Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 575904 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vakantie
« Reactie #2360 Gepost op: 26-07-2019, 01:43:14 »
Vanuit een regenachtig Bridgeport is het mogelijk om wat te laten weten.

Wat is Californië een prachtige en indrukwekkende staat ::bravo::

Prachtige natuur en mooie plekjes in combinatie met de Amerikaanse kenmerken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2361 Gepost op: 26-07-2019, 07:30:10 »
Geniet ervan, hier is het snakken naar regen. :)

Veel plezier ieder die op vakantie is/binnenkort gaat!  ::joehoe::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vakantie
« Reactie #2362 Gepost op: 26-07-2019, 15:21:52 »
Nog maar 62 dagen, dus dat schiet ook al aardig op!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #2363 Gepost op: 27-07-2019, 10:57:30 »
Helemaal niks. ::ohno::

Er zijn altijd uitzonderingen.  :P

Gelukkig! In een tentje kamperen in de natuur snap ik nog, dat heeft wel iets.

Maar op een camping met nog honderden anderen? Waar je minder luxe hebt dan thuis en waar je eigenlijk niet in de natuur zit? Ik zie geen positieve zaken om dat ooit te doen  :P


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2364 Gepost op: 27-07-2019, 16:19:47 »
Gelukkig! In een tentje kamperen in de natuur snap ik nog, dat heeft wel iets.

Maar op een camping met nog honderden anderen? Waar je minder luxe hebt dan thuis en waar je eigenlijk niet in de natuur zit? Ik zie geen positieve zaken om dat ooit te doen  :P

Je hebt ook kleine (natuur)campings met 50 plaatsen ofzo. Ik ging altijd met mijn ouders kamperen en we hebben altijd op rustige kleine campings gestaan. Vond het altijd heerlijk :) Maar ik zou ook niet zo snel naar een massale camping in Spanje gaan waar je struikelt over de tentlijnen van je buurman en een compleet zwemparadijs te vinden is. En campings waar toiletpapier hangt in het toiletgebouw zodat je niet met je wc-rol over de camping hoeft zijn ook altijd een pré ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2365 Gepost op: 27-07-2019, 21:37:37 »
De camping waar ik zit is ook superklein  ;D
I will follow my inner gold

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #2366 Gepost op: 1-08-2019, 19:12:31 »
Haha ::rofl::
Campings moeten inderdaad niet te groot zijn, en het liefst ook zonder families met kleine kinderen.

Ik vind het wel chill om overdag de omgeving te bezoeken, mooie plekken zien, en om dan 's avonds terug te komen en nog een spel te spelen of wat te lezen.
Ik weet niet of ik later mijn vaka ties ook zo ga indelen, maar het lijkt mij eigenlijk ook niks om altijd maar in een hotel te zitten. :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #2367 Gepost op: 1-08-2019, 21:01:12 »
Er zijn meer opties dan campings en hotels tho :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vakantie
« Reactie #2368 Gepost op: 1-08-2019, 21:48:44 »
Ik vond kamperen als kind heel erg leuk ::jaja::. Maak je altijd makkelijk contact met anderen. Denk vooral voor kinderen dat kamperen echt wel leuker is dan veel van de andere opties. Maar nu als volwassene zou ik er ook niet perse voor kiezen nee.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2369 Gepost op: 1-08-2019, 22:17:38 »
Dat mensen die in hotels verblijven, alleen maar in de hotels zitten in hun vakantie, is natuurlijk ook onzin. Ja misschien als je 10 dagen all-inclusive Turkije boekt ofzo, dan hoef je niet weg. Maar ik zou dat echt niet kunnen. Zeker bij rondreizen, heb ik graag even een comfortabele plek voor mezelf, met een eigen douche en een lekker bed. En dan ben ik er ook alleen maar om te slapen en te ontbijten en dan ben ik ook weer weg. En ook bij niet rondreizen, als uitvalsbasis is het prima. Ik heb vakantie, ik vind het juist fijn dat als je terug komt in mijn kamer dat ik bij wijze van zo mijn bed in kan stappen. Kost misschien iets meer, maar je krijgt er een hoop voor terug (vind ik). Daar werk ik het hele jaar voor. ::jaja:: 

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #2370 Gepost op: 1-08-2019, 23:24:43 »
Jaa dat snap ik ook wel. Maar als je dat niet kunt betalen, als student, is een huisje of een AirBNB een hele goede optie voor wel luxe maar niet te duur ;)
Dat bedoelde ik met dat er meer is dan alleen kamperen en hotels
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2371 Gepost op: 2-08-2019, 02:44:18 »
Ik ben nu een kleine 24u terug van mijn reis. Ik ben met een organisatie op rail trip geweest. Dit hield in dat wij op 10 dagen met de trein door verscheidene landen zijn gereisd. Hieronder een klein verslag:

Dag 1 22/07
Om 5u ging de wekker om te vertrekken, aangezien ik pas om 2u in slaap viel was het een hele korte nacht. Met de trein reisde ik naar Leuven. Snel kwamen de andere toe en namen we samen onze trein verder. Het werd een lange dag met treinen van Leuven-Welkenraedt, Welkenraedt-Aachen, Aachen-Frankfurt, Frankfurt-Munchen en Munchen- Bad Gastein. Dit was een reis van een kleine 13u. Het voordeel van zo'n reis is dat je tijdens een treinrit makkelijker kunt praten en mensen kunt leren kennen dan tijdens een vliegreis. We leerden snel elkaar kennen en speelden tijdens de reis al enkele spelletjes.

Zo had iemand truth or dare op zijn GSM. We speelden de brave versie maar dat leverde enkele hilarische momenten op. Zo moest iemand bellen naar zijn laatst gebelde nummer om te vertellen dat die van team Jakob naar team Edward zou gaan. Iemand anders moest een mail sturen naar een bandenverkoper om te zien of zijn banden goed waren voor achtervolgingen en ikzelf moest tijdens mijn volgende toiletbezoek naar mijn moeder bellen zolang het bezoek duurde en mijn wekker om 5u zetten.

Rond 19 kwamen we aan in Bad Gastein en zochten we naar het hostel. Toen we aankwamen bleek dat iedereen pech had, want we hadden 1 grote kamer van 20, dus IEDEREEN zou om 5u wakker worden. Vervolgens pakten we uit, gingen we ons opfrissen, belde ik mijn moeder (nooit handig om te bellen aan een urinoir als iedereen achter je de slappe lach had). Daarna gingen we eten. Daarna besloot ik met 3 andere nog iets te gaan drinken, de rest ging slapen. Zelf was ik nog galant genoeg om mijn pull  af te geven aan iemand die het koud had. (ze wou eigenlijk een knuffel krijgen, dus dat heb ik ook gedaan :))

Dag 2 :23/07
Om 5u ging dus de wekker. Ik heb deze snel afgezet en verder geslapen tot 07u. Daarna gingen we douchen, ontbijten en naar de winkel. Op het programma stond een bergwandeling van 11 km maar bijna loodrecht naar omhoog. Het was zwaar, afzien maar op 4u tijd bereikte ik als één van de laatste het rustpunt. Daarna ging de tocht verder en het werd enkel zwaarder en zwaarder. Ik liep met een meisje vanachter die ook niet meer kon en sprak dat ze wou opgeven. Ik heb haar gezegd dat opgeven geen optie is, en dat het mij niet kon schelen hoe lang het zou duren maar we zouden samen de top bereiken. De laatste 1,9 km was loodzwaar en hebben we gedaan aan een tempo van minder als 1 km/u maar uiteindelijk bereikten we de top. De rest was al bijna allemaal boven en begon ons al van ver toe te juichen. Ze vroegen zelfs wat we wouden drinken als we boven waren.  De rest van de groep stond toen klaar met drinken en samen hebben we een steen gelegd op de stenen muur waar alle wandelaars een steen mogen opleggen. De berghut waar we verbleven had geen elektriciteit of water, maar we konden genieten van een prachtig uitzicht, een mooie zonsondergang en een heerlijk duidelijke sterrenhemel. Op dat moment besefte ik: het is dag 2,  ik ken nog niet iedereen goed, maar ik hou nu al van deze mensen.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2372 Gepost op: 2-08-2019, 02:45:14 »

Dag 3: 24/07

We stonden al vroeg op om te ontbijten en aan de terugtocht te starten. Eerst konden we profiteren van de wekelijkse dropping van het voedsel voor de berghut via helikopter (Ik wou hem nog kapen, maar helaas mocht dat niet van de reisorganisatie). De terugtocht ging vlotter, en ipv 8u deed ik het in een kleine 4u. Ik liep opnieuw als laatste maar onderaan de berg was de helft van de groep blijven wachten (de andere helft was douchen want in het hostel waren maar 10 douches). Het applaus en de steun die ik kreeg toen ik arriveerde was hartverwarmend. Uiteindelijk konden we douchen, snel inkopen doen want er stond ons een treinrit te wachten naar Ljubljana en genieten van een pintje. De groep voelde al heel hecht, want niet is zo bindend als 30u zonder water, elektriciteit of propere kledij samenzijn.

Daarna vertrok de rit naar Ljubljana en eerst moesten we in een coupétrein in de gang blijven wachten want alles was gereserveerd. Zelf ben ik daar in slaap gevallen (wat mij al de derde keer op  3 dagen gebeurde dat  ik ergens in slaap viel wat niet comfortabel was, een reputatie was geboren). Daarna kwamen we aan, en konden naar ons hostel. Na een douche gingen we eten en kozen we voor een tapamodel. We kregen Sloveens eten, en konden naargelang afpakken en eten. Daarna gingen we normaal gezien voor een korte rustige avond iets drinken. Maar toen ontdekte iemand de piratenbar. Een bar volledig in thema van piraten met vlaggen, plastic zwaarden,... en een plaats waar je via youtube zelf muziek kon kiezen.  Het was een bijzondere avond want behalve bier en cocktails begonnen we ook wat rum te proberen. Om 2u ben ik zelfstandig vertrokken en zelfstandig vond ik mijn bed terug.

Fun fact: 1 van mijn reisgenoten had een neefje die piratenfan was, hij had gevraagd of hij iets kon meepakken en mocht een plastic zwaard meepakken


Dag 4: 25/07

Deze dag konden we wat uitslapen en gingen we op ons gemak Slovenië verkennen. We verdeelden ons in groepjes en trokken rond in een bloedheet Ljubljana. Dat is een zeer mooie stad waar je wel meerdere dagen voor nodig hebt om alles te zien. Helaas hadden we wat pech, mijn groepje zou in de namiddag een openluchtzwembad bezoeken, maat aangezien in ons eerste restaurantje de oven kapotging trokken we naar een tweede (een overheerlijke burgerbar). De tijd was er niet meer om te gaan zwemmen dus hebben we ons gezet in een parkje en babbelden we wat en speelden we 2 truths, one dare. S'avonds pakten we de trein naar Zagreb, waar we 2u konden doorlopen (wat natuurlijk gedaan werd). Op het marktpleintje was net een feest bezig met oldiesmuziek, wat drankgelegenheid en veel gezelligheid. Daarna trokken we even door en zagen hoe mooie Zagreb was. Helaas moesten we snel terugkeren naar de nachttrein.

Die bestond uit coupéetjes met 6 zetels. Ik had al snel door dat ik daar niet ging in slapen,dus ik pakte mij mijn slaapzak en trok naar het gangpad om mij daarin neer te leggen.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2373 Gepost op: 2-08-2019, 02:46:03 »
Dag 5: 26/07
Lichtelijk geradbraakt werd ik wakker om te beseffen dat ik mijn pet naast mij had gelegd met daarin mijn bril en GSM openbaar voor iedereen (keistom, en heel veel chance gehad). Vervolgens stapten we uit en konden we een halve dag Split verkennen.  We gingen heerlijk ontbijten (omelet met koffie en dan een heerlijke koude chocomelk). Eerst gingen we geld afhalen want Kuna's hadden we niet. Met mijn vermoeide en ietwat dom hoofd heb ik eerste de geldautomaat in het Pools ingesteld, daarna heb ik 2200 Kuna afgehaald (300 euro ongeveer).  Daarna trokken we wat rond om op het strandje te eindigen.  Het was bloedheet en hoewel we elkaar nog niet zo goed kenden, waren ik en 3 andere mannen een serieus lang gesprek begonnen over relaties. Daarna pakten we de ferry naar Hvar (een plaatselijk eilandje) met als slogan: so Hvar, so good (no kidding and nu pun intented). Na het obligate hostelbezoek waar enkele bezwete, stinkende  mannenlijven het zwembad waren ingedoken (ik ook) en iedereen gedouchet was na alweer 24u zonder propere kledij of douches gingen we eerst eten, en dan feesten.

Dag 6: 27/07

Om 00u00 hadden we een jarige in de groep, we vierden dit in een plaatselijke bar waar hij een vuurstikje kreeg dat je ook op taarten ziet bij feesten (tof ding wel, minder geschikt om de macarena mee te dansen). in de volgende cocktailbar hadden ze de gewoonte om eerst alcohol over de bar te gieten en dan deze in brand te steken. Alles sloot om 2u en toen trokken we terug naar ons bed om eerst toch een nachtplons te maken in het zwembad (security vond dat iets minder leuk).

De volgende dag huurden we een bootje en trokken we in een toer rond de eilanden van Kroatië. Hier konden we wat dobberen, snorkelen, zwemmen en enkele eilandjes bezoeken. Dit was een ongelofelijke dag want niet alleen zat je een hele dag in de pure natuur, je had ook nog perfect gezelschap rond je.Zo heb ik ook geleerd dat het niet slim is om als een boot stil staat achteruit te leunen als er geen leuning is, want je valt in het water.

S'avonds gingen we opnieuw uit en ik was de populairste jongen van de groep. Aangezien ik nog veel Kuna overhad, zou ik iedereen die geen meer had, geld voorschieten. Zo moest niemand nodeloos geld afhalen. Ik heb dus 6 vrouwen op Sex on the Beach getrakteerd (de cocktail).

Een bepaald moment zat ik met een groepje van 7 aan het water in de haven te genieten en diepzinnig te praten. Bepaald moment kreeg ik de tranen in mijn ogen en moest ik mijn hart luchten. Ik heb zelf een enorme angst om te falen en mensen teleur te stellen. Ik probeer in het leven een zo goed mogelijke zoon, broer, vriend, reisgenoot,... te zijn en mijn grootste angst is hierin te falen en mensen teleur te stellen, want zelf vind ik vaak dat ik hier niet aan voldoe.  Niemand van mijn familie of vrienden weet van deze angst, en ik weet niet wat mij dreef om dit te vertellen aan hen, maar ik kreeg zoveel steun en vriendschap van hen op dat moment dat het mij hielp om alles in perspectief te zetten. Dat moment, en het feit dat ik zoveel steun kreeg van hen en dat ze dit zelf een enorm mooi moment. Sommige meisjes die erbij waren zeiden zelf dat dit de eerste keer was dat ze een man zagen wenen (ik heb erbij verteld dat ik het bullshit vind dat een man geen emotie mag tonen. Als je echt met iets zit, toon het dan ipv. een man mag niet wenen-shit).

Dag 7: 28/07
S'ochtends pakten we in, en gingen we nog een laatste keer Hvar verkennen voor we de boot pakten naar Split en van Split naar Ancona. We eindigden op een prachtige Ferry van 11 verdiepen met kajuiten, slaapzalen met zetels, een cinema, kapel, prachtige cafetaria, en een dek met een heerlijk uitzicht waar we zelfs dolfijnen zagen. Tot we een bepaald moment een Whatsapp kregen met daarin een spel, er waren 5 kaarten verstopt aan boord en wij moesten die vinden. We konden tips krijgen door opdrachten etc. uit te voeren. En ik besloot mijn waardigheid te houden en te doen wat je hoort te doen.

Ik vertrok met de woorden 'Ieder voor zich' en spurtte als een halve gek de boot rond. Ik heb zelfs met 2 andere de macarena gedanst (totaal niet genant of zo op een ferry). Tijdens de race liepen we met 6 tegelijk naar een plek,  maar we waren verkeerd gelopen. Ik draaide mij om, om zo snel mogelijk terug te vertrekken en liep frontaal met mijn buik tegen het uiteinde van een armleuning. het deed geen pijn, totdat het spel gedaan was. De afdruk is te vergelijken met die van een reuzekroonkurk (spoiler: alles is ok nu met de buik). Vervolgens gingen we iets drinken en slapen
« Laatst bewerkt op: 2-08-2019, 03:01:04 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2374 Gepost op: 2-08-2019, 02:46:24 »

Dag 8: 29/07

S'ochtends kwamen we al vroeg aan in Ancona. Velen zeiden dat de boot dan goed doorgevaren had, ik hoopte dat die niet geflitst was. We reisden via een blitsbezoek aan Milaan (en een blitser bezoek aan de Dom) en een ferry door naar onze laatste stop aan Lago Maggiore. We gingen naar ons laatste hostel, douchen (na alweer bijna 30u zonder) aten en genoten van een leuke avond. We zaten aan ons hostel en praten wat en ikzelf en een goede maat van mij bleven tot 3u babbelen over persoonlijke zaken. Verder was het voornamelijke reizen en is er niet veel gebeurd
(behalve dit: We sliepen op het bovenste verdiep van het hostel en elke trap had een kleine balustrade wat een balkonnetje leek. Toen ik naar beneden ging, kon ik het niet laten om naar het meisje dat daar stond Julia, o Julia te zeggen. Enkel had ik mijn voet iets te ver gezet en gleed ik enkele treden naar beneden.
Haar reactie:  O Romeo, gaat het
Mijn reactie: Alles ok, Romeo gaat zich in een hoekje schamen
Iedereen die het zag: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dag 9: 30/07
 Na het ontbijt gingen verschillende mensen zaken doen. Sommige gingen een lange wandeling maken, andere een dagje strand,... Ik koos ervoor om samen met een andere maat tijdens de reis (ook een Wouter) en 5 vrouwen een toer te doen langs de Italiaanse eilandjes (Dit noemde die maat en ik Wouters Angels). Hierna gingen we nog even zwemmen aan het meer om vervolgens naar het hostel te gaan. Daar zat iemand van de groep alleen. Ik was er even mee gaan babbelen om te weten wat er scheelde.  Ze voelde zich wat slecht maar na een babbel en knuffel ging het al wat beter. Vervolgens douchten we en kleedde iedereen zich deftiger aan, want het was de laatste avond.  Als een echte gentlemen kwam ik toen de dames in mijn kamer klaar waren binnen met de woorden: buona sera principessi. We gingen lekker eten, even drinken en dan terug aan het hostel voor de laatste avond te vieren.
Enkele wouden gaan skinny dippen. Ik deed niet mee maar het was geweldig om 7 andere op dezelfde plaats onderuit te zien gaan. We probeerden nog broeken mee te pikken, maar we kregen het dreigement dat wie dat zou doen, met kleren en al (gsm inbegrepen in het meer zou eindigen)

Dag 10:31/07
Na een veel te korte nacht, reisden we via Italië, 2 uurtjes Bern (zeker de moeite om terug te zien), Basel, Keulen, Brussel terug. Na een emotioneel afscheid arriveerde ik om 22u30 thuis.

Nu even iets anders dat ook dag 9-dag 10 gebeurde. Het was vrij duidelijk dat er een koppel ging ontstaan. Echter voelde ik ook iets voor dat meisje. Toen ze die avond samenging was ik zeer blij voor hen, maar ook wat down. Dat was hen opgevallen en ze waren er wat over bezig geweest, tot iemand die het wist zei dat ze best eens met mij konden praten. De gast (iemand die die 10 dagen een goede vriend was geworden) kwam eens horen wat er was, en ik heb hem alles verteld: dat ik eigenlijk ook voor haar gevoelens had, dat ik tegelijk zeer blij ben voor hen maar ook wat down voor mezelf omdat het de zoveelste keer al is dat dit mij overkomt dat ik iemand graag heb en opeens toch een lief heeft. Maar ik zei ook dat als je iemand graag hebt, je die al het geluk gunt en dat ik dat ook doe aan hen. Hij apprecieerde mijn eerlijkheid en met een bro-knuffel hebben we het uitgeklaard en ik beloofde ook met haar te gaan praten.

Dat is niet echt gebeurd, maar zij moest 1 station eerder dan mij uit met een paar anderen. Bij het afscheid gaf ze mij een knuffel en zei ze mij dat ze zich wou excuseren als ze mij gekwetst had. Ik kon er niet dieper op ingaan maar ik heb haar later gestuurd dat ik haar al het geluk gun, dat ze een prachtige vrouw is zowel uiterlijk als innerlijk en ik duim dat zij een koppel blijven omdat het 2 fantastische mensen zijn.

Kortom: het was een intensieve, harde maar fantastische reis. Ik heb 20 ongelofelijke mensen leren kennen en het is zelden geweest dat ik mij bij een groep vreemden direct zo goed voelden als bij hen.
klaar voor de strijd

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2375 Gepost op: 2-08-2019, 07:28:38 »
Jaa dat snap ik ook wel. Maar als je dat niet kunt betalen, als student, is een huisje of een AirBNB een hele goede optie voor wel luxe maar niet te duur ;)
Dat bedoelde ik met dat er meer is dan alleen kamperen en hotels

Ow daar ging het me niet om, B&W schreef dat het m een hotel vakantie saai leek, ik wilde daar even mijn visie op geven. ;)

Leuk verslag Wouter, klinkt als een zeer bijzondere reis ::ok::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2376 Gepost op: 2-08-2019, 12:47:22 »
Mooi vakantieverslag, Wouter  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2377 Gepost op: 2-08-2019, 18:26:58 »
Leuk Wouter!
I will follow my inner gold

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Vakantie
« Reactie #2378 Gepost op: 2-08-2019, 21:32:09 »
leuk vakantieverslag wouter ::bravo::

ik ben zelf begin van de week een paar dagen naar mijn oma in zeeland geweest. dat was mijn vakantie van dit jaar.
want ik ga over een paar maanden verhuizen.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2379 Gepost op: 2-08-2019, 22:01:20 »
Wat een heerlijk vakantieverslag weer Wouter. Wat stoer dat je zoveel durfde te delen met die groep en wat geweldig dat je dat ook hier weer kunt delen. Mooi ::hug:: ::bravo::



Hier ook geen vakantieplannen ivm verhuisplannen.
Keep calm and eat chocolates!