Auteur Topic: Hallo =]  (gelezen 2555 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hallo =]
« Gepost op: 2-03-2009, 16:50:39 »
Hoi allemaal, ik ben Mascha aka Lovlivv.
Ik ben hier al eigenlijk wel een tijd lid, maar nooit de moeite genomen om eens wat actiever te worden ;)
Eerlijk gezegd was ik zelfs vergeten dat ik hier aangemeld was xD En zéker dat dat met déze forumnaam was, haha.
Tja, deze forumnaam komt van een grapje van mij en een vriendin, wij waren/zijn Lovlivver; Liv is de zangeres van de band Leaves' Eyes, en daar houden we erg van. En Lovlivv linkt zo lief xD

Mja, wat nuttige of niutteloze info over mezelf:

Ik ben 17 en wordt op 27 april 18.
Ik volg WIDM sinds ik.. even denken.. Nha, in elk geval toen ze in Portugal waren, en George de mol was xD
Toen was ik geloof ik 11 jaar.. Maargoed.
Uhm, ik woon in Nijmegen, zit in 6vwo, dus doe bijna examen.
Volgend jaar was ik van plan naar Wageningen te verhuizen en studeren (Dierwetenschappen).

Mijn hobbies zijn molhunting, muziek luisteren, forummen, viool spelen, schaapjes tellen, festivals bezoeken, docu's over dieren bekijken, tekenen en lezen.. En.. vast nog wel meer xD

Well.. Vragen altijd welkom ;)

Groetjes, Mascha
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hallo =]
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2009, 22:57:24 »
hoeveel schaapjes heb je al geteld? Tel je dat tele2 schaap ook mee, of is dat een nep-schaap?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2009, 13:35:32 »
Wow.... T lijkt echt ff of jij mij zit te beschrijven :O

Ik ben namelijk ook 17.. Jarig op 17 april (10 dagen eerder)

Ik zit ook op 6 vwo en ik hoop dus ook straks te slagen :P
Ik ga bio studeren (lijkt een beetje op dierwetenschappen en heb daar zelf over nagedacht...)

Verder... Ik hou ook van mollenvangen, forummen, viool spelen (echt!) en muziek luisteren en ik hou ook echt van dieren enzo..

Zo.. dat was mijn verbazing weer even voor vandaag :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2009, 20:06:45 »
Haha, wat leuk! ;D Speel je al lang viool? ^-^
En dan wordt je dus ook in april 18. =D En waar ga je bio studeren?


En ik heb al heel veel schaapjes geteld! Ik ben de tel kwijt xD
Maar dat Tele2 schaap telt zéker mee! Die is echt zó leuk xD Sheep deal! ^-^
En natuurlijk de schaapjes uit Shaun the Sheep ^-^

If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2009, 09:25:49 »
Ik ga bio studeren in Utrecht en ik speel nu al 9 :D jaar viool... En hoe lang speel jij al?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2009, 13:03:38 »
Even denken.. Ja, ik geloof ook ruim 9 jaar :P Dit is in elk geval mijn 10e jaar =]
Waarvan ik ook al ruim 8 jaar in een orkest speel. ^.^
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2009, 22:21:15 »
leuk ;) Ik speel ook in een orkest.. Een jaartje of 7 denk ik
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Hallo =]
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2009, 23:55:43 »
cool, viool is toch wel het vetste muziekinstrument dat er is
 ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2009, 17:35:44 »
Haha, ja, vind ik ook ^-^
Toen ik een jaar of 5 was zag/hoorde ik mijn nicht spelen, en sindsdien wilde ik het ook xD
Ik geloof dat ik 6 was toen ik voor het eerst op les ging, maar toen ben ik na een jaartje gestopt omdat ik het nogal vermoeiend vond voor mijn armpjes. Toen heb ik het weer opgepakt toen ik 8 was. Dus nu ±9,5 jaar geleden.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2009, 23:08:52 »
Ik dus 8.5 :P Ikheb eerst 2 jaar blokfluit gedaan. Maar ik wil;de eigenlijk na 1 jaar al op viool maar ik mocht niet (mijn moeder had zoiets van .. die nog maar een jaartje blokfluit erbij, dan kan je dat tenminste een beetje) en daarna dus viool voor mij en ik ga ook nog lang niet stoppen :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2009, 23:14:02 »
Ik ook niet ^^
Ik zie wel niet helemaal in hoe ik genoeg kan blijven spelen als ik voor mijn studie het huis uitga..
Maar ik zoek wel een leuk studentenorkestje ofzo, haha.
2 jaar geleden zijn we naar Hongarije geweest voor een jeugdmuziekfestival.
En dit jaar gaan we eigenlijk naar Wenen voor datzelfde festival, maar dan zit ik midden in mijn examens.. :(

En ik kan ook blokfluiten, enigzins xD Mijn moeder is blokfluitdocente onder anderen, haha.
Dus ik MOEST het wel leren xD Nee haha, ze gaf me gewoon af en toe les. Wel handig om snel noten te leren enzo. =)
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2009, 23:20:27 »
Ik zit in een orkest en wij gaan elke 2 jaar op reis :D Echt heel leuk.. Al een keer naar lille en praag geweest voor een week en dit jaar gaan wein de zomer naar Berlijn.. mAarjah, ik weet niet of ik nog wel door blijf gaan bij dit orkest (ik zit er echt al; heel lang in en ik wil miss wel weer eens wat anders) dus.... ik ga denk in Utrexht maar ff zoeken naar een luek studentenorkest :D

Volgend jaar ga ik iig wel blijven lessen. Ik blijf toch thuis woenen en mijn lessen zijn vlakbij en gelukkig is mijn lerares heeeel flexibel; qua tijden. ik heb altijd op een andere tijd les en t is nooit een probleem qua ruilen of een weekje niet zegmaar :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2009, 23:29:50 »
Ah, leuk! =D

Mijn orkest is tot 18 jaar.. :( Maar ik zit er al zolang bij..
Ze vragen wel vaak oud-leerlingen om mee op reis te gaan, dus misschien ga ik nog wel eens mee.. =)
Wij gaan dus ook sinds 6 jaar iedere 2 jaar op reis. Maar ons orkest bestaat eigenlijk uit 2 orkesten; beginners en gevorderden. 6 jaar geleden zat ik nog nét voor het laatst bij die beginnersgroep (ongeveer t/m 12 jaar), en die gaan niet mee op reis (die gaan ieder jaar op kamp) dus ben niet mee geweest naar Denemarken helaas..
Wat voor muziek spelen jullie vooral? =] Net als wij gewoon een mengeltje van vanalles? =P
Wij in elk geval echt van typisch klassiek (Vivaldi, Händel, Bach, etc.) tot filmmuziek (Pirates ot Carribean, Westside story, Phantom of the opera, etc) en gewoon andere dingen, haha xD
In elk geval wel heel leuk. Zit sinds een half jaar bij de eerste violen, maakt het ook wel heel leuk, hoewel er wel heel wat arrogante mensjes inzitten die soms wel een paar jaar jonger zijn dan ik en me dan toch heel vervelend vuil aankijken als een keertje een noot vals is :') Ja kom op zeg xD
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2009, 11:35:41 »
Wij hebben zegmaar 3 orkesten
T jong junior: Voor beginners en tot 12 jaar ongeveer
T Jong: Vanaf 12 jaar.. (Ze willend at je zo laaaang mogelijk blijft :D
En het Nas: Voor volwassenen

Zelf het ik 2 a3 jaar in dat eerste orkest gespeeld en nu alweer een jaartje of 4 a5 in het 2e waarvan nu alweer 2 jaar bij de 1e violen :d

Wij ook wel een mengeldmoesje.
Wat jij zegt qua klassiek spelen wij ook en ook wij hebben pirates 1+3 gespeeld phantom of the opera, titanic, lord of the dance,james bond. Ik vind zelf die filmuziek veel leuker om te spelen :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Hallo =]
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2009, 14:07:17 »
Wat een entousiasme hier :P.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hallo =]
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2009, 15:48:50 »
Wat een entousiasme hier :P.


Haha ja dat viel me ook op.
meestal wordt er in een topic over een nieuw lid 3 berichten gepost..
En deze schiet er wel boven uit  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2009, 18:18:34 »
Whaha xD Krijg je als je iemand tegenkomt die behoorlijk op je lijkt xD
Dan heb je wat om over te praten, haha.

Klopt, filmmuziek is idd leuk om te spelen! Vooral de Pirates  ::love:: Maar ook de klassieke stukken vind ik leuk ^-^
Was wel grappig dat we ooit de Lord of the Dance hebben gespeeld, en ik die pas opeens in een afl. van WIDM hoorde xD
Ooit hebben we Harry Potter gespeeld met het beginnersorkest. Klonk echt nérgens naar, was echt erg xD
En de laatste tijd is het enthousiasme heel erg aan het verdwijnen.. =( Bijna niemand oefent nog. Bovendien is het orkest heel erg aan het vergroenen; tot vorig jaar waren er altijd zó veel mensen die eindexamen moesten doen enzo, dit jaar maar 3 mensen, incl. ikzelf. Verder is iedereen minstens ±2 jaar jonger dan wij.. =_='
Maar ik blijf het heel erg leuk vinden! :D 
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2009, 20:04:09 »
Whehe, we hebben idd wat om over te praten :P Maarjah.. Bij ons is eigenlijk ook iedereen jonger in t orkest.. Vandaar dat ik er ook over aan het denken ben of ik volgend jaar wel mee door wil gaan...
JKe merkt bij ons idd ook dat er niet echt goed geoefent wordt.. dat is wel irri (niet dat ik zelf heel hard voor die stukken oefen maak ik kan ze altijd wel redelijk ) Pirates is iid zoooo mooi LD wij hebben heel lang deel 1 gespeeld (is zelfs uit de map geweest en is weer terug gekomen. Maar die hebben we nu igeruild voor deel; 3 en die is ook heel erg luek...
Maarja.. lord of the dance... pffff jeetje wat gaat dat snel maar ik kan het bijna :P Ik was ook echt blij toen ik m in WIDM hoorde:P

Zooo, lang verhaal :p
Kom je btw op de fandag?? Dan kunnen we ook ff in levende lijve een praatje maken :P lijkt me leuk :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2009, 21:08:19 »
Lijkt me heel leuk, maar ik dan bijna SE-week, en geen geld (ja, ik moet even sparen voor een vakantie van ruim 300 euro.. =\ ), dus ik ga echt nooooit mogen van mijn ouders.. :( Had er graag heengewild..

En wij spelen nog altijd het eerste deel van PotC, haha. Normaal alleen in strijkbezetting (we hebben alleen strijkers en 3 dwarsfluiten xD) maar een half jaar geleden hadden we een symfonieorkest op bezoek die ook dat stuk speelden, maar dat de symfonische versie, dus hebben we die met een gigántisch orkest uitgevoerd. Was echt zo gaaf. =D

En ik heb mezelf geleerd Lord of the Dance op de Ierse tinfluit te spelen, althans, het eerste gedeelte xD
Het snelle gedeelte ga ik nog even oefenen op de viool, hahaha. (ik moet die partij nog wel ergens hebben liggen..)
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2009, 23:03:13 »
Jammer dat je niet gaat ik heb dan ook wel snel al SE week maar ik ga toch :D

Maarja, POTC is met een symfonieorkest echt heel gaaf. Wij hebben wel veel blazers maar geen 'vast'koperwerk. Dat moeten we altijd lenen van het andere orkest van onze diri... Dat maakt het pas echt af... Ik heb trouwens echt weer ff zin om t te spelen (heb net de film weer op tv gezien :p) Maarja

LOTD is iid ook zoooo cool om tye spelen... Moet m binnenkort maar weer ff gaan oefenen want hij zakt snel weg als je m een tijdje niet speelt.

Binnenkort gaan wij ook voor leerlingen van groep 5 van de basisschool weer een voorstelling doen :D Met behulp van de stukken die wij spelen gaan we dan het verhaal van de rattenvanger van Hamelen vertellen.. Ehct heel leuk (dr zullen dus stukjes van pirates en de titanic enzo in te horen zijn) en dan heb ik ook weer een dagje vrij van school wat erg fijn is :d

Maar echt leuk dat jij ook dezelfde stukken speelt of speelde als ik :p weten we tenminste van elkaar waar we het over hebben ... :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!