Nieuws Vul nu de Wieisdemol.com Enquête in!
k heb alleen nog groente en wortels maar hoe kan ik nu snel winst maken ? k snap er nog niet heel veel van en hoe krijg ik nieuwe groenten enz
Je kan ook wat meer over het spel te weten komen als je even op de help functie klikt [vraagteken boven in het spel].Door het steeds verkopen van je wortels en sla , krijg je punten, met het aantal punten kom je in hogere levels, zodat je dan weer andere produkten kan gaan verbouwen, kijk maar eens hier op het forum bij de oogst en tijden. Succes!!
ik heb me ook maar laten verleiden om er wat echt geld in te steken. nu heb ik coins gekocht en, zo stom, op de account van mijn zoon laten schrijven.weet iemand een constructie om die er bij mijzelf op te zetten? contract doorsturen of zo? en zo ja, wie wil mij helpen?
mag dat via jullie? zo ja, hoeveel kan ik er per keer versturen?
we zitten allebei op S1
Dan kan het contract toch naar jou rechtstreeks? Lijkt me sterk dat ze daar achter komen...
en nu zijn onze accounts geblokkeerd wegens cheaten. ik had onderling nl. een contract verstuurd dom dom dom.volgens de spelregels is de boel nu gedeleted...
ibyGeregistreerd op: 02 Jan 2009Berichten: 13 BerichtGeplaatst: Zo Feb 01, 2009 7:17 pm Onderwerp: Reageren met citaatibung 3724067frankman 3727580
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
916 gasten en 5 vaste bezoekers