Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 32033 keer)

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 12
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2006, 23:35:35 »
I wil het effe over Lenny hebben. volgens mij gaat hij iets doen wat ik al verwacht had, Iggi een mes tussen zijn ribben steken.

Lenny is iemand die alleen voor zijn eigen winst gaat en dat kan bij ER verkeerd uitpakken ! Hij denkt nog steeds dat als je immuniteit wint dat (dus een spel wint) je een "echte" robinson bent ! 

Als voetballer moet hij toch begrijpen dat het niet gaat om zelf doelpunten te maken maar er voor zorgen dat je als team wint....hij verspilt veel kracht met het winnen wat helemaal niet nodig is, als hij een "echte" robinson is dan hoef hij niet bang te zijn om weggestemd te worden.!

Als het erop aan komt en er moet gestemd worden dan heb je veel kans dat de afvallers dan voor iemand kiezen die niets gewonnen heeft en toch in de finale zit.....want dan heb je iets bereikt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 12
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2006, 23:44:39 »


Als het erop aan komt en er moet gestemd worden dan heb je veel kans dat de afvallers dan voor iemand kiezen die niets gewonnen heeft en toch in de finale zit.....want dan heb je iets bereikt.
\

ik denk dat het niet zo loopt...
het ligt eraan of men tactisch gaat stemmen, voor zover dat nog kan, en of ze het dan allebei doen...
ik denk dat lenny en ignace elkaar het meest de robinson titel gunnen, maar als ze slim zijn stemmen ze dan op bernadette. of niet natuurlijk, want als ze dat allebei doen graven ze hun eigen graf.

hmmmm, de kandidaten mogen toch helemaal niet stemmen?
volgens mij ijl ik nu.  :P

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 12
« Reactie #42 Gepost op: 13-11-2006, 23:49:12 »
Jawel, is voorgaande jaren ook een stemming geweest....toen moest en ze kiezen tussen Ryan en Jenneffer.


P.S.
Als Iggi de walky-talky had laten ontploffen door de accu verkeerd aan te sluiten.....hadden de andere drie een ZWARE tegenslag gehad.....Hij had niets te verliezen.(is toch vrijgezel) >:D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #43 Gepost op: 13-11-2006, 23:51:45 »
Iggie heeft volgens mij wel een vriendin. Ellie meende ik te horen.
Wat Lenny betrefd vind ik t normaal als hij Ignaca wil uitschakelen dan zou hij strax de finale tegen Bernadette moeten spelen. En maakt hij wat kracht en uithoudingsvermogen betrefd toch meer kans. Toch?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #44 Gepost op: 13-11-2006, 23:56:26 »
Wat Lenny betreft vind ik t normaal als hij Ignaca wil uitschakelen dan zou hij strax de finale tegen Bernadette moeten spelen. En maakt hij wat kracht en uithoudingsvermogen betreft toch meer kans. Toch?

Yep, ook al ben je elkaars maatje, tijdens de finale zal er gestreden moeten worden om de titel! Je kunt niet allebei op de 1e plaats eindigen dus schakel je je tegenstander uit. En bij voorkeur de sterkste! Net als bij Risk...ik hou veel van mn ventje maar dan gaat ie eraan ;D
Na deze ietswat rare opmerking lijkt het me beter om te gaan slapen ;D Truste :-*
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #45 Gepost op: 14-11-2006, 00:30:37 »
Word spannend met dat schieten volgende keer ::jaja::

Het maakt mij al niet meer uit wie er wint, als het maar niet degene van het afvallerseiland is.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #46 Gepost op: 14-11-2006, 10:29:07 »
ik kon me er eerst niet zo in vinden 'hij waait met alle winden mee', maar nu... populair in de groep, en te min om zijn 'vriendin' even te begroeten. [als ik het goed gezien heb tenminste]. jammer hoor.
 

zijn 'vriendin' die hem keihard wegstemde, omdat ze weer eens niet voor haar eigen mening uit wou komen en weer eens met de groep meewaaide. En dan de anderen napraten door te zeggen dat ze op hem stemde door zijn reactie op de brieven. Als je zo'n goede 'vriendin' bent dan had ze Curd juist moeten steunen toen hij het moeilijk had en toen iedereen hem dat kwalijk nam. Dus je kunt niet van Curd verwachten dat hij Wietske nu met open armen ontvangt.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #47 Gepost op: 14-11-2006, 10:31:56 »
Iggie heeft volgens mij wel een vriendin. Ellie meende ik te horen.
Wat Lenny betrefd vind ik t normaal als hij Ignaca wil uitschakelen dan zou hij strax de finale tegen Bernadette moeten spelen. En maakt hij wat kracht en uithoudingsvermogen betrefd toch meer kans. Toch?

Dat schieten wat je zag heeft denk ik niks met de finale te maken. Volgens mij zitten Lenny, Ignazio en Bernadette sowieso in de finale, samen met 1 persoon van het afvallerseiland. Ik denk dat het gewoon om een proef gaat, waarbij iets te winnen valt, en dat Lenny daar dan Ignazio probeert uit te schakelen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #48 Gepost op: 14-11-2006, 11:13:59 »
Hmm, EP had het wel over een "verrassende wending"
En gewoon een proef vind ik niet echt verrassend. Dan zou ik pas vinden als het om de finale ging en er nu plotseling nog iemand af moest vallen ofzo.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #49 Gepost op: 14-11-2006, 16:38:26 »
Ik denk dat hij met die verrassende wending bedoelt
dat Lenny zijn maatje tijdens de proef 'uitschakeld' en verder niet.
Dat verwachten de meeste mensen niet, ik ook niet: dus verrassend.
En natuurlijk proberen ze de kijkers ook een beeje nieuwsgierig te maken

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #50 Gepost op: 14-11-2006, 17:07:19 »
Is het wel Lenny die Ignace eruit knalt? Het kan net zo goed geknipt zijn zoals vaker is gebeurd met die filmpjes.

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #51 Gepost op: 14-11-2006, 17:09:57 »
Ja, dat is waar.
Misschien proberen ze ons alleen maar op het verkeerde been te zetten.
Maarja, we zullen het zien hé  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12
« Reactie #52 Gepost op: 14-11-2006, 17:11:48 »
Ja, dat is waar.
Misschien proberen ze ons alleen maar op het verkeerde been te zetten.
Maarja, we zullen het zien hé  ;)
Misschien is het wel Linda die net het afvallerseiland heeft gewonnen ;D

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #53 Gepost op: 14-11-2006, 17:15:08 »
Misschien is het wel Linda die net het afvallerseiland heeft gewonnen ;D

Haha, ja wie weet  ;D

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #54 Gepost op: 14-11-2006, 18:12:54 »
Van aflevering 12 vond ik Wietske zielig, volgens mij bedoelt ze niks kwaads, is ze verbaal alleen niet sterk en niet ad rem. Linda vond ik meevallen, die loopt ook vrolijk het afvallerseiland op volgende week, stoer van haar. Ik denk alleen niet dat ze kan verwachten dat er iemand naar haar uitleg luistert. Curd vond ik enorm tegenvallen. Wietske en hij konden toch goed met elkaar overweg en hij zat nota bene ook in het complot! Waarom negeert hij haar dan mee. Van Koen en Olga vind ik het wel begrijpelijk dat ze zo reageren, maar ik had het sterker van ze gevonden als ze Wietske net als Curd gewoon hadden geaccepteerd.
Verder had die familie van mij ook niet zo gehoeven, maar toch wel grappig. En jammer dat het een beetje een voorspelbare aflevering was. Zo, dat was mijn mening  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #55 Gepost op: 14-11-2006, 21:05:01 »
die 2 skeletten die tijdens de eilandraad in die putjes liggen,wie zijn dat eigenlijk?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #56 Gepost op: 14-11-2006, 21:17:44 »
die 2 skeletten die tijdens de eilandraad in die putjes liggen,wie zijn dat eigenlijk?

John en Carl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #57 Gepost op: 14-11-2006, 21:21:25 »

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #58 Gepost op: 14-11-2006, 21:35:21 »
Curd vond ik enorm tegenvallen. Wietske en hij konden toch goed met elkaar overweg en hij zat nota bene ook in het complot! Waarom negeert hij haar dan mee.

Wat dacht je van het feit dat Wietske Curd heeft weggestemd...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #59 Gepost op: 14-11-2006, 21:48:09 »
Van aflevering 12 vond ik Wietske zielig, volgens mij bedoelt ze niks kwaads, is ze verbaal alleen niet sterk en niet ad rem. Linda vond ik meevallen, die loopt ook vrolijk het afvallerseiland op volgende week, stoer van haar. Ik denk alleen niet dat ze kan verwachten dat er iemand naar haar uitleg luistert.
Je hebt inderdaad gelijk, wat betreft Wietske, niet iedereen zit zo in elkaar om zijn/haar mening over alles en iedereen zo te spuien. Maar dit nekt haar uiteindeljik wel, want altijd achter de grootste groep achterlopen is niet verstandig... Dit neemt niet weg dat ik Olga geen gelijk geef, want ze heeft gelijk om wietske niet te 'accepteren' zij heeft haar immers er ook uitgeknikkerd, maar dan vind ik het wel vreemd dat Curd wel wordt geaccepteerd en Wietske niet?
I'm a real big goblin..