Auteur Topic: [ VM2 ] De biechtstoel  (gelezen 10942 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2011, 00:51:02 »
Dag biechtstoel,

Wat een drama weer. Wat nou Boer Zoekt Vrouw? Dit is toch veel interessanter.
 
  ::sorry:: het is ook veeeeeeeel interessanter ::jaja::.
Beste, Biechtstoel.

Molcrazy is weg jammer hoor, volgens mij gaat het spel nu keihard gespeeld worden nog zes over ze zijn onderling al stevig aan het kibbelen voor de volgende opdracht ben benieuwd hoe het spel gaat verlopen...... ;D
het gaat zeker hard tegen hard..... sommigen proberen zelfs iemand van  zn jokers af te helpen ::)..... iknoemgeennamen ::).


Molcrazy weg.... niet verwacht ::ohno::, hij leek me een zeer sterke concurrent. maarja voor mij was  het al wel duidelijk dat hij niet de mol was. Nu maar hopen dat ik Amerika nog mag meemaken ;D.

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #61 Gepost op: 19-02-2011, 03:50:00 »
Beste biechtstoel,

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het zag ... een ROOD SCHERM?!?

Telkens ik een aflevering begon te lezen, voelde ik de spanning van de executie opkomen. Van schaamte is geen sprake, van teleurstelling, 'woede' en verbijstering wel. Teleurstelling omdat ik eruit lig want wat speel ik dit spel graag. 'Woede' omdat ik dus duidelijk verkeerd zat. Verbijstering omdat ik niet kan geloven dat ik verkeerd zat! Niet dat ik mezelf de grootste molkenner vind, verre van, maar ik was er echt van overtuigd dat ik nu goed zat. Als er één executie van de vier geweest was waarin ik het meest vertrouwen had, nou, dan was het deze wel. Niet dus. Jongens wat heb ik gebaald. Slecht heb ik het niet gedaan maar het had veel beter kunnen zijn.

Ik ben zeer benieuwd hoe het spel verder evolueert en zal het zeker blijven volgen.

Groeten,
Molcrazy

2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #62 Gepost op: 19-02-2011, 03:56:58 »
O ja, misschien zit de rest allemaal op de juiste mol maar die kans is wel zeer klein natuurlijk ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #63 Gepost op: 19-02-2011, 21:40:54 »
Hi biechtstoel!

Heerlijk, weer een jokertje! Benieuwd of het mijn eerste is, of dat ik er nu 8 heb! Maar ja, dat horen we spoedig.

In ieder geval hoop ik dat ik naar Amerika ga, want dat is toch een van mijn droomlanden. Wat zou ik graag al die fantastische autodealers af willen gaan voor al die mooie Amerikaanse folders...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #64 Gepost op: 19-02-2011, 22:58:42 »
Beste biechtstoel,

Zo heb je een vrijstelling voor het grijpen, zo zit je in het vliegtuig terug naar Nederland. Het overkwam LdHmolletje. Hij gokte, en verloor. Maar de andere kandidaten, en ik zelf, zitten nu lekker in Amerika. Nou ja, lekker, waar we nu zitten hoost het van de regen. Ik merk dat ik ook wel een beetje verkouden begin te worden. Maar dat mag de pret niet drukken. New York City is altijd leuk. En nog even kort in Houston geweest. Nu zitten we in de middle-of-knowhere, bij een spookhuis. Ik ben blij dat ik geen kandidaat was in dit geval, want ik heb een bloedhekel aan spookhuizen.

Ik ben benieuwd hoe het spel, nu de eindfase nadert, zich gaat ontvouwen.

 ::zwaai::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #65 Gepost op: 19-02-2011, 23:44:14 »
Beste biechtstoel,
Mijn maatje en vertrouwenspersoon is weg. Nu wordt het wel erg eenzaam. Ik, drie concurenten en een mol  :\'(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #66 Gepost op: 20-02-2011, 02:10:30 »
Beste biechtstoel, ik ben eruit: ik weet wie de mol is! Wat een fantastisch land is Amerika trouwens, daar wilde ik altijd al een keer heen ! Dromen worden werkelijkheid op deze reis! Ik moet bekennen dat ik erg over de jokers heb getwijfeld omdat ik vrijwel zeker van mijn zaak ben, en ik concurrenten weg wil hebben. Wel erg jammer dat LdHmolletje sneuvelde, ik heb met hem veel opdrachten gedaan en hierbij een leuke tijd gehad! Ook is er lekker veel geld verdiend deze aflevering. Al met al reis ik met een prima gevoel verder!
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #67 Gepost op: 20-02-2011, 17:32:12 »
Nou, dat was het dan... Blijkbaar zat ik toch te diep in een tunnel... Maar ja, ik kan nu lekker in de bar blijven zitten! Iedereen verder veel succes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #68 Gepost op: 27-02-2011, 11:32:10 »
Beste biechtstoel,

Ik hoop zó dat ik mee mag met M.O.B. Airways  ::super::

De tijd zal het leren  ::helderziend::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #69 Gepost op: 27-02-2011, 14:41:16 »
Tsja biechtstoel,

Het einde komt in zicht. Volgende week spelen we de finale. En over twee weken weten we wie de Mol is. Nou ja, ik weet het natuurlijk al, maar nog niet iedereen. Zo heeft Ycaris blijkbaar crusiale informatie gemist over de Mol. Iedereen zag haar al in de finale staan, maar het mocht niet zo zijn voor haar.

Canada. Wat een prachtig land. Jammer dat het zo koud was. Ik wil de Canadese autoriteiten bedanken dat we het Ontario Museum mochten lenen. En tsja, wie wil weten waar ik de inspiratie voor die opdracht vandaan heb ... dat vertel ik aan het einde van de serie wel. ::jaja::

We gaan langzaam weer richting huis. Twee kandidaten en één Mol mogen het gaan afmaken.

 ::zwaai::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #70 Gepost op: 27-02-2011, 14:53:39 »
En weer een ronde verder. Ycaris naar huis, wie had dat ooit gedacht? Ik. Het feit dat zij op Niekypsv zat, geeft voor mij het idee dat ze het spelletje niet helemaal begrijpt, want als 1 iemand het niet is dan is hij het wel. Gelukkig.

Wie is de Mol dan wel? Ik weet het al lang, nu maar hopen dat de andere 2 het niet al langer weten dan ik.

 ::zwaai::
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #71 Gepost op: 27-02-2011, 16:39:00 »
Beste biechtstoel,

Tsja, waar moet ik beginnen ? Laat ik maar beginnen met mijn verbazing over dat Ycaris weg is, ik zag haar ( met alle respect voor de anderen ) als grootste concurrent. De groep vertrouwt met volledig ! En terecht natuurlijk  ;).. Ook ben ik blij dat ik toch weer een jokertje heb meegesprokkeld, die weekopdrachten zijn niet altijd aan mij besteed geloof ik, maar met goed je best doen kom je een heel eind !
En dan die verrassing voor M@ri@nne, het is me maar een geheimzinnig gedoe zeg. Wie moet er afvallen zo vlak voor de finale ? Ik vrees voor D*N... en ik gun het ook hem van harte om in de finale te komen, maar fabiann vind ik heel sterk ( en verdacht ) en m@ari@nne heeft veel jokers en die verrassing, en zelf zit ik natuurlijk al lang en breed op de goede mol ( hoop ik )  ;D...

Tot in de finale biechtstoeletje !!!  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #72 Gepost op: 4-03-2011, 23:34:14 »
Beste biechtstoel
Ik mis het om mijn gemaakte foto's met de kijkers te delen. Maar ja, nu ik er niet meer in zit, kan ik natuurlijk ook geen foto's meer maken  :\'( :\'( :\'(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #73 Gepost op: 12-03-2011, 13:19:06 »
Beste biechtstoel

Wauw, dit had ik zeker niet verwacht toen ik besloot mee te doen ! Deze hele serie is een achtbaan van ervaringen geweest.. Wat heb ik een plezier gemaakt, leuke mensen leren kennen en om dan ook nog te winnen is natuurlijk geweldig ! Bedankt iedereen voor deze geweldige tijd  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #74 Gepost op: 13-03-2011, 00:02:22 »
Beste biechtstoel,

Ik schaam me een beetje. Na mijn executie heb ik weinig meer van me horen. Zo gedesillusioneerd was ik dat het me niet gelukt was de mol te detecteren. Zelfs toen ik samen met LdhM en Bubbles had vastgesteld dat M@ri@nne zeker de mol moest zijn, kon ik het niet goed geloven. Voor mezelf heb ik de afleveringen nog wel teruggelezen en een paar mollenstreken heb ik er toen wel uit gehaald, maar lang niet alles. Maar na de finale-aflevering is alles duidelijk geworden en kan ik me dus alleen nog maar schamen. Ik kan geloof ik toch niet zo goed tegen mijn verlies  :-[
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #75 Gepost op: 13-03-2011, 14:47:53 »
Hey biechtstoel,

De rëunie was fantastisch! Heel televisiekijkend Nederland en België weet nu dat M@ri@nne de saboteur in ons midden was. Wat hebben we gelachen toen we de opdrachten nog eens doornamen en allerlei sabotage-acties overliepen want ook enkele kandidaten hebben natuurlijk flink gemold. Onkunde of een poging de tegenstanders op het verkeerde been te zetten? Waarschijnlijk een combinatie van allebei.

Het spel eindigt met een climax, zoals het hoort. Over enkele weken zal de mediastorm wel gaan liggen en dan kan iedereen afkicken van de Mol. Daisy kan genieten van een welverdiende rust na het maken van een prachtige serie. Iedereen neemt de draad weer op, en ik? Wel, ik hou me bezig met mijn zaken.

Tot ziens biechtstoel,
Molcrazy

*MC verlaat de biechtstoel en merkt niet dat er iets uit zijn zak valt
2024: wie is de Mol?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #76 Gepost op: 13-03-2011, 14:50:00 »
ooeee, betekend dat dat er een derde serie komt :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #77 Gepost op: 13-03-2011, 15:13:36 »
jaja Ik kan nu al niet wachten op serie 3! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #78 Gepost op: 13-03-2011, 18:31:12 »
Beste, Biechtstoel.

Ik was aanwezig bij de Finale van de virtuele mol II was enorm gezellig en leuk.
Zijn weer vele vriendschappen gesloten en leuk om oude bekende van verleden jaar weer te zien, wat me wel verbaasd is dat de mol weer een vrouw was zal het volgend jaar dan eindelijk een man zijn als mol?  ::) Ik ben reuze benieuwd en super dat Nieky gewonnen heeft eindelijk een keer een jonger persoon Chapeau voor de winnaar en voor Mol M@ri@nne echt goed gedaan en goed de mensen om de tuin geleid behalve Nieky dan haha.
Tot volgend seizoen weer!! ::hug:: ::hug:: ::bravo:: ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ VM2 ] De biechtstoel
« Reactie #79 Gepost op: 13-03-2011, 23:09:39 »
Hi biechtstoel,

Eindelijk mag ik weer biechten. Wat een fantastische reünie hebben we gehad! Het was weer heel gezellig! En hoewel ik het uiteindelijk wel wist, was ik toch verrast van mol M@ri@nne... Nu gaat het werkelijke afkicken beginnen... Het is zelfs zo erg met mij dat ik min of meer al een paar afleveringen van een nieuw seizoen in mijn hoofd heb geschreven... Zo erg wordt je in dit spel meegezogen! Bedankt daarvoor, Daisy!
Ich bin ein Bärliner!