Auteur Topic: Relaxhoek Denktank  (gelezen 15462 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #80 Gepost op: 1-04-2011, 23:04:10 »
Nope, want strikt genomen heeft Daisy me niet daadwerkelijk gezegd dat t een grap was en ik haar niet ;)

Precies. Toen ik jou post last snapte ik 'm wel direct en ik hoopte dat het wel bepaalde reacties zou uitlokken, wat ook gebeurde. ;D ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #81 Gepost op: 1-04-2011, 23:07:50 »
Nope, want strikt genomen heeft Daisy me niet daadwerkelijk gezegd dat t een grap was en ik haar niet ;)
ahhh een schijnbeweging ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #82 Gepost op: 1-04-2011, 23:08:17 »
Precies. Toen ik jou post last snapte ik 'm wel direct en ik hoopte dat het wel bepaalde reacties zou uitlokken, wat ook gebeurde. ;D ::ok::

::trots:: ;D

Dwaas is geen slachtoffer Jos, Dwaas is slim...........

::rofl:: Van deze moest ik echt heel hard LOL ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #83 Gepost op: 1-04-2011, 23:12:46 »
:P
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #84 Gepost op: 1-04-2011, 23:13:18 »
Haha, goeie grap... BEn ik een keer de hele dag niet online gebeurt er een swat hier... Heb ik weer :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #85 Gepost op: 1-04-2011, 23:14:16 »
De combinatie Daisy en 1 april is een zeer tricky combinatie, dat blijkt maar weer.


@Dwaas: je zegt dat ik er in getrapt was.

Nou, eerst niet, toen weer wel, toen weer niet, en toen weer wel. Met andere woorden: kijk eerst eens naar mijn eerste post (die met het mobieltje erbij).


Jouw tweede bericht en jouw tweet droegen ertoe bij dat het er dus echt niet duidelijker op werd.

Gecombineerd met de weldegelijk aanwezige twijfels over het nut van sommige topics, zorgde dat ervoor dat de verwarring compleet was.


Knap hoor, door mensen die eerst overtuigd zijn van een grap, toch over de streep te trekken.




 

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #86 Gepost op: 1-04-2011, 23:17:18 »
@Dwaas: je zegt dat ik er in getrapt was.

Nou, eerst niet, toen weer wel, toen weer niet, en toen weer wel. Met andere woorden: kijk eerst eens naar mijn eerste post (die met het mobieltje erbij).
[...]

Ik kijk liever naar deze post ::rofl:: :P


[...]

Ik opperde de mogelijkheid ook, maar ben er inmiddels van overtuigd dat het geen grap is.
[...]
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #87 Gepost op: 1-04-2011, 23:19:31 »
Ja, daar heb jij toe bijgedragen. Dat is nou net wat ik zeggen wilde. Ik was overtuigd van een grap, totdat jij met die tweet kwam.


Ik plaat niet graag tweets door, maar misschien moet ik dit keer een uitzondering maken?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #88 Gepost op: 1-04-2011, 23:19:48 »

Nou, eerst niet, toen weer wel, toen weer niet, en toen weer wel. Met andere woorden: kijk eerst eens naar mijn eerste post (die met het mobieltje erbij).
dat had ik ook

maar ik vind dat dit geloofwaardiger werd doordat ik ook echt overtuigd ben dat sommige topics op slot moeten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #89 Gepost op: 1-04-2011, 23:21:33 »
Leukleuk, ben ik toch nog in een 1 aprilgrap getrapt vandaag..
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #90 Gepost op: 1-04-2011, 23:21:56 »
::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #91 Gepost op: 1-04-2011, 23:22:25 »
@Tdietz, het onderwerp leende zich er ook voor, en het moet gezegd: grap of niet, het kan echt geen kwaad om de bezem eens door de relaxhoek te halen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #92 Gepost op: 1-04-2011, 23:22:39 »
Al met al vind ik het een geweldige vondst van Daisy... ::ok::

en de beste grap is de grap, die je ook nog eens over iets serieus aan het denken zet....

dus wie weet, wordt het hier wel NOG beter ::ok::

De dwaas gaat lekker naar bed... met een boekje, in een hoekje, lekker tot rust komen ;)

::zwaai::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #93 Gepost op: 2-04-2011, 09:48:55 »
Dat zijn ook de leukste grappen. De onderwerpen waarvan je weet dat er al iets ''speelt'', voor zoiets te gebruiken. En dan loopt er iemand dwars door de grap heen om er nog een schepje bovenop te doen, waardoor twijfelaars over de streep getrokken worden.


Jaren geleden heb ik eens een groep bewoners van koopwoningen tegen me in het harnas gejaagd. Het verhaal is bij sommigen hier bekend,maar in grote lijnen komt het hierop neer: mensen hadden die woning gekocht vanwege het parkachtige uitzicht. Op een gegeven moment kwam er een bewoner naar me toe, en zegt: lekker makkelijk toch, he meneer? Parkje voor de deur, ligstoel erbij......

En ik: ja hoor, heel mooi, vooral met dat groepje bomen daar.


Enkele weken later stond in het wijkblad het verhaal dat er nou net uitgerekend op die mooie plek een bejaardencomplex zou verrijzen van 4 verdiepingen, met alle gemaksvoorzieningen erbij. Na bezwaar van omwonenden was het aantal verdiepingen al teruggebracht van 6 naar 4.

Uiteraard zou met toeters en bellen de eerste spade symbolisch in de grond worden gestoken. Op de eerste zaterdag van april, om 19.00 uur. Fanfare erbij, wethouder van RO erbij.....(die hebben we niet eens, maar goed). Jammergenoeg kwam er slechts 1 persoon daadwerkelijk met een versierde schop opdagen, maar het grootste leed was al telefonisch geschied. Enthousiaste mensen aan de telefoon: waar ze zich konden inschrijven, maar ook mensen die laaiend waren op de gemeente Maastricht, omdat die dit zomaar had toegelaten.

Komt er iemand naar me toe, om me voorzichtig ervan te overtuigen dat het wellicht om een 1-aprilgrap ging. Ik zei: dat weet ik, u zegt dit namelijk tegen de bedenker van het hele verhaal.

Nu ging er kort daarna op een andere plek inderdaad de schop in de grond, maar dat was vanwege de start van de bouw van een tandartsenpraktijk, even verderop. En NOG waren er mensen die dachten dat de plannen van het bejaardencomplex daar TOCH doorging.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #94 Gepost op: 2-04-2011, 10:41:59 »
 ::bravo::
Ik was goed wakker gisteren. Postte eerst dat ik pas de volgende dag mijn mening zou geven. Die post heb ik meteen weer weggehaald om de pret niet te bederven.
Wat een briljante actie!! En iedereen die er nogeens een schepje bovenop deed, slimme dwaas met z'n tweet, megagoed!
Ik heb genoten gisteren. Daisy is top ::bravo::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #95 Gepost op: 2-04-2011, 12:46:06 »
Zou die tweet er nog zijn?


Die was van een gehalte zoals jaren geleden alleen Lorelei dat kon.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #96 Gepost op: 2-04-2011, 12:48:54 »
Deze ?

Soms besef je opeens dat de wereld die je kende veranderd is... dat is het moment waarop je verder moet reizen, op weg naar hernieuwde rust  (c) Dwaastoo
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #97 Gepost op: 2-04-2011, 13:06:01 »
Yep. Die trok mij over de streep. De verkeerde kant op.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #98 Gepost op: 2-04-2011, 20:46:22 »
Briljante 1-april-grap, Daisy! Ik ben er dus in het begin compleet ingestonken! En ik heb me heerlijk geamuseerd! Bedankt daarvoor! ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Relaxhoek Denktank
« Reactie #99 Gepost op: 2-04-2011, 21:29:18 »
hahahaha, bij mij was het dus helemaal andersom, maar dat ga ik niet nog een keer uitleggen.