Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 69181 keer)

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Problemen?
« Reactie #40 Gepost op: 24-01-2009, 18:29:56 »
ik heb wallie gebruikt, werkt ook prima
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #41 Gepost op: 24-01-2009, 18:55:06 »
paypal heeft mijn betaling geaccepteerd. Ik heb nu ook een tractor en een watergeefkabouter.  Spaart toch tijd.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Problemen?
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2009, 19:13:29 »
paypal heeft mijn betaling geaccepteerd. Ik heb nu ook een tractor en een watergeefkabouter.  Spaart toch tijd.
 

en je kreeg bonuscoins toch? :) krijg je niet via wallie...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2009, 19:14:36 »
nee, geen bonuscoins, waar had ik dat nou gelezen, en was dat dan nog geldig?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Problemen?
« Reactie #44 Gepost op: 24-01-2009, 19:15:39 »
nee, geen bonuscoins, waar had ik dat nou gelezen, en was dat dan nog geldig?

oh, wij kregen 20% extra ::oink::

miss was t tijdelijk :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #45 Gepost op: 24-01-2009, 19:26:26 »
ik zie het ook nergens meer staan. Maar geeft verder ook niets. ik heb nu al plezier van mijn tractortje, en ik kan nu ook op zondag die knappe bloemiste eens bezoeken......... ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Problemen?
« Reactie #46 Gepost op: 24-01-2009, 19:27:38 »
ik zie het ook nergens meer staan. Maar geeft verder ook niets. ik heb nu al plezier van mijn tractortje, en ik kan nu ook op zondag die knappe bloemiste eens bezoeken......... ::rofl::

 ::ok:: leuk he! ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #47 Gepost op: 24-01-2009, 19:35:04 »
Ze lijkt op Annette Malherbe, die ooit bij Jiskefet juffrouw Jannie speelde, en kortgeleden bij Gooise Vrouwen is weggegaan.


Die betaalproblemen lagen gelukkig niet bij mij. Ik heb het onder de aandacht gebracht bij Niecke, en die geeft het standaard antwoord, dat ik moet doen wat er staat. Ja, zo ver was ik al, maar die gegevens kloppen dus niet.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Problemen?
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2009, 09:12:35 »
Bij wallie krijg je ook geen bonuscoins meer, daar was ik net te laat voor
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2009, 10:34:47 »
Jos, ik spaar liever door voor een tweede tuintje dan dat ik een extra kast koop. Ik maak gewoon keuzes, bewaar niet alle soorten meer in mijn kast, heb daar nog ruimte genoeg dus.
Dat deed ik ook.



Maar nu het volgende: Ik kreeg net als M@ri@nne nu ook te maken met de ongevraagde aanschaf van een tweede kast.

Heb ook de tegenargumenten daar aangehaald waarmee ze M@ri@nne eerst (vreemde uitspraak in dit verband) ''om de tuin wilden leiden.

Gisteravond bij het uitloggen was alles normaal, stond het bedrag op 49000 Gb, vandaag bij het inloggen hielp ik eerst een klant, kon alles verkopen, en de teller stond ineens op 39000. Het slotje in het tuinhuisje was weg.

Ja, en dan toch proberen wijs te maken dat het aan de cookies ligt. Nou, net als twee weken terug is er hier ook geen sprake van ''per ongeluk op ja klikken'' of cookies die verkeerd staan.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2009, 11:14:55 »
Maar nu het volgende: Ik kreeg net als M@ri@nne nu ook te maken met de ongevraagde aanschaf van een tweede kast.

Heb ook de tegenargumenten daar aangehaald waarmee ze M@ri@nne eerst (vreemde uitspraak in dit verband) ''om de tuin wilden leiden.

Gisteravond bij het uitloggen was alles normaal, stond het bedrag op 49000 Gb, vandaag bij het inloggen hielp ik eerst een klant, kon alles verkopen, en de teller stond ineens op 39000. Het slotje in het tuinhuisje was weg.

Ja, en dan toch proberen wijs te maken dat het aan de cookies ligt. Nou, net als twee weken terug is er hier ook geen sprake van ''per ongeluk op ja klikken'' of cookies die verkeerd staan.

Ik heb mijn ongenoegen over de manier van antwoorden daar ook nog maar even duidelijk gemaakt. ;D

Jouw geklaag heeft iig gezorgd dat Niecke bereid is deze gebeurtenis te laten onderzoeken.  ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #51 Gepost op: 25-01-2009, 11:28:13 »
onnodig te zeggen dat ik liever niet had hoeven te klagen, en dat had M@ri@nne ook liever niet gewild.

Naast die 10.000 Gb (waar ik net als M@ri@nne heus wel overheen kom), gaat het me namelijk ook om de onbeholpen manier waarop mensen daar worden behandeld.

Ik heb Niecke geantwoord dat ik mijn accountnaam plus registratienummer aan Upjers heb doorgezonden, zodat ze het rechtstreeks kunnen onderzoeken. Het mag duidelijk zijn dat het niet om die kast of die 10.000 Gb gaat, maar om het serieus genomen te worden wanneer er een gerechtvaardigde klacht is. Dat laatste mag wel duidelijk zijn.

Ze behandelen mensen alsof ze beginneling zijn op forums. Nou, als er 1 ding is dat ze niet van Test en mij (en van de andere spelers via RN) kunnen zeggen, is dat wij forumbeginnelingen zijn. Maar dat hoeven ze daar niet te weten.......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #52 Gepost op: 25-01-2009, 11:42:49 »
En ondertussen staat jouw net geopende topic Bodejos alweer in het archief met een slot erop. ::niet-ok::


Wat een stelletje #^#&&^&%*% zijn het daar toch. Kritiek kunnen ze blijkbaar niet tegen daar.


Misschien moeten we maar eens gaan klagen bij Upjers over de manier waarop gemodereerd wordt op dat forum. Vind het meer dan schandalig. ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2009, 11:44:35 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #53 Gepost op: 25-01-2009, 11:43:49 »




Citaat
Geregistreerd op: 14 Dec 2008
Berichten: 22

 Geplaatst: Zo Jan 25, 2009 10:18 am    Onderwerp:    

--------------------------------------------------------------------------------
 
Niecke, ik heb upjers rechtstreeks benaderd.

Is een stap sneller dan via pm, waarbij ik maar moet raden wanneer die wordt doorgestuurd.



_________________
op mollenjacht.
 
Terug naar boven      
 
niecke
Moderator


Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1494
Woonplaats: Belgie
 Geplaatst: Zo Jan 25, 2009 10:32 am    Onderwerp:    

--------------------------------------------------------------------------------
 
probleem werd door de topicstarter zelf doorgegeven dus hier slotje...
topic overbodig.

 
DIT is de manier waarop op lastige vragen wordt gereageerd daar. Gewoon slotje erop gooien en naar het archief.

Ja, ook een manier om je mensen weg te jagen

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #54 Gepost op: 25-01-2009, 11:57:41 »
Eén ding hoef je niet meer over na  te denken Jos, of je nu een tweede tuin of een kast moet nemen, het spel heeft al voor je beslist ::niet-ok::
K'heb mijn probleem ook weer neergelegd daar, en ook ff een pm gestuurd, ben benieuwd, maar eigenlijk hoef ik dat niet te zijn, want er zal toch wel niets mee gedaan worden. :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2009, 12:01:03 »
Voor het gemak, hier de cookies:
Name PHPSESSID
Value e3dde089053463c76c61017f3ddd0dbf
Host s1.molehillempire.nl
Path /
Secure No
Expires At End Of Session

Name wunr
Value 3724128
Host s1.molehillempire.nl
Path /
Secure No
Expires At End Of Session
Even ontleden:
Cookie nummer 1:
Naam spreekt voor zich, het cookie bevat de Sessie-informatie.
Value is de MD5 hash waarmee de sessie zich identificeerd, vergelijkbaar met de pincode van je pinpas, maar dan iets complexer omdat een computer dat nou eenmaal kan.
De Host, het Path, Secure en Expires spreken voor zich.

Cookie 2:
Name WUNR zegt me niet veel, maar de value 3724128 is mijn gebruikers-ID
Verder dezelfde gegevens.


Zoals ik al had verwacht, de enige gegevens die in de cookies staan zijn inloggegevens, verder totaal geen gegevens over de tuin of status van de speler.

Het argument "komt door cookie" is een totaal leeg argument, want in de cookies bevind zich geen data, en ik mag hopen dat de cookies constant worden gecontroleerd, bij elke actie die er word uitgevoerd.
Anders gezegd:
De cookies zijn zoals verwacht, cookies. Wat er word beweerd is onmogelijk, cookies kunnen NIET gegevens van de speler veranderen, dat kan alleen in de database.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2009, 12:26:46 door Firesphere »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2009, 12:04:26 »
En ondertussen staat jouw net geopende topic Bodejos alweer in het archief met een slot erop. ::niet-ok::


Wat een stelletje #^#&&^&%*% zijn het daar toch. Kritiek kunnen ze blijkbaar niet tegen daar.


Misschien moeten we maar eens gaan klagen bij Upjers over de manier waarop gemodereerd wordt op dat forum. Vind het meer dan schandalig. ::niet-ok::

ik kon het topic al niet vinden, in het archief dus alweer, belachelijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2009, 12:09:39 »
Klacht is ook reeds bij Upjers neergelegd.

Niecke gaat ervan uit dat ik dat al gedaan had, en dat het topic DUS al overbodig was, maar ik heb Upjers juist benaderd toen er dat standaard antwoord kwam.

Uit de post van Firesphere maak ik op dat Upjers helemaal niets heeft onderzocht, en dat het gewoon een van de robot-antwoorden is, die ze daar standaard in een (tweede....) kast hebben liggen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #58 Gepost op: 25-01-2009, 12:10:14 »
En nu beweert die Nienke ook nog eens dat mijn gemelde bug over de water- en oogstkabouter geen bug is. Sorrie, voor alle Belgen hier, maar hij doet zijn afkomst wel alle eer aan zeg. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #59 Gepost op: 25-01-2009, 12:12:10 »
Heel goed uitgezocht Firesphere. ::ok:: Zou eigen even op het forum daar gepost moeten worden.

Voor het gemak, hier de cookies:
Name PHPSESSID
Value e3dde089053463c76c61017f3ddd0dbf
Host s1.molehillempire.nl
Path /
Secure No
Expires At End Of Session

Name wunr
Value 3724128
Host s1.molehillempire.nl
Path /
Secure No
Expires At End Of Session
Even ontleden:
Cookie nummer 1:
Naam spreekt voor zich, het cookie bevat de Sessie-informatie.
De Value is waarschijnlijk het wachtwoord, encrypted (vermoedelijk MD5, ik zal'm even proberen te kraken later misschien :P )
De Host, het Path, Secure en Expires spreken voor zich.

Cookie 2:
Name WUNR zegt me niet veel, maar de value 3724128 is mijn gebruikers-ID
Verder dezelfde gegevens.


Zoals ik al had verwacht, de enige gegevens die in de cookies staan zijn inloggegevens, verder totaal geen gegevens over de tuin of status van de speler.

Het argument "komt door cookie" is een totaal leeg argument, want in de cookies bevind zich geen data, en ik mag hopen dat de cookies constant worden gecontroleerd, bij elke actie die er word uitgevoerd.
Anders gezegd:
De cookies zijn zoals verwacht, cookies. Wat er word beweerd is onmogelijk, cookies kunnen NIET gegevens van de speler veranderen, dat kan alleen in de database.
Geniet nooit met mate...