Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91917 keer)

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2010, 16:38:10 »
Citaat
Net op het extra programma gezien (daar stellen ze elke dag een kind voor) dat na twee keer treintje stop er al 28 van de 32 kinderen moesten uitstappen.


Over welk extra programma heb je het hier ?
---

Miss iets preciezer ? ;D (bedoel met 1 leeftijd fzo)
(Pim, Guust, Julie, Caro, OLga, Delphine; Astrid, Lander)
Nee alvast bedankt hoor, al vind ik dat je miss wat oud schat, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk :)
Iemand anders mag ook natuurlijk nog zeggen hoe oud  ::tandpastasmiley::

(Astrid en lander was ik vergeten srry)

---
Gaat er nog iemand zijn puzzel posten ?  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-03-2010, 16:41:39 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #81 Gepost op: 3-03-2010, 17:22:45 »
Het extra programma is volgens mij "De Kinderpuzzel: de 32" dat dagelijks tweemaal op Ketnet komt (en 10 minuten duurt ofzo). Daarin zie je het spel uit het standpunt van de kinderen.

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #82 Gepost op: 3-03-2010, 17:27:13 »
Dat dacht ik ook al; maar daar stellen ze toch niet elke dag iemand voor ?

Gelieve ook naar post van mij bovenaan deze pagina tekijken en antwoorden plz :)
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #83 Gepost op: 3-03-2010, 17:30:09 »
Vind het wel raar dat de productie dit nog niet heeft opgemerkt. Anders hadden ze twee van die kinderen al kunnen onthullen ipv die van twee andere koppels.
Denk dat hij eerder bedoelde dat hij de puzzel ervoor al had gelegd, en verrast was dat de desbetreffende kinderen al juist lagen.
Productie weet het wel hoor. Heb het ergens in een interview gelezen... misschien heb ik het nog, even zoeken...


Ah gevonden! Uit TeVe-Blad:
Citaat
Loes uit Expeditie Robinson
Een van de mama's uit De Kinderpuzzel komt ons bekend voor. Loes Vincke nam in 2002 deel aan (Expeditie Robinson (toen nog op VT4). "Dat klopt", geeft Bart De Pauw schoorvoetend toe. "We hebben lang getwijfeld om haar mee te nemen. Maar Loes is een fantastische kandidate met een geweldig gezin. Dus waarom zouden we haar dan niet meenemen? Het is niet omdat ze al in een ander programma is verschenen dat we haar moeten thuislaten."

Er staat overigens ook nog iets anders wat daarmee verband zou kunnen houden:
Citaat
TeVe-Blad: Je hebt een ruime ervaring met hypes op zondagavond. Hoop je dat 'De Kinderpuzzel' ook een eigen leven gaat leiden?
Bart De Pauw: Als een 'hype' betekent dat veel mensen gefascineerd zijn door het programma, mag het van mij. Als het betekent dat mensen op internet gaan jagen achter de kandidaten, dan hoeft het echt niet. Dat is ook de reden waarom we de puzzel zelf stapsgewijs vrijgeven. Het is als kijker leuker als je weet dat een koppel een bepaald spel met hun zoon moet spelen. Dan moeten ze zich in bochten wringen om te doen alsof ze elkaar niet kennen. Of De Kinderpuzzel ook kan floppen? Tja, men zegt weleens dat kinderen als scheten zijn. Je kan alleen die van jezelf verdragen."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #84 Gepost op: 3-03-2010, 17:31:27 »
Dat dacht ik ook al; maar daar stellen ze toch niet elke dag iemand voor ?

Gelieve ook naar post van mij bovenaan deze pagina tekijken en antwoorden plz :)

Ik heb hem nog niet gelegd en weet ook niet of ik dat ga doen, want eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je hier zelf iets aan mee kan zoeken. Ik vind het interactieve gedeelte voor de kijkers thuis niet echt zo super eigenlijk. Maar blijf het prorgramma zelf wel leuk vinden.

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #85 Gepost op: 3-03-2010, 18:38:32 »
Ik had het over die leeftijden vooral ;)

Ps ik zag net zo'n stuk filmpje en daarin zegt Anne (Oranje) zo : "Ah gelle slaapt bij de jongens!"
Ofwel is dit niet tegen hun kinderen, ofwel heeft ze 2 dochters :p
(srry als dit al gepost was)
Lomperik..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #86 Gepost op: 3-03-2010, 19:22:52 »
Ik heb hem nog niet gelegd en weet ook niet of ik dat ga doen, want eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je hier zelf iets aan mee kan zoeken. Ik vind het interactieve gedeelte voor de kijkers thuis niet echt zo super eigenlijk. Maar blijf het prorgramma zelf wel leuk vinden.
Wat ik doe ik zoek niet echt actief, maar leg wel die puzzel. Gewoon om te kijken. Misschien dat ik wel een keer iets goed heb.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #87 Gepost op: 3-03-2010, 21:04:57 »
Ik heb hem nog niet gelegd en weet ook niet of ik dat ga doen, want eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je hier zelf iets aan mee kan zoeken. Ik vind het interactieve gedeelte voor de kijkers thuis niet echt zo super eigenlijk. Maar blijf het prorgramma zelf wel leuk vinden.

We kunnen die puzzel inderdaad alleen maar voor de fun leggen op dit moment. Ik vind het qua info ook nogal magertjes. Het had veel interactiever gemogen, en dat had het zeker ook wel kunnen zijn. Alleen moet je dan heel wat meer info krijgen dan enkel de namen van de kinderen. Om een voorbeeld te geven: beroepen van de ouders, hun woonplaats, afkomst etc. Of tips geven die niet alles prijsgeven, zoals die van in het kindermuseum. (Oh, in de weekendkrant bij ons geven ze elke week een tip mee, tot nu toe is het elke week een raadseltje. Zal het later even posten.)

Maar dat programma 'de 32' op Ketnet draagt wel bij tot het interactieve gedeelte vind ik persoonlijk. Ik zie soms echt wel gelijkenissen tussen de ouders en kinderen waarmee sommige puzzelstukken vanzelf op hun plaats vallen. Maar het blijft natuurlijk wachten tot alle kinderen aan bod zijn geweest want nu kunnen we alleen nog maar op het uiterlijk afgaan.

Ik leg de puzzel dus ook, al is het maar om op het einde van de reeks te zien welke stukjes ik juist had. Zo ben je toch al een klein beetje betrokken bij het programma.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2010, 21:23:50 door feniks »

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #88 Gepost op: 3-03-2010, 22:07:11 »
Kun je het raadseltje of tip van aflevering 1 al posten ?  :)
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #89 Gepost op: 5-03-2010, 13:53:42 »
Heb de hints net gescand. Gelukkig vond ik de krant van twee weken geleden nog. Heb de bestanden wat moeten bijwerken want de kleuren waren wat vaal.

Leuk trouwens één tip heeft iets met Nederland te maken, dé uitgelezen plek dus om deze tip te posten. ::tandpastasmiley::


Edit: Help! krijg mijn afbeelding niet gepost, wat doe ik fout?
Edit #2: zoekfunctie werkt niet dus vind foto's niet terug. Ik probeer ze later nog es opnieuw te posten.
Edit #3: Ziezo, gelukt. Volgens mij lag het aan de benaming van de bestanden. Veel plezier. Bijt je tanden alvast maar stuk hierop. Morgenvroeg post ik tip 3.
Edit #4: Tip 3 staat er nu ook op. Oplossing zet ik in volgende post.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 12:53:40 door feniks »

Offline lelie

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #90 Gepost op: 5-03-2010, 17:15:40 »
inderdaad de kids van geel zijn juist geraden en die van grijs ook

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2010, 17:20:18 »
Je moet dat via, "voeg een afbeelding toe" doen Feniks, als het dan nog niet lukt, stuur me dan een PM, ik help je wel
Lomperik..

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #92 Gepost op: 6-03-2010, 00:40:16 »
Bij die 1ste tip, want is de bedoeling dat je ermee doet ?
En bij tip 2, zijn dat niet gwn degene die op het einde van de 2de aflevering bekend werden gemaakt ?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 00:48:44 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #93 Gepost op: 6-03-2010, 12:55:59 »
Oplossing
Tip 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tip 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tip 3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 14:34:37 door feniks »

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #94 Gepost op: 6-03-2010, 13:30:24 »
Je zegt dat de U ontbreekt, in het raadsel staat 3x U hoor ;)
Bij tip 3 weet ik bij wie ze horen, ni zo moeilijk te vinden.
Maar wie zegt dat ze bij elkaar horen ? Ik denk niet dat ze vanavond 2 van dezelfde ouders gaan vermelden ;)
Dit was vorige keren ook niet en ook
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
stonden in 1 raadsel.
Of wat denken jullie ?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 13:40:35 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #95 Gepost op: 6-03-2010, 14:42:29 »
Bij Rood vind ik andere kinderen beter passen nl. Fleur en Seppe. Vraag me niet waarom want we hebben hen niet eens horen spreken. Maar van de beelden die ik al gezien heb, gelijken ze fysiek sterk op Inez en Tom. Vooral Seppe. Heb ook al gezien tijdens de aflevering op het touchscreen dat één van de koppels er hetzelfde over dacht. Weet wel niet welk koppel, misschien wel team rood zelf. ::rofl::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(Ik haal de spoilertags weg na zondag als er meer bekend is).

Vind het eigenlijk spijtig dat ze die kinderen zomaar onthullen en nu ook al tips geven. 't Is plezanter er zelf achter te komen. Maar het geeft natuurlijk wel een extra dimensie als kijker, want nu kan je al in de aflevering gaan kijken hoe die kinderen reageren in bepaalde situaties.

« Laatst bewerkt op: 7-03-2010, 21:23:22 door feniks »

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #96 Gepost op: 6-03-2010, 18:39:58 »
Over Caro:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Over Dante:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 18:41:57 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2010, 10:58:07 »
Citaat
De derde aflevering, die uitgezonden wordt op 7 maart, speelt zich af op het militaire domein van Marche-en-Famenne. Bij deze proef maken de deelnemers gebruik van snelle buggyvoertuigen, helikopters en jeeps van het leger.

http://www.mil.be/def/news/index.asp?LAN=nl&ID=2447

Dat belooft! Wordt weer kicken! ::hyper::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #98 Gepost op: 7-03-2010, 20:22:48 »
Ook ik zit er weer klaar voor. ::ok::

Online NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #99 Gepost op: 7-03-2010, 21:14:48 »
Toch broer en zus  ::oink::
Srry Feniks, je had gelijk  ::oink::
Best wel een shock voor mij, kwas er zeker van :p
Wel groot leeftijdsverschil en ze lijken echt niet op elkaar zoals Helga en Dis zeiden
« Laatst bewerkt op: 7-03-2010, 21:16:37 door Nys-Fan »
Lomperik..