Auteur Topic: [ VM2 ] De biechtstoel  (gelezen 10945 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2011, 15:48:54 »
Jeetje; allemaal allemachtig spannende opdrachten op serie! Net bekomen van de achtbaan en dan weer met laserguns een kluis bewaken. De adrenaline spuit nóg door mijn aderen!
Ik weet natuurlijk niet wat er in de andere team’s gebeurd is, maar het duurde naar mijn gevoel wel lang voordat we onze spullen kregen. Ik was eigenlijk nog niet helemaal klaar toen ik al neergeschoten werd. En ook MC had nog geen kans gezien om dekking te zoeken. Gelukkig hadden we Niekypsv nog! Eind goed, al goed. Maar dat in één van de andere team's iemand flink heeft lopen mollen, lijkt mij méér dan waarschijnlijk....
Ik ben benieuwd wat dit molavontuur ons nog meer zal brengen!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2011, 13:49:07 »
 ::zwaai::

Het was weer een spannende executie, maar ik heb 'm gelukkig overleefd. Verrassend wel dat Wolfmol weg moest, was hij dan toch niet snel genoeg bij het maken van de test? Dat sumoworstelen is echt niets voor mij, had ik nu maar op Bubbles' haar plek gestaan, dan hadden we misschien nog wat geld kunnen verdienen. Erg verdacht dat zij tijdsnadeel gaf aan de moeilijkste onderdelen en juist tijdsvoordeel aan de makkelijkste onderdelen. Het is maar goed dat zij de pot niet meer beheert... Alhoewel, er is volgens mij € 1.000,- uit de pot gestolen, als ik Daisy's en mijn berekeningen naast elkaar leg.

 ???
🜃

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #42 Gepost op: 29-01-2011, 14:49:19 »
hey biechtstoel,

wat was ik blij dat M@ri@nne al gelijk aan gaf dat ze niet ging abseilen, ik heb het niet zo op hoogte met mijn hoogte- en dieptevrees en wilde daarom ook zo snel mogelijk naar beneden. Maar als ik kandidaat was geweest was ik wel gaan abseilen. Als kandidaat van de VM ben je toch haast verplicht om je horizon te verbreden, dingen te doen die je anders nooit zou doen, je grenzen te verleggen. Wel verdacht dat de helft van de overgebleven kandidaten dat dus niet zo ziet, maar psychologisch ook wel te verklaren. Als er namelijk ééntje niet gaat, vinden anderen het ook minder genant om niet te gaan en kiezen die er ook sneller voor om niet te gaan.
wat een leuke opdracht mogen de kandidaten trouwens doen voor de jokers, wel apart dat D*N steeds die jokers wint, is hij soms slimmer dan dat hij zich voor doet komen? zal hij dan misschien ook sluw genoeg kunnen zijn om de mol te zijn??

gr. tdietz
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #43 Gepost op: 29-01-2011, 21:38:36 »
Lieve biechtstoel,

Wat een geweldige groep kandidaten is er dit jaar weer mee op reis. De sfeer is super. Maar zeg nou zelf, maar 4 van de 8 die gaan abseilen? Dat valt wel heel erg tegen. Heeft de Mol toegeslagen? Of heeft de angst het gewonnen van de wil om te winnen? Ik heb wel een vermoeden, maar ik moet nog even mijn mond houden. Het zou heel vervelend zijn als de naam van de Mol zou uitlekken.

Volgende week gaan we ook weer een aantal bijzondere plekjes bezoeken. Australië was het idee, maar daar zit nu niemand te wachten om een TV circus uit Nederland. Dus geen Australië dit keer, maar ik denk dat we wel een pracht locatie als vervanger hebben. ::jaja::

 ::zwaai::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #44 Gepost op: 29-01-2011, 22:59:42 »
::zwaai::

Alhoewel, er is volgens mij € 1.000,- uit de pot gestolen, als ik Daisy's en mijn berekeningen naast elkaar leg.

 ???

Rekenfoutje :-[ Is in inmiddels aangepast. ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2011, 00:04:00 »
Rekenfoutje :-[ Is in inmiddels aangepast. ::jaja::
::rofl:: volgens mij heb ik de mol gevonden ::).
zou het echt zo kunnen zijn dat de daisy de mol zou kunnen zijn? :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2011, 00:15:36 »
::rofl:: volgens mij heb ik de mol gevonden ::).
zou het echt zo kunnen zijn dat de daisy de mol zou kunnen zijn? :o


Na een slopende werkweek, wees blij dat ik vrijdagavond die aflevering heb willen schrijven. ::jaja:: :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2011, 00:17:51 »
Na een slopende werkweek, wees blij dat ik vrijdagavond die aflevering heb willen schrijven. ::jaja:: :P
::respect:: ,.... maar je weet wel zeker dat je niet de mol bent toch? of krijg ik nu tunnelvisie? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #48 Gepost op: 30-01-2011, 00:24:38 »
::respect:: ,.... maar je weet wel zeker dat je niet de mol bent toch? of krijg ik nu tunnelvisie? ::)

 :-X

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2011, 10:50:30 »
lieve biechtstoel,

ik denk de mol te hebben!
Ik ben erg zeker van mijn test en hoop dus dat de anderen op een ander spoor zitten.
Wat een leuke opdrachten hebben we weer gedaan!
Abseilen kon ik natuurlijk niet laten varen, dat moet ik gewoon gedaan hebben! Ook altijd leuk is de weekopdracht winnen ::trots::.
Die jokertjes zitten hier wel goed bij mij hoor ;D

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #50 Gepost op: 4-02-2011, 22:53:19 »
* Daisy stoft de boel even af.

Dag biechtstoel,

Morgen gaat de reis verder, en ik weet zeker dat dat het spectaculair zal worden. Het begin zal voor sommigen misschien de ogen openen ... of niet natuurlijk. De Mol gaat een paar mooie dagen tegemoet. Voor wie nog niet het gevoel had dat het spel begonnen was, zal dat na morgen anders zijn. Heb ik al teveel gezegd? Misschien moet ik het hier bij laten, de dag duurt morgen al lang genoeg.

 ::zwaai::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2011, 17:55:11 »
Het was me weer een aflevering wel. Allereerst één van mijn hoofdverdachten, Bubbles, eruit en vervolgens gaat iedereen zich opeens verdacht gedragen...

M@ri@nne die 1000 euro verliest, LdHmolletje die tweemaal 1000 euro liet gaan, D*N die er als een gek van door ging, Ycaris die de kano liet zinken, Molcrazy die de polaroidcamera bij zich had en Niekypsv die een heleboel boeien voorbij liet gaan en uiteindelijk slechts 100 euro verdiende.

Wat een stelletje mollen bijmekaar. ::ohno::

 ::zwaai::
🜃

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2011, 18:16:02 »
Het was me weer een aflevering wel. Allereerst één van mijn hoofdverdachten, Bubbles, eruit en vervolgens gaat iedereen zich opeens verdacht gedragen...

M@ri@nne die 1000 euro verliest, LdHmolletje die tweemaal 1000 euro liet gaan, D*N die er als een gek van door ging, Ycaris die de kano liet zinken, Molcrazy die de polaroidcamera bij zich had en Niekypsv die een heleboel boeien voorbij liet gaan en uiteindelijk slechts 100 euro verdiende.

Wat een stelletje mollen bijmekaar. ::ohno::

 ::zwaai::

En wat heb jij uitgespookt fabiann ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2011, 18:57:55 »
Dag biechtstoel,

Wat een enerverende dagen weer. Allereerst Bubbles weg. Dat had natuurlijk niemand aan zien komen. Ze stond hoog in de verdachte lijstjes (niet onlogisch na de vorige aflevering), maar ze was niet de Mol. En ze wist ook niet wie de Mol was. Dus moest ze haar huis. Ze zal gemist worden.

Terug naar het spel. Tot nu is de reis boven verwachting, maar Nieuw-Zeeland was toch wel heel gaaf. Het resultaat (slechts €1900,-) mag misschien tegengevallen, maar het land is adembenemend mooi. Daar is iedereen het wel over eens. En de opdrachten zijn ook goed bevallen. Volgende week weer naar een ander continent. Eens kijken of de kandidaten dan weer een stap dichterbij de identiteit van de Mol komen.

 ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2011, 22:52:22 »
Hi biechtstoel,

Nieuw Zeeland! Wow, wat een land. Wat men over dat land heeft gezegd is niks gelogen! Nu begrijp ik waarom ik altijd al naar dit land wilde komen...

En wat een opdrachten weer... Alleen jammer dat Bubbles het niet meer mee mocht beleven... Maar goed, helaas slechts 1900 verdiend. D*N die ziek zou zijn, anderen weer met een blessure, 't is wat met deze groep! En daarbij heb ik nog lekker 4 jokers gevonden... Die kon ik natuurlijk niet achterlaten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #55 Gepost op: 6-02-2011, 00:00:27 »
Beste biechtstoel,

Ik ben een slechte lezer   ::schaam:: :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #56 Gepost op: 13-02-2011, 22:02:56 »
Dag biechtstoel,

Wat een drama weer. Wat nou Boer Zoekt Vrouw? Dit is toch veel interessanter. Allereerst Molcrazy weg. De ex-host, charmeur en controle freak. Hij wist niet wie de Mol was. En nee, hij was het ook niet zelf. Ik zie de geruchten alweer langskomen. "Hij heeft een handblessure en kan daarom niet verder als Mol." Nee, Molcrazy was en is niet de Mol. De Mol zit nog steeds in het spel.

Een klein tochtje Zuid-Amerika. Het is moeilijk om daar dingen geregeld te krijgen, vandaar de korte speeltijd aldaar. Nu ga ik zo weer even op een strandstoel in Aruba liggen, terwijl de kandidaten hun test maken. En daarna ga ik ze een duivels dilemma voorschotelen. Ik ben benieuwd wat er gekozen wordt.

 ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #57 Gepost op: 13-02-2011, 22:23:24 »
Hi biechtstoel,

Dat waren me weer een paar zware dagen. Binnen een paar dagen van Nieuw Zeeland naar Argentinië, van Argentinië naar Brazilië en van Brazilië naar Aruba... Wel weer 3 landen waar ik nog nooit geweest was, maar veel hebben we er niet kunnen zien. Gelukkig hebben we nog wel wat geld aan onze avonturen overgehouden, dat vergoedt nog iets.

Met mijn rug gaat het trouwens ook steeds beter; zo'n middagje niksdoen doet wonderen. Kon ik ook mooi bijomne van die verschrikkelijk vieze wijn. Natuurlijk wilde ik me niet laten kennen, maar men had toch kunnen weten dat ik geen alcohol drink...

Jammer ook dat wij niet doorhadden dat de edelsteen nep was... Maar ja, men liet mij wel heel makkelijk de gang gaan!

En dan het dilemma. Moet ik mijn 7 jokers gaan inleveren of niet... een zeer lastig dilemma!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #58 Gepost op: 13-02-2011, 22:28:21 »
Beste, Biechtstoel.

Molcrazy is weg jammer hoor, volgens mij gaat het spel nu keihard gespeeld worden nog zes over ze zijn onderling al stevig aan het kibbelen voor de volgende opdracht ben benieuwd hoe het spel gaat verlopen...... ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #59 Gepost op: 13-02-2011, 22:41:03 »
Gelukkig ik zit er nog in, wat had het anders een anticlimax op het lange wachten geweest...

Molcrazy weg. Schiet ik weinig mee op, het was voor mij overduidelijk dat hij voor de pot en de overwinning ging. Dat er serieus mensen zijn die hem verdacht vonden vind ik nog het meest verdacht...

De pot staat nu op 14.160 euro en ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat ie voor mij is.

 ::zwaai::
🜃