Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91901 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #260 Gepost op: 19-04-2010, 12:41:51 »
huh? Ik heb het ook nergens gezien hoor. normaal komt het als hij zegt. "stonden we nu aan de vooravond van de finale dan zouden team ... en team ... doorgaan."  en dan bij de teams stond dan hoeveel ze er goed hadden. Ik heb het nu niet kunnen zien.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #261 Gepost op: 19-04-2010, 12:56:45 »
Dit was weer een leuke aflevering, met vooral een eerste fantastische opdracht! De finale zal vast ook weer super gaan worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #262 Gepost op: 19-04-2010, 14:03:45 »
Waar zag je ergens dat Grijs 13/14 had ?
huh? Ik heb het ook nergens gezien hoor. normaal komt het als hij zegt. "stonden we nu aan de vooravond van de finale dan zouden team ... en team ... doorgaan."  en dan bij de teams stond dan hoeveel ze er goed hadden. Ik heb het nu niet kunnen zien.

Heb net teruggekeken op de site en het kwam wel degelijk in beeld hoor! Geen hallucinatie dus. Pfew! Let op het moment dat bekend raakt dat Grijs en Donkerblauw doorgaan. Iets daarna zie je ze samen met hun kinderen tussen de andere koppels staan, en wanneer Tine zegt: "Proficiat Grijs en Donkerblauw ..." moet dat cirkeltje in beeld komen. Maar ze hebben het inderdaad niet aangekondigd.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2010, 14:07:49 door feniks »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #263 Gepost op: 19-04-2010, 16:57:08 »
dat heb ik helemaal gemist  ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #264 Gepost op: 19-04-2010, 19:50:39 »
Hoezee voor donkerblauw, dat lijken me echt leuke mensen. Grijs ook, maar donkerblauw mag van mij wel winnen. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #265 Gepost op: 20-04-2010, 14:07:15 »


Als hier, internationaal gezien, niemand op afkomt weet ik het niet meer. Net een Amerikaanse blockbuster met die megazware voice-over. Alleen komt het in de trailer wel wat spannender over dan de reeks eigenlijk was. Maar wat wil je, met al die spectaculaire beelden/opdrachten. Kickass trailer, dat wel! ::respect::

Vraag me af wat ze daar bij Koeken Troef! nog meer uit hunne hoed gaan toveren?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #266 Gepost op: 20-04-2010, 14:33:39 »
gaaf!!
alleen die naam ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #267 Gepost op: 20-04-2010, 15:49:14 »
Vraag me af wat ze daar bij Koeken Troef! nog meer uit hunne hoed gaan toveren?

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.

Gave trailer inderdaad. 8)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #268 Gepost op: 20-04-2010, 15:50:38 »
Zonder geluid is het niet veel bijzonders, maar als het Amerikaans is heb ik een idee hoe het moet klinken. ;) maar zenden ze die trailer nu uit voor ze het zelf hebben opgenomen? ???

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #269 Gepost op: 20-04-2010, 16:54:13 »
Ik denk dat dit ter promo is. zodat ze aan het buitenland kunnen laten zien wat het idee is. En zodat ze het aan de man kunnen brengen bij tv zenders.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #270 Gepost op: 20-04-2010, 17:46:40 »
Is wel mooi, alleen iets te lang + dat ze teveel info prijsgeven.
Kvraag me wel af wat de verdere bedoeling hiervan is, het programma is al gedaan bijna...
Lomperik..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #271 Gepost op: 20-04-2010, 18:07:28 »
Ik denk dat dit ter promo is. zodat ze aan het buitenland kunnen laten zien wat het idee is. En zodat ze het aan de man kunnen brengen bij tv zenders.
Ja, zo gaat dat, op de tv beurs in Cannes :P
The British are not impressed.

Offline De gele mama

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #272 Gepost op: 20-04-2010, 20:03:11 »
Hallo Iedereen,

Ons spel is gespeeld dus we mogen reageren, ik en ook ander mama's volgen al een geruime tijd met belangstelling dit forum.
Grappig om bepaalde dingen te lezen maar ook chapeau voor enkele onder jullie die al heel vlug op het goede spoor zaten van onze kinderen, één klein dettail jullie konden zoeken via internet dat konden wij uiteraard niet... :)
Er bestaat blijkbaar een artikel van Filip en Maxens waar wij helemaal niets wisten maar dat hier wel door jullie gevonden werd.

Ik heb met een knipoog bepaalde commentaren gelezen, ook al waren ze niet altijd even lief. Maar eerlijk is eerlijk ik vond mezelf soms ook streverig overkomen. Naar jezelf kijken op TV ( en ik had wat ervaring met ER   ::trots:: ) blijft toch een rare bedoening, vooral dan als bepaalde dingen echt wel uit de context getrokken worden.
Ik was de eerste dagen enorm zenuwachtig wat zich bij jullie vertaalde als maniakaal,maar zoals jullie weten laten ze altijd maar fractie's zien van een bepaalde actie of gesprek en zoals Feniks schreef dan is dat eerste beeld gevormd en krijg je het moeilijk terug weg. Ik vond niet dat de montage dodelijk was voor mij maar het had een beetje menselijker gekund mijn inziens...
Voor mij was het een pakkend moment in het safe-house waar ze maar 10 seconden laten zien dat ik aan aan Maxens aan het zeggen ben van: en niet vergeten mama doet dit van werk papa dit en nu mag je gaan, wij hebben onze zoon ook eerst vast gepakt, geknuffeld en gevraagd hoe het was...Tja dan krijg je echt wel een vervormd beeld van die gele mama...

Het ondervragen van de kinderen vorige zondag was toch wel even slikken voor ons,vooral omdat ze onze kinderen echt wel in het vizier hadden, maar ze hebben zich goed verweerd en we zijn dan ook echt wel trots op onze kinderen  ::bravo::

Gelukkig ben ik de laatste afl.iets rustiger in beeld gekomen waardoor ik toch weer wat gratie kreeg bij Feniks  ;D  Maar uiteindelijk is het ook heel normaal dat de ene mensen je nu eenmaal beter liggen dan de andere, dat is in het dagelijks leven ook zo !
Zondag hadden wij samen met grijs de beste kinder puzzel gelegd ( 13/14 ) maar onze kinderen zijn door alle andere koppels geraden en zodoende liggen wij uit het spel en mocht donkerblauw naar de finale.

Het was voor ons viertjes een hele fijne en unieke ervaring, de kinderen hebben daar de tijd van hun leven gehad en ook was het heel mooi om te zien dat alle 32 kinderen echt wel goed overeen kwamen/komen met elkaar, uiteindelijk zet je 10 jarige bij bij 16 jarigen wat niet altijd eveident is maar dat is heel goed gegaan, ze blijven contact houden met elkaar !
Ook de koppels blijven contact houden met elkaar, want je hebt iets unieks mee gemaakt en dat verstaan alleen zij.

Veel kijk plezier zondag met de finale.

Loes


 

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #273 Gepost op: 20-04-2010, 21:53:58 »
Leuk dat je hier langs komt. ::bravo::
En ik denk dat de meeste van ons heel goed begrijpen dat hoe iemand op tv wordt gebracht lang niet altijd is hoe die gene in het echt is. Of zelfs hoe die gene op het moment van het filmen was. Montage kan toch veel doen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #274 Gepost op: 20-04-2010, 23:22:41 »
Hey Loes,
Ben toch een beetje verrast door wat je hier allemaal zegt hoor, zeer tof van je (en de andere mama's) :)
En inderdaad, wij hadden internet, waardoor kinderen van sommige koppels zoeken veel makkelijker werd.
Wat met dat doorgaan naar de finale betreft, had ik toch verwacht dat het degene met de beste puzzels waren, en als er exequo's waren, dat er dan naar het geld gekeken werd.
De productie moet wel af en toe de slechtere of minder toffe kant van iemand naar boven brengen, meestal door heel veel te monteren. Anders is het zowizo een programma zonder enig succes. Dit geeft gwn altijd een vertekent beeld.
Lomperik..

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #275 Gepost op: 20-04-2010, 23:49:33 »
Ook ik vind het heel tof dat je hier even gedag komt zeggen, Loes! ::ok:: Ik had jou en je man eigenlijk in de finale verwacht. Al vanaf het begin kwamen jullie heel gedreven over. Het verbaast me dan ook geenszins dat jullie de Puzzel uitstekend gelegd hebben. Proficiat daarvoor! De twee teams die nu het eindspel spelen had ik aanvankelijk als minste kanshebbers ingeschat voor de finale. Zo zie je maar hoe onvoorspelbaar dit programma is. ;D

Ik wist trouwens dat je ooit nog eens op tv geweest was, maar dacht oorspronkelijk dat je eens meegedaan had aan 'Vriend of vijand'. Het bleek uiteindelijk 'Expeditie Robinson' te zijn. Ik zat er toch niet ver naast. ::rofl::

Groetjes van een landgenoot.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #276 Gepost op: 21-04-2010, 12:22:56 »
Leuk Loes, dat je hier telkens op het forum bent geweest! Dank je wel voor je reactie! Wat mij betreft hebben alle koppels en alle kinderen (ook die niet in de puzzel hoorden) een waar compliment verdiend. Ik heb al die weken in spanning gezeten om te kijken hoe het zou gaan! Alleen jammer dat jullie de finale niet hebben gehaald, hoewel jullie zoveel kinderen goed hadden! Als ik vragen mag, wie hadden jullie niet geraden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #277 Gepost op: 21-04-2010, 12:46:10 »
Dat zal wel Asa geweest zijn zeker ? Die wist bijna niemand, behalve oranje door die tip.
Tenminste, zo werd het in beeld gebracht :p
Lomperik..

Offline De gele mama

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #278 Gepost op: 21-04-2010, 16:06:41 »
Wij hadden alleen Sam ( groen ) fout.
Wij praten nu ook niet meer met Sam  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #279 Gepost op: 21-04-2010, 17:06:14 »
Hah  ::tandpastasmiley::
Ik had Asa gedacht, omdat jullie Delphine als dochter van grijs zagen ;)
men excuses dus :p
Lomperik..