Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 32310 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2006, 10:25:52 »
Een aaneenschakeling van domme opmerkingen en acties was deze aflevering. Een complot smeden met z'n vijven vind ik laf en flauw. Het mag, het kan taktisch zijn, maar om met Bas Westerweel te spreken (in PE): Je kunt winnen als een rat of verliezen als een heer. Die keuze is vrij, maar dan zul je wel met je Robinsonbeeldje als rat verder door het leven moeten ten overstaan van de hele natie. Moet je willen.

Als je een complot vormt, hoef je nog niet meteen als rat over te komen voor de hele natie. Karin, Richard en Derek (en Frank?) hebben ook meegewerkt aan een complot, maar dat is toen erg weinig in beeld gebracht en dus worden zij niet als rat gezien.
Nog even niks.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2006, 15:28:26 »
Als je een complot vormt, hoef je nog niet meteen als rat over te komen voor de hele natie. Karin, Richard en Derek (en Frank?) hebben ook meegewerkt aan een complot, maar dat is toen erg weinig in beeld gebracht en dus worden zij niet als rat gezien.

Helemaal mee eens vrijwel ieder jaar word na de samensmelting een complot/afspraak gemaakt door mensen die het meeste met elkaar hebben meestal omdat ze deze personen gewoon beter kennen van vorige eiland(en). Lullig als je aan de verkeerde kant van de lijn zit maar zo is nu eenmaal het spel ::jaja::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 21-10-2006, 15:55:33 »
Helemaal mee eens vrijwel ieder jaar word na de samensmelting een complot/afspraak gemaakt door mensen die het meeste met elkaar hebben meestal omdat ze deze personen gewoon beter kennen van vorige eiland(en). Lullig als je aan de verkeerde kant van de lijn zit maar zo is nu eenmaal het spel ::jaja::
Dat zei Linda ook de hele tijd op de eilandraad, oh wat heb ik me daaraan geïrriteerd  ::) ::)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2006, 17:13:40 »
Dat zei Linda ook de hele tijd op de eilandraad, oh wat heb ik me daaraan geïrriteerd  ::) ::)
Maar het klopt wel...

Offline danny_z

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 22-10-2006, 01:10:51 »
Nou ik ken Linda goed genoeg en ik weet wel zeker dat Linda daar niet niks heeft gezegd!
Zo zag je in de voor stukjes dat Linda en Olga ruzie hadden! En tijdens de uitzending heb je daar helemaal niks over gezien!

Het is en blijft tv he!

je kent linda dan misschien, maar heb je de hele eilandraad al bekeken??
er komt geen zinnig woord uit!
eveneens uit wietske haar mond hoor ik niks wat interessant is!
de meest saaie kandidaten ooit.... ::niet-ok:: ::niet-ok::

als je alle filmpjes op de site van talpa gaat bekijken komt er bij mij maar een ding uit:
wietske is heel vriendelijk en doet iets als de camera erbij is, en linda voert de hele dag helemaal niks uit... ::niet-ok::
en dat komt niet alleen uit olga haar mond in de filmpjes van olga geeft zich blood!
koen stemt op linda met de woorden:
ik ga hier zelfs geen woorden aan vuil maken...dat zegt mij genoeg
en zoals marlie al citeerde:"als je met de boot op je nieuwe eiland aankomt en je zit je nagels schoon te maken"...dan hoor je daar niet eens thuis...

jammer wel dat ik het gevoel krijgt dat de drie (olga, bernadet en koen) michelle missen...
wilde ze zelf weg, was ze teleurgeteld in zichzelf...waarom gaf klaar haar geen immuniteit...
heeft klaar het aangeboden en zou ze dat aanbod hebben afgeslagen?

voor de kandidaten een weet...ik blijf m'n twijfels bij haar vertrek houden!

p.s.
@ amanap:
ben je soms familie van wietske...de enige bij wie je reageert is bij wietske...en je houd haar altijd de hand boven het hoofd...dit valt op, of heb je geen ogen in je hoofd en zijn je oren eraf gevallen?