Jee wat een gedoe zeg, ben even wezen landhoppen net, ligt er stil en verlaten bij zo.
ben op zich wel opgelucht dat er wel nog dancepads etc zijn, maar kan me goed voorstellen dat veel mensen daar ook toch mee stoppen omdat dat puur geld weggeven is.
Hmmmm je zult miss toch wel wat meer groeps pads krijgen zeg maar, dat alleen een bepaalde groep van de camping gelegenheid gebruik mag maken.
Ik ben vooral zeer blij dat ik even geen tijd heb gehad om in te loggen, want ik was juist ons stuk land aan het volzetten met doe, gok en camp spullen.
Wel balen allemaal.....hoorde laatst op de radio al iets over dat de belasting dienst wilde gaan kijken hoe ze SL spelers belasting konden laten betalen

Voor jou ook balen robbie zeg,met die 18+ regel. Op zich vind ik het echt geen slechte regel, maar als ik dan rond kijk en avatars zie lopen als kleine meisjes dan vind ik dat ze beter daar achteraan kunnen gaan dan achter een roleplay karakter. maar goed, heb je je leeftijd kunnen aanpassen in die soap? of moest je echt eruit?