Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144660 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #420 Gepost op: 26-02-2010, 13:13:57 »
naja hier mijn reactie dan....Arjen roept "lafbekken" nadat erik zijn scherm afkoopt....maar onthou!! het is een acteur!!! niets is wat het lijkt!!

en anders vragen we het hem op de fandag toch gewoon waarom hij zijn scherm wel wilde zien en niet afkocht?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #421 Gepost op: 26-02-2010, 13:25:57 »
naja hier mijn reactie dan....Arjen roept "lafbekken" nadat erik zijn scherm afkoopt....maar onthou!! het is een acteur!!! niets is wat het lijkt!!

en anders vragen we het hem op de fandag toch gewoon waarom hij zijn scherm wel wilde zien en niet afkocht?

Die eerste regel, die begrijp ik even niet, en die tweede, dat zei ik gisteren ook al, als hij toch de mol is, is dat het enige wat ik wil weten tijdens het vragenvuur ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #422 Gepost op: 26-02-2010, 13:32:56 »
Wil je het mij dan ook laten weten Swifty? Want dan begrijp ik niets meer van de opzet van dit spelletje, geld verdienen/uit de pot houden is toch een van de basisprincipes van The Way Of Life? Tenzij er zoiets voordoet als bij Fre of het niet anders kan zoals de kunstopdracht (2006). Maar nu kon het makkelijk, als Arjen de mol is. Zijn keuze zal ik dan nooit begrijpen. Dus Swifty, please!!! Ik kan namelijk niet naar de fandag  :(!!
Weet je het niet, antraciet

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #423 Gepost op: 26-02-2010, 13:35:00 »
Yep ::ok:: ik neem aan dat we sowieso ons best doen om zoveel mogelijk antwoorden te posten ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #424 Gepost op: 26-02-2010, 13:36:55 »
 ;D! Laatste offtopic, staan die van de oudere fandagen ook online? Heb ze zelf (nog) niet gevonden...
Weet je het niet, antraciet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #425 Gepost op: 26-02-2010, 13:50:45 »
Er komt ook nog een aflevering 10 natuurlijk waarin de Mol alles (of in ieder geval zoveel mogelijk) verklaart.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #426 Gepost op: 26-02-2010, 17:27:38 »
En we weten niet wat er nog gaat gebeuren. Misschien krijgt hij in een toekomstige aflevering wel een voordeel, waardoor hij uiteindelijk meer uit de pot kan halen.
Bovendien hebben alle kandidaten wel eens iets gedaan waarvan je kunt zeggen dat ze daarom de mol niet meer kunnen zijn. Op die manier is er straks helemaal geen mol. :P
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #427 Gepost op: 26-02-2010, 17:38:59 »
het is iets ingewikkelder smallie....Arjen ging met opzet op de 1 na hoogste plek zitten, pakte 4 jokers, niks verdient dus....de onderste 3 kozen voor geld en dus geen jokers en hadden een probleem bij de test....dat wist hij van te voren al lang, vandaar zijn hoge positie....om dat probleem te kunnen omzeilen moesten de 3 ondersten hun scherm afkopen wat dus 3000 eruit betekende...Well done arjen, alleen al door boven in plaats te nemen kost dat al bij de executie 3000 euro. en ag hij geeft gewoon sanne de schuld dat er niks verdient heeft want hij wist zogenaamd niet wat de bedoeling was vant spel omdat alleen Sanne de uitleg kreeg en niet hij...Ja sorry ik wist van niks  ::hypocriet::

ik kan je een heel eind volgend. arjen is ook mijn mol :)
vond dat arjen niet heel hard zijn best deed om bovenaan te komen ( was ook niet makkelijk met sanne aan je zijde, en bovendien wilde hij als mol idd niet naar boven )
en sanne maar op haar dak krijgen ..
en wat jouw reactie betreft swifty .. deed george dat niet ook ? een opdracht laten slagen, met zn hoogtevrees, om krediet op te bouwen ?
arjen zag dat er 3000 euro uit de pot was, een best bedrag en speelde de held door zn scherm te laten zien.
dapper hoor, of niet ?
voor mij viel hij door de mand toen bleek dat hij zn jokers niet had ingezet.
dus of : je bent kandidaat en bent donders zeker van je zaak ( dan ben je idd dapper, want het is nogal riskant )
of je bent de mol en speelt het spel gewoon heel slim

imho is het het laatste
dennis for mole !

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #428 Gepost op: 26-02-2010, 18:17:33 »
George wilde krediet opbouwen maar baalde ervan dat de opdracht gelukt was, er waren nog maar paar seconden over. Hij probeerde wel degelijk de opdracht te doen falen.
Weet je het niet, antraciet

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #429 Gepost op: 26-02-2010, 18:25:54 »
vind dit btw wel shitopdrachten, als mol zijnde word het gewoon in je schoot geworpen. de kandidaten denken er niet eens over na maar offeren met alle liefde de halve pot op om door te gaan.
gaat nergens over
dennis for mole !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #430 Gepost op: 26-02-2010, 18:54:07 »
;D! Laatste offtopic, staan die van de oudere fandagen ook online? Heb ze zelf (nog) niet gevonden...
Volgens mij zijn er geen posts met alle vragen en antwoorden, daar duurt het ook veel te lang voor. Ik heb wel een filmpje voor je met 8 minuten aan antwoorden, maar daar is flink in geknipt om het kwa tijd uit te laten komen. Vanaf 1:56.



Op de .nl site staat volgens mij ook nog een filmpje over het vragenvuur van 2009.


Ontopic: Arjen is niet de mol.  :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #431 Gepost op: 26-02-2010, 19:05:43 »
filmpje

Hee, ik spot mezelf.  :P en Vera, Joeri en Andreas. En Elise en Vieffan. ::vergroot::
Op .nl staan geen oude filmpjes meer trouwens, ik ben nog steeds 'op zoek' naar het filmpje van de quiz, maar die staat er ook niet meer op.

::ontopic::
Ik vind het niet kopen van het scherm een echte kandidaatactie van Arjen. Hij zal wel ontzettend veel zekerheid hebben over zijn mol, en met het groene scherm nog zekerder willen zijn. Daarbij pakte hij ook de vrijstelling niet, twee momenten waarop hij flink toe had kunnen slaan.
Maar hij heeft ook genoeg momenten waarop hij wel mols is, dus als hij het is zal het me ook niet verbazen.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #432 Gepost op: 26-02-2010, 20:56:03 »
maar hoe kan je in deze fase van het spel al zo zeker zijn, en dan zette hij zijn jokers nog niet eens in ook. in mijn ogen heb je dan donders veel lef, of ben je de mol.
dennis for mole !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #433 Gepost op: 27-02-2010, 00:19:44 »
ik ben het eens met Nevermind......het lijkt idd wel een beetje op de Fietsopdracht van George....ik kon nooit verklaren waaroom de actie met de jokers en het groene scherm maar zo kan ie idd verklaart worden.....de rest van de 1000 treden opdracht en daarna het gevolg van de executie heb ik uitgelegd in het topic van de 1000 treden opdracht.
Arjen is zeer zeker de mol! Hij staat met stip op 1 na de 1000 treden opdracht.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #434 Gepost op: 27-02-2010, 17:30:26 »
Je moet wel rekening houden met verschil tussen de ideale mol positie en de persoon die daar staat bij de 1000 treden opdracht. Misschien stond Arjen wel op de beste plek, maar wie zegt dat Erik, Kim of Frits niet voor die plek gegaan zijn? Het is een beetje moeilijk bij deze opdracht. Arjen zei op het laatst ook nog tegen Sanne: Oke jij blijft nu achter  :P Arjen wou misschien wel naar de top. Ik kan eigenlijk maar weinig zinnigs uit deze opdracht halen  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #435 Gepost op: 27-02-2010, 21:10:23 »
arjen wilde niet naar de top......dan was hij de gebeten hond om dat daar direct al voor jokers werd gekozen en omdat daar ook de uitleg was van de opdracht.....hij zat nu in de positie om Sanne de schuld in de schoenen te schuiven....slim gedaan van arjen
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #436 Gepost op: 27-02-2010, 23:10:54 »
Hee, die foto-opdracht met de slinger hè... Het is aannemelijk dat "de gedachte achter de foto's" die is, dat dit is wat de mol heeft gezien (of kunnen zien) vanuit zijn positie. Dit vermoeden wordt gesterkt door de tweet van de mol van voor de uitzending in kwestie ("zie jij zie jij wat ik zie").
Welnu, zo is er op een gegeven moment de keuze tussen een foto van PJ en een foto van Arjen. Als dus de mol één van deze twee wel gezien heeft en de ander niet, dan moet Arjen de mol zijn want a) Frits is het niet en b) Arjen kan bij die ketting nooit zichzelf zo gezien hebben (hij zag er alleen de andere kandidaten in het gezicht), maar hij zag uiteindelijk wel PJ bij de barbecue.
The British are not impressed.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #437 Gepost op: 28-02-2010, 00:42:03 »
Waarom zou de mol dan niet Erik, Kim of Sanne kunnen zijn? Zij zagen toch ook PJ bij de barbecue?
Goede jacht!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #438 Gepost op: 28-02-2010, 00:44:25 »
De route kan ook zijn wat de mol nooit heeft gezien. Dan is het bij de laatste foto's  Pieter Jan.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #439 Gepost op: 28-02-2010, 11:38:37 »
Waarom zou de mol dan niet Erik, Kim of Sanne kunnen zijn? Zij zagen toch ook PJ bij de barbecue?

Omdat ze dan beide foto's hebben gezien (Arjen en PJ), en dat kan niet voor de opdracht volgens mij :)
Volgens de logica van het "oogpunt van de Mol" is het dan dus of Frits (die zag Arjen maar niet PJ) of Arjen (die zag PJ maar niet zichzelf)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2010, 11:42:15 door annebeth »