Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 978530 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #5720 Gepost op: 24-10-2020, 18:59:07 »
Wat hebben de Ajacieden geslikt? ::oink:: 0-13
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5721 Gepost op: 24-10-2020, 22:23:09 »
Ehm even een balletje opgooien.  Scheids Keurt doelpunt goed, var kijkt er naar er neemt geen beslissing. Scheids gaat nogmaals kijken en keurt hem alsnog af.  Dat klinkt mij niet logisch In de Oren  ::ohno::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Eredivisie
« Reactie #5722 Gepost op: 24-10-2020, 23:50:40 »
Wat hebben de Ajacieden geslikt? ::oink:: 0-13

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5723 Gepost op: 25-10-2020, 10:46:53 »
Bij Ajax kon je beter vragen wat had vvv gegeten. Kijk eens goed naar een aantal doelpunten , echt zo ongelovekijk slap en ongeinspireerd verdedigd. Om over die fout van swinkels maar te zwijgen.

Ajax speelde vlot, aanvallend zoals ze altijd wel proberen te doen, maar als je zo weinig In de weg gelegd wordt , is het wel erg eenvoudig.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #5724 Gepost op: 25-10-2020, 19:01:59 »
Feyenoord is nu een jaar lang ongeslagen in de eredivisie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5725 Gepost op: 25-10-2020, 20:16:33 »
Ik zie ze toch liever een keer winnen dan al die gelijke spellen  ::ohno::

Edit: iets met AZ en een ezel en een steen ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 25-10-2020, 21:52:45 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #5726 Gepost op: 25-10-2020, 21:52:31 »
Jongens toch aan toe.
Voor de vierde wedstrijd op rij geeft AZ een voorsprong uit handen om te settlen voor een gelijkspel ::rofl:: ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5727 Gepost op: 25-10-2020, 21:53:34 »
Yup. AZ kent het spreekwoord van de ezel en de steen niet volgens mij.

Wel goed voor mijn pool volgens mij ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5728 Gepost op: 25-10-2020, 21:55:55 »
Yup. AZ kent het spreekwoord van de ezel en de steen niet volgens mij.

Wel goed voor mijn pool volgens mij ::jaja::
Dan win je bij Napoli... AZ was zoveeel beter. Maar ja inderdaad, ik pak er een 5-je mee. Weer met ADO  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Eredivisie
« Reactie #5729 Gepost op: 25-10-2020, 22:00:51 »
Wat hebben de Ajacieden geslikt? ::oink:: 0-13


Ben benieuwd wat ze tegen Willem II gaan doen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #5730 Gepost op: 7-11-2020, 12:59:32 »
Vd Brom definitief weg bij Utrecht. Wie gaat hem daar opvolgen? Ik hoor dat Van Bommel wordt genoemd?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5731 Gepost op: 7-11-2020, 14:01:03 »
Vd Brom definitief weg bij Utrecht. Wie gaat hem daar opvolgen? Ik hoor dat Van Bommel wordt genoemd?

Ik dacht bijna dat het niet slechter zou kunnen... maar nu noem je toch iemand ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5732 Gepost op: 8-11-2020, 00:45:56 »
ADO ontslaat Rankovic. 1 woord: Wanbeleid... (alweer).

Ja het voetbal is niet om aan te gluren (al meer dan een jaar niet laatste periode onder Groenendijk, Pardew en nu ook niet...), alleen bij Feyenoord uit hadden ze echt laten zien dat ze het kunnen. Vandaag ook, ineens de laatste minuten kon het wel, geven ze het toch weg. En tegen AZ dat puntje. Sparta in de beker was ook meer geluk dan wijsheid. Verjonging leek een mooie lijn voor een selectie die over datum was, maar het is gewoon geen geheel. De staf leek er ook goed uit te zien met clubmensen: Rankovic, Knopper, Hoogendorp. Santoni vond ik een rare toevoeging omdat die man hoofdtrainer is geweest bij Almere en nu ineens assistent.

Er leek een idee achter te zitten met jonge (Nederlandse) spelers en jeugd doorschuiven/langer vastleggen nadat men eerst doorging met een selectie die over datum was en waar vooral alles werd gecamoufleerd door El Khayati in eerdere jaren. Na zijn vertrek de selectie niet op orde hebben, dus doorgaan met alles wat er was en eerdere jaren linkerrijtje 7e, 9e en 2x 11e werd. In de winterstop dat proberen te redden met een zooi dure Engelsen huurlingen en een dure trainer. Maar uiteindelijk worden gered door Coronacrisis.

Frisse start gemaakt met clubman Jol en dus jeugd kansen geven en contracten geven. Goede jeugdspelers van ADO renderen namelijk bij andere clubs en dat moest anders. Jerdy Schouten (Bologna), Zirkzee (Bayern), Aké (city), Bannis (breekt voorzichtig door bij Feyenoord), Verheydt (is goalgettertje overal waar hij speelt en zou prima spits zijn voor dit ADO), Faik (niet onverdienstelijk gedaan bij Roda en Heerenveen), Tim Krul, Rody de Boer, Pascal Struijk (zo nu en dan basis bij Leeds).

Alleen die nieuwe start leek zo mooi. Nieuwe staf, jonge (Nederlandse) spelers met waarde: Besuijen, Kees de Boer, Catic, Kemper, Bourard aangevuld met hoop (gehuurde) buitenlanders (Elmkies, Philipp, Ratiu, een Spanjaard, Morisson, Arweiler, Karels) en Kishna die nooit speelt. Selectie in ieder geval in tegenstelling tot andere jaren op orde. Maar ja, het loopt voor geen meter. Toch gebrek aan creativiteit en scorend vermogen. Interne spanningen blijkt, geen scorende spits hebben (waarom heeft VVV een Giokamakis, twente Danillo, dat gaat hun helpen erin te blijven. Al maak ik me over Twente al helemaal geen zorgen meer dit seizoen ;D). Volgens Rankovic hebben ze ook maar 2 spelers kunnen halen die hij eigenlijk wilde.

En nu: enorme puinzooi weer. Hopelijk kunnen ze El Khayati terughalen. Ben benieuwd wie aan dit zooitje ongeregeld zijn handen durft te branden... 
« Laatst bewerkt op: 8-11-2020, 00:47:34 door MollenvangR-Art »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5733 Gepost op: 5-12-2020, 11:03:32 »
AZ heeft Arne Slot ontslagen omdat hij in gesprek zou zijn met Feyenoord. Lekker slim zo kort.voor de laatste wedstrijd van de EL-groepsfase.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5734 Gepost op: 5-12-2020, 11:07:37 »
AZ heeft Arne Slot ontslagen omdat hij in gesprek zou zijn met Feyenoord. Lekker slim zo kort.voor de laatste wedstrijd van de EL-groepsfase.
??? ???  Dat balletje is gisteren al gaan rollen bij Veronica Inside. En daar blijkt dan toch een kern van waarheid ingezeten te hebben. Alleen snugger van beide partijen vind ik dit niet.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Eredivisie
« Reactie #5735 Gepost op: 5-12-2020, 11:54:23 »
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #5736 Gepost op: 5-12-2020, 11:58:44 »
Wat is dat nou weer voor belachelijke reden zeg. ::ohno::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Eredivisie
« Reactie #5737 Gepost op: 5-12-2020, 12:11:00 »
Wat is dat nou weer voor belachelijke reden zeg. ::ohno::

Mijn eerste gedachte was dan ook: welcome to the world AZ  :D

EDIT:

IK neem aan dat Arne Slot bij Feyenoord wel een soort carte blanche heeft gekregen bij Feyenoord om zijn ideeën (staf, doorstroming van de jeugd b.v.) te verwezenlijken.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2020, 12:25:55 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Eredivisie
« Reactie #5738 Gepost op: 5-12-2020, 12:22:14 »
AZ heeft Arne Slot ontslagen omdat hij in gesprek zou zijn met Feyenoord.
Wat en flauwekulreden om en trainer te ontslaan.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Eredivisie
« Reactie #5739 Gepost op: 5-12-2020, 22:03:23 »
#TenHagOutSlotin