Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 32031 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #60 Gepost op: 14-11-2006, 21:55:56 »
I wil het effe over Lenny hebben. volgens mij gaat hij iets doen wat ik al verwacht had, Iggi een mes tussen zijn ribben steken.

Lenny is iemand die alleen voor zijn eigen winst gaat en dat kan bij ER verkeerd uitpakken ! Hij denkt nog steeds dat als je immuniteit wint dat (dus een spel wint) je een "echte" robinson bent ! 

Als voetballer moet hij toch begrijpen dat het niet gaat om zelf doelpunten te maken maar er voor zorgen dat je als team wint....hij verspilt veel kracht met het winnen wat helemaal niet nodig is, als hij een "echte" robinson is dan hoef hij niet bang te zijn om weggestemd te worden.!

Als het erop aan komt en er moet gestemd worden dan heb je veel kans dat de afvallers dan voor iemand kiezen die niets gewonnen heeft en toch in de finale zit.....want dan heb je iets bereikt.
Hoe je het nu draait of keert,Wat wij als kijker zien is dat het normaal zou zijn,mocht Lenny deze ER winnen  ::ok:: ::ok::

Offline kahlan555

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #61 Gepost op: 14-11-2006, 22:32:32 »
Vreemde wending zo, dat bijna iedereen het voor Wietske begint op te nemen...Het lijkt er weer op dat de sterkste (Olga) het onderspit delft tegen de calimero (Wietske). Iedereen krijgt gelijk het zielige jonge hondjes syndroom als iemand begint te huilen. Wat als Olga in die eerste dagen alleen vreselijk had zitten huilen? Nee, ze was sterk, zat alleen op een klein rot eilandje, doodeng 's nachts met die onweer en regen.. Bijna geen eten, weggestemd door een complot en geen kans gekregen omdat..anderen te slap zijn om op eigen kracht Robinson te worden. Dit had ik Wietske weleens willen zien doen.
Als we het over hard hebben dan wil ik dit wel eens vergelijken met John en Esther dat was pas hard!

Maar goed net als in Robinson waaien hier ook heel veel mensen met alle winden mee.


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #62 Gepost op: 14-11-2006, 23:34:05 »
it's all in the name.. eh game ::jaja::
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #63 Gepost op: 15-11-2006, 10:56:23 »
...
Als we het over hard hebben dan wil ik dit wel eens vergelijken met John en Esther dat was pas hard!

Maar goed net als in Robinson waaien hier ook heel veel mensen met alle winden mee.


John was veel harder, maar Olga reageert wel op een vergelijkbare manier. Ze voelt zich net als John achtergesteld, en pakt daarom een ander terug. Ik hou niet van oog om oog, tand om tand persoonlijk. Het had haar gesierd als ze dat niet had gedaan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #64 Gepost op: 15-11-2006, 10:58:36 »
Vreemde wending zo, dat bijna iedereen het voor Wietske begint op te nemen...Het lijkt er weer op dat de sterkste (Olga) het onderspit delft tegen de calimero (Wietske). Iedereen krijgt gelijk het zielige jonge hondjes syndroom als iemand begint te huilen. Wat als Olga in die eerste dagen alleen vreselijk had zitten huilen? Nee, ze was sterk, zat alleen op een klein rot eilandje, doodeng 's nachts met die onweer en regen.. Bijna geen eten, weggestemd door een complot en geen kans gekregen omdat..anderen te slap zijn om op eigen kracht Robinson te worden. Dit had ik Wietske weleens willen zien doen.
Als we het over hard hebben dan wil ik dit wel eens vergelijken met John en Esther dat was pas hard!

Maar goed net als in Robinson waaien hier ook heel veel mensen met alle winden mee.



Haha, het zielige jonge hondjes syndroom.
Nou, ik vind Olga nog steeds stoer, en ik zie Wietske inderdaad niet een week alleen op een eiland, maar toch had ik van Olga verwacht dat ze meer open zou staan voor Wietske, nadat ze dit voor Curd ook was.
Ik denk eigenlijk dat als Linda er niet bij zou komen dat het ook nog wel zou bijdraaien.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #65 Gepost op: 15-11-2006, 13:56:43 »
Vreemde wending zo, dat bijna iedereen het voor Wietske begint op te nemen...Het lijkt er weer op dat de sterkste (Olga) het onderspit delft tegen de calimero (Wietske). Iedereen krijgt gelijk het zielige jonge hondjes syndroom als iemand begint te huilen. Wat als Olga in die eerste dagen alleen vreselijk had zitten huilen? Nee, ze was sterk, zat alleen op een klein rot eilandje, doodeng 's nachts met die onweer en regen.. Bijna geen eten, weggestemd door een complot en geen kans gekregen omdat..anderen te slap zijn om op eigen kracht Robinson te worden. Dit had ik Wietske weleens willen zien doen.
Als we het over hard hebben dan wil ik dit wel eens vergelijken met John en Esther dat was pas hard!

Maar goed net als in Robinson waaien hier ook heel veel mensen met alle winden mee.


Goed verwoord  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 12
« Reactie #66 Gepost op: 15-11-2006, 14:34:21 »
Toen ik vandaag de aflevering nog een keer terugkeek voor het verslag, viel het me op dat er bij de proef veel meer 'schoolbankjes' stonden dan nodig was! Bedoeld als opvulling van het decor.. of  ???
The sun came up and reality set in.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #67 Gepost op: 15-11-2006, 14:52:12 »
Toen ik vandaag de aflevering nog een keer terugkeek voor het verslag, viel het me op dat er bij de proef veel meer 'schoolbankjes' stonden dan nodig was! Bedoeld als opvulling van het decor.. of  ???
Dat was bij een andere proef ook al. Misschien wel omdat er andere expedities van andere landen aan de gang zijn. ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #68 Gepost op: 15-11-2006, 18:31:42 »
Dat was bij een andere proef ook al. Misschien wel omdat er andere expedities van andere landen aan de gang zijn. ;)
Hoogstwaarschijnlijk ja. Op de locatie van de eilandraad worden ook 7 eilandraden per week opgenomen (van 5 verschillende landen ofzo denk ik.)

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: Aflevering 12
« Reactie #69 Gepost op: 16-11-2006, 12:15:48 »
I wil het effe over Lenny hebben. volgens mij gaat hij iets doen wat ik al verwacht had, Iggi een mes tussen zijn ribben steken.

Lenny is iemand die alleen voor zijn eigen winst gaat en dat kan bij ER verkeerd uitpakken ! Hij denkt nog steeds dat als je immuniteit wint dat (dus een spel wint) je een "echte" robinson bent ! 

Als voetballer moet hij toch begrijpen dat het niet gaat om zelf doelpunten te maken maar er voor zorgen dat je als team wint....hij verspilt veel kracht met het winnen wat helemaal niet nodig is, als hij een "echte" robinson is dan hoef hij niet bang te zijn om weggestemd te worden.!

Als het erop aan komt en er moet gestemd worden dan heb je veel kans dat de afvallers dan voor iemand kiezen die niets gewonnen heeft en toch in de finale zit.....want dan heb je iets bereikt.

Voor mij lijkt het niet meer dan logisch dat Lenny Ignazio uit ER tracht te stemmen , het zou voot mij even logisch zijn dat Ignazio hetzelfde doet met Lenny. Beiden doen mee aan ER om te winnen , ze zijn beiden sterke kandidaten. Sterke kandidaten neem je beter niet mee naar de meet ( lees : eindstreep)

Groetje Nelle en     Forza Lenny
Nelle

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #70 Gepost op: 16-11-2006, 12:55:36 »
Ik denk dat zowel Lenny als Ignaas voor de overwinning zullen gaan, als dat dan even ten koste gaat van de vriendschap, well...so be it. Als het echte Robinsonners (wat een woord is dat toch he) dan zullen ze dat ook begrijpen van elkaar...
Wat gaat gebeuren is dat Bernadette hierdoor naar de finale sluipt....en dat vind ik eigenlijk jammer.

Ik ga voor een snoeiharde finale tussen Curd, Lenny en Ignaziootje!!! Dat wordt bankspringen, gillen en een paar katten in de gordijnen ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Aflevering 12
« Reactie #71 Gepost op: 17-11-2006, 19:33:07 »
John was veel harder, maar Olga reageert wel op een vergelijkbare manier. Ze voelt zich net als John achtergesteld, en pakt daarom een ander terug. Ik hou niet van oog om oog, tand om tand persoonlijk. Het had haar gesierd als ze dat niet had gedaan.
::jaja:: Helemaal mee eens! Ik vind Olga niet meer zo sympathiek, eerder wat kinderachtig, nu ze zo reageert. Al blijf ik Wietske een griezel vinden.
... ook gewoon maar een mening...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #72 Gepost op: 18-11-2006, 08:02:43 »
Ik heb gisteren afl 12 gezien en ik vind dat Olga overschot van gelijk heeft om zo met Wietske om te gaan. Wietske is heel de expeditie ook niet bepaald sympathiek geweest voor Olga. Olga had heel ver kunnen komen had zijn op de Casaya gezeten en ik zou ook heel boos zijn had ik "onterecht" als eerste het eiland moeten verlaten. Olga is een heel dappere meid en ik hoop dat zij de winnares wordt van het afvallerseiland en zij samen met Ignazio en Lenny de finale mag spelen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #73 Gepost op: 18-11-2006, 13:47:33 »
Ik heb gisteren afl 12 gezien en ik vind dat Olga overschot van gelijk heeft om zo met Wietske om te gaan. Wietske is heel de expeditie ook niet bepaald sympathiek geweest voor Olga. Olga had heel ver kunnen komen had zijn op de Casaya gezeten en ik zou ook heel boos zijn had ik "onterecht" als eerste het eiland moeten verlaten. Olga is een heel dappere meid en ik hoop dat zij de winnares wordt van het afvallerseiland en zij samen met Ignazio en Lenny de finale mag spelen.
Onterecht is onzin. In dit spel draait het om wegstemmen en blijkbaar wilde de meerderheid haar weghebben -> so be it, niks onterecht.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #74 Gepost op: 18-11-2006, 14:02:00 »
Onterecht is onzin. In dit spel draait het om wegstemmen en blijkbaar wilde de meerderheid haar weghebben -> so be it, niks onterecht.
precies.het is een spel.op dat moment wilden de meesten haar[olga] weg hebben.niks onterecht.wel jammer.ik had ook olga liever erin gehad.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #75 Gepost op: 18-11-2006, 14:42:24 »
precies.het is een spel.op dat moment wilden de meesten haar[olga] weg hebben.niks onterecht.wel jammer.ik had ook olga liever erin gehad.

Ja jammer was het inderdaad wel, maar niet onterecht