk vergeet ze de woorden van Olga niet!! >:D

Maar wat ik echt niet begrijp is hoe Linda zo ver kan komen, zelfs het behang van de bejaardenkamer van oma vertoont meer leven dan zij....Kom op zeg, actie in de tent...Doe eens iets!! Of laat de productie alleen maar deze kant van Linda zien?? ??? :-X

Leuke aflevering was het wel, genoeg actie in ieder geval en steeds maar weer die complotten die geen complotten zijn ;) Elk jaar weer opnieuw!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2006, 23:59:19 »
Waarom hebben Olga, Bernadette en Koen in hemelsnaam op Linda gestemt? Ik snap wel waarom ze haar kiezen maar tactisch was het idd niet! Beetje domme actie vond ik dat....

Vindt dat niet zo stom. Je zou je eigen wel ongeloofwaardig maken door tactisch te gaan stemmen als je 4 dagen lang hebt lopen zeuren dat je tegen tactisch stemmen bent. Ze hebben nu gewoon de eer aan hun eigen gehouden door op de zwakste te stemmen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 17-10-2006, 00:13:45 »
Het was een prachtige uitzending, keb er weer van genoten. Olga is voor mij de kampieoen van vanavond, recht door zee, en eerlijk. Go girl
Krijgen de 3 zelfbenoemde "kanjers" nu spijt van hun beslissing? Heb ik dat goed gehoord?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 17-10-2006, 00:26:52 »
Het was een prachtige uitzending, keb er weer van genoten. Olga is voor mij de kampieoen van vanavond, recht door zee, en eerlijk. Go girl
Krijgen de 3 zelfbenoemde "kanjers" nu spijt van hun beslissing? Heb ik dat goed gehoord?
Volgens mij waren het er maar 2, die zijden dat ze spijt hadden.
Misschien zegt dat iets over het gedrag van Curd? ::vergroot::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 17-10-2006, 10:57:27 »
Ik vond het heel spannend. Minder spannend is natuurlijk dat de tweede kans zo overduidelijk is gemaakt. Ik vond het altijd spannend om dat af te wachten of de afvaller de kans neemt, nu staat dat al vast. Maar goed er komt vast weer iets anders raars terug. Ik vond het goed van Olga dat ze zei wat ze wilde zeggen! Balen is natuurlijk wanneer Bernadette de volgende zou zijn voor het afvallerseiland, dan bestaat er geen kans meer op een finale met beide dames. Maar ik ben nog steeds van mening dat een complot moet kunnen, ookal is het nog zo oneerlijk voor de anderen. Wel heel jammer dat er meteen ook geen ruimte meer was op normale gesprekken, waardoor het alleen nog ging over stemmingen. Tot op heden komen de persoonlijkheden nog veel te oppervlakkig aan bod, terwijl er meer aan deze mensen te beleven valt dan we nu zien. Ik snap dat mensen deze editie de minste vinden, dat zou ik ook hebben als regulier publiek. Als afvaller vind ik het waanzinnig spannend, omdat ik een aantal van de mensen ken. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 17-10-2006, 12:17:45 »
wat betreft dat afvallerseiland: ik meen toch echt dat e.p. zei dat vanaf nu iedere deelnemer tot het eind van de expeditie in het spel blijft. dus diegenen die naar dat eiland gaat, blijft daar tot het einde en maakt kans op een finaleplaats. toch?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 17-10-2006, 12:23:17 »
wat betreft dat afvallerseiland: ik meen toch echt dat e.p. zei dat vanaf nu iedere deelnemer tot het eind van de expeditie in het spel blijft. dus diegenen die naar dat eiland gaat, blijft daar tot het einde en maakt kans op een finaleplaats. toch?

Ik ga er wel vanuit, dat begreep ik ook zo. Dat wil zeggen dat er dus niemand meer afvalt, hoe ze dat dan doen, geen idee. Misschien dat ze punten kunnen krijgen voor het doen van proeven of zo?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 17-10-2006, 13:21:55 »
wat een aflevering!! wat ongelovelijk dom om direct te zeggen dat je met z'n vijven de anderen eruit gaat stemmen, de stemming in het kamp was onmiddelijk gezet en ik begin me te irriteren aan een aantal mensen (lekker want dat hoort ook bij ER)helaas ook aan ignace;hoe hij dat brengt aan de anderen idd iemand die geen relatie met anderen mensen wil vanwege vrijheid tja dan heb je idd alleen met jezelf te maken, ik heb echt met verbazing gekeken. Lenny idem dito zo dom ik geloof dat olga helemaal niet zit te liegen of ze wou ff kijken hoe lenny zou reageren? want ja 1+1=2 linda en wietske hadden direct kunnen bedenken dat zij ook de pineut zouden worden volgens het complotje en curd....weet ik ff niks over te zeggen en dat zegt al genoeg dus voor mij blijven absoluut als enorme toppers bovenaan staan bernadette en olga ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 17-10-2006, 13:38:10 »
Ik ga er wel vanuit, dat begreep ik ook zo. Dat wil zeggen dat er dus niemand meer afvalt, hoe ze dat dan doen, geen idee. Misschien dat ze punten kunnen krijgen voor het doen van proeven of zo?
Ik verwacht dat Olga nog een stuk of 4 afvallers erbij krijgt, en dat zij dan met z'n 5-en voor 1 finaleplaats strijden, misschien a la Strijd der Titanen? Dat heeft Ryan geen windeieren gelegd, trouwens!
Keep calm and eat chocolates!

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 17-10-2006, 17:25:50 »
Eindelijk actie op het scherm. Die Olga toch  ::trots::

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 17-10-2006, 17:27:39 »
Wat zijn Wietske en Linda toch irritant nikszeggend. Letterlijk en figuurlijk. Olga spreekt Ignace aan op complotvorming en zij zitten lekker alleen maar voor zich uit te staren. Durf dan in ieder geval nog voor Ignace op te komen, jullie zitten toch ook in dat complot! En ja, het is een complot.