Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91896 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #60 Gepost op: 28-02-2010, 21:48:01 »
Die kinderen waren uitgezocht door de koppels op de Segways op het circuit. Als ze braaf waren en in bed lagen, mochten hun Segways doorrijden. Maar de stokers probeerden de kinderen dus juist uit bed te krijgen, zodat de Segways niet verder mochten.
The British are not impressed.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #61 Gepost op: 28-02-2010, 22:12:45 »
Was ook vrij ingewikkeld. haha en zeker zonder geluid. De drie teams moesten geld bijeensprokkelen maar er zat een addertje onder het gras, aan het begin van de opdracht moesten ze drie "brave" kinderen kiezen, elk verbonden aan een Segway. De twee andere teams "de stokers" kozen twee "stoute" kinderen waarmee ze mochten overleggen.

De brave kinderen mochten niet uit bed komen. Deden ze dat wel, konden de drie teams niet meer verder. Bijgevolg konden ze de kinderen een sanctie geven. Daarmee ging geld uit hun pot maar kwam er bij in de pot van de stokers.

De stouteriken op hun beurt deden er alles aan om de brave kinderen uit hun bed te halen zodat ze sancties scoorden en er geld bijkwam in de pot. Hun opdracht was ook dat de andere teams niet over de eindstreep kwamen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #62 Gepost op: 1-03-2010, 08:50:22 »
Een tip Heinz, op zaterdag en zondag zenden ze een compilatie uit van alle afleveringen van de week.

Bedankt voor de tip, zo'n compilatie is wel zo handig. Ik heb net gekeken naar de 32, erg leuk extraatje. :)

edit: net ook de aflevering van vijf voor zes gezien, de meisjes moesten een liefdesbrief schrijven aan Bart en de jongens aan Tine. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2010, 18:11:36 door Heinz »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2010, 18:33:08 »
Oei, heel aflevering 2 vergeten.. :(

Hopelijk kan ik hem nog ergens vinden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2010, 20:04:33 »
(eerste post hier)
ik gaf de kinderpuzzel in en na een beetje scrollen kwam ik hier :p
Twas zeer makkelijk om de kinderen van Geel en Grijs te vinden
Op internet was te vinden dat Vannessa Vens met haar achternaam noemde, en Roel Eggers met zijn achternaam.
Dan was het maar effe Roel Eggers ingeven en ik kreeg direct de namen van zijn kinderen :p
(dit stond wel in cache, de vrt zal dit al proberen te verwijderen hebben)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Bij Geel was het ook simpel, aangezien Loes al eens meedeet aan Exp Robinson. Haar achternaam en haar partner was zeer snel te vinden : Loes Vincke en Filip Bonte.
Als ik dan filip zijn naam ingaf, kreeg ik met een beetje scrollen een pagina met intervieuw van het nieuwsblad, hier stond alleen dat loes 2 schattige kinderen had.(exp robinson)
Maar als ik dan in Cache keek op die pagina stond daar nog
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
:p
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Straks post ik miss screens of links, maar daar heb ik nu effe geen tijd voor :p

Weet iemand toevallig de achternamen van andere koppels, of zeker welke kinderen bij ouders passen ? :)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2010, 21:33:04 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #65 Gepost op: 1-03-2010, 21:30:18 »
For god's sake, plaats spoiler-tags ::oink:: ::ohno:: maar goed dat ik je bericht nog niet helemaal heb gelezen!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #66 Gepost op: 1-03-2010, 21:32:07 »
For god's sake, plaats spoiler-tags ::oink:: ::ohno:: maar goed dat ik je bericht nog niet helemaal heb gelezen!

zoals ik al zei, eerste posts hier, ik wist niet dat dat moest, en ook niet hoe ik het doe

EDIT: aangepast met spoilers, srry feniks, ik dacht trouwens niet dat iemand dit niet wou weten
« Laatst bewerkt op: 1-03-2010, 21:34:00 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #67 Gepost op: 1-03-2010, 21:47:20 »
Sommige willen het spel voor zichzelf leuk houden door niet dit soort dingen op te zoeken.

Ik vond dit een erg leuke aflevering. Nu krijg je de kinderen individueel beter te zien en dat maakt het puzzelen makkelijker en leuker. Kijk uit naar volgende week!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #68 Gepost op: 1-03-2010, 21:55:09 »
zoals ik al zei, eerste posts hier, ik wist niet dat dat moest, en ook niet hoe ik het doe

EDIT: aangepast met spoilers, srry feniks, ik dacht trouwens niet dat iemand dit niet wou weten

Eerste post of niet, je kan zoiets toch wel in vraag stellen voor je het post? Trouwens, als je dit topic goed had gelezen, had je gemerkt dat ik dat van Team Geel al eerder gepost had. Grijs was ik sinds vandaag ook halvelings achter (1 van de 2) maar had geen zin meer om nog meer pret te bederven. Had zelf ook al door dat je door de achternamen te weten, enkele kinderen onthulden konden worden. Iedereen staat tegenwoordig wel op het net met voor- en achternaam. Vandaar dat we van de vrt hoogstwaarschijnlijk enkel de voornamen krijgen. Het kwaad is al geschied, maar ik weet één ding, ik stop met zoeken nu want plezant is anders.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #69 Gepost op: 2-03-2010, 00:02:31 »
Kom kom, het is aangepast, rustig aan maar hè. Nys-Fan is welkom op dit forum en ik zie dat hij/zij (?) oprecht niet wist van de spoiler tags. Wat mij betreft, Nys, dank voor de info en het zoekwerk, en ge moogt gerust nieuwe bevindingen plaatsen. Met gevoelige informatie in de nu bekende spoiler tags, dan is iedereen weer blij :)
The British are not impressed.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #70 Gepost op: 2-03-2010, 08:51:59 »
Het is 'hij' :p
Andere personen zijn volgens mij nergens te vinden op internet(met achternaam bedoel ik dan)
dus dat zal toch niet gaan :p
Als iemand anders toevallig wel een achternaam, of kind dat erbij hoort weet, zeg het dan maar, maar in een Spoiler :p
Lomperik..

Offline jozefpieter

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #71 Gepost op: 2-03-2010, 11:25:12 »
op www.dekinderpuzzel.be kan je hem proberen leggen...en op facebook is er een fanclub om mee te discussiëren...

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #72 Gepost op: 2-03-2010, 14:18:02 »
Dat wist ik al :p
Maar dit forum dient daar toch ook voor ? ::tandpastasmiley::
Lomperik..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #73 Gepost op: 2-03-2010, 14:49:16 »
zeker weten!
Ik ga straks even de puzzel leggen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #74 Gepost op: 2-03-2010, 16:45:58 »
Ik heb de puzzel al gelegd, en wat me opviel die 4 die ik had opgezocht, had ik idd bij de juiste ouders  ::tandpastasmiley::
Ik leg hem elke week, en hopelijk kom ik tot een voledige ::trots::

« Laatst bewerkt op: 2-03-2010, 19:55:04 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #75 Gepost op: 2-03-2010, 19:24:33 »
Ik heb de puzzel al gelegd, en wat me opviel die 4 die ik had opgezocht, had ik idd bij de juiste ouders  ::tandpastasmiley::
Krijg je dat dan te zien dat het juist was?  ::oink::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #76 Gepost op: 2-03-2010, 19:53:51 »
nee, daarna hebk proberen van alle koppels de kinderen op te zoeken op internet (ik wil geen 13weken wachten  ::tandpastasmiley:: )
En die waren idd juist ;)
Van de andere koppels in (gelukkig) niks te vinden, anders is er ook niks meer aan ;)

Ik vraag me wel een paar dingen af, (hopelijk mag dit hier gezegd worden)
Hoe oud denken jullie dat Guust-Pim-Julie-Caro-Delphine-Olga zijn ?
Dit is eigenlijk best tot zeer belandgrijk voor mijn puzzel ;)
www.dekinderpuzzel.be - http://www.ketnet.be/node/239170 - http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel/de-kinderen (ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Alvast bedankt voor de antwoorden :)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2010, 19:55:26 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #77 Gepost op: 2-03-2010, 20:04:12 »
Kom kom, het is aangepast, rustig aan maar hè. Nys-Fan is welkom op dit forum en ik zie dat hij/zij (?) oprecht niet wist van de spoiler tags. Wat mij betreft, Nys, dank voor de info en het zoekwerk, en ge moogt gerust nieuwe bevindingen plaatsen. Met gevoelige informatie in de nu bekende spoiler tags, dan is iedereen weer blij :)

Je hebt gelijk. Ik bedoelde het helemaal niet kwaad hoor, maar een geschreven tekst mist soms toch wat nuance. Volgens mij was ik ook nog eens de eerste die het las, ben onbewust misschien wat bot geweest. Ik was alleen van mening dat je daar niet zo licht moet overgaan. Het is en blijft een spel, en in dit spel zijn zulke onthullingen natuurlijk dikke vette spelbedervers. Maar goed nu, wie het wil kan nu zelf beslissen of hij/zij het wil weten.

Vind het wel raar dat de productie dit nog niet heeft opgemerkt. Anders hadden ze twee van die kinderen al kunnen onthullen ipv die van twee andere koppels.

Krijg je dat dan te zien dat het juist was?  ::oink::
Denk dat hij eerder bedoelde dat hij de puzzel ervoor al had gelegd, en verrast was dat de desbetreffende kinderen al juist lagen.

Misschien een ideetje, dat we allemaal onze persoonlijke kinderpuzzel uploaden? ff printscreenen en hier plaatsen? Eens kijken of er gelijkenissen te vinden zijn.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #78 Gepost op: 2-03-2010, 20:07:47 »
Goed idee, maar miss ook in een spoiler doen ? (ik neem geen risico's meer :p )

Citaat
Ik vraag me wel een paar dingen af, (hopelijk mag dit hier gezegd worden)
Hoe oud denken jullie dat Guust-Pim-Julie-Caro-Delphine-Olga zijn ?
Dit is eigenlijk best tot zeer belandgrijk voor mijn puzzel
www.dekinderpuzzel.be - http://www.ketnet.be/node/239170 - http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel/de-kinderen (ik hoop dat jullie me kunnen helpen)


Kan iemand mij hier mee helpen ?  ::tandpastasmiley::
Zou heel tof zijn  ::jaja::
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #79 Gepost op: 2-03-2010, 20:12:25 »
Hoe oud denken jullie dat Guust-Pim-Julie-Caro-Delphine-Olga zijn ?
De leeftijden van de kinderen variëren van 10-16.

Guust, Pim, Delphine en Astrid schat ik zo'n 15-16 jaar (zeker bij de oudste kinderen).
Julie, Caro en Olga schat ik 12-13.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2010, 22:53:56 door feniks »