Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 32042 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 8
« Gepost op: 16-10-2006, 12:02:54 »
Vanavond wordt de samensmelting een feit !! Zal het complot van noord standhouden? Waar gaat de ruzie tussen Olga en lenny over? En zal het eten en drinken op het samensmetlingsfeestje gevolgen hebben bij een proef?

Hier kun je alles kwijt over aflevering 8
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2006, 14:13:54 »
We ziullen het vanavond zien de ruzie gaat volgens mij over t stemgedrag van de anderen. Daarom ga ik er ook vanuit dat Olga er nog in blijft.
Maar als ze ruzie gaat maken met Lenny tja dan staat ze straks wankel.
Ik zou doodziek worden van al dat eten wat op tafel komt straks, nog maar te zwijgen van alle drank.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2006, 19:14:36 »
Misschien wel weer de slaapproef, ik vind die geweldig!!!!

We zullen het binnen een paar uurtjes weten!!!

Groetjes ::bravo::

Tessa

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2006, 20:05:04 »
Als ik deelnemer was, zou ik er toch maar serieus rekening mee houden dat je na die schranspartij een proef moet doen.

Dus kandidaten: Geniet, maar drink met mate!!!  ::joehoe::


Het zou wel heel dom zijn als ze daar zelf geen rekening mee houden.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2006, 20:28:43 »
Misschien wel, maar er is weliswaar elk jaar een samensmeltingsfeestmaaltijd en nog maar twee keer een slaapproef geweest. Ik ga niet uit van een slaapproef, maar het zou wel leuk zijn... ik ben gek op die slaapproef... en vorig jaar was het zo ontzettend duidelijk dat die proef eraan zat te komen, dat was nog het leukste, omdat een aantal mensen zich alsnog helemaal vol aan het proppen/gieten was  ::rofl::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2006, 20:51:18 »
Ik heb heel veel zin de aflevering van vanavond. Ik heb eindelijk het idee dat het vanaf nu echt spannend gaat worden en dat er een echte onderlinge strijd gaat ontstaan en ik hoop vanaf nu ook met veel onverwachte wendingen in het programma..... ;D ;D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2006, 21:16:03 »
Ja Stephanie ik ben t met je eens t word nu allemaal zo voorspelbaar!
Ik ben er klaar voor.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 16-10-2006, 21:23:14 »
Wel jammer dat in het voorfilmpje goed te zien is wie de immuniteitsproef wint. En nog jammerder dat het te laat is om de pool nog aan te passen.  ::pinokkio:: ;D
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2006, 22:36:30 »
Mooie aflevering. :) Lenny, Curd en Ignazio kwamen heel negatief over, waardoor het er steeds meer op lijkt dat hun complot de finale niet haalt. Dat is funest voor een publieksstemming, twee negatieve kandidaten in de finale.

Wel apart dat Ignazio weigert om hun complot bij zijn naam te noemen. Als je met elkaar afspreekt om allemaal op één persoon te stemmen, dan is het toch gewoon een complot? Ik vind trouwens wel dat hij het hele stemgebeuren dom aanpakt, waarom zou je Olga vertellen dat zij als eerste wegmoet en zeg je tegen haar dat je met Curd en Lenny wil overblijven?

Olga & Bernadette hebben een mooi gevecht geleverd om in het spel te blijven.  ::ok:: Dat Olga alles openbaar maakt op de eilandsraad was fantastisch, hopelijk doen de naieve vrouwen er iets mee. ;) Koen's gevecht met de vis en Olga vs. het complot was mooi gemonteerd. ::jaja::

Ik geloof dat Linda tot de eilandsraad geen woord heeft gezegd in de aflevering. Vreemd dat als er nog maar acht kandidaten over zijn, iemand zo weinig aandacht krijgt.  ???
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2006, 22:41:00 »
Wiets en Linda gaan samenwerken met Koen en Bernadette. Let maar op. Vervolgens gaat Curd aanpappen bij die anderen en worden Ignace en vervolgens Lenny weggestemt.

Maar goed, ik ben vast naief dat ik Expeditie Robinson denk te voorspellen.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 16-10-2006, 22:42:53 »
Jammer dat Olga weg moest. De discussie over het complot is inderdaad goed neergezet in de aflevering. Ik hoop dat Bernadette, Koen, Linda en Wietske vanaf de volgende aflevering een complot gaan vormen zodat die andere in een zwakke positie staan >:D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 16-10-2006, 22:43:13 »
Bah wat een meelopers die Wietske en Linda, bah.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 16-10-2006, 22:43:30 »
Beste aflevering tot nu toe  ::joehoe::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 16-10-2006, 22:45:36 »
mooie aflevering alleen vind het jammer dat Olga werd weggestemd.
En van Linda horen we echt bijna niks alleen bij de eilandraad en ze had zo'n klein gemeen lachje.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 16-10-2006, 22:46:20 »
ben wel blij dat olga weg is, niet omdat ze zo vreselijk is, maar omdat er nu echt leuke dingen gaan gebeuren. nu heeft kamp zuid weer reden om te gaan flamen..
eindelijk eens wat leven in de brouwerij  ::jaja::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 16-10-2006, 22:47:17 »
Naa deze aflevering heeft Linda weer heel erg afgedaan voor mij maar dat geldt ook voor Lenny, Ignazio en Curd waren al niet mijn favorieten bij ER.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2006, 22:49:37 »
Wietske en Linda zijn heel dom en naïef. Komop zeg, je gelooft Lenny toch niet meer blind nadat Olga dat had uitgelegd. Linda kon ook niet uit haar woorden komen, ze had niet echt een eigen mening. En Wietske is gewoon enorm naïef.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 16-10-2006, 22:52:02 »
Wietske en Linda zijn heel dom en naïef. Komop zeg, je gelooft Lenny toch niet meer blind nadat Olga dat had uitgelegd. Linda kon ook niet uit haar woorden komen, ze had niet echt een eigen mening. En Wietske is gewoon enorm naïef.
Die twee meiden zijn flink dom ja...

Offline loesje63

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 16-10-2006, 22:52:59 »
een geweldige aflevering. Heel erg jammer dat Olga er uit is. Ze vertelde alles zo duidelijk en nog konden Wietske en Linda het niet geloven.
Nu maar hopen dat Bernadette en Koen een "complotje" kunnen regelen met Linda en Wietske want die Ignace en lenny vind ik niet robinsonwaardig als ze het op deze manier gaan spelen.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 16-10-2006, 22:55:45 »
Maar goed, ik ben vast naief dat ik Expeditie Robinson denk te voorspellen.

Haha  ::tandpastasmiley::

Idd leuke aflevering, jammer dat Olga eruit is en haar actie tegenover Lenny was idd goed!

Wat mij opviel/Wat ik raar vond was dat EP bekend maakte aan heel de groep dat ze een 2e kans zouden hebben. Waarom hielden ze dat niet gewoon geheim net als altijd.
Ik hoop niet dat er mensen zijn die niet meer voor de volle 100% hun best doen, omdat ze "toch een 2e kans hebben". Ik denk en hoop het niet, maar toch een beetje vage actie vond ik.

Do you want to go to the Seaside?