Auteur Topic: [ VM2 ] De biechtstoel  (gelezen 10944 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2011, 02:05:40 »
Zo dag een zit erop, vondt het echt gaaf, vooral ook de opdracht om ycaris te bevrijden, allen jammer dat het ons geen geld heeft opgeleverd :(

Kheb ook al aardig wat zaken op een rijtje gezet, en in Boedapest heb ik ook de Mol aan het werk gezien Molcrazy ;)

Kheb nog geen lijstje ingeleverd..haastige spoed is zelden.... ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2011, 17:33:31 »
Lieve BS,

Ben een beetje boos op mezelf door die "kussengevecht" (Ik zij toch zo tegen Kevin.....(Pubers *zucht)) en de TVOH en help-Yicaris-en-de-5000-euro-uit-de-brand opdracht....
En ik moet me wat actiever opstellen. *zucht* Ik weet ook nog niet wie de mol is. *zucht* Dit word een laaange week.....

Gr,
WolfMol

P.s.
Grappig is dat Kevintuut... ook met zijn molboekje gooide en kijk eens wie 'm in zijn tas heefd.  >:D
Why don't I ever listen to me?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #22 Gepost op: 17-01-2011, 23:09:30 »
Vagere actie kan onmogelijk nog door Daisy verzonnen worden: mij laten ontvoeren! Echt shocking  :o

Maar het begon natuurlijk allemaal al afgelopen zaterdag. Ik had toch duidelijk in mijn aanmeldformulier geschreven dat ik níet van vroeg opstaan hield en wat doet Daisy: ze laat me om 4 uur 's nachts uit mijn bed lichten  ::niet-ok:: Het spelletje was wel leuk hoor. Ik heb altijd al actrice willen worden en dan is zo een opdracht waarbij je moet doen of je niet jezelf bent wel heel leuk  ::ok:: En een opsteker dat ik de voltallige jury heb kunnen misleiden natuurlijk.

De reis naar Hongarije verliep goed. Het is een gezellige groep mensen. Weliswaar veel jongelingen erbij, maar op zich is er natuurlijk niets verkeerd met jong. Ik vreesde eerst dat de groep in 2-en uiteen zou vallen (jong-oud), maar dat valt gelukkig reuze mee. Vooral met Bubbles heb ik wel een klik en ook D*N doet heel erg zijn best om 'op niveau' over te komen  ::rofl::

Dat het met dat braille zo mis moest gaan is echt spijtig. Een leuke opdracht, goed te doen ook op het eerste gezicht. Maar dus toch 0 euro in de pot. En voornamelijk door mij. Ik hoop dat mensen mij het niet te erg aanrekenen  :(

En toen werd ik dus ontvoerd. Dat was echt heel heftig. Je denkt misschien dat me netjes is uitgelegd dat ik voor de volgende opdracht snel en stil moest meekomen, maar zo ging het dus niet! Op een gegeven moment werd er op de deur geklopt met de mededeling dat we naar de lobby toe moesten. Ik moest nog even naar de wc, dus Bubbles en M@ri@nne gingen vooruit. Het is niet nodig om naar elkaars geluiden te blijven luisten op zo en hotelkamer, nietwaar  :-[

Dus: ik stap even later de kamer uit, krijg ik meteen een zak over mijn hoofd en wordt door een paar mensen opgetild en meegenomen. Volgens mij spraken ze alleen Hongaars, want ze reageerden totaal niet op mijn vragen.  We gingen met de lift naar de beneden en in de parkeergarage haalde ze de zak van mijn hoofd en kreeg ik een briefje van Daisy onder mijn neus geschoven. Eerst kon ik het helemaal niet lezen. Van de schock, of doordat mijn ogen aan het licht moesten wennen, ik weet het niet. Maar in dat briefje stond dus uitgelegd dat ik met die mannen meemoest en dat ik ergens op een brug vastgebonden zou worden en verder maar moest afwachten. Dat duurde allemaal best lang, dus ik was wel blij dat ik nog snel naar de wc was geweest  ;)

Het mooie van deze positie was natuurlijk wel dat ik heel veel heb kunnen zien   ::vergroot::

Na het mislukken van ook deze opdracht was ik wel heel blij dat Daisy ons nog een laatste kans gaf om geld te verdienen. Toch nog 1000 euro in de pot  ::feest::

En nu maar hopen dat ik de test goed ga maken en daarna misschien nog een paar jokers vind ook  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #23 Gepost op: 19-01-2011, 17:47:44 »
Hey bichtstoel! Hier ben ik weer een x! ::tandpastasmiley::
Ondertussen mijn mollijstje + weekopdracht verzonden naar Daisy!
Ben benieuwd wat het gaat worden! ::) Denk zelf niet dat ik jokers ga verdienen...
En de volgende ronde halen...We zullen zien, maar ik ben toch wat bang om als eerste af te vallen...Maar ik denk dat dat mss wel iedereen zijn grootste angst is.
Achja, we zullen wel zien zaterdag en wie weet zit ik me hier nu om niks druk te maken en heb ik de Mol gwn al ontmaskerd... ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2011, 00:05:51 »
Hey biechtstoel,

Hoe lang kennen we elkaar nu al? Toch al een behoorlijke tijd he? Wat me telkens weer verbaast, is het feit dat iedereen zo graag de Mol wil zijn. Sterker nog, ze zitten overal op te scheppen dat ze de Mol zijn! Dat is natuurlijk niet iets dat een echte Mol doet.

Maar goed, ik ga maar eens. Ben zeer benieuwd naar de executie en de nieuwe opdrachten.

 ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2011, 00:20:59 »
Biechtstoel....ik baal dat ik nog niet veel tijd heb gehad om de boel eens goed door te spitten,en morgen moet ik toch al de songsteksten inleveren :(
gelukkig morgen vrij, dus ik hoop dat ik er dan wat tijd in kan steken. ::vergroot::

Als dit maar geen exit wordt :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2011, 19:47:40 »
Hi biechtstoel,

Mijn lijstje is eindelijk verstuurd. Maar wat was het moeilijk... Gelukkig zit ik nog niet in een tunnel...

Ik ben ook benieuwd wie de mooiste muziek heeft uitgezocht. Ik ben in ieder geval tevreden over mijn keuze...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2011, 11:39:32 »
heey biechtstoel,

hopelijk mag ik morgen nog langer blijven.
Het is natuurlijk ieders grootste angst: als eerste afvallen.
Ik voel heel veel spanning..... maar toch heb ik ook zo'n gevoel dat ik weet wie de mol is!
Ik zou het ook raar vinden als iemand die ik onderaan heb gezet toch de mol zou zijn!
Wat ook spannend wordt is de weekopdracht :).
Ik heb het gevoel dat ik wel erg fanatiek ben geweest en misschien zelfs een jokertje kan winnen....
maarja het kan natuurlijk ook dat ik helemaal de plank heb mis geslagen!
Vol spanning wachtend op morgen!

D*N ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2011, 14:34:36 »
Hi biechtstoel,

Hier in Boedapest begint de zenuwachtigheid bij de kandidaten behoorlijk toe te slaan. En ik moet eerlijk zeggen: bij mij ook! Ik zou het niet echt leuk vinden om als eerste naar huis te gaan, maar ja, dat zal vast ook voor de anderen gelden...

Met een schuin oog ben ik ook al aan het denken aan het volgende land! Welke zal het worden? Monaco lijkt mij wel leuk: ik heb immers altijd al een rondje over het circuit willen scheuren in een dikke Ferrari!

Waar ik ook wel benieuwd naar ben zijn de jokers. Wie zullen de gelukkigen zijn die de jokers van Daisy gaan krijgen? Ja biechtstoel, de zenuwachtigheid begint overduidelijk toe te slaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2011, 18:00:07 »
Nou biechtstoel, we zijn in India. Ik ben blij dat we onze eigen bar met eten bij ons hebben, want ik vertrouw de keuken hier niet helemaal. Voor de groep is er gelukkig wat geld verdiend. Zeker bij de laatste opdracht, die uiteindelijk, misschien met een beetje geluk, zomaar 5000 euro opleverde. De Mol heeft het niet makkelijk gehad deze dagen, maar er gaan nog steeds dingen niet goed. Of dat alleen maar aan de Mol ligt weet ik niet natuurlijk, ik kan niet op meerdere plekken tegelijk zijn. Maar ik denk dat de Mol nog steeds goed bezig is. Eens kijken hoe de aankomende testen gaan.

 ::zwaai::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2011, 18:48:21 »
Hee biechtstoel :)

Wat een spanning zeg, die eerste executie. Gelukkig heb ik hem overleeft :). Jammer dat kevintuut weg is, was een leuke deelnemer, maar ik gun het de rest ook van harte !
De achtbaanopdracht was geweldig, maar ik begrijp niet dat D*N ook een i heeft gezien! Voor mij was het natuurlijk wel eventjes balen dat we niet het formule 1 circuit opgingen, zou een droom zijn geweest die uitkwam, maarja we gaan nog naar zoveel leuke landen :).. Ik had voor de opdracht in India niet echt iets met dit land. Maar mijn verblijf daar heeft me anders naar dit land doen kijken. Pff nu de volgende executie weer overeleven, maar of ik heb last van tunnelvisie of ik heb de mol ontmaskerd :)... of zou ik het zelf zijn... ??? ;)
Ze houden de spanning er wel in bij deze topserie. Ik vond de weekopdracht niet echt heel lastig biechtstoeletje. Toen ik op de desbetreffende locatie was, bedacht ik meteen dat het iets is voor wie is de mol? Wat een prachtige plek. En dat die droom om daar een wie is de mol? spel te gaan doen kan uitkomen is waanzinnig! Nu maar hopen dat ik win !

Nou stoeletje, spreek je snel weer !

Groetjes
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2011, 18:52:31 »
Hey biechtstoel, ik heb weer genoten van de vluchten en natuurlijk van de opdrachten en de mooie landen die we allemaal hebben bezocht. Maar wat kan die Daisy gemeen zijn zeg, ze stuurt me zo een kamer vol slangen in, ik ben super bang voor spinnen, maar slangen vind ik ook absoluut niet fijn.
Het meest bijzondere is dat ik ook nog naar Daisy luister ook, die vrouw heeft iets waar ik niet tegenin kan gaan, ik weet niet precies wat.
Maar wat ik wel weet is dat ik liever een kamer vol slangen in ga, dan dat ik Daisy boos maak, ben benieuwd wie van de kandidaten dit keer afvalt
Arme Kevintuut trouwens, het is nooit leuk om als eerste af te vallen.

::zwaai::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #32 Gepost op: 22-01-2011, 20:12:40 »
Zo, dat was weer een spannende aflevering. Jammer voor Kevintuut, maar gelukkig stond hij helemaal onderaan mijn lijstje, hij had immers het meeste geld binnen gehaald. Verder, hebben de andere drie kandidaten, die ik reeds afgeschreven had, zich behoorlijk mols gedragen in deze aflevering. Bijvoorbeeld M@ri@nne, heeft zij überhaupt wel meegeholpen in de Potjomkintrappen-opdracht? Gelukkig weet ik nu van drie andere kandidaten wel zeker dat zij de Mol niet kunnen zijn.

 ::zwaai::
🜃

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2011, 01:09:55 »
Ha biechtstoel,

Sow, wat een geweldige aflevering weer! De anderen begonnen wel heel klunsig met het uitrollen van het papier, zo onvoorzichtig! Gelukkig wist één groep geld in het laatje te brengen. Dat ik maar acht van de tien vragen beantwoordde? Nouja, ik heb daar mijn eigen redenen voor. Vervolgens mochten we in de achtbaan in Ferrariworld, de max! Helaas hadden we te weinig letters om het woord te vinden dus geen geld met deze opdracht verdiend. Tot slot moesten we een kluis bewaken, superopdracht natuurlijk al dreigde die bijna te mislukken omdat we onze wapens niet kregen maar eind goed al goed.

Toch ook even opmerken dat Daisy het precies wel heel zwaar heeft. Ze ziet er een beetje vermoeid uit en die arme tdietz moet dat allemaal maar verdragen. Ach ja, ze zal gewoon nog wat moeten wennen aan haar uitgebreidere taken dit seizoen.

Tot snel weer!
Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2011, 01:35:33 »
Biechtstoel ::bravo::,

wat een geweldige reis is dit nu al!
Dit is nu al het 5de land dat we bezoeken!
Ik was snel met de test klaar.... zou dat een goed of een slecht teken zijn?
Ik wil eigenlijk nog wel eventjes blijven hoor ;D.
Ik was wel even in de war gebracht door al die molacties opeens uit het niets.
Maar ik denk dat ik het juiste spoor er weer tussen uit gevist heb!
en dat spoor moet ik blijven volgen.
Ik zal die mol wel ontmaskeren! >:D

 ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2011, 17:09:37 »
Hi biechtstoel,

dat was weer een waanzinnige aflevering met 3 landen waar ik nog nooit was geweest... Vooral Odessa was een mooie stad. Alleen wel balen dat net bij ons het crepe-papier moest  breken. Maar ja, dat kon ook bijna niet anders doordat Molcrazy het nodig vond de laatste 2 vragen niet te beantwoorden.

Ferrariworld! Helaas echter geen Ferrari-dealer. Ik ben al geen fan van pretparken, maar om ons ook nog eens in een achtbaan neer te willen zetten... absoluut niet... Gelukkig kon ik gezellig bijpraten met M@ri@nne en ook een tijdje met Bubbles. Wel opvallend dat D*N het verschil niet ziet tussen een I en een L...

India is ook een mooi land, maar wat is het er druk. En dan wordt ik ook nog eens in een donkere lift geplaatst; ik zag werkelijk helemaal niks meer. Mooi is wel dat we uiteindelijk het geld hebben binnengehaald!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #36 Gepost op: 26-01-2011, 00:53:40 »
Keigave papier op trap opdracht! Jammer dat er een paar liepen te mollen. Het is natuurlijk wel leuk om je zo verdacht te maken, maar ondertussen komt er minder in de pot dan mogelijk is  >:( Gelukkig deed ons groepje het heel goed, maar wat ze daar boven allemaal stonden te hannessen?!?!? En ja, dan scheurt dat papier natuurlijk . Zonde van die 1500 euro!

Gelukkig deed mijn team het beter. Maar of dat was omdat iedereen zijn uiterste best deed, of dat het de mol gewoon niet lukte ongezien een fout te maken weet ik niet.
MC had 7 van de 10 vragen goed en dat lijkt me een heel aardige score. Maar hij wil niks los laten over wat de vragen waren, dus echt controleren of hij zijn best heeft gedaan, kan ik niet beoordelen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #37 Gepost op: 26-01-2011, 01:18:49 »
عميلُ Vlinders in mijn buik in de achtbaan! Zelf genoot ik er van, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen dat Ldhm en M@ri@nne niet durfden. Ik wist dat ze allebei hoogtevrees hadden. Maar dat Fabiann zijn nachtkijker verloor, daar kan mijn verstand dan weer níet bij. Je houdt zo een ding toch goed vast?! Nou ja, met een paar letters meer hadden we het woord waarschijnlijk ook niet geraden.  Zelfs als we alle letters hadden gehad, was Wolfmol waarschijnlijk met het briljante woord ‘instrelen’ gekomen  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #38 Gepost op: 27-01-2011, 16:27:45 »
Hey biechtstel!

Hier ben ik nog een keertje.
Wat een toffe tijd heb ik tot nu toe al gehad!
Allereerst: de eerste executie overleven: superleuk! En dan ook nog eens één joker binnenhalen! ::boogie:: Dat had ik absoluut niet verwacht.
Super jammer natuurlijk dat we Kevintuut zo snel hebben moeten achterlaten :(
Maar wat heb ik al een toffe tijd beleefd! ;D
Ik had natuurlijk deze keer één gelukje: Ik was in vergelijking met anderen niet moe van de trappen-opdracht, simpelweg omdat ik de trappen niet hoefde te doen want dat ging toch niet. Het ritje in de achtbaan was natuurlijk geweldig! Jammer dat we dat geld niet kunnen binnenhalen hebben. Die opdracht leek me wel haalbaar!
En dan de proef met de dieven. Geweldig vond ik die ook weer! ::tandpastasmiley:: Gelukkig hebben we het geld kunnen binnenhalen ::boogie::
Nog 'n geluk dat niemand van ons claustrofobisch was, anders hadden we wel dikke problemen vrees ik... :P

En nu...De volgende executie.
Mijn mollijstje & weekopdracht zijn verstuurd ondertussen dus het is helemaal "out of my hands" nu. :P Ben heel benieuwd naar zaterdag.
Mijn eerste doel is alvast gelukt! Niet als eerste afvallen ::tandpastasmiley:: Op naar het 2de doel: Door naar de volgende aflevering! ::trots::

See you next time!
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 16:31:24 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #39 Gepost op: 27-01-2011, 16:59:37 »
Hee stoel.

Hier even weer een biecht van mij, ook ik vond de opdrachten superleuk, vooral de achtbaan >:D
Ook leuk bij de trappen, nog een gezellig  gesprekje gehad met een paar toeristen, en lachen dat LDHmolletje er gelijk weer iets verdachts inzag..of wilde hij zelf  een onderonsje met ze ::)
Tja elke week wel weer lastig hoor, om er de juiste mol in te vinden, er wordt gewoon veel gemold. ::jaja::
Nu ja ik heb mijn lijstje weer ingeleverd, alleen jammer dat ik geen jokers heb, dus de kans is daardoor groter dat het exit m@ri@nne wordt :(
Gelukkig heb ik wel wat kandidaten flink aan het twijfelen gezet door een paar mollestreken uit te halen,   dat kan in mijn voordeel werken. ;D
Maar nog even geduld tot zaterdag..tot die dag wordt het nagelsbijten.

Dag stoel..hopelijk tot ziens ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 17:01:46 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.