Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 31710 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 12
« Gepost op: 13-11-2006, 08:01:47 »
Er komt bezoek, maar krijgen de kandidaten ze ook daadwerkelijk te zien? En hoe gaat het op Isla Monte? Wordt Wietske net zo snel in de groep opgenomen als Curd?

Hier kun je alles kwijt over aflevering 12!
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2006, 08:22:23 »
K heb echt zin in vanavond  ::jaja::

Ik hoop dat in ieder geval Lenny en Bernadette hun geliefde te zien krijgen

Ben benieuwd!  ::tandpastasmiley::

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2006, 12:43:56 »
Is dit de laatste aflevering voor de finale?

Linda zal wel niet de eliminatieproef winnen, dus zij zal waarschijnlijk de laatste toevoeging op het afvallerseiland zijn. 't Zou wel spannend zijn om te zien wie er weg moet als Linda wel immuniteit wint.

En ik ben erg benieuwd of er deze week al een begin wordt gemaakt om te kijken wie er van het afvallerseiland door mag, of dat dit in 1x volgende week of in een latere aflevering gedaan wordt.

Zou het een nieuwe proef (of proeven) zijn? Of wordt het misschien de slaapproef? Evenwichtsbalk boven water?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2006, 14:06:11 »
Ik hoop dat het een 'intelligentie' proef wordt, (puzzle, geheugenspel....) want ik denk dat Olga daar wel goed in zal zijn.... Een vrouw met hersenen....

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2006, 17:14:15 »
Ik hoop dat in ieder geval Lenny en Bernadette hun geliefde te zien krijgen

Ik niet: van mij hoeft dat familiegebeuren allemaal niet. Ik had gehoopt dat ze dat bezoek dit jaar achterwege zouden laten maar helaas.... ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 12
« Reactie #5 Gepost op: 13-11-2006, 17:19:47 »
Levert altijd mooie beelden op, met de nodige tranen.. dat is te verwachten. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant niet 'robinsons'.
The sun came up and reality set in.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #6 Gepost op: 13-11-2006, 18:12:43 »
Ik zou graag zien dat ze nu komen met een proef waar je een Robinson kan uithalen.
En familie en tranen is altijd mooi om te zien, jammer dat .... al weg is!
Ik denk ook dat Linda er nu uitgaat maar ik gun haar nog wel een extra ronde.
Ook ben ik heel benieuwd hoe Wietske ontvangen word door de anderen. Het zal wel meevallen ze hebben Curd ook de kans gegeven dus waarom Wietske dan niet.
Ja ik verheug me op vanavond en naderhand op de chat.
Groetjes en veel kijkplezier.
Marlie

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #7 Gepost op: 13-11-2006, 19:51:34 »
Ik niet: van mij hoeft dat familiegebeuren allemaal niet. Ik had gehoopt dat ze dat bezoek dit jaar achterwege zouden laten maar helaas.... ::ohno::

nou inderdaad.. dat gekwijl allemaal.. vind ik ook niks.  ::ohno::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2006, 20:49:51 »
nou inderdaad.. dat gekwijl allemaal.. vind ik ook niks.  ::ohno::
Helemaal mee eens Lautjuh en Langkous,natuurlijk is een woordje van het thuisfront een welgekomen opsteker,maar als je je kandidaat stelt voor ER dan weet je dat toch dat je je familie en vrienden een paar weken niet zal zien,mocht ik kandidaat zijn,en mogen kiezen tussen een prijs of eten,of iemand van mijn geliefden zien,dan koos ik steevast voor de prijs en/of het eten.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #9 Gepost op: 13-11-2006, 21:00:41 »
Levert altijd mooie beelden op, met de nodige tranen.. dat is te verwachten. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant niet 'robinsons'.

De tranen omdat ze hun familie niet hebben mogen zien, kunnen ook mooie beelden zijn.  >:D
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #10 Gepost op: 13-11-2006, 22:15:20 »
Tot nu toe een leuke aflevering! leuke proef ook!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #11 Gepost op: 13-11-2006, 22:17:33 »
ach nee.. en het hoort ook gewoon niet.. nee, van dat gewkijl moet ik niks hebben.
hoewel ik er zelf uitermate blij mee geweest zou zijn.  :P

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #12 Gepost op: 13-11-2006, 22:30:59 »
Vond het een tegenvallende aflevering. Dat bezoek van de familie had van mij wel overgeslagen worden, ze hebben al mogen bellen, ze hebben al brieven gekregen, het idee van 'onbewoond eiland en geen contact met familie' wordt zo wel een stuk minder. Het Wietske-pesten op Isla Monte viel me ook wat tegen.

Er moet ook wel iets heel geks gebeuren wil Lenny nu nog de show verliezen. :(
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #13 Gepost op: 13-11-2006, 22:35:33 »
Wietske kreeg haar verdiende loon...

Ik kijk uit naar volgende week, wat een oorlog daar op afvallers-eiland  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #14 Gepost op: 13-11-2006, 22:39:38 »
ik vind het echt een beetje jammerlijk wat er op het afvallerseiland gebeurd..  ::ohno::

van het "we gaan niet meer zeuren, we maken er een vakantie van" idee is weinig meer over.
jammer, ik vind het ook  niet terecht. dat iemand geen aansluiting vind is geen reden om er een monster van iemand te maken.
een mens is een mens, jammer dat dit zo gaat. en al helemaal van curd, die het goed met wietske kon vinden.

volgende week beloofd weinig beters. jammer.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #15 Gepost op: 13-11-2006, 22:40:32 »
Ik vind ook het het de verdiende loon van Wietske is. Eerst wil ze het leifst tot het einde van de expeditie het complot vasthouden en iedereen die nu op Isla Monte zit uit de expeditie stemmen en nu omdat ze bij hun op het eiland komt wil ze ineens vrede en begrip, nou dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je dat niet meer krijgt........

Ik heb ook alweer zin in volgende week, ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #16 Gepost op: 13-11-2006, 22:42:20 »
ik vind het echt een beetje jammerlijk wat er op het afvallerseiland gebeurd..  ::ohno::

van het "we gaan niet meer zeuren, we maken er een vakantie van" idee is weinig meer over.
jammer, ik vind het ook  niet terecht. dat iemand geen aansluiting vind is geen reden om er een monster van iemand te maken.
een mens is een mens, jammer dat dit zo gaat. en al helemaal van curd, die het goed met wietske kon vinden.

volgende week beloofd weinig beters. jammer.
Sorry? Olga heeft alleen maar gezegd dat Wietske eens wat meer haar eigen mening moest zeggen. Verder was er geen sprake van "pesten" of hoe je het ook wilt noemen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #17 Gepost op: 13-11-2006, 22:44:45 »
Ik vind ook het het de verdiende loon van Wietske is. Eerst wil ze het leifst tot het einde van de expeditie het complot vasthouden en iedereen die nu op Isla Monte zit uit de expeditie stemmen en nu omdat ze bij hun op het eiland komt wil ze ineens vrede en begrip, nou dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je dat niet meer krijgt........

is een complot een reden om iemand zo te behandelen?
wietske lag de meesten daar niet, kan gebeuren, maar om dan iemand zo te behandelen..
hm nee, niet mijn stijl. maar goed, ik was daar niet, dus kan er verder weinig zinnigs over zeggen.

@evenstar: negeren en je ongewenst voelen kan meer pijn doen dan duizend woorden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 12
« Reactie #18 Gepost op: 13-11-2006, 22:46:32 »
is een complot een reden om iemand zo te behandelen?
wietske lag de meesten daar niet, kan gebeuren, maar om dan iemand zo te behandelen..
hm nee, niet mijn stijl. maar goed, ik was daar niet, dus kan er verder weinig zinnigs over zeggen.

@evenstar: negeren en je ongewenst voelen kan meer pijn doen dan duizend woorden.
Dat heeft ze verdiend, in mijn ogen. Ik kan me inleven in Olga en Koen die werden weggestemt door onder andere Wietske, die ga je niet met open armen ontvangen. Logisch.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #19 Gepost op: 13-11-2006, 22:48:57 »
Dat heeft ze verdiend, in mijn ogen. Ik kan me inleven in Olga en Koen die werden weggestemt door onder andere Wietske, die ga je niet met open armen ontvangen. Logisch.

een complot is in mijn ogen nog allerminst een reden om iemand te negeren of zo buiten de groep te laten vallen. curd heeft koen en olga ook weg gestemd. dit is dus puur op de persoon en heeft niks met dat complot te maken (anders hadden ze curd ook moeten laten stikken).