Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 174029 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #160 Gepost op: 9-07-2014, 11:40:39 »
En Tadic naar Southampton voor iets van 15m.
Blijkbaar willen ze zelf meteen Ziyech binnenhalen voor grofweg 4m.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #161 Gepost op: 9-07-2014, 16:04:42 »
En Rosales is tranfervrij van Twente naar Malaga...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #162 Gepost op: 9-07-2014, 16:06:55 »
Beerens van AZ is op weg naar Hertha BSC

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #163 Gepost op: 10-07-2014, 15:30:48 »
Psv schijnt akkoord te zijn met Gladbach over Luuk de jong

5 miljoen

Ben niet zon fan van Luuk. Maar ik vind 5 miljoen niet veel ;)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #164 Gepost op: 10-07-2014, 16:42:01 »
Weet niet of het verstandig is. Deed het bij Twente grandioos - maar daarna verschrikkelijk.
Dus ja, kan een hit of een miss worden - weet niet of je als PSV zo'n gok moet nemen voor 5m.
Hopelijk hebben ze goed nagedacht over waarom hij beter in hun systeem gaat passen van bij Gladbach & Newcastle.

Maargoed, als hij natuurlijk inderdaad een hit wordt, dan gaat deze post erg sullig lijken ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #165 Gepost op: 10-07-2014, 17:41:51 »
Ik heb er ook nog niet zoveel vertrouwen in

Aan de andere kant, als je Matavz verkoopt voor 5 miljoen en daarvoor de Jong koopt. Dan vind ik dat een goede wissel :P
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #166 Gepost op: 11-07-2014, 00:33:31 »
ik vind het best een goede voor het niveau van psv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #167 Gepost op: 11-07-2014, 14:00:20 »
Liverpool en FC Barcelona zouden een overeenkomst hebben over de transfer van Luis Suarez. Luiz Suarez zou voor 5 jaar hebben getekend en FC Barcelona zou maar liefst 94 miljoen euro gaan overmaken naar Liverpool. Volgende Week is de medische keuring. Kom op 95 Miljoen. Ze slaag een beetje door volgens mij.

Terwijl Suarez naar Barcelona gaat, gaat Alexis Sánchez juist naar Engeland toe. Hij tekent bij Arsenal voor een bedrag van 38 miljoen. Voor hoelang hij getekend heeft is niet bekend gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2014, 14:25:56 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #168 Gepost op: 11-07-2014, 15:13:15 »
Tot zo ver mijn liefde voor Barca.. die zijn echt niet goed bezig.. ook alleen maar kopen kopen kopen niet meer opleiden? Een idioot hoog bedrag voor deze topvoetballer die de weg kwijt is..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #169 Gepost op: 11-07-2014, 15:15:28 »
Tot zo ver mijn liefde voor Barca.. die zijn echt niet goed bezig.. ook alleen maar kopen kopen kopen niet meer opleiden? Een idioot hoog bedrag voor deze topvoetballer die de weg kwijt is..

überhaupt die hoge bedragen voor voetballers. veel te veel geld wat in omloop is. En ik snap gewoon niet waarom clubs zoveel geld uitgeven en het gewoon toegestaan wordt door bijvoorbeeld de FIFA/UEFA
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #170 Gepost op: 11-07-2014, 15:20:57 »
überhaupt die hoge bedragen voor voetballers. veel te veel geld wat in omloop is. En ik snap gewoon niet waarom clubs zoveel geld uitgeven en het gewoon toegestaan wordt door bijvoorbeeld de FIFA/UEFA
Ja inderdaad, absurd en absurd hoge bedragen, die clubs hebben miljoenen schulden en toch kopen ze weer. Kijk naar Luke Shaw, linksback 18 jaar van Southampton voor 40 miljoen naar United.. ook zo absurd hoog voor een 18 jarige niet?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #171 Gepost op: 11-07-2014, 15:29:21 »
Ik probeer me allang niet meer druk te maken om die bedragen. Verspeelde energie.

Barca verloor de laatste jaren al aan sympathie bij mij. Maar nu ben ik zelfs tegen ze
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #172 Gepost op: 11-07-2014, 15:33:43 »
Ik probeer me allang niet meer druk te maken om die bedragen. Verspeelde energie.

Barca verloor de laatste jaren al aan sympathie bij mij. Maar nu ben ik zelfs tegen ze

Ik ben het hier mee eens. Voetbal is voor zulke clubs niet belangrijk neer. Voor hun is het belangrijkste dat ze zo veel mogelijk geld verdienen en de beste spelers wegkopen bij andere clubs. Dat is ook een rede waarom ik geen sympathie meer hen voor Real Madrid. En daar komt Barcelona nu ook bij
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #173 Gepost op: 11-07-2014, 15:37:31 »
Daar komt bij dat shirtjes met Neymar, Messi, Ronaldo, Bale noem maar op natuurlijk wereldwijd een deel van de transfersommen binnenbrengt. Zit een slim verdienmodel achter. Maar ja ik denk dat je ook steeds minder naar grote clubs moet kijken als supporter zijnde maar meer voor een individuele speler. Neem James, is naar Monaco gaan, maar die verdient echt een grote club. Alleen omdat hij dus al 45 miljoen heeft gekost zal de nieuwe club minstens 60 moeten neerleggen. De markt is verziekt.. maar daar doen we niks aan. Verspeelde energie inderdaad hoewel het gewoon absurd blijft.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #174 Gepost op: 11-07-2014, 22:18:27 »
Barcelona mocht toch helemaal geen spelers meer kopen?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #175 Gepost op: 11-07-2014, 22:20:40 »



aankomst Suarez in Barcelona
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #176 Gepost op: 11-07-2014, 22:33:01 »
 ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #177 Gepost op: 11-07-2014, 22:33:35 »
 ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #178 Gepost op: 11-07-2014, 22:41:27 »
Barcelona mocht toch helemaal geen spelers meer kopen?
Die straf is opgeschort omdat Barcelona bij het CAS in hoger beroep is gegaan. Dat beroep moet nog dienen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #179 Gepost op: 11-07-2014, 22:54:09 »
 Bas Dost staat in de startblokken om als opvolger van Graziano Pellè naar De Kuip te verhuizen. Feyenoord gaat de spits huren van VFL Wolfsburg. De Rotterdammers willen niet te lang wachten met het aantrekken van een vervanger van Pellè, omdat de kwalificatie voor de Champions League nadert.


Dost gaf eerder deze week aan graag naar Feyenoord te verkassen. De onderhandelingen met de Duitse club verliepen eerder stroef, maar daar is gisteren schot in gekomen. De Rotterdammers hebben het geld niet om hem over te nemen, maar op huurbasis is die mogelijkheid er wel.

In het verleden hengelde de club al vaker naar de diensten van de spits, maar dat leverde geen succes op. Fred Rutten hoopt de aanvaller die eerder bij sc Heerenveen veel scoorde snel te kunnen begroeten.


Het is wel een type pelle maar hij heeft best wel weinig gespeeld...... we zullen zien.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.