Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144433 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #380 Gepost op: 20-02-2010, 22:34:29 »
Wat me ook opvalt is dat Arjen kennelijk Erik al lange tijd verdenkt, maar geen enkele moeite lijkt te doen om bij Erik in het groepje te komen bij de opdrachten. Terwijl iedereen altijd bij zijn/haar mol in het groepje wil zitten....

Arjen wil wel in een groepje met Erik (en Kim) bij de opdracht met de kokers, wat ook gebeurt. En bij het zandzakken sjouwen zit hij ook met Erik in een groepje. Verder inderdaad niet. Is inderdaad wel iets om in de gaten te houden om te kunnen afleiden wie wie nu echt verdenkt.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #381 Gepost op: 21-02-2010, 00:59:37 »
Wat me ook opvalt is dat Arjen kennelijk Erik al lange tijd verdenkt, maar geen enkele moeite lijkt te doen om bij Erik in het groepje te komen bij de opdrachten. Terwijl iedereen altijd bij zijn/haar mol in het groepje wil zitten....
Arjen is wel bij Erik in het groepje geweest en ik zou niet altijd bij mijn mol in het groepje willen zitten, dit om ook het gedrag van anderen onder de loep te kunnen gaan nemen en je niet teveel te gaan focussen op iemand.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #382 Gepost op: 21-02-2010, 20:57:26 »
ik verwijs jullie graag naar het topic van de opdracht met haar 1000 treden opdracht waarin ik heeeel duidelijk uitleg waarom arjen de mol is....het is zooooo duidelijk geworden na die opdracht. tis wel goed kijken want ik leg het in verschillende posts uit.
dus voor de twijfelaars, take a look en kom er achter dat arjen de mol is!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #383 Gepost op: 21-02-2010, 21:24:07 »
Bij het terugkijken van aflevering 6 valt me nog de uitspraak op van Arjen dat ie in de war is over wie de Mol is, maar dat de jokers hem misschien wel zullen helpen. En vervolgens zet ie ze toch niet in (en wil hij ook best zijn scherm zien). Hij was dus niet overtuigd van zijn Mol Erik, maar zet toch geen jokers in. Da's onbegrijpelijk als ie de Mol niet is.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #384 Gepost op: 21-02-2010, 21:28:41 »
daar heb je gelijk in heinz en daarom zeg ik nogmaals....in de topic van de 1000 treden opdracht leg ik uit waarom Arjen de mol juist WEL is...het is de moeite waard om dat eens te lezen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #385 Gepost op: 21-02-2010, 21:30:16 »
daar heb je gelijk in heinz en daarom zeg ik nogmaals....in de topic van de 1000 treden opdracht leg ik uit waarom Arjen de mol juist WEL is...het is de moeite waard om dat eens te lezen.

Ik heb het gelezen en ben het met je eens. Sterker nog, ik heb ook al een heel betoog geschreven waarom ik denk dat Arjen het is. Dat vind je hier. :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #386 Gepost op: 21-02-2010, 21:58:39 »
ik heb jou betoog gelezen over arjen enzo en ik ben het met je eens...
vond het een goed overdacht betoog moek zeggen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #387 Gepost op: 21-02-2010, 23:04:10 »
Het lijkt wel of Pieter Jan expres het kokerding met de muntjes naar Arjen wil gooien - maar dan vangt Kim het voor Arjens neus weg.
Pieter Jan weet wie de mol is: zou hij met opzet het ding daarom naar Arjen hebben gegooid?
Tell me what your telescope says

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #388 Gepost op: 22-02-2010, 21:43:35 »
yeaheaaah ! wat goed om heinz aan mn zijde te hebben :D !!
ben helemaal overtuigd
dennis for mole !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #389 Gepost op: 23-02-2010, 09:45:43 »
Ik ben net zo zeker als toen met Dennis :D
(al zat ik vorig jaar dan weer wel helemaal mis)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #390 Gepost op: 23-02-2010, 18:03:43 »
ik was al vrij zeker na de opdracht met de peilers-boot-helicopter opdracht int begin
De ideale plek om te mollen is op de boot....dus het is sowieso nu nog of Arjen, Kim of Sanne....Frits en Erik vallen sowieso af.
maar ag ik heb zoveel mol-acties van Arjen gezien in de loop van de serie dat dit wel overduidelijk is dit jaar....
Shoot me if I'm wrong!! :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #391 Gepost op: 23-02-2010, 19:14:02 »
Nadat hij zijn scherm heeft gezien zegt hij "lafbekken" ofzo, naar mijn mening best wel op een zenuwachtige manier. Wat ik daaruit concludeer is dat hij het zelf ook spannend vond om het scherm te zien.... Een kandidaat.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #392 Gepost op: 23-02-2010, 19:47:29 »
moah, als mol een ideale positie natuurlijk. zelf groots doen ( de rest van de kandidaten hebben de pot al meer dan genoeg leeggetrokken toch ? ) . en dat terwijl hij niet eens zijn jokers had ingezet. imho heeft zich daarmee verraden en juist de verdenking op zich geladen.
of je moet donders zeker van je zaak zijn, of je bent de mol.
dat laatste is , geloof ik, het geval
dennis for mole !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #393 Gepost op: 23-02-2010, 19:51:51 »
Arjen roept in idd nadat Erik kiest voor zekerheid het woord Lafbekken omdat niemand het scherm wil zien. Hj hoop dat er toch iemand het scherm wil zien en zodoende afvalt want een mol wil natuurlijk van de mensen af, naja een kandidaat ook. Nadien roept hij "heey bedankt jongens" om de mensen te bedanken dat er weer 4000 euro uit de pot is, mede door zijn eigen actie bij de 1000 treden trap opdracht, zijn positie daar en zijn vele jokers. hij had van alles en de rest niks dus die moesten wel hun scherm afkopen, iets wat de mol graag ziet natuurlijk . Arjen is een duidelijke mol!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #394 Gepost op: 23-02-2010, 20:34:27 »
mol wil liever van het geld af dan van de kandidaten, die gaan toch wel. de serie zal niet langer duren dan 10 afleveringen :p hoe dan ook !
hey bedankt was niet zo bedoeld als dat jij dat uitlegt. maar sarcastisch, zo van : hey bedankt he, stelletje hufters. ik ben kanidaat en ik wil geld in de pot en jullie trekken de pot leeg. slim gedaan van arjen, heel slim.
tis typisch zoals een kandidaat zou moeten reageren.
helaasch voor hem heb ik door dat hij geen kandidaat maar mr mol in eigen persoon is.
dennis for mole !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #395 Gepost op: 24-02-2010, 14:57:21 »
ik was al vrij zeker na de opdracht met de peilers-boot-helicopter opdracht int begin
De ideale plek om te mollen is op de boot....dus het is sowieso nu nog of Arjen, Kim of Sanne....Frits en Erik vallen sowieso af.
maar ag ik heb zoveel mol-acties van Arjen gezien in de loop van de serie dat dit wel overduidelijk is dit jaar....
Shoot me if I'm wrong!! :P
Als je op .nl kijkt en je leest over die brugopdracht, dan kun je lezen dat de mol niet perse op de boot heeft moeten staan! Er zijn voldoende aannemelijke ideeën gespuit (ook door mij) waarom de mol ook op de brug of in de helicopter heeft gestaan/gezeten... Dus om kandidaten alleen maar hierdoor uit te sluiten lijkt me een te snelle conclusie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #396 Gepost op: 24-02-2010, 16:02:46 »
Als je op .nl kijkt en je leest over die brugopdracht, dan kun je lezen dat de mol niet perse op de boot heeft moeten staan! Er zijn voldoende aannemelijke ideeën gespuit (ook door mij) waarom de mol ook op de brug of in de helicopter heeft gestaan/gezeten... Dus om kandidaten alleen maar hierdoor uit te sluiten lijkt me een te snelle conclusie!

Mee eens! De helikopter is juist ook een goede plek om te mollen!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #397 Gepost op: 24-02-2010, 20:57:29 »
op de peilers kun je niks uitspoken....ja of je moet een hele luide stem hebben en een andere naam noemen maar das zoooooo onwaarschijnlijk....in de helicopter zou kunnen, dan moet je de vlaggen verkeerd overnemen maar ze waren er met z'n 2-en zo goed bezig met het onthouden ervan dat die 2 het ook niet zijn....nee het is op de boot fout gegaan...mede door verkeerde namen en windrichtingen te noemen en rare vlaggen op te hangen...bv 2 x blauw, wat niet kan....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #398 Gepost op: 25-02-2010, 10:57:10 »
mol wil liever van het geld af dan van de kandidaten, die gaan toch wel. de serie zal niet langer duren dan 10 afleveringen :p hoe dan ook !
hey bedankt was niet zo bedoeld als dat jij dat uitlegt. maar sarcastisch, zo van : hey bedankt he, stelletje hufters. ik ben kanidaat en ik wil geld in de pot en jullie trekken de pot leeg. slim gedaan van arjen, heel slim.
tis typisch zoals een kandidaat zou moeten reageren.
helaasch voor hem heb ik door dat hij geen kandidaat maar mr mol in eigen persoon is.


Ik denk dat die uitspraak expres dubbel op te vatten is, wat ook zo leuk is :D Ik zie het al helemaal voor me als ze dat zouden laten zien in aflevering 10, en dat iedereen dan zoiets heeft van: owh, ja, nu is het wel overduidelijk :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #399 Gepost op: 25-02-2010, 13:12:46 »
Arjen had gewoon de beste plek voor de opdracht met die 1000 treden..
Hij had gewoon meteen het geld stop kunnen zetten als Sanne daarvoor gekozen zou hebben, want hij koos voor de jokers.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !