Auteur Topic: Second Life  (gelezen 25333 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Second Life
« Reactie #120 Gepost op: 8-04-2007, 16:50:43 »
Dan moet je hem in de Contents van een voorwerp plaatsen en die dan te koop zetten :P
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 8-04-2007, 16:55:13 »
Maar ik kan dat voorwerp dan weer nergens neerzetten omdat ik geen land heb.  :-\\ :)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 8-04-2007, 17:35:34 »
Cool shirt! ::ok::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #123 Gepost op: 8-04-2007, 18:21:00 »
Nee, maar er zijn wel enkele plaatsen waar je gratis spullen te koop mag aanbieden. Ik ken er momenteel 2, de eerste is in Hazeltine en de tweede in Gogebic. :P

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 10-04-2007, 20:36:06 »
Als't goed is staat ie hier te koop:
http://slurl.com/secondlife/Gogebic/185/199/102

Maar't kan zijn dat ik iets helemaal fout gedaan heb en dat je hem gratis kan pakken ofzo.  ???

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #125 Gepost op: 10-04-2007, 20:55:18 »
Ja hoor, ik heb een exemplaar van je gekocht :)
Was ook wel weer nodig dat ik iets nieuws zou hebben, dat Mega Mindy shirt moest wel weer de wasmachine in.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #126 Gepost op: 15-05-2007, 02:44:04 »
In navolging van de Lindens, heb ook ik nu een beertje. Gratis af te halen in mijn winkeltje op: http://slurl.com/secondlife/Oyster/10/79/93
Heb je je beertje, rez hem op een daartoe bevoegde plaats. Als je nu op hem klikt, zal hij om een kleur vragen. Noem een kleur (in het Engels, uiteraard) en hij zal zijn best doen die kleur aan te nemen.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #127 Gepost op: 15-05-2007, 12:25:18 »
Jeeej :P Daar is de "kameleonbeer" ;D
Leuk hoor Dae ::ok::!
The sun came up and reality set in.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #128 Gepost op: 15-05-2007, 16:57:19 »
Dank je :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #129 Gepost op: 29-05-2007, 15:43:39 »
Ik moest nog twee dingen laten zien hier. Ten eerste zie je mij daar naast de winnende foto van de wedstrijd van deze maand. En ten tweede zie je mijn beer, ter gelegenheid van de Sculptiprim wedstrijd.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #130 Gepost op: 4-06-2007, 17:34:02 »
Vanavond in Wat heet! (N3, 19:30u)

....

* Ilja Leonard Pfeiffer heeft zich verdiept in Second life en schreef er een boek over.
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #131 Gepost op: 5-06-2007, 03:54:32 »
Ik zag het in de herhaling :P
Mja, ik vraag me dan af wat er in het boek staat, iedereen die geïnteresseerd is kan het allemaal zelf uitproberen. Mits je een redelijk krachtige computer hebt. En niet zo digibeet. Ik blader het wel eens door als ik het tegenkom.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
« Reactie #132 Gepost op: 5-06-2007, 13:58:53 »
Ik moest nog twee dingen laten zien hier. Ten eerste zie je mij daar naast de winnende foto van de wedstrijd van deze maand. En ten tweede zie je mijn beer, ter gelegenheid van de Sculptiprim wedstrijd.

::oink:: Jeez die foto is echt kei mooi man! hoe heb je het in hemelsnaam voor elkaar gekregen dat het glanst?? Erg mooi, ben meteen bij je winkeltje langsgeweest en vond de glasbloem ook zeer mooi ::ok::

Ben ook op zoek geweest naar het shirt van Robbie, maar geloof dat ik daar een maandje ofzo te laat voor ben, heb hem nl niet kunnen vinden.  :-[ sowwy had hem zeker gekocht van je anders :)

Weet iemand hier trouwens hoe je zelf een werkende posebal zelf kunt maken? Ik denk dat ik echt eens op zoek moet gaan naar een cursus ::ohno::

Owja het boek, mij lijkt het wel leuk om te lezen, ik vond de benadering van Ilja nl erg verassend en het lijkt me erg interesant om te lezen hoe hij het heeft beleefd.
« Laatst bewerkt op: 5-06-2007, 14:00:56 door Kîm »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #133 Gepost op: 5-06-2007, 17:07:57 »
Dank je :)
Het is een combinatie van de functie 'Light' en de verborgen functie 'RenderGlow'.
En voor een poseball moet je een script hebben waar je een llSitTarget in hebt en een llStartAnimation.

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #134 Gepost op: 5-06-2007, 18:19:25 »
Ja, ik heb het ook in de herhaling gezien. Waar mensen toch allemaal boeken over schrijven, je houdt het niet voor mogelijk. Maar mss wel interessant om te lezen.
Gabriël is de Mol

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 26-07-2007, 18:37:17 »
Foto van mezelf gemaakt. Misschien wel de laatste, want er begint steeds meer fun te verdwijnen uit Second Life.

Voordat ik op vakantie ging in mei, deed ik aan roleplaying op Second Life. Ik zat op een soort school waar ik m' eigen soap drama met anderen kon spelen. Heel leuk toen! Maar toen ik terug kwam van vakantie was er een nieuwe SL-regel. Geen age-play meer. Je mocht je dus niet meer voordoen als iemand jonger dan 18. Begrijpelijk wel, maar het stak natuurlijk ee grote stok in mijn 16-jarig karakter dat ik speelde. De regel was natuurlijk vooral ingevoerd om dat vieze XXX met minderjarigen tegen te gaan. En volledig terecht! Maar dat rollenspelletje werd daarmee ook geliquideerd.

Toen ontdekte ik de verschillende gokkasten. Zo kon ik een beetje nepgeld bijeen sparen en m'n mannetje er beter uit laten zien en kleren kopen. Bovendien waren het gewoon leuke spelletjes om te doen (Slemory, Slingo en Zingo. Of ik nu Patience speel op m'n pc, of Zingo op SL, what's the difference). Maar nu is er weer een nieuwe regel: die gokkasten worden niet meer toegelaten. Ik zie niet in wat ik er nu nog moet komen doen en overweeg om het gewoon van m'n computer af te gooien. Zal ie een stuk sneller van worden!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #136 Gepost op: 26-07-2007, 19:30:04 »
Jee wat een gedoe zeg, ben even wezen landhoppen net, ligt er stil en verlaten bij zo.
ben op zich wel opgelucht dat er wel nog dancepads etc zijn, maar kan me goed voorstellen dat veel mensen daar ook toch mee stoppen omdat dat puur geld weggeven is.
Hmmmm je zult miss toch wel wat meer groeps pads krijgen zeg maar, dat alleen een bepaalde groep van de camping gelegenheid gebruik mag maken.

Ik ben vooral zeer blij dat ik even geen tijd heb gehad om in te loggen, want ik was juist ons stuk land aan het volzetten met doe, gok en camp spullen.
Wel balen allemaal.....hoorde laatst op de radio al iets over dat de belasting dienst wilde gaan kijken hoe ze SL spelers belasting konden laten betalen ::ohno::

Voor jou ook balen robbie zeg,met die 18+ regel. Op zich vind ik het echt geen slechte regel, maar als ik dan rond kijk en avatars zie lopen als kleine meisjes dan vind ik dat ze beter daar achteraan kunnen gaan dan achter een roleplay karakter. maar goed, heb je je leeftijd kunnen aanpassen in die soap? of moest je echt eruit?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 26-07-2007, 20:41:24 »
De "high school" was een "college" geworden. Allemaal 18+ dus. Maar dat betekende ook dat iedereen z'n karakter 3 jaar vooruit moest laten springen, of overnieuw moest beginnen met een schone lei. Velen hebben gewoon afgehaakt en dan sta je daar alleen op die college. Kan je tegen jezelf lullen dan is er ook niet veel aan. :)

En dat kamperen, ik zit met een telemeter. Mag maar een beperkt aantal megabyte per maand besteden. Als ik dan eens op SL zit, wil ik iets leuks doen en niet een uur ergens zitten te zitten.

Mja, jammer. Maar aan de andere kant ook begrijpelijke regels. Die minderjarigen regel sowieso. En dat gokken... er zijn mensen die hun echte geld met creditcards enzo in SL gebruiken en die verdoen dus wel echt geld met die dingen.

Iemand had al als commentaar gegeven dat het "The first game where you're not allowed to play a game" wordt. :)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #138 Gepost op: 30-09-2007, 09:14:37 »
en hoe is het met de Second Lifers?  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 30-09-2007, 14:25:43 »
Maanden geleden alles van Second Life op m'n PC verwijderd na mijn bovenstaande post. En ik mis het niet.