Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91894 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #40 Gepost op: 23-02-2010, 18:34:38 »
Net in "De 32" zei een jongen, Harm, dat hij het jammer zou vinden voor degene die naar huis zouden moeten gaan (het gezin dat als eerste door iedereen gevonden zou worden, zou geëlimineerd worden) en dat hij hoopt dat hij dat zelf niet is.

Dit zou dus kunnen betekenen dat hij de zoon van één van de koppels is?!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #41 Gepost op: 23-02-2010, 19:16:13 »
Ik vind hoe hij het zegt het juist meer klinken alsof hij weet dat hij niet naar huis hoeft, alsof hij niet  bij een van de koppels hoort. en die tweede zin is dan om het niet direct te zeggen :P. Want ik neem aan dat iedereen zou zeggen (kind van of niet) dat hij hoopt dat hij het niet zelf is.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #42 Gepost op: 23-02-2010, 20:32:54 »
Maar als hij niet bij één va nde koppels hoort, hoeft ie ook niet naar huis.

Het kan natuurlijk ook gewoon gelogen zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #43 Gepost op: 23-02-2010, 20:40:51 »
Maar als hij niet bij één va nde koppels hoort, hoeft ie ook niet naar huis.

Het kan natuurlijk ook gewoon gelogen zijn.
Het is toch de taak van de kinderen om zo veel mogelijk verwarring te zaaien? Dus ik neem aan dat hij dat gewoon loog (in het geval hij niet kind is van).

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2010, 22:34:27 »
Tot wanneer loopt de serie? Het zou leuk zijn als het na WIDM nog even doorgaat.
In het interview in De Laatste Show werd gezegd dat het om 13 afleveringen gaat  ::bravo:: Dus nog 12 te gaan  ::joehoe::

Nou, omdat ik niet 32 kinderen nu meteen uit elkaar kan houden. Ik weet niet eens of we ze allemaal wel gezien hebben.
Hier kun je pasfoto's van alle kinderen zien. Hun namen staan er ook bij ;) Astrid heeft een oranje kader om zich heen omdat na aflevering 1 al is weggegeven dat zij een dochter is van het oranje koppel
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2010, 23:01:17 »
Vandaag in de extra op Ketnet blijkt dat ook de kinderen onderling het spel spelen. Een meisje en jongen zijn op exact dezelfde dag geboren en lijken een beetje op elkaar en de andere kinderen denken dus dat ze een tweeling zijn...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2010, 12:55:51 »
Heeft iemand aflevering 1 opgenomen???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2010, 13:39:25 »
Ik heb hem net vanochtend verwijderd van de schijf. Niet dat ik anders een flauw benul had hoe ik het online had moeten zetten.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2010, 14:45:48 »
Vandaag in de extra op Ketnet blijkt dat ook de kinderen onderling het spel spelen. Een meisje en jongen zijn op exact dezelfde dag geboren en lijken een beetje op elkaar en de andere kinderen denken dus dat ze een tweeling zijn...
Ja, dat had ik ook gezien, maar ik herkende dat meisje totaal niet. Heeft iemand haar herkend? Een tweeling zou natuurlijk erg handig zijn. Ik vond ook dat Sam erg veel leek op een van de vaders wat betreft spraakpatroon...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #49 Gepost op: 27-02-2010, 10:33:31 »
Er is een spel van MB, dat al jaren op de markt is (Dat sel met al die gezichtje erop: brildragende, snordragende, roodharige mensen, die je met gerichte vragen aan de tegenstander zou kunnen elimineren.

Ik dacht eerst dat dit daar een televisieversie van was, maar het is veel en veel dieper doordacht.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #50 Gepost op: 27-02-2010, 11:16:47 »
Wie ben ik?

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #51 Gepost op: 27-02-2010, 12:45:20 »

Je hebt toch niet Loes gegoogled, want dat stond al in de eerste post van dit topic dat zij in Expeditie Robinson heeft meegedaan.  ::dom::
Idd, ik moet erover heen hebben gelezen maar het was wel degelijk het gele team dat ik nader onderzocht heb. Ten eerste omdat ze me mateloos irriteerden, ten tweede omdat één van de kinderen naar mijn mening sprekend op de moeder lijkt.

Je hoeft niet per se Loes "Ik wil niet maniakaal overkomen" te googlen, haar man "we moeten die kinderen hun fietsen afpakken" is ook al genoeg, staat een artikeltje ergens op het net, waarin hij met zijn kind werd geïnterviewd. Haha te grappig, je zou denken dat ze de kandidaten beter screenen dan dat. Maar zulke dingen heb je toch niet in de hand zo te zien.

Heb altijd zo'n dubbel gevoel als één van de deelnemers van zo'n programma al eerder meedeed met een ander bekend format. Voor mijn part zou ik ze al meteen elimineren van mijn shortlist bij de casting. Denk wel dat zij vlug zullen ontmaskerd worden, misschien wel het eerste gezin dat eruit ligt. Hun West-Vlaams accent zou hen wel eens de das kunnen omdoen, heb al gemerkt dat hun kinderen op dezelfde manier en toon spreken.

Ja, dat had ik ook gezien, maar ik herkende dat meisje totaal niet. Heeft iemand haar herkend? Een tweeling zou natuurlijk erg handig zijn. Ik vond ook dat Sam erg veel leek op een van de vaders wat betreft spraakpatroon...

Denk dat het Jutta is waarover je het had. De andere kinderen gingen ervan uit dat zij een tweeling vormt met Senne. Zou wel kunnen maar er zitten nog wel kinderen bij die een tweeling kunnen zijn. Om het extra moeilijk te maken zou ik ook gokken op jongen/meisje combinatie.

En neem het van mij aan, in interviews is het ook al naar voren gekomen dat sommige kinderen het spel erg goed meespelen. Dus geloof vooral niet meteen wat die kinderen allemaal verkondigen tijdens 'de 32'. Ga er maar van uit dat de makers het ook weten dat de die-hards die afleveringen bekijken.
Het zou dus best wel eens kunnen dat de programmamakers één van de twee eerder genoemde kinderen (Jutta & Senne) opgedragen hebben te vertellen dat ze dezelfde geboortedag hebben als de ander.

In het interview in De Laatste Show werd gezegd dat het om 13 afleveringen gaat  ::bravo:: Dus nog 12 te gaan  ::joehoe::

I hate to break it to you, maar de reeks bestaat uit 10 afleveringen. Tijdens de 1ste aflevering werd duidelijk vermeld dat in de 9de aflevering wordt beslist welke koppels doorgaan naar de finale. Als je op de site kijkt zie je ook bij het "beleef de kinderpuzzel" gedeelte dat er enkel plaats is voor 10 afl.

 
« Laatst bewerkt op: 27-02-2010, 12:53:59 door feniks »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #52 Gepost op: 27-02-2010, 19:48:00 »
Nog maar een keer proberen dan: heeft iemand het opgenomen danwel staat het inmiddels ergens online?

Online belg

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2010, 21:25:02 »
Ik heb zowel de afl als de compilatie van 'de 32' opgenomen, maar ik weet totaal niet hoe ik het op het internet zou moeten zetten. Ik vraag me eigenlijk af of dit wel zou mogen omdat je het (via 'ooit gemist', digitale tv) tegen betaling kan herbeijken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #54 Gepost op: 28-02-2010, 18:07:15 »
Vanavond aflevering 2! ::boogie::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #55 Gepost op: 28-02-2010, 19:08:00 »
Ik heb zowel de afl als de compilatie van 'de 32' opgenomen, maar ik weet totaal niet hoe ik het op het internet zou moeten zetten. Ik vraag me eigenlijk af of dit wel zou mogen omdat je het (via 'ooit gemist', digitale tv) tegen betaling kan herbeijken.

Uhm, ik weet het ook niet, maar misschien anderen wel?
Vanavond kan ik het dus weer niet zien! >:(

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #56 Gepost op: 28-02-2010, 19:22:05 »
Ben er ook al helemaal klaar voor  ::tandpastasmiley::

Vanmorgen trouwens de hele compilatie van 'de 32' gezien, en ik meen toch dat er al enkele puzzelstukjes op hun plaats leken te vallen.
In het eerste stukje, die Caro lijkt echt zo fel op haar mama als je haar in close-up ziet! Dank u voor de verspreking zeggen we dan, Mevrouw Lichtblauw. Dochterlief is er dus aan voor de moeite. Maar heeft ze een zus of broer, absoluut geen idee.
Qua spraakpatroon zou ik zeggen, Andres en Lio bij Vanessa & Roel (Grijs).
En op foto heb ik een gevoel dat Céleste bij Inez & Tom (Rood) hoort.
Team Groen (Cindy & Rudy) en Donkerblauw (Helga & Dis) heb ik totaal geen idee.
Alhoewel, de pa van donkerblauw heeft wel een zeer ongewone naam (Dis). Dan denk ik toch wel dat ze hun kinderen ook zo'n namen durven geven. Als je de kinderen screent op ongewone namen kom je m.i. bij Asa, Andres, Aram, Harm, Rone etc. Rone lijkt voor mij qua naam, best ook wel fysiek, het beste passen bij de ouders. Benieuwd hoe dat kind klinkt. ::tandpastasmiley::

Maarja voor een eerste aflevering is dit echt wel nog tasten in het duister. Benieuwd of we straks al wat meer weten, of wat ik eerder verwacht, dat de puzzelstukjes straks nog minder passen dan voordien. Wel leuk dat we zelf die puzzel kunnen leggen! Misschien moeten we eens onze eigen puzzels uploaden?

Laten we hopen dat ze vandaag een oogappel van Team Geel (Loes ::heks:: & Filip) of Lichtblauw (Katrien & Marino) onthullen. Want team geel is wel duidelijk dit duo: (niet kijken als je het niet wilt weten)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2010, 19:39:10 door feniks »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #57 Gepost op: 28-02-2010, 21:21:20 »
Hele leuke aflevering met mooie opdrachten! Nog wel behoorlijk onoverzichtelijk met alle koppels nog in het spel, maar met de aflevering zullen we ze beter leren kennen en de puzzel meer en meer kunnen leggen. Mooi programma, ik ga ook maar eens de 32 proberen te zien.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2010, 21:33:37 »
Vond hem alweer geslaagd! Zodra er meer kinderen aan bod zijn gekomen en koppels eruit worden gespeeld zal het wel beteren met de overzichtelijkheid. Leuk gevonden dat de koppels afzonderlijk geld moeten verdienen. Dat versterkt de competitiedrang. Vond het ergens wel jammer dat we dit keer twee kinderen cadeau kregen aan het eind. Was wel stomverbaasd dat het de twee waren die aan bod kwamen tijdens het tweede spel! Goed gekozen door de ouders dus. En de opdrachten hebben me alvast weer overtuigd. Wederom erg goed bedacht!

Een tip Heinz, op zaterdag en zondag zenden ze een compilatie uit van alle afleveringen van de week.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2010, 21:36:03 »
Wat was dat nu met die kinderen die in en uit bed moesten?
Er zit hier visite dus ik heb zonder geluid moeten kijken, begreep er geen sikkepit van!