Waarom kopen mensen duizenden kroppen sla van mij voor 0,10 gB? Dit is al de derde keer dat ik 9999 kroppen sla koop voor 0,08 gB op de boerderij en binnen een dag weet te verkopen met 0,02 gB winst. 
Je kunt trouwens maximaal 9999 kroppen sla in een keer kopen op de boerderij. 
Maar eigenlijk maak je maar 0,01 gB winst, dus echt opschieten doet t niet, zelf kweken levert dan meer op, als je toch ff achter de pc blijft en een paar keer een kwartiertje sla kweekt op je hele veldje, want als je ze koopt voor 0,08 en je zet ze voor 0,10 op de markt, dan betaal je 10% provisie, dus 0,01 gB, dus dan heb je uiteindelijk slechts 0,01gB winst, hmm tis toch winst, maar voor een 2e tuintje sparen duurt dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang, hihihi
@ Megan, ik zie dat jij ook al heel veel geld hebt, wordt dat je 3e tuintje? Ik ben bijna aan mijn 2e toe, eindelijk, ik heb nu 89.741,44, dus als jullie nou ff de kas spekken door mijn coins te kopen via contract of via de markt, dan kan ik vanmiddag mijn 2e tuin aanschaffen en jullie helpen met dingen zaaien die jullie nodig hebben enzo.