Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144430 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #320 Gepost op: 11-02-2010, 21:50:35 »
Ik denk hierdoor dat Arjen juist niet de mol is.
1000 euro uit de pot, die kans laat je als mol toch niet liggen?

Maar ze zijn er ook niet in. :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #321 Gepost op: 11-02-2010, 21:51:36 »
Mijn eerste reactie was ook, dan moet ie wel de mol zijn als hij zo'n risico neemt, maar eigenlijk klopt het juist niet. Als je de mol bent dan ga je lekker mee met de rest van de kandidaten en doe je alsof je niet zeker bent van je test en kies je ervoor om het scherm niet te zien + 1000 euro uit de pot.

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #322 Gepost op: 11-02-2010, 21:57:38 »
GEzien hoe hij (toen de groep bij elkaar was) lekker in beeld met die joker speelde en duidelijk aan de ingezoemde camera liet zien 'de mol'..... ik verdacht hem niet, maar deze hint was echt TE duidelijk - ik ben om.
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #323 Gepost op: 11-02-2010, 21:58:26 »
Mijn eerste reactie was ook, dan moet ie wel de mol zijn als hij zo'n risico neemt, maar eigenlijk klopt het juist niet. Als je de mol bent dan ga je lekker mee met de rest van de kandidaten en doe je alsof je niet zeker bent van je test en kies je ervoor om het scherm niet te zien + 1000 euro uit de pot.

Ja zo denk ik ook. Ik had het geloofd als hij de jokers had ingezet, maar dit is gewoon blufpoker. Mensen ga mij maar verdenken want het maakt voor mij niet uit, ik ga toch wel door ???

Dus dan moet Erik de mol wel zijn???

Het is me allemaal net iets te gemakkelijk, ergens moet daar een addertje verborgen zitten.

Toch?  8)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #324 Gepost op: 11-02-2010, 22:08:31 »
Ja zo denk ik ook. Ik had het geloofd als hij de jokers had ingezet, maar dit is gewoon blufpoker. Mensen ga mij maar verdenken want het maakt voor mij niet uit, ik ga toch wel door ???

Dus dan moet Erik de mol wel zijn???

Het is me allemaal net iets te gemakkelijk, ergens moet daar een addertje verborgen zitten.

Toch?  8)

Ben met je eens dat het heel opvallend is, maar dan zou hij (als ie de mol niet is)toch wel een heel groot risico nemen?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #325 Gepost op: 11-02-2010, 22:12:05 »
Ja hij heeft dan inderdaad een heel groot risico genomen, maar misschien wel heel veel zekerheid gekregen dat ie op de goede mol zit.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #326 Gepost op: 11-02-2010, 22:22:21 »
Wat ik ook wel een molactie vond, en getuigend van voorkennis:
Arjen wilde graag naar boven met de jokeropdracht (wees ook meteen anderen aan die niet te vertrouwen waren), maar zei al vrij snel dat hij het ook wel oke vond om als 1 a laatste over te blijven (dan heb je alsnog bijna alles in de hand: als Sanne geld had gekozen, had je jokers gehad (altijd leuk speelgoed voor de mol, kun je leuk mee onderhandelen wat Arjen dan ook deed) en is er maximaal 500 euro verdiend. Als kandidaat wil je denk ik echt wel gaan voor de top, want dan weet je nog niet hoe de opdracht in elkaar zit.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #327 Gepost op: 11-02-2010, 22:23:27 »
Scherp opgemerkt annebeth! ::ok::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #328 Gepost op: 11-02-2010, 22:25:27 »
Ik zie net dat jij vrijwel hetzelfde zei in het Sanne topic Heinz :D Grappig dat het jou ook was opgevallen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #329 Gepost op: 11-02-2010, 22:26:58 »
Oh, ik zei niet hetzelfde hoor, ik had niet opgemerkt dat Arjen het al had over eventueel als een-na-laatste achterblijven. (Voor het geval je dacht dat mijn post hierboven ironisch bedoeld was, dat was ie dus niet. :))

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #330 Gepost op: 11-02-2010, 22:31:39 »
Nee hoor, dat dacht ik niet, ik had meer zoiets van: great minds think alike, haha ;)
Ik vond de actie met het muntje ook geweldig, zo'n kans kun je als mol natuurlijk niet voorbij laten gaan.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #331 Gepost op: 11-02-2010, 22:32:45 »
hij liet dat muntje vallen of kim..
hij zou best een goede mol zijn, ook met die eind opdracht, gewoon zijn scherm gaan zien.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #332 Gepost op: 11-02-2010, 22:33:10 »
Zeker een mooie actie. En ook weer typisch dat Arjen vervolgens niet verdacht probeert te doen maar juist Kim de schuld geeft.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #333 Gepost op: 11-02-2010, 22:34:48 »
"n beetje..." dan hè  ::tandpastasmiley::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #334 Gepost op: 11-02-2010, 22:36:03 »
Je zit behoorlijk in een tunnel, Heinz.  ::jaja::

Arjen is super verdacht, maar het feit dat we dat zo duidelijk zien doet mij echt wel twijfelen om vol op hem te gaan.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #335 Gepost op: 11-02-2010, 22:40:41 »
Je zit behoorlijk in een tunnel, Heinz.  ::jaja::

Dat lijkt maar zo, ik ben een beetje enthousiast zo direct na de uitzending. (Tril nog na. ::hyper::) Straks heb ik weer alle tijd om rustig met alle overzichten verder te gaan en slaat de twijfel weer toe. ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #336 Gepost op: 11-02-2010, 22:54:40 »
Arjen is door die executie voor mij afgeschreven als mol,
maar door zijn actie ben ik er ook uit dat kim het ook niet is

ik denk dat hij gewoon bevestiging zocht, hij dacht niet dat Kim de mol is, en wist dat iedereen op Kim zat
dus als hij zijn test invult op erik en hij gaat door, weet hij zeker dat hij Kim kan doorstrepen
soms moet je de gok wagen om te winnen, het is wel degelijk poker, soms moet je all-in gaan om de leiding over te nemen

En op de vraag waarom hij in g-naam geen joker had ingezet, logisch toch, als hij een joker had ingezet was hij alsnog niet verder geweest, dan kan het ook zo frits of sanne zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #337 Gepost op: 11-02-2010, 22:57:28 »
Als Arjen kandidaat is heeft ie wel ballen.
Geen jokers inzetten en toch PJ om je scherm vragen. ::ok::

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #338 Gepost op: 11-02-2010, 23:07:17 »
Oke, ik weet het, tunnelvisie, maar ik had in afwachting van Arjens keuze zoiets van: als Arjen zijn scherm wil zien, dan is hij zo de mol!  Kan hij zich mooi indekken a la: ik heb 4 jokers ingezet dus ik was wel zeker van mijn zaak, maar ondertussen is het een mooie subtiele (?) naar ons (en ook aan de kandidaten als ze een beetje opletten) dat hij de mol is. De mol weet als enige zeker dat hij wel doorgaat, ik ziet een kandidaat echt niet het risico nemen.

En wat zegt hij na afloop? Bedankt jongens! (ja, alle kandidaten hebben de pot geplunderd, daar hoefde de mol niets voor te doen).

Ik vraag me alleen af of het niet TE opvallend is...
Net als die keuze tussen Arjens foto of Pieter Jan, is ook net iets TE opvallend, dat risico zouden ze toch niet nemen?

Helemaal mee eens. Dat met die jokers moet wel voorkennis zijn, anders ga je toch niet 1 joker inzetten en er dan op gokken dat je door bent? En de rest had er al 4000 uitgehaald dus dan mag je je als mol wel even rustig houden. Hij heeft iig geen geld verdiend hiermee. Arjen is weer de held. Hij wordt echt behoorlijk vertrouwd door zijn mede-kandidaten.

En dat met die foto's vond ik ook erg duidelijk, eigenlijk veel te. Aan het eind kiezen tussen Arjen en PJ. Degene die voor Arjen gaat ( Kim) komt ook bij hem uit. De anderen komen bij een andere mol uit dan voor wie ze waren gegaan (mits dat de achterliggende gedachte was).

Met die opdracht met de trappen vind ik het wel een goede om als vierde af te haken. De meeste schuld en aandacht gaat naar degene die helemaal naar boven ging. Hij heeft Sanne waarschijnlijk wel door, dat zij toch wel voor de jokers zou gaan. Hij lobbyt ook hard mee dat zij naar boven gaat.

En dan ook nog een muntje laten vallen. Leuke molactie.

Voor mij is het behoorlijk duidelijk, het enige wat mij dwars zit is dat het zo duidelijk is. De enige andere die het nog zou kunnen zijn volgens mij is Sanne. De andere drie sowieso niet (alleen al het feit dat die drie voor het geld gaan ipv de jokers)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #339 Gepost op: 11-02-2010, 23:28:40 »
Ik zit elke aflevering weer meer op Arjen en voor mij is er al een record gehaald, ik heb nog nooit zo lang niet van mol gewisseld.  ::tandpastasmiley:: Was ook niet nodig tot nu toe maar mijn tunnel wordt steeds breder en ik zie alleen nog Arjen als mol haha. \

Vind het sowieso, mol of geen mol echt een leuke kandidaat. Een die echt met de mol bezig is en het niet ziet als 'leuk tijdverdrijf'. Daarnaast vind ik z'n humor ook wel tof :D