Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 576391 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #2440 Gepost op: 1-03-2020, 14:12:44 »
Wandelen, fietsen, schaapjes tellen......

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2441 Gepost op: 1-03-2020, 15:31:01 »
Nu moet ik denken aan Ingrid van De Mol  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2442 Gepost op: 6-03-2020, 19:16:22 »
Hoi ik heb een reis naar New York geboekt voor half mei 1,5 week en ik ben er enigszins hyper over ;D ::hyper::

Ik heb ook een ticket voor Hamilton ::hyper::

Kans bestaat dat er een forummer is die nu eerder gaat dan jij. :-X

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #2443 Gepost op: 6-03-2020, 19:38:16 »
Naar New York of naar Hamilton :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2444 Gepost op: 6-03-2020, 19:42:42 »
Naar New York of naar Hamilton :P

Dat eerste ;D
Gaat dan wel ten koste van Hamburg ... maar de tickets zijn nu zo goedkoop ... maandag hak ik de knoop door (moet nog een extra vrije dag zien te regelen, maar gezien er een oproep is gedaan om alle openstaande vakantiedagen op te nemen is dat denk ik een formaliteit)  ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #2445 Gepost op: 6-03-2020, 19:48:42 »
Eind maart een weekje gaan skiën, ben benieuwd hoe heel die Corona onzin invloed zal hebben op de reis. Het is gelukkig niet naar Italië, maar toch..

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #2446 Gepost op: 6-03-2020, 19:50:53 »
Dat eerste ;D
Gaat dan wel ten koste van Hamburg ... maar de tickets zijn nu zo goedkoop ... maandag hak ik de knoop door (moet nog een extra vrije dag zien te regelen, maar gezien er een oproep is gedaan om alle openstaande vakantiedagen op te nemen is dat denk ik een formaliteit)  ::jaja::

Tof!! Wanneer ga je dan?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2447 Gepost op: 6-03-2020, 19:51:39 »
Tof!! Wanneer ga je dan?

Na pasen

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie
« Reactie #2448 Gepost op: 6-03-2020, 19:57:37 »
maar de tickets zijn nu zo goedkoop ...

Huh, wat, waar, waarom?

Niet dat S en ik dan ineens zouden gaan, maar dit is natuurlijk altijd interessante informatie ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2449 Gepost op: 6-03-2020, 20:03:47 »
Ik stelde Shifty al voor om nu naar Rome te gaan. Nergens wachtrijen, alles een stuk goedkoper, lijkt me een uitstekend moment.
Maar ja, we hebben geen tijd... ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2450 Gepost op: 6-03-2020, 20:06:49 »
Huh, wat, waar, waarom?

Niet dat S en ik dan ineens zouden gaan, maar dit is natuurlijk altijd interessante informatie ;D

IK ben de afgelopen week alleen maar bezig geweest met reizen annuleren en omboeken. Bedrijven stellen reisverboden in, beurzen worden afgezegd. Dus vliegtuigen zijn stuk leger. ;)
En er zijn altijd tussendoor wel leuke aanbiedingen. Het kost nu bijv op sommige vluchten minder dan tijdens de KLM werelddealweken 1,5 maand terug.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vakantie
« Reactie #2451 Gepost op: 7-03-2020, 00:41:15 »
Iets met een virus? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2452 Gepost op: 7-03-2020, 09:20:51 »
Je meent het :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie
« Reactie #2453 Gepost op: 7-03-2020, 14:40:23 »
IK ben de afgelopen week alleen maar bezig geweest met reizen annuleren en omboeken. Bedrijven stellen reisverboden in, beurzen worden afgezegd. Dus vliegtuigen zijn stuk leger. ;)
En er zijn altijd tussendoor wel leuke aanbiedingen. Het kost nu bijv op sommige vluchten minder dan tijdens de KLM werelddealweken 1,5 maand terug.

Ahhhh juist, had ik totaal niet bij stilgestaan ::ok::

En yeah, wow, ik zit even te kijken - dat kost echt niks  :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #2454 Gepost op: 7-03-2020, 14:53:39 »
Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt over Griekenland. Daar zijn intussen wel Corona-gevallen bekend, maar ik weet zo niet welk gebied. En ik weet dus ook niet of het reizen naar een eiland (afgezonderd) voordelen of alleen maar nadelen heeft.

Ik bedoel: je kan op een eiland zitten waar niets aan de hand is, maar kunt tegelijkertijd niet naar de andere eilanden in de buurt omdat veerdiensten mogelijk geannuleeerd worden.  Speculeren, dat weet ik wel. Maar het virus grijpt verder om zich heen dan alleen maar een fysieke besmetting.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #2455 Gepost op: 18-03-2020, 17:43:03 »
Ik ben erg blij dat ik eind Jan begin feb nog op vakantie ben geweest want voorlopig zit dat er niet in

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vakantie
« Reactie #2456 Gepost op: 19-03-2020, 07:48:17 »
Ik ben erg blij dat ik eind Jan begin feb nog op vakantie ben geweest want voorlopig zit dat er niet in
Dat gevoel had ik gisteren ook. Ik ben ook blij dat ik begin maart nog naar Malta ben geweest!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #2457 Gepost op: 25-03-2020, 12:54:22 »
Wij zouden eind juli/begin augustus weer naar het Gardameer gaan. Ik denk dat we die hoop moeten laten varen. Jammer, maar het is niet anders.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2458 Gepost op: 29-05-2020, 09:47:10 »
Ik had voor het eerst in vijf jaar geld om op vakantie te gaan. Leuke rondreis naar Spanje... Nou ja, die is dus gisteren geannuleerd. Maar goed, ik heb alleen nog maar een aanbetaling gedaan, dus kan nu lekker sparen voor een nog betere vakantie als deze Corona-ellende voorbij is. Wel ga ik in juli een lang weekend weg met mijn moeder, broer, schoonzus en neefje naar een huisje in Gelderland. Dus ben ook echt van plan om de twee weken voor die tijd zo min mogelijk in aanraking te komen met mensen, zodat ik zeker weet dat ik niet ziek ben dat weekend (ook omdat ik mijn familie sinds het begin van de Coronacrisis niet meer heb gezien  :\'(). Dus ben nu heel hard aan het werken, zodat ik lekker veel overuren heb, die ik dan kan opnemen.  :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #2459 Gepost op: 29-05-2020, 10:16:43 »
Ja beetje vergelijkbaar hier. Ik zou eindelijk naar New York, zou afgelopen woensdag net terug zijn. Maar met de voucher van KLM kan ik hopelijk gewoon weer een ticket boeken en nu kan ik extra sparen zodat ik niet in een hostel hoef als in in April 2021 (hopelijk) wel kan gaan ::love::

Voor deze zomer heb ik vooral nog hoop op een spelletjesweek ::jaja:: En hopelijk nog een paar dagen met mijn vriend naar het huisje van mijn ouders in Zwitserland, maar hij kan moeilijk plannen dus dat zal iets lastminute worden als het lukt
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!