Auteur Topic: Wielrennen  (gelezen 666005 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #240 Gepost op: 30-05-2009, 17:56:48 »
Oke jij wint, maar moraal van het verhaal blijft gelijk :p!
Ananas

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #241 Gepost op: 30-05-2009, 18:01:03 »
Oke jij wint, maar moraal van het verhaal blijft gelijk :p!
nee, Gilbert won en niet ik :P
Menno is gek

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #242 Gepost op: 30-05-2009, 18:07:53 »

 Gilbert wilde samenwerken maar Voeckler deed dat niet, dus versnelde Gilbert en reed naar de overwinning. Voeckler bleef op een klein achterstandje 2de en Garzelli won de sprint van het grote pak en dus niet Di Luca.....



Voeckler is een profiteur, werkt haast nooit mee.  Voor zover ik mij herinner heeft hij dat in de tour ook eens gelapt met Merckx,
daardoor kwamen die 2 niet bij de leider, en op de meet heeft dat ventje dan nog de lef gehad om Merckx van een 2de plaats te houden.
Maar nu begin ik te twijfelen, kan Vasseur ook geweest zijn, kun jij je dat nog herinneren Go_Ahead ?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #243 Gepost op: 31-05-2009, 03:21:01 »
nee, jammer genoeg weet ik dat niet. Ben te vaak delen van de Tour de France op vakantie om alles te zien en dus sla ik voor mezelf ook alleen het essentiele op...

Wel acht ik ze beide in staat om zoiets te flikken. Zeker Vasseur, want Voeckler houdt ook wel van aanvallen, maar inderdaad als die zijn kans schoon ziet te profiteren dan zal die dat zeker niet laten...
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #244 Gepost op: 31-05-2009, 17:28:40 »
Wat een schrikbarend, maar ook bijzonder mooi einde van de Giro...

Di Luca ging als een zotte van start. Hij had in het eerste kwart 5 tellen voor en het begon te regenen. Het leek spannend te worden, want Menchov had meer nat wegdek om over te rijden. Di luca moest de snelle start echter al na 5 km bekopen en reed op zijn laatste krachten de rit uit.
Menchov die het goed had bekeken ging vol voor de winst, zelfs voor de winst van de tijdrit, maar in de laatste kilometer op de natte klinkers omhoog... Ging hij.... ja ging hij hard onderuit... De Italianen juichen, de rabo's met hun hart in hun keel... Menchov had niks behalve een vuile outfit en sprong op een nieuwe fiets voor de laatste 600 meter en eindige als 10e met zelfs nog 21 seconden voorsprong op Di Luca :o

wat een race, pff ik schrok me de pluris....
« Laatst bewerkt op: 31-05-2009, 17:30:22 door Go_ahead »
Ananas

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wielrennen
« Reactie #245 Gepost op: 31-05-2009, 20:28:22 »
Heeft ie de finish in zicht, gsaast ie nog op zijn snufferd. Maar alsnog de Giro winnen is dan extra leuk. Die Italianen wisten niet waar ze moesten kijken.....

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #246 Gepost op: 1-06-2009, 20:34:29 »
---
Dit had als gevolg voor het klassement:
1. Boom <-- grootste kanshebbers
2. De Waele + 0.01
3. Van Avermaet + 0.01
4. Cornu + 0.06 <-- grootste kanshebbers
5. Marcetto + 0.11
6. Moerenhout + 0.11
7. Thomas Dekker + 0.15 <-- grootste kanshebbers

De strijd tussen de jonkies morgen in de tijdrit. Het is een korte tijdrit en dat lijkt in het voordeel van Boom met zijn kracht in de benen..
De andere twee hadden voordeel gehad bij een langere tijdrit, maar degene die het beste recupereert, zal waarschijnlijk winnen..

Thomas Dekker lijkt in elk geval op de weg terug, goed nieuws voor de Nederlanders ;)!

Was ik gister vergeten op terug te komen...

Boom heeft met een bijzonder goede tijdrit (werd 2e). Zijn zege veilig gesteld. Moerenhout reed ook verrassend sterk (3e) en maakte de dubbel compleet voor rabo..
Cornu werd 3e in het klassement voor Thomas Dekker die ook niet slecht reed...
Ananas

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #247 Gepost op: 2-06-2009, 09:35:11 »
Wat een schrikbarend, maar ook bijzonder mooi einde van de Giro...

Di Luca ging als een zotte van start. Hij had in het eerste kwart 5 tellen voor en het begon te regenen. Het leek spannend te worden, want Menchov had meer nat wegdek om over te rijden. Di luca moest de snelle start echter al na 5 km bekopen en reed op zijn laatste krachten de rit uit.
Menchov die het goed had bekeken ging vol voor de winst, zelfs voor de winst van de tijdrit, maar in de laatste kilometer op de natte klinkers omhoog... Ging hij.... ja ging hij hard onderuit... De Italianen juichen, de rabo's met hun hart in hun keel... Menchov had niks behalve een vuile outfit en sprong op een nieuwe fiets voor de laatste 600 meter en eindige als 10e met zelfs nog 21 seconden voorsprong op Di Luca :o

wat een race, pff ik schrok me de pluris....
Menchov wist het wel weer spannend te maken. hij had alleen iets langer moeten blijven liggen, dan was het nog spannender
Menno is gek

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wielrennen
« Reactie #248 Gepost op: 13-06-2009, 22:44:44 »
Komt er nog een nieuwe tourpool 2009?
Ik heb zin om Menno zwaar te verslaan :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #249 Gepost op: 14-06-2009, 00:47:16 »
Komt er nog een nieuwe tourpool 2009?
Ik heb zin om Menno zwaar te verslaan :P
dit jaar ga ik jullie allemaal inmaken >:D
hoop dus dat er een tourpool komt ::) ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #250 Gepost op: 14-06-2009, 11:57:43 »
Komt er nog een nieuwe tourpool 2009?
Ik heb zin om Menno zwaar te verslaan :P

Wat mij betreft kom ie er wel, maar denken jullie dan even na over de puntentelling. Daar was de laatste jaren af en toe wat kritiek op. Het systeem moet wel hetzelfde blijven anders moet ik gaan programmeren en daar heb ik gen tijd voor maar de puntenverdeling kan wel anders.
Geniet nooit met mate...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #251 Gepost op: 15-06-2009, 18:48:46 »
heb trouwens afgelopen weekend wezen smullen van de dauphiné liberé
gesink uiteindelijk 4de geworden in het eindklassement en clement die de laatste etappe wint ::bravo:: ::bravo:: ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline mcpdallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #252 Gepost op: 23-06-2009, 02:07:17 »
En gaat Tom Boonen nou wel of niet in de TDF rijden?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #253 Gepost op: 23-06-2009, 02:17:50 »
En gaat Tom Boonen nou wel of niet in de TDF rijden?

De zaak moet nog voorkomen op het hoogste Franse gerechtsorgaan: het Tribunal de Grande Instance, maar ook nog voor de: Chambre Arbitrale do Sport(CAS).  Het is koffiedik kijken, maar Tom zelf gelooft dat het allemaal in orde komt, althans dat verklaarde hij in een intervieuw met HLN.  Dus afwachten maar zou ik zeggen.
En hoe zit het ginds met Armstrong, denkt ie echt dat hij een kans maakt op een 8ste zege?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline mcpdallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #254 Gepost op: 23-06-2009, 16:53:18 »
Armstrong was niet sterk genoeg in de Giro om met de besten bergop te rijden. Hij zal Contador gaan helpen in de bergen.Maar als Contodor door het ijs zakt gaat hij meteen voor zijn eigen kansen. Ik denk dat hij een rit probeert te winnen. Cancellara is weer in goede doen en winst in een tijdrid zie ik niet zitten. 

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #255 Gepost op: 25-06-2009, 15:23:34 »
ik weet niet of armstrong contador gaat helpen. ik denk pas als het echt duidelijk is dat hij niet gaat winnen. Maar deze tour zijn er niet zoveel aankomsten berg op dus Armstrong kan denk ik overal in de afdaling wel weer aanpikken.
Menno is gek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #256 Gepost op: 25-06-2009, 21:45:16 »
nog maar 1,5 week toch? ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #257 Gepost op: 9-09-2009, 19:00:57 »
Beñat Intxausti, Gorka Izagirre en Romain Sicard rijden volgend jaar bij Euskaltel ::bravo:: ::bravo:: nu nog maar hopen dat Jonathan Castroviejo er ook nog bijkomt ::bravo::
Menno is gek

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wielrennen
« Reactie #258 Gepost op: 9-09-2009, 19:27:35 »
Bij Columbia gaan heel wat bekende namen weg (Kirchen, Burghardt, Hincapie en Boassen Hagen). :( Jammer, maar Columbia kan ze na dit jaar niet meer betalen. De meeste nieuwe renners zijn niet zo bekend (veel jonkies), dus ik ben benieuwd. Ik verwacht wel wat van Peter Velits, die van Milram komt. Die reed een aardige Tour met veel ereplaatsen ::ok::

Maar Cavendish blijft en voor de rest blijven ook mannen als Tony Martin, Maxime Monfort en Andre Greipel, dus ik heb er vertrouwen in hebben. ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wielrennen
« Reactie #259 Gepost op: 9-09-2009, 21:21:04 »
Die transfers binnen de wielrennerij, ik hou het ff niet meer bij hoor.
3 engelstalige ploegen... ben benieuwd. Ik zie het zo wel bij omloop het volk ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.