Auteur Topic: Relaxhoek Denktank  (gelezen 15536 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2011, 13:12:53 »
;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2011, 13:20:45 »
hoewel ik er uiteraard rekening mee houd dat het een 1-aprilgrap betreft, wel een leuke trouwens, kan ik me wel vinden in het structureren van de relaxhoek. Dus als dit topic morgen nog niet op slot is, ga ik eens denken over een suggestie.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2011, 14:52:23 »
In navolging van dolfie merk ik ook dat ik veel minder ben gaan posten maar vooral ook minder ben gaan modereren omdat het bijna ondoenlijk is om alle onzin te lezen.

Na grondig overleg is er besloten om voorlopig even een rustpauze in te lasten voor een aantal topics....een tweede stap zou kunnen zijn om een aantal enthousiaste forumers...lees spammers een tijdelijke ban op te leggen...we hopen dat dit laatste niet nodig is!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2011, 15:05:54 »
Hmmm, ik heb net een (behoorlijk vervelende, als ik dat zo mag zeggen) PM gekregen van een 'mod', waarin me duidelijk werd gemaakt dat dit dus geen 1-april-grap betrof.

Bij deze wil ik aangeven dat ik niet op deze manier aangesproken cq behandeld wens te worden. Ik kom hier voor mijn plezier en niets anders...

Naast de plotselinge afsluiting van vele, mijns inziens leuke, relaxte topics zonder ook maar enig overleg met de vaste forummers en deze PM die, naar ik aanneem vanuit het perspectief van iedere mod geschreven is, is me duidelijk geworden dat er een dusdanige cultuuromslag heeft (of gaat) plaats gevonden dat ik niet vind dat ik hier nog thuis hoor... Ik stop bij deze dan ook met mijn aanwezigheid op dit forum. Mogelijk dat ik nog wel het E.R.-forum ga volgen, maar dat is afhankelijk van de sfeer daar.

ik wens jullie veel plezier met de 'vernieuwde' relaxhoek, en wil jullie bedanken voor de gezellige jaren.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2011, 15:26:54 »
Hmmm, ik heb net een (behoorlijk vervelende, als ik dat zo mag zeggen) PM gekregen van een 'mod', waarin me duidelijk werd gemaakt dat dit dus geen 1-april-grap betrof.

it's wasn't me :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #25 Gepost op: 1-04-2011, 15:38:14 »
Geen 1 april grap? Ging er eigenlijk vanuit dat het wel een 1 april grap was... beetje jammer dat alles ineens wordt gesloten ja want naar mijn mening ging alles gewoon prima maargoed. Vind je de beslissing om weg te blijven niet wat definitief Dwaastoo? Misschien gaat het wel niet door/blijft het gewoon gezellig? :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2011, 15:38:33 »
Goed werk Daisy ::ok::

Dwaas ik heb je nummer dus we spreken nog wel eens af voor een goede discussie ::zwaai:: :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #27 Gepost op: 1-04-2011, 16:18:47 »
@dwaas:en als we jou eens inhuren als denker des forums......Please?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #28 Gepost op: 1-04-2011, 16:39:22 »
geen 1 april? En ik maar denken: haha zo dom ben ik niet, daar trap ik niet in ::)....  ::schaam::.

maar dan zit ik alleen met de vraag: wat moeten we hier dan wel doen?

Hmmm, ik heb net een (behoorlijk vervelende, als ik dat zo mag zeggen) PM gekregen van een 'mod', waarin me duidelijk werd gemaakt dat dit dus geen 1-april-grap betrof.

Bij deze wil ik aangeven dat ik niet op deze manier aangesproken cq behandeld wens te worden. Ik kom hier voor mijn plezier en niets anders...

Naast de plotselinge afsluiting van vele, mijns inziens leuke, relaxte topics zonder ook maar enig overleg met de vaste forummers en deze PM die, naar ik aanneem vanuit het perspectief van iedere mod geschreven is, is me duidelijk geworden dat er een dusdanige cultuuromslag heeft (of gaat) plaats gevonden dat ik niet vind dat ik hier nog thuis hoor... Ik stop bij deze dan ook met mijn aanwezigheid op dit forum. Mogelijk dat ik nog wel het E.R.-forum ga volgen, maar dat is afhankelijk van de sfeer daar.

ik wens jullie veel plezier met de 'vernieuwde' relaxhoek, en wil jullie bedanken voor de gezellige jaren.
:\'( :\'( :\'( we gaan je missen dwaas! ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #29 Gepost op: 1-04-2011, 16:40:38 »
gewoon intelligent posten  >:(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #30 Gepost op: 1-04-2011, 16:42:15 »
Vreemd. Waarom krijgt Dwaastoo wel een pm vanwege zijn opmerking dat het wellicht een 1-aprilgrap kon zijn, en ik niet?


Ik opperde de mogelijkheid ook, maar ben er inmiddels van overtuigd dat het geen grap is.


Daar voeg ik aan toe dat ik ook meer dan eens offtopic ging/ga, maar tegelijk ook probeer om niet alleen maar topics te openen alleen maar om er zoveel mogelijk op mijn naam te hebben staan. Ik zoek steeds naar iets nieuws, waarbij ik eerst kijk of er niet al iets dergelijks bestaat. Natuurlijk ga ik daarbij ook weleens de fout in. Fouten maken is nu eenmaal menselijk, en ik probeer dat toh zoveel mogelijk te vermijden.


De relaxhoek ontdoen van spelletjes, en die onderbrengen in een apart subforum? Mmmmm, wordt lastig, wat blijft er dan van de relaxhoek zelf over?


Neemt niet weg dat ik structuur aanbrengen geen slechte zaak vind, en dat topics die slechts tot doel lijken te hebben om in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk berichten op je naam te hebben staan, van mij best weg mogen.

Ik kan me nog de storm van verontwaardiging herinneren, toen in 2003 werd besloten de huiskamer op te splitsen in een serieus deel (Huiskamer) en een minder serieus deel, dat de Relaxhoek is gaan heten. Sommige forummers vonden destijds dat ''hun'' topic ten onrechte in de Relaxhoek was beland, en lieten dat merken, of bleven ineens weg. Tja, hoe je er tegenaan kijkt, is voor iedereen verschillend, iedereen vindt de topics op zijn of haar naam natuurlijk de moeite waard.

Kort gezegd: het is inmiddels wel duidelijk dat hier een serieuze bedoeling mee is, en ik wil best meedenken over een nieuwe structuur.


Mijn voorstel: neem niet alleen de Relaxhoek erin mee, maar ook de Huiskamer, en kijk wat daar eventueel anders kan.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2011, 16:44:11 door Bodejos »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #31 Gepost op: 1-04-2011, 17:37:43 »
Hmmm, ik heb net een (behoorlijk vervelende, als ik dat zo mag zeggen) PM gekregen van een 'mod', waarin me duidelijk werd gemaakt dat dit dus geen 1-april-grap betrof.

Bij deze wil ik aangeven dat ik niet op deze manier aangesproken cq behandeld wens te worden. Ik kom hier voor mijn plezier en niets anders...

Naast de plotselinge afsluiting van vele, mijns inziens leuke, relaxte topics zonder ook maar enig overleg met de vaste forummers en deze PM die, naar ik aanneem vanuit het perspectief van iedere mod geschreven is, is me duidelijk geworden dat er een dusdanige cultuuromslag heeft (of gaat) plaats gevonden dat ik niet vind dat ik hier nog thuis hoor... Ik stop bij deze dan ook met mijn aanwezigheid op dit forum. Mogelijk dat ik nog wel het E.R.-forum ga volgen, maar dat is afhankelijk van de sfeer daar.

ik wens jullie veel plezier met de 'vernieuwde' relaxhoek, en wil jullie bedanken voor de gezellige jaren.

Of hoort dit soms bij de 1 april grap, als het er toch wel 1 is? :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #32 Gepost op: 1-04-2011, 17:40:53 »
Of hoort dit soms bij de 1 april grap, als het er toch wel 1 is? :-\\
wie zitten er allemaal in dit complot?  ???.
en waar is Koekoe met het verzet? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #33 Gepost op: 1-04-2011, 17:54:53 »
Ik vind het ook een beetje toevallig... En waarom wordt bv het tsja wat kies je topic op slot gegooid met als motivatie het is niet interressant of je liever appels of peren hebt, en het wat heb je vandaag gegetentopic niet ?
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #34 Gepost op: 1-04-2011, 18:01:15 »
Ik snap hier overduidelijk het fijne niet van. Ik meende dat er een globale tweedeling was:

Serieuze dingen : Huiskamer
niet-Serieuze dingen: Relaxhoek.

Nu blijkt de Relaxhoek in een spagaat te zitten aangezien er al geen plaats was voor te serieuze dingen, maar nu ook geen plaats meer voor te weinig serieuze dingen.

Dat is enigszins vreemd want in een relaxhoek horen mensen te relaxen. En kijk maar naar het gros van de tv-programma's, blijkbaar doen de meeste mensen dat met het kijken naar compleet hersenloze programma's. Hoe onverwacht is het dan dat er in de relaxhoek ook enkele compleet nutteloze topics zijn?

Wat, in het kort, is het idee -het doel- dat jullie met dit sub-forum voor ogen hebben?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #35 Gepost op: 1-04-2011, 18:11:50 »
Ik zie dit nog steeds al een 1 April grap, zowel van Daisy als Dwaas ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #36 Gepost op: 1-04-2011, 18:28:59 »
Laat ik het zo zeggen:

De combinatie Daisy en 1-aprilgrap zie ik wel zitten. Daisy is immers altijd wel in voor een geintje (en wie is er tenslotte RN's eigen Queen of Games)?

(Daisy, dat zeg ik met alle respect hoor, en is volstrekt positief bedoeld). Dat ik eraan moest denken, is juist omdat jij dit topic opende, terwijl je in feite geen moderator in dit subforum bent. Ik daht namelijk: waarom opent Daisy dit nou, en niet bijvoorbeeld Swifty, Lukie of Bakkertje?


Aan de andere kant blijft natuurlijk mijn opvatting staan: enige struktuur, enig overzicht, aanbrengen kan volstrekt geen kwaad.


Mocht het inderdaad een 1-aprilgrap zijn: dan zijn er in elk geval een paar hier voortreffelijk erin geslaagd om ons op het verkeerde been te zetten.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2011, 22:20:56 door Bodejos »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #37 Gepost op: 1-04-2011, 18:34:54 »
........ Ik daht namelijk: waarom opent Daisy dit nou, en niet bijvoorbeeld Swifty, Lukie of Bakkertje?
lukie is geen moderator ;D alleen een bemoeial ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #38 Gepost op: 1-04-2011, 18:44:37 »
lukie is geen moderator ;D alleen een bemoeial ;D


 ::rofl::

@bodejos. De mods hebben mij dit gevraagd, en wie ben ik om dit te weigeren.  ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #39 Gepost op: 1-04-2011, 18:55:41 »
lukie is geen moderator ;D alleen een bemoeial ;D

::jaja:: ::rofl:: ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!