Auteur Topic: [ VM2 ] De biechtstoel  (gelezen 10943 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[ VM2 ] De biechtstoel
« Gepost op: 5-01-2011, 19:41:22 »
Hij is weer terug ... de biechstoel. Hier kunnen alle kandidaten naar hartelust hun hart uitstorten, zowel voor als tijdens het spel. ::jaja::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2011, 20:00:19 »
Beste biechtstoel,

Fijn om hier weer eens zelf te zitten! Het is volgens mij van de CMC IV geleden dat ik hier nog zat. Maar goed, het is een leuke bende met wie ik straks op reis vertrek. Ik ben op alles voorzien: warmte, koude, droogte, vochtigheid, zware fysieke proeven, mentale doordenkers, sociale dilemma's, ...

Mijn tactiek is simpel doch geniaal: laat de Mol een fout maken voordat je dat zelf doet ::tandpastasmiley:: Goed, ik ga de serie met George als Mol nog maar eens bekijken ::vergroot::

 ::zwaai::
MC
2024: wie is de Mol?

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2011, 20:04:16 »
Yo Biechstoel.

De koffer is bijna ingepakt
6 van de de 10 deelnemers zitten lekker onderuitgezakt.

We gaan weer bijna beginnen
maar eerst nog een bakje tijgernootjes winnen.

Nog 10 dagen....

Gr,
WM
Why don't I ever listen to me?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2011, 23:33:12 »
Hi biechtstoel!

Super dat ik ben uitgenodigd voor het leukste programma ter wereld! Mijn rugzak is zo langzamerhand gepakt. Maar ja, wat moet je in hemelsnaam allemaal meenemen. Ik denk dat ik maar voor alle klimaten wat mee zal nemen...

Erik
Ich bin ein Bärliner!

Offline kevintuut

  • Forumlid
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2011, 10:29:27 »
hoi biechtstoel

wat ben ik blij dat ik uitgenodigd ben om hieraan mee te mogen doen
ik ben al druk bezig met me voorbereidingen.

volgende week is het dan zover ik kan nu al niet meer wachten bijna


Wie is toch die virutal mol?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2011, 15:54:13 »
Zo mijn koffer is ook gepakt.. ::tandpastasmiley:: mijn boekje "tips voor mollenstreken zit al goed verstopt"

Ben nieuwsgierig waar de reis ons naar toe brengt, hopelijk hoef ik mijn zomer outfit niet in te ruilen voor winderkleding.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2011, 16:52:31 »
Beste biechtstoel,

waarom praat ik eigenlijk tegen een stoel ???
In ieder geval, ik kan niet wachten om op reis te gaan. Ik hoop stiekem dat we naar Amerika gaan. Ik wil daar heel mijn leven al een keertje naartoe. Wel spannend om zo ineens weg te gaan, maar heb er ontzettend veel zin in. Ben benieuwd hoe de groep bevalt, op t eerste gezicht lijken het me stuk voor stuk aardige mensen :). Maar er zit natuurlijk een bedrieger tussen ::vergroot::. Tot snel ! 
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2011, 20:17:45 »
Lieve biechtstoel,

Daar zijn we weer. Het spel gaat bijna weer beginnen. Over 9 dagen gaan we op pad. De kandidaten zijn bloednerveus en opgewonden tegelijk, dus volgens mij gaat het een topserie worden. Of we een nóg betere mol hebben? Geen idee. Misschien is er nog geen mol...

 ::zwaai::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2011, 23:23:22 »
Lieve biechtstoel.... eigenlijk zou ik best willen weten als ik "De Mol" zou zijn, misschien denken stiekem andere kandidaten dat ook wel ::)
Zouden we de spelleiding om kunnen praten ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2011, 23:28:02 »
Hi biechtstoel,

Daarnet de Avro-versie van WIDM gekeken om nog tips op te doen hoe me als mol of hoe me als kandidaat te gedragen. En ik moet zeggen, dat ik toch wel het nodige ben opgestoken!

Erik
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2011, 00:39:02 »
Straks naar Schiphol, ik ben benieuwd waar de reis mij brengt. ::vlagrechts::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2011, 02:08:12 »
Straks naar Schiphol, ik ben benieuwd waar de reis mij brengt. ::vlagrechts::
naar huis natuurlijk :-X[/s]

Beste biechtstoel,

alle spullen zijn gepakt!
Ik ga morgen maar beginnen met mijn dagboek.
Ik moet natuurlijk alle speciale momenten vastleggen!
Ik heb er zin in, ben benieuwd naar de opdrachten.
Maar nu eerst slapen.

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2011, 10:49:50 »
Ha biechtstoel,

Ik ben benieuwd waar we naartoe vliegen :D Althans, ik hoop dat we naar een exotische locatie gaan want met Daisy weet je nooit. Voor hetzelfde geld laat ze ons eerst wat rondfietsen in Nederland ...

Let the game begin!
Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2011, 15:10:04 »
Nou biechtstoel, we zijn weer onderweg. En ik zal het weten ook. Wat een zooitje ongeregeld hebben we dit jaar. Een kussengevecht houden in plaats van studeren voor een opdracht? En geen enkele euro verdiend? Nou ja, uiteindelijk 1000 euro, omdat ik m'n hand over het hart streek en een extra opdracht inlaste. Gelukkig heb ik nu ff rust. De kandidaten zijn op zoek naar een vrijstelling. Een bijzondere vrijstelling. Degene die 'm vind is gegarandeerd in het spel t/m aflevering 4. Maar ja, er zit een maar aan deze prijs, maar daar weten ze van. Iedereen moet nu voor zichzelf bepalen wat zijn of haar tactiek wordt. En ook de Mol moet dat. Tot nu toe is hij of zij goed bezig. Ik ben benieuwd of er al kandidaten op het juiste spoor zitten. Of hoever sommigen er vanaf zitten...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2011, 15:45:37 »
beste biechtstoel,

Hongarije, dat had ik echt niet verwacht. Ik weet helemaal niks van dat land, maar wel interressant daardoor. Fijn dat ik in de slimme groep zat, heb alles goed kunnen observeren, en voelde me ook wel vereerd. Wat een gave opdracht was dat. Ik heb medelijden met Ycaris, hij kon helemaal niks doen.... Nu hopen dat ik de test goed genoeg heb gemaakt om verder te gaan met dit avontuur

Groetjes
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2011, 16:51:55 »
Zo, we zijn begonnen. Interessante opdrachten waren het, maar "oh zo moeilijk". Ik heb al 5 kandidaten kunnen afschrijven als Mol, waaronder mijzelf. Gelet op de feiten hoop ik dat ik al aardig in de goede richting ben...
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2011, 20:58:24 »
Hoi biechtstoel!

Die eerste keer vliegen was reusachtig meegevallen; maar ja, wat wil je ook met zo'n superluxe vliegtuig...

De eerste stop is een verrassende, Boedapest is echter een superstad! En er is wel heel wat veranderd sinds ik er een jaar of 16 geleden voor het laatst was... Dankzij Daisy hebben we nog wat geld gehaald, maar het was bedroevend, het niveau.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2011, 23:40:18 »
Hoi biechtstoel,

De kandidaten van tegenwoordig, het is me wat. Vorig jaar werden er toch regelmatig successen geboekt maar dat de productie nu een extra opdracht moest inlassen om wat geld te laten verdienen ::oink:: erbarmelijk ::ohno:: Het niveau van de kandidaten dan, niet de productie natuurlijk.

Ondanks de financiële tegenvaller heb ik natuurlijk van Boedapest genoten, zowel van de cultuur als van het spel. De eerste opdracht was natuurlijk onhaalbaar voor mij. Het braille-geschrift is geen makkie om te leren en zeker niet als ik dan nog een Nederlandse artiest moet raden. De laatste opdracht was heel gaaf! Alleen amateuristisch hoe het op het einde nog verknald wordt ... :-\\ Trouwens, ik heb iets gezien in Boedapest wat volgens mij nog niemand weet: ik heb de Mol aan het werk gezien.

Tot de volgende,
Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #18 Gepost op: 16-01-2011, 00:37:49 »
Haaii Biechtstoel!

We zijn begonnen met het spel en ik moet zeggen dat ik het ontzettend leuk vind!
Vooral de opdracht waar we Ycaris moesten proberen te bevrijden vond ik heel leuk! Natuurlijk wel erg jammer dat ik ook net op het einde afgeknalt werd en zo het geld ook niet kon binnen halen. Ik vind het wel erg leuk dat ik de pot met het geld mag beheren. Ik had het niet verwacht!
Verder hoop ik nu de eerste exicutie te overleven. Dat hangt een heel groot deel uiteraard af van een goed mollijstje. Ik ga nog eens goed nadenken en hoop dan een goed lijstje in te sturen en zo de volgende ronde te halen!

See you later!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #19 Gepost op: 16-01-2011, 01:56:43 »
beste biechtstoel,

Ik denk wel redelijk in de buurt te komen qua mol.
Mijn weekopdracht is ook ingeleverd en het kan volgens mij twee kanten op.
Of het is helemaal niets, of het is geweldig.
laten we het laatste hopen ::trots::.
Ik weet niet of ik de excecuttie aan durf, maar er is geen weg meer terug....

D*N ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human