Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 196240 keer)

Online Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1000 Gepost op: 18-01-2009, 13:58:36 »
Ik zal binnenkort mijn tuintje ook maar eens door gaan geven. Maar ik ben niet zo fanatiek als iedereen hier, dus ik ga best traag  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1001 Gepost op: 18-01-2009, 20:20:20 »
Traag of niet, geeft niets, het gaat om het plezier dat jij eraan beleeft. Ieder tuintje is de moeite waard om te bekijken.

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #1002 Gepost op: 19-01-2009, 09:10:22 »
Als de mensen van server 2 wat kunnen missen dan zou het heel erg gewaardeerd worden als jullie wat van jullie groentes via contract aan m@ri@nne schenken. Alle beetjes helpen en als iedereen wat doet, wordt het verlies van m@ri@nne weer een beetje gecompenseerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. ::bravo::

m@ri@nne heet peultje op server 2.

Het is mijn eerste contract  :) ik hoop dat het naar wens is en dat je er iets aan hebt M@ri@nne  ::zwaai::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #1003 Gepost op: 19-01-2009, 11:11:19 »
hoe pas ik een prijs in een contract aan?

hoeveel bloemkolen had ik je geboden ?heb oude contract verwijderd maar weet aantal van de bloemkolen niet meer   :-[

edit2; heb je een nieuw contract gestuurd :)
« Laatst bewerkt op: 19-01-2009, 11:26:35 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1004 Gepost op: 19-01-2009, 11:55:04 »
Contract is goed gelukt hoor , en nogmaals thanks ::bravo::
K'heb al het een en ander op de markt gezet. ::ok::

En nu weet ik ook wie saladebar is  ;)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #1005 Gepost op: 19-01-2009, 12:03:14 »
super  ::ok::

ik ga gelijk wat stenen uit mijn tuin verwijderen, hebben wij elkaar mooi geholpen zo  :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1006 Gepost op: 19-01-2009, 16:25:07 »
super  ::ok::

ik ga gelijk wat stenen uit mijn tuin verwijderen, hebben wij elkaar mooi geholpen zo  :D
schuppen maud, schuppen zal je!!!!!!!!

Ik ga je in de chat voortaan ook worteltjestaart noemen. Klinkt toch om op te eten? ::rofl::

Offline Tjoes

• Forumlid
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
« Reactie #1007 Gepost op: 20-01-2009, 02:57:31 »
Ik zag net dat je achter m'n rug om over me zit te kakelen bode.... :D ik denk al wat worden m'n oren toch warm. Ik zal die muts zo eens afzetten, twas hier vandaag dik 20 graden ::jaja::  M'n chocola is er van aan het smelten...
« Laatst bewerkt op: 20-01-2009, 02:59:48 door Tjoes »
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1008 Gepost op: 20-01-2009, 07:20:26 »
ben nu ook bosbes baron. al een paar dagen maar was het vergeten te melden ;D

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1009 Gepost op: 20-01-2009, 14:03:45 »
IK ben op server 2 nu vogelverschrikker  ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1010 Gepost op: 20-01-2009, 14:05:45 »
IK ben op server 2 nu vogelverschrikker  ::tandpastasmiley::

::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1011 Gepost op: 20-01-2009, 16:15:20 »
Als wij allemaal zo hard gaan, dan zullen ze binnenkort nieuwe levels moeten gaan verzinnen. Ik ben pas Bosbes Baron.......

Offline Tjoes

• Forumlid
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
« Reactie #1012 Gepost op: 20-01-2009, 21:46:13 »
pff ik hoop vandaag perceelhouder te worden...
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #1013 Gepost op: 20-01-2009, 21:52:20 »
He Marlies, ik zie dat je al bijna genoeg geld bij elkaar hebt voor een tweede tuintje. :o

Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? ??? Alleen met handel en kweken of heb je dat op een andere manier gedaan?
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1014 Gepost op: 20-01-2009, 21:54:26 »
pff ik hoop vandaag perceelhouder te worden...
dat heb je ook snel gedaan, dan.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #1015 Gepost op: 20-01-2009, 22:05:46 »
Waarom kopen mensen duizenden kroppen sla van mij voor 0,10 gB? Dit is al de derde keer dat ik 9999 kroppen sla koop voor 0,08 gB op de boerderij en binnen een dag weet te verkopen met 0,02 gB winst. ???

Je kunt trouwens maximaal 9999 kroppen sla in een keer kopen op de boerderij. ;D

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #1016 Gepost op: 20-01-2009, 22:09:07 »
He Marlies, ik zie dat je al bijna genoeg geld bij elkaar hebt voor een tweede tuintje. :o

Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? ??? Alleen met handel en kweken of heb je dat op een andere manier gedaan?
k heb veel gekweekt en gehandeld, maar ik heb ook wat coins gekocht, want t duurde me te lang.
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #1017 Gepost op: 21-01-2009, 04:20:45 »
en ik heb net een slaafje aangeschaft en zo'n vet rood autootje. vroem vroem de hele nacht ::rofl::
en nu de pot maar weer eens spekken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #1018 Gepost op: 21-01-2009, 06:40:21 »
Waarom kopen mensen duizenden kroppen sla van mij voor 0,10 gB? Dit is al de derde keer dat ik 9999 kroppen sla koop voor 0,08 gB op de boerderij en binnen een dag weet te verkopen met 0,02 gB winst. ???

Je kunt trouwens maximaal 9999 kroppen sla in een keer kopen op de boerderij. ;D
Maar eigenlijk maak je maar 0,01 gB winst, dus echt opschieten doet t niet, zelf kweken levert dan meer op, als je toch ff achter de pc blijft en een paar keer een kwartiertje sla kweekt op je hele veldje, want als je ze koopt voor 0,08 en je zet ze voor 0,10 op de markt, dan betaal je 10% provisie, dus 0,01 gB, dus dan heb je uiteindelijk slechts 0,01gB winst, hmm tis  toch winst, maar voor een 2e tuintje sparen duurt dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang, hihihi

@ Megan, ik zie dat jij ook al heel veel geld hebt, wordt dat je 3e tuintje? Ik ben bijna aan mijn 2e toe, eindelijk, ik heb nu 89.741,44, dus als jullie nou ff de kas spekken door mijn coins te kopen via contract of via de markt, dan kan ik vanmiddag mijn 2e tuin aanschaffen en jullie helpen met dingen zaaien die jullie nodig hebben enzo.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2009, 06:50:40 door MaRLieS1976 »
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1019 Gepost op: 21-01-2009, 11:51:41 »
@ Megan, ik zie dat jij ook al heel veel geld hebt, wordt dat je 3e tuintje? Ik ben bijna aan mijn 2e toe, eindelijk, ik heb nu 89.741,44, dus als jullie nou ff de kas spekken door mijn coins te kopen via contract of via de markt, dan kan ik vanmiddag mijn 2e tuin aanschaffen en jullie helpen met dingen zaaien die jullie nodig hebben enzo.

Nee, dat was niet voor mn derde tuintje, die heb ik al. Dit was voor een volgend kunstmestlevel, dat 80.000 gb kostte, dus ik sta inmiddels weer op 3000 gb ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.