Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173528 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #40 Gepost op: 8-06-2007, 14:17:42 »
Ik vind trouwens dat Internazionale ook wel een behoorlijk overbezette aanval heeft, met aardig wat topspitsen:
  • Adriano
  • Crespo
  • Ibrahimovic
  • Julio Ricardo Cruz
  • Recoba
In de zomer een jaar geleden zag het er nog extremer uit, omdat naast deze vijf spelers toen ook Obafemi Martins nog op het loonlijstje van Inter stond.
Die heeft op tijd besloten dat z'n kansen met vijf andere rivalen toch wat kleiner werden. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #41 Gepost op: 8-06-2007, 17:50:58 »
Ik vind trouwens dat Internazionale ook wel een behoorlijk overbezette aanval heeft, met aardig wat topspitsen:
  • Adriano
  • Crespo
  • Ibrahimovic
  • Julio Ricardo Cruz
  • Recoba
In de zomer een jaar geleden zag het er nog extremer uit, omdat naast deze vijf spelers toen ook Obafemi Martins nog op het loonlijstje van Inter stond.
Die heeft op tijd besloten dat z'n kansen met vijf andere rivalen toch wat kleiner werden. ::)

Recoba is geen spits maar een aanvallende middenvelder ;)
Maar je hebt inderdaad gelijk. Ibrahimovic moet maar weer terug naar Juve

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #42 Gepost op: 8-06-2007, 19:23:48 »
Ibrahimovic moet stoppen met voetballen! ::kots:: ;) :P

Bij Juve willen ze hem echt niet meer, want hij heeft de club in de steek gelaten. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #43 Gepost op: 8-06-2007, 20:44:51 »
Ibrahimovic moet stoppen met voetballen! ::kots:: ;) :P

Ja dat zou wel het beste zijn ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #44 Gepost op: 9-06-2007, 17:38:14 »
D'après le magazine "Foot Transferts", ni Marouane Chamakh (Bordeaux), ni Alexander Frei (Dortmund), ni Afonso Alves (Heerenveen) ne viendront à Lens. Le RC Lens aurait en effet abandonné ces trois pistes. Il faut dire que la non qualification en Ligue des champions a changé la donne sur beaucoup de dossiers, sans compter le prix exorbitant d'un joueur comme Alvès (20 millions d'euros).

En revanche la piste qui mène au Rennais Jimmy Briand reste chaude comme nous vous l'indiquions cette semaine.


Het komt er dus op neer dat we door het lullig verspelen van een CL ticket,al zeker 3 goeie spelers mogen schrappen van het verlanglijstje  :-\\ En dat zijn niet de enige  :( :(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #45 Gepost op: 22-06-2007, 17:09:25 »
Tim de Cler komt naar Feyenoord.

Fantastische speler  ::ok:: Maar we hebben Drenthe toch al ???

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #46 Gepost op: 22-06-2007, 17:17:05 »
Drenthe wil zelf linkshalf worden, want dat is zijn favoriete positie. En daar komt hij eigenlijk het beste tot zijn recht, zoals nu bij Jong Oranje blijkt. Misschien schuift hij dus inderdaad naar voren en wordt De Cler linksback.
In dat geval heeft Feyenoord er een prima speler bij.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #47 Gepost op: 22-06-2007, 17:25:15 »
Drenthe wil zelf linkshalf worden, want dat is zijn favoriete positie. En daar komt hij eigenlijk het beste tot zijn recht, zoals nu bij Jong Oranje blijkt. Misschien schuift hij dus inderdaad naar voren en wordt De Cler linksback.
In dat geval heeft Feyenoord er een prima speler bij.  ::ok::

Dat zou fijn zijn ::ok::
De linkerkant is in ieder geval geregelt ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #48 Gepost op: 22-06-2007, 19:19:56 »
Is Pocognoli nu eindelijk van AZ? ik weet het niet meer  ::ohno:: misschien,de kans bestaat,niet,wel,bijna, toch niet, nu weer wel  ??? ??? ???

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #49 Gepost op: 22-06-2007, 20:53:23 »
Ja, volgens mij is haar daar aangetrokken als opvolger van De Cler, zie hierboven.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #50 Gepost op: 22-06-2007, 22:50:45 »
De Cler ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Van harte welkom! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nu Makaay en Hofland nog, en ik hoop nog een goede verdediger en middenvelder, en er komt wat structuur in. Ik las dat Giuly voor 6 miljoen te koop is, misschien ergens nog een suikeroom die geld over heeft. ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #51 Gepost op: 23-06-2007, 00:43:12 »
De Cler ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Van harte welkom! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nu Makaay en Hofland nog, en ik hoop nog een goede verdediger en middenvelder, en er komt wat structuur in. Ik las dat Giuly voor 6 miljoen te koop is, misschien ergens nog een suikeroom die geld over heeft. ;D

Middenveld zit wel goed. Lucius-Hofs-De Guzman

Makaay moet inderdaad komen + nog een andere aanvaller.
en hopelijk komt Hofland inderdaad, een neemt hij nog een andere goede verdediger mee ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #52 Gepost op: 23-06-2007, 08:46:55 »
Is Hofland nou echt de versterking waar Feyenoord op zit te wachten?

Ik weet het niet hoor... Er moet toch wel wat beters te vinden zijn?
Haal bijvoorbeeld Ooijer of Mechiot terug uit Engeland, die verpieteren daar alleen maar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #53 Gepost op: 23-06-2007, 09:23:42 »
De Cler ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Van harte welkom! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nu Makaay en Hofland nog, en ik hoop nog een goede verdediger en middenvelder, en er komt wat structuur in. Ik las dat Giuly voor 6 miljoen te koop is, misschien ergens nog een suikeroom die geld over heeft. ;D
Je bedoelt toch Ludovic Giuly?  nog niet te veel gaan dromen, want zo goed als zeker speelt hij volgend seizoen voor Marseille. Maar ja, al die transfergeruchten wat is "zo goed als"?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #54 Gepost op: 23-06-2007, 09:25:07 »
Ja, volgens mij is haar daar aangetrokken als opvolger van De Cler, zie hierboven.  ::)
idd nu heb ik het ook gezien   ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #55 Gepost op: 24-06-2007, 19:24:52 »
Is Hofland nou echt de versterking waar Feyenoord op zit te wachten?

Ik weet het niet hoor... Er moet toch wel wat beters te vinden zijn?
Haal bijvoorbeeld Ooijer of Mechiot terug uit Engeland, die verpieteren daar alleen maar.

Melchiot heeft net in Engeland getekend komt uit Frankrijk over), dus die is daar voorlopig nog niet weg. En Ooijer, is die niet nog steeds geblesseerd? Aan een geblesseerde speler heb je niet veel. Hofland is wel een degelijke speler. Niet spectaculair als bijv. een Alex ofzo, maar ik schat 'm stukken hoger in als het merendeel wat er nu centraal achterin staat.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #56 Gepost op: 25-06-2007, 19:05:23 »
Melchiot heeft net in Engeland getekend komt uit Frankrijk over), dus die is daar voorlopig nog niet weg.

Je hebt gelijk.  ::schaam::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #57 Gepost op: 26-06-2007, 10:20:37 »
Eindelijk een spits  ::jaja:: ::jaja::

FC Utrecht heeft nu ook een akkoord met RC Genk over de transfer van Kevin Vandenbergh. Dit meldt De Telegraaf in de editie van vanochtend.

De 24-jarige Belgische spits wordt naar verwachting vandaag of morgen medisch gekeurd, waarna hij zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis kan zetten. Naar verluidt betalen de Domstedelingen een bedrag van ca. één miljoen euro.

Vandenbergh, zoon van de oud-international Erwin Vandenbergh, is al jaren een garantie voor doelpunten in de Jupiler League. In vijf seizoenen tijd kwam de spits tot zesenzestig competitiedoelpunten. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Westerlo.

Overigens wil Utrecht zich met nog een aanvaller versterken. De Zuid-Koreaan Jae-jin Cho van het Japanse Shimizu is daarvoor nog altijd in beeld. De 25-jarige spits werd begin deze maand bekeken in de oefeninterland tegen het Nederlands elftal in Seoul.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #58 Gepost op: 26-06-2007, 20:55:44 »
Eindelijk een spits  ::jaja:: ::jaja::

FC Utrecht heeft nu ook een akkoord met RC Genk over de transfer van Kevin Vandenbergh. Dit meldt De Telegraaf in de editie van vanochtend.

De 24-jarige Belgische spits wordt naar verwachting vandaag of morgen medisch gekeurd, waarna hij zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis kan zetten. Naar verluidt betalen de Domstedelingen een bedrag van ca. één miljoen euro.

Vandenbergh, zoon van de oud-international Erwin Vandenbergh, is al jaren een garantie voor doelpunten in de Jupiler League. In vijf seizoenen tijd kwam de spits tot zesenzestig competitiedoelpunten. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Westerlo.

Overigens wil Utrecht zich met nog een aanvaller versterken. De Zuid-Koreaan Jae-jin Cho van het Japanse Shimizu is daarvoor nog altijd in beeld. De 25-jarige spits werd begin deze maand bekeken in de oefeninterland tegen het Nederlands elftal in Seoul.

Wie dat tjie tjie tjo is weet ik niet,maar Guikie,ik heb het reeds gezegd,ik hoop het voor jou,maar ik twijfel over Vandenbergh. :-\\ Hij heeft idd wat doelpunten gemaakt bij Genk,maar 3/4 waren een perfecte voorzet,die mijn opa ook had binnengeknald.Maar goed,ik hoop voor jou dat hij openbloeid bij Utrecht.  ::ok:: ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #59 Gepost op: 27-06-2007, 15:33:37 »
Hofland en Van Bronckhorst hebben getekent bij Feyenoord ::ok::

Nu hebben we een luxe-probleem op links ::)