Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 32038 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #20 Gepost op: 13-11-2006, 22:50:30 »
kom kom,verdiende loon?beetje overdreven niet?ik vind dat ze nu allemaal hetzelfde reageren zoals ,het pact; eerst tegen hun deed.curd was er zelf ook bij toen met dat complot.en wat heeft curd dan beter gedaan dan wietske omdat ze nu alleen wietske zo straffen.curd was net zo verkeerd bezig maar hij heeft wel een tweede kans bij hun gekregen.ik vind het wel erg hard hoor!je zal zelf maar in wietske's schoenen staan.nou,ik zou ook echt mijn ogen uit me kop janken!dat complot was zeker niet tof,daar ben ik het mee eens.maar het was een complot die met zijn vijven was gesloten en nu zijn er twee de lul.linda en wietske.olga was mijn favoriet,maar is vet gezakt.nee hoor,laat lenny het maar lekker worden!de ultieme robinson.wat een hoop gezeik zeg op datisla monte.het zal wel door de honger komen[hoop ik].ik vond de beelden van wietske echt heel erg,dus verdiende loon?mijn reet!

Offline loesje63

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #21 Gepost op: 13-11-2006, 22:50:43 »
Ik vond het oke dat ze Wietske duidelijk maakten waarom ze problemen hadden met haar maar wat ik mistte was een stukje nazorg.
Ze hadden het m.i. wel met haar mogen uitpraten.
Vond het ook tegenvallen van Kurt dat hij Wietske zo hard liet vallen.
Ik ben geen Wietskefan, maar vond dit niet netjes t.o.v. haar. ::ohno:: ::ohno::

Verder heb ik toch wel weer genoten vanavond, Linda liet meer van zichzelf zien, Bernadette zag je nu toch ook an een heel andere kant.

Ben benieuwd naar volgende week.....wat houdt dat pijlen schieten in en waarom schoot Lenny op Ignace?????????? ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #22 Gepost op: 13-11-2006, 22:50:57 »
Waarom moeten mensen zo keihard zijn over elkaar. Wietske komt inderdaad over als iemand-zonder-mening, maar so what?! Ze is nu toch dr eigen slachtoffer al geworden. Ik vind eigenlijk niet dat ze zo 'openlijk' de grond in getrapt hoeft te worden. Waarom kan t niet gewoon een beetje aardiger :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #23 Gepost op: 13-11-2006, 22:51:46 »
Ik vond t heel erg tegenvallen hoe Wietske behandeld werd. Verdiend of niet ,zo ga je met mensen niet om. Olga is wat mij betrefd nu ook in achting gekelderd,ik vond haar hart en medogenloos. Grenzen zijn overschreden.
Wat iemand ook gedaan heeft het kan niet zo erg zijn dat je emotioneel zo gepakt word. En dan t gedrag van Curd ::niet-ok::, de ikhebergeenwoordenvoor kruiper.
Ik zou graag horen dat er nu eindelijk over hem eens een boekje word opengedaan de
@$%@&*hommel.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2006, 22:53:26 »
En dan t gedrag van Curd ::niet-ok::, de ikhebergeenwoordenvoor kruiper.

Welk gedrag? Behalve slakken zoeken heb ik hem niks zien doen.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2006, 22:55:00 »
Wat is er mis met mensen confronteren met hun gedrag? Wietske was daardoor zwaar geshoqueerd, en waarschijnlijk dat ze daarom ze verdrietig reageerde. Maar in de grond trappen heb ik ze echt niet zien doen hoor..
First you go backwards, but then forwards again

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #26 Gepost op: 13-11-2006, 22:57:01 »
Ik vond t heel erg tegenvallen hoe Wietske behandeld werd. Verdiend of niet ,zo ga je met mensen niet om. Olga is wat mij betrefd nu ook in achting gekelderd,ik vond haar hart en medogenloos. Grenzen zijn overschreden.
Wat iemand ook gedaan heeft het kan niet zo erg zijn dat je emotioneel zo gepakt word. En dan t gedrag van Curd ::niet-ok::, de ikhebergeenwoordenvoor kruiper.
Ik zou graag horen dat er nu eindelijk over hem eens een boekje word opengedaan de
@$%@&*hommel.

ik had het niet beter kunnen verwoorden.curd ,daar klopt ook geen bal van.echt gemeen hoor!wietske,tja,ik begrijp heus wel dat het voor de anderen frustrerend is als iemand nooit echt zijn mening geeft,maar negeren?dat is echt erg hoor!!!en dat vanwege een complot?er waren er 5 hoor die meededen.en tja,een spel is een spel.complotten kunnen nu eenmaal gesmeden worden maar zo hard met iemand omgaan.iemand echt kapotmaken.nee,dat is geen spel.dat is gemeen en harteloos

Edit: Quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 14-11-2006, 20:16:44 door Test »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #27 Gepost op: 13-11-2006, 22:57:30 »
'iemand kapotmaken'

pfff wat overdreven zeg..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #28 Gepost op: 13-11-2006, 22:58:11 »
ik vond olga haar woorden 'daar heb ik geen respect voor' echt zo minachtend.
je hebt altijd wel iemand die je niet ligt; logisch, maar een mens is een mens en geen monster.
wat heeft wietske nou helemaal fout gedaan?
het klikte niet tussen haar en olga, ze was misschien wat minder sociaal, en ze deed mee aan een complot. nu doet olga dus precies hetzelfde richting wietske, datgene waar zij zo op tegen was. en dan puur op de persoon. dat vind ik nog veel erger.
en curd is inderdaad echt te duf voor woorden. ik kon me er eerst niet zo in vinden 'hij waait met alle winden mee', maar nu... populair in de groep, en te min om zijn 'vriendin' even te begroeten. [als ik het goed gezien heb tenminste]. jammer hoor.
 

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #29 Gepost op: 13-11-2006, 22:59:25 »
Wat is er mis met mensen confronteren met hun gedrag? Wietske was daardoor zwaar geshoqueerd, en waarschijnlijk dat ze daarom ze verdrietig reageerde. Maar in de grond trappen heb ik ze echt niet zien doen hoor..

iemand negeren.niet willen dat iemand nog met je praat.praat maar met een boom ofzo,als het maar niet tegen mij is.......is dat dan niet iemand in de grond trappen?klopt...het is erger,net doen ofdat iemand niet bestaat

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2006, 23:00:15 »
Maar niet iedereen kan het evengoed met elkaar vinden en Olga enzo kunnen het niet goed vinden met Wietske EN linda dus daarom doen ze volgens mij zo, Olga heeft tenminste een eigen mening en laat zichzelf zien en dat is goed!

En nu vind iedereen Wietske en Linda ineens heilig ??? na alles wat hun geflikt hebben :o snap niks meer van sommige hier........

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #31 Gepost op: 13-11-2006, 23:01:27 »
iemand negeren.niet willen dat iemand nog met je praat.praat maar met een boom ofzo,als het maar niet tegen mij is.......is dat dan niet iemand in de grond trappen?klopt...het is erger,net doen ofdat iemand niet bestaat
Dat zijn de beelden van volgende week schat, dat moeten we nog zien..

Maar niet iedereen kan het evengoed met elkaar vinden en Olga enzo kunnen het niet goed vinden met Wietske EN linda dus daarom doen ze volgens mij zo, Olga heeft tenminste een eigen mening en laat zichzelf zien en dat is goed!

En nu vind iedereen Wietske en Linda ineens heilig ??? na alles wat hun geflikt hebben :o snap niks meer van sommige hier........
Nee ik ook niet, maar goed
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #32 Gepost op: 13-11-2006, 23:03:06 »
Wat is er mis met mensen confronteren met hun gedrag? Wietske was daardoor zwaar geshoqueerd, en waarschijnlijk dat ze daarom ze verdrietig reageerde. Maar in de grond trappen heb ik ze echt niet zien doen hoor..

nóg niet met woorden nee. dat komt volgende week wel.
nu wordt olga geconfronteerd met haar gedrag, en wel hier.
de ongewenstheid van wietske spat van het beeldscherm, en dat is gewoon zo onrespectvol.
olga doet nu precies datgene waar zij zelf op tegen is. oog om oog... kun je doen, je kunt er ook voor kiezen om het niet te doen.

Offline loesje63

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #33 Gepost op: 13-11-2006, 23:06:11 »
Ik vind Wietske en Linda zeker niet heilig, ze hebben toch ingestemd met het complot wat Olga en Koen de kop heeft gekost.
Misschien vindt de 1 dat ze dit verdient hebben en de ander dat het toch wel wat hard overkomt nu Wietske in de put zit.
Het is ook moeilijk om met geconfronteerd te worden met jezelf....het is niet fijn om te zien dat iemand het moeilijk heeft.

Olga is wel harder maar ik denk ook zeker wel rechtvaardig. Ik heb wel respect voor haar. ze komt eerlijk uit voor haar mening en dat vind ik dapper. Menigeen die dat niet durft!!!!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #34 Gepost op: 13-11-2006, 23:06:22 »
iemand negeren.niet willen dat iemand nog met je praat.praat maar met een boom ofzo,als het maar niet tegen mij is.......is dat dan niet iemand in de grond trappen?klopt...het is erger,net doen ofdat iemand niet bestaat

Plus de opmerking van Koen dat hij de muziek zoveel mist dat zelfs Wietske zou mogen zingen...  :-X Of dat Olga zegt dat ze geen respect voor Linda heeft, dat Linda geen karakter heeft en dat Wietske geen eigen wil heeft.
Nog even niks.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #35 Gepost op: 13-11-2006, 23:08:08 »

En nu vind iedereen Wietske en Linda ineens heilig ??? na alles wat hun geflikt hebben :o snap niks meer van sommige hier........

aaah, ik zou het er wel in willen STAMPEN...
maar zal het toch maar met woorden doen.  :)

WAT hebben linda en wietske geflikt?
1. ze liggen olga niet
2. olga ligt hen niet
3. ze lagen niet zo goed in de groep als de anderen
4. ze hebben een complot gehad

dat zijn dus de redenen om iemand te negeren, weg te cijferen?
dat gaat mij dus veel te ver en dat heeft niks met heiligen te maken.

als mensen negatief doen over linda en wietske, is bv olga dan meteen een heilige?
dit gaat niet over linda en wietske maar over het gedrag van olga.
als het gedrag van linda en wietske onder de loep gelegd mag worden, mag het gedrag van olga ook wel eens. want hoe zij wietske behandeld, dat is onrespectvol.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #36 Gepost op: 13-11-2006, 23:11:25 »
Curd en Koen zijn ook maar meelopers ze doen precies wat Olga wil en hebbben ook geen eigen mening, althans ik zie ze er niet voor uit komen. En Wietske zal dat moeten gelden. Nee dit klopt voor geen meter weer.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #37 Gepost op: 13-11-2006, 23:18:41 »
[precies,het gaat echt niet om linda en wietske maar om het gedrag van olga en de rest.tuurlijk is het eerlijk van olga om haar ermee te confronteren enzo.dat vind ik juist het toffe aan olga.ze is eerlijk en niet op haar mondje gevallen.enneh,wietske en linda zijn voor mij echt geen heiligen hoor!net zomin als curd.maar het gedrag van olga vond ikzelf persoonlijk te ver gaan.oja enneh,dat het volgende week pas komt over dat negeren enzo dat klopt.ik liep al op de feiten vooruit.maar ik blijf het toch hard vinden.ik snap best dat als je iemand niet mag dat je diegene gaat ontwijken en je hoeft er niet poeslief tegen te doen.je ligt elkaar of je ligt elkaar niet.maar dit is onvolwassen gedrag.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #38 Gepost op: 13-11-2006, 23:23:39 »
Hear hear!

Ik schaar me volledig achter Lautjuh en de anderen die het voor Wietske opnemen.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #39 Gepost op: 13-11-2006, 23:25:27 »
Waar ik me aan stoorde was het feit dat Olga niemand liet uitpraten. En die vreselijke pruillip die ze er dan bij trekt :-X
Ze "claimt" haar eiland, bepaalt "haar" regels....snap het wel een beetje maar begin het nu wel wat irritant te vinden :-\\

Het wordt tijd voor die evenwichtbalk daar op dat eiland! Ze hebben daar tijd teveel...en beseffen volgens mij niet dat ze voor hetzelfde geld al in the plane richting huis hadden kunnen zitten ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."