Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42345 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 7-04-2003, 12:14:54 »
Ook hoor je Angela duidelijk zeggen : jullie moeten voorspellen hoeveel wedstrijden ze STRAKS gaan winnen.
Alleen snap ik dan niet dat de wedstrijden overdag (in daglicht) zijn en Elise en Ferdi zie je duidelijk 's avonds in het hotel zitten. (of is het om ons op het verkeerde spoor te zetten?)

Angela zegt in 't filmpje waarschijnlijk straks, omdat haar filmpje voordat de wedstrijden zouden beginnen is opgenomen. Voor Angela zouden de duels dus idd 'straks' plaatsvinden.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 7-04-2003, 12:17:10 »
Maar al oefen je je suf, het is sowieso moeilijk om te winnen van de kampioen boomklimmen. Dat Ron het won vond ik zelf ook wonderbaarlijk, maar wat ik wil zeggen is dat het ook al heeft de mol geoefend, het altijd moeilijk zou zijn om van een echte lumberjack te winnen.

Ik blijf met de hele lumberjackopdracht in mijn maag zitten. Indien de mol bij deze opdracht aanwezig was, wat zou zijn/haar opdracht dan zijn geweest? Verliezen zodat er 1000 euro minder in de pot kwam of winnen zodat er meer geld verloren zou gaan als Ferdi en Elise de opdracht goed voorspeld hadden? Om te winnen kan het zijn dat de mol vantevoren geoefend heeft, maar dan nog blijft het een risico tegen een echte lumberjack en kun je niet zeker zijn van de winst. Ik ben er van overtuigd dat de lumberjacks niet in het complot zaten. Expres verliezen blijft dus altijd makkelijker dan winnen. En dan zou de mol natuurlijk het liefst verliezen van een leek, want dan zouden 3 anderen het al moeilijk genoeg hebben tegen de echte lumberjacks. Maar ja, dan blijf (na het afvallen van Aafke) alleen René over, en die kan ik maar niet als mol zien. :-\

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 7-04-2003, 12:17:46 »
Of ze dachten net als ik dat die grote stoere mannen wel erg veel op een echte Lumberjacks leken en het daarom wel niet zouden zijn :-)

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 7-04-2003, 12:19:03 »
Ron heeft een stiekeme boomklimcursus gehad waarmee hij de stand kon beinvloeden. En ik denk dat de makers ook tijdens de opdracht de lumberjackres opdracht konden geven om juist te winnen of te verliezen.

vergeet niet dat de kampioen boomklimmen WEL heel erg snel boven was maar seconden verloor door te klooien met het fluitje. Is dit hem ingefluisterd door de crew? Ron had het fluitje zo te pakken...

maar toch laat het te wensen over, als men niet zeker kon weten welke envelop ron zou pakken. Ik bedoel dan zou je als productie je mol alle onderdelen laten oefenen, en dat lijkt me dan weer tever gezocht.

Ik denk dat ron (nog steeds mijn mol) deze aflevering juist een beetje de held ging uithangen zodat men hem niet zou verdenken. Vergeet niet dat wij als kijkers de biecht zien en de kandi's niet. Voor de kandi's is ron nu de held. Voor de de programmamakers werd het tijd om ron ook 'ns in beeld te laten komen bij de biecht, want die is in de eerste 3 afleveringen nauwelijks in beeld geweest.

ik denk ook dat de mol door zijn blinddoek heen kon kijken bij de zoek opdracht. Alleen is mijn mol niet elise  ;D

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 7-04-2003, 12:22:11 »
Dus wel raar dat Ron weet wat Aafke in haar biecht heeft gezegd. Net of hij het doorgegeven kreeg..
Volgens mij heeft degene die de biecht afnam gewoon gezegd dat hij de held van de dag was, zonder er een naam bij te noemen. Denk ook dat Aafke niet de enige was die een opmerking over de boomklimkunsten van Ron gemaakt had.

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 12:22:35 door Jayne »

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 7-04-2003, 12:27:44 »
Wat mij opvalt is dat Ron door ons best wel verdacht wordt en door de kandidaten verder dus niet... dat was vorig jaar met George ook al zo... dat maakt Ron voor mij juist verdacht...

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #86 Gepost op: 7-04-2003, 12:47:05 »
Hierboven genoemd geldt ook voor Elise en rene... zijn worden ook niet door de kandidaten verdacht...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #87 Gepost op: 7-04-2003, 14:00:12 »
ik denk dat die kampioen boomklimmen in 10  seconden boven kan zijn ipv 23..... :-\

die lumberjack heeft gewoon niet het achterste van zijn tong laten zien, en de andere lumberjacks ook niet.
Dat astrid dat wint met dat boomzagen vind ik ook zeer verdacht, dat kan een echte lumberjack stukken beter.

we're back :(

Offline Smikkie

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 7-04-2003, 14:11:48 »
Een vraagje. Ondanks het feit dat ik denk dat Ron de Mol is zit ik met wat vragen.
Het is mij opgevallen dat Rene tijdens het gooien met de bijlen ook een petje op heeft met twee bijlen er op. Iemand anders dit ook gezien? Ook vind ik het vreemd dat hij tijdens het proef gooien zo goed gooit en tijdens de wedstrijd zo slecht en niemand vind dat raar. Wint hij hier vertrouwen mee en dus geen verdenking als de mol zijnde. Tijdens het interview wil Astrid over koetjes en kalfjes praten, Rene gaat hier gewoon in mee????? Beetje vreemd en je hoort ook niet hoe hij daar over denkt.
Ach het zijn  maar gedachten die bij me opkomen, maar misschien zit er wel wat in.
Groetjes Smikkie

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #89 Gepost op: 7-04-2003, 14:21:31 »
Misschien wilde Astrid wel door over koetjes en kalfjes te praten voor ons (en Rene) onbelangrijke dingen te weten komen die voor haar van belang kunnen zijn bij het bepalen van de mol...  :-\ Verder, dat van die bijltjes... volgens mij heeft hij gewoon een pet op van de sponser

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #90 Gepost op: 7-04-2003, 14:22:47 »
Ik let eerlijk gezegd niet zoveel meer op René. Voor mij was hij na afl. 1 al niet meer verdacht.

Wel jammer dat Aafke afviel, Aafke had namelijk weinig 'nut'. Voor mij was het al wel duidelijk dat ze de mol niet was en omdat ze hoogstwaarschijnlijk op Ferdi heeft gestemd, die voor mij niet de mol is, heeft ze geen nut. Het is maar hopen dat de volgende keer Ron, Elise of Chandrika afvalt, dat maakt het voor mij wat duidelijker.

Nut:
Astrid, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat ze niet de mol is.
Chandrika, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat zij niet de mol is, ook al verwachtte ik dat ook niet echt meer
Elise, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat zij niet de mol is, maar dat denk ik ook niet echt
Ferdi, als Ferdi afvalt, is Chandrika waarschijnlijk niet de mol.
Patricia, als Patricia afvalt, is Chandrika waarschijnlijk niet de mol.
René, als René afvalt, zal Astrid wel niet de mol zijn.
Ron, als Ron afvalt, is Ron de mol dus niet, daarbij wordt de kans dat Elise de mol is, kleiner

Offline Anonymol

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 7-04-2003, 14:40:10 »
Chriz, Elise zit er na volgende week ook nog in aan de intro te zien.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 7-04-2003, 14:40:34 »
Astrid, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat ze niet de mol is.
Chandrika, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat zij niet de mol is, ook al verwachtte ik dat ook niet echt meer
Elise, als zij afvalt is het voor mij duidelijk dat zij niet de mol is, maar dat denk ik ook niet echt

Nee goh?
zou het echt zo zijn als Astrid afvalt dat ze dan niet de mol is? Ohhhh wat knap zeg! daar was ik nooit op gekomen ;D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #93 Gepost op: 7-04-2003, 14:42:08 »
Misschien wilde Astrid wel door over koetjes en kalfjes te praten voor ons (en Rene) onbelangrijke dingen te weten komen die voor haar van belang kunnen zijn bij het bepalen van de mol...  :-\

Best verdacht eigenlijk van Astrid. Misschien was ze bang om zich te verspreken als Mol. Voor de Mol is zo'n interview altijd erg lastig lijkt me.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #94 Gepost op: 7-04-2003, 14:47:22 »
wat volgens mij wel duidelijk is is dat de mol een vrouw is, omdat diegenen die op mannen stemmen steeds afvallen en diegene die op verkeerde vrouwen stemmen wel blijven, maar dat is natuurlijk ook weer vaag, omdat als mensen veel gemeen hebben met de mol ook niet verdacht zijn...hmmmz dwaalspoor...

always look on the bright side of life

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #95 Gepost op: 7-04-2003, 16:29:28 »
Nee goh?
zou het echt zo zijn als Astrid afvalt dat ze dan niet de mol is? Ohhhh wat knap zeg! daar was ik nooit op gekomen ;D

Het is dat jij mee voor ben tomhaze, maar anders.. ;)

Ik weet trouwens ook niet wat ik aanmoet met dat liedje... Het is trouwens wel een keer opnieuw ingezongen, gemaakt, geremixed weet ik veel door iemand onder de naam Sandra??????????????

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 7-04-2003, 16:32:23 »
Was een grapje hoor intikker,
en ik weet ook niet wat ik met die muzikale aanwijzing moet:(

Offline tonh

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 7-04-2003, 17:20:08 »
Maar ja, dan blijf (na het afvallen van Aafke) alleen René over, en die kan ik maar niet als mol zien. :-\

Kijk, daar heb je het al. Ik krijg een ontzettende déja vu (George). Niemand verdenkt René . Hij hoeft ook niet zo veel uit te halen, want de andere kandidaten zijn veel drukker met het ontmaskeren van de mol, dan met het spelen van het spel (Ferdi en Ron geven dat zelfs toe).

Groenenman

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 7-04-2003, 17:33:07 »
Toch vind ik dat die lumberjackers het veel sneller konden, je wilt toch gewoon winnen en niet expres verliezen.  ???

Ik verdenk Chandrika, omdat het ferdi niet is, patricia ook niet ( allebei veel te opvallend )
Rene en Ron zijn het ook niet ( ze doen te veel voor de groep) Omdat ik denk dat de mol heeft gebunjeedumpd is Elisew het ook niet. Astrid kan het ook nog zijn maar op dit moment kies ik voor Chandrika omdat die minder opvallend is.

Offline Ziet

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 7-04-2003, 17:48:32 »
 ???*grrrrrr*
Ondanks dat Astrid niet mijn mol is, vind ik het toch erg raar dat zij als eerste een enveloppe pakt en vervolgens niet als eerste een lumberjacker mag uitkiezen (dan gaat angela wel gewoon het rijtje af)
Het zou heel goed kunnen zijn dat zij de juiste enveloppe heeft gepakt en alvast geoefend heeft met kettingzagen...
Maar mijn mol blijft toch rene...
*zucht*
*ik weet het ook niet meer...*