Auteur Topic: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!  (gelezen 16140 keer)

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2002, 13:32:26 »
Tsja, ik kan het niet met zoveel zekerheid zeggen. Jantien is in elk geval nog even niet uitgeschakeld als MOL. Maar Prince heeft dus geen zake ofzo op zijn shirt en dus vraag ik me af waar het geld vandaan gejat zou moeten worden. Geld wat ik overigens ook niet kan ontdekken.

Voorlopig lijkt het me ook niet echt dat het een mistificatie is vanwege het feit dat we er zo snel bovenop zitten. There are more surprises to come people... I hope :-)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Chiara

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 14-02-2002, 20:25:54 »

Citaat
Voorlopig lijkt het me ook niet echt dat het een mistificatie is vanwege het feit dat we er zo snel bovenop zitten. There are more surprises to come people... I hope :-)

Waarom niet?

Die gigantische hand boven het hoofd van Prince en dan Jantien en Karen die dubbel afgedrukt zijn; dat ligt er toch wel erg dik bovenop. Dergelijke mega-'aanwijzingen' hebben voor mij iets belachelijks.

Als ik me niet vergis, is die foto op Jantien.org er pas geplaatst nadat op dit forum het 'handje bij Prince' was opgemerkt. Het lijkt me sterk dat er daarna nog soortgelijke aanwijzingen voor het oprapen zouden worden gelegd. En ook al stond die foto er eerder op, dan nog kan ik er niets mee; het is me allemaal iets te nadrukkelijk.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 15-02-2002, 00:07:31 »
De foto op de Jantien site (met al die extra handen) is inmiddels aangepast.

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #63 Gepost op: 15-02-2002, 09:57:14 »
Toch een reactie op het forum, alweer! Kijk, dat soort overduidelijk manipulatief gedrag gaat te ver om serieus te nemen.

Nou goed... Die foto schrap ik uit mijn Mollenarchiefje...

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline badeend

• Forumlid
  • *kwaak*
« Reactie #64 Gepost op: 15-02-2002, 21:19:06 »

Citaat

Die hand lijkt mij niets anders dan de hand van Karen die op haar knieen steunt omdat ze vooroverbuigt...

Wat geeft jullie toch het idee dat het niet de hand van Karen is?

zoals mathob ook al zei:Mag ik je het boek "inleiding in de Anatomie en fysiologie"van Ludo Gregoire aanraden. U zult zien dat dat als het handje echt van Karen is, zij tot de "kermisattracties" behoord.

Offline badeend

• Forumlid
  • *kwaak*
« Reactie #65 Gepost op: 15-02-2002, 21:25:23 »

Citaat

dus in principe moet je karen wegdenken en dan krijg je zoiets:

zo onlogisch is de houding dus niet...

ik weet niet wat je met die foto gedaan hebt maar er klopt niks meer van tenzij prince altijd de zee meeneemt op vakantie

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 15-02-2002, 23:28:27 »
Ik vind dat er hier op het forum door sommige wel heel gemakkelijk gedaan wordt over de foto die eerst op jantien.org stond. Het is op zijn minst opmerkelijk dat deze nu ineens verdwenen is. Waarschijnlijk is het een trucage foto die niets met de makers en het programma te maken heeft maar ik acht de kans dat deze foto wel door de makers van het programma gemaakt is, afgekeurd en vervolgens per ongeluk daar is terrecht gekomen.
Natuurlijk is al het opmerkelijke overduidelijk te zien op de foto en daarom zou je kunnen zeggen dat het niet echt is omdat het gewoon simpelweg te duidelijk is maar dan vraag ik me af: stel dat deze foto wel echt is en oorspronkelijk in de tv-gidsen zou komen, zien we dan gelijk in wat alles betekent? Als met alle personen  iets getruceert is en alles op verschillende symbolische manieren uit te leggen is dan kun je de foto nog zo raar maken zonder dat alles duidelijk in 1 richting wijst maar er wel aanwijzingen in verborgen zitten. Het is misschien een rare theorie maar dat iemand los van het programma zelf zo een foto bewerkt en deze dan op de fansite van een deelnemer plaatst vind ik mischien nog wel minder logisch.

at your service

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #67 Gepost op: 16-02-2002, 08:21:26 »
hmmmm, in de Mikrogids stond die foto ook en volgens mij stonden daar de kabel noch het muurtje op, maar (zoekend tussen de oude kranten) die ben ik kwijt. :(

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 16-02-2002, 09:39:11 »

Citaat

... maar dat iemand los van het programma zelf zo een foto bewerkt en deze dan op de fansite van een deelnemer plaatst vind ik mischien nog wel minder logisch.

'tuurlijk niet.

Voor sommige mensen geldt nou eenmaal: 'anything for attention'.

Kijk maar naar alle posts die er alleen al op dit forum aan gewijd zijn.

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #69 Gepost op: 16-02-2002, 13:20:28 »
hoihoi,

supergoed gevonden deze foto, mijn complimenten. Mijn enige verklaring voor de mogelijkheid dat het geen hint is:
Ze wilden met de foto stoeien en tot het belachelijke toe handjes toevoegen, dit is afgekeurd en als gevolg hiervan werd de oorspronkelijke foto teruggeplaatst... alleen, ze hebben een al bewerkte foto genomen maar dit zelf over het hoofd gezien.

Als het niet zo is, dan moet het een hint zijn, maar in welke richting we het moeten zoeken... verras me!

Jane

(ohja, zou de persoon die de naam 'Jane' heeft gebruikt bij de officiele site mijn naam willen teruggeven?)

Enne Comp en Malc. Mijn felicitaties, ben blij met de nieuwsbrief en ik vind het prachtig dat jullie site wordt genoemd op de officiële!

de mol, of niet de mol, dat is de vraag