Auteur Topic: [Kandidaat] Frits is niet de mol  (gelezen 53887 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #140 Gepost op: 3-02-2012, 08:10:14 »
Ja, wel jammer want ik had twee mollen over en daar was hij er dus 1 van. Maar inderdaad een Jan actie  ::rofl::

fijn toch? nu heb je nog maar 1 mol

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #141 Gepost op: 3-02-2012, 10:59:28 »
stomme Frits!!!!! Een mol pakt geeeeeeeeen 1500 eurries, nooit. Dus daaaag mol
Zucht, weer een illusie armer....

Misschien weet Fritsie gewoon wie de mol is en is hij flink aan het investeren in zijn winstpremie!
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #142 Gepost op: 3-02-2012, 11:56:01 »
Ik heb het al eerder genoemd maar neimand heeft er nog iets over gezegd... ik zie op 32:45 in afl. 4 toch vrij duidelijk Frits op een boot langskomen ... is dit iemand ook opgevallen? Iemand die in HD kwaliteit iets ziet?

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #143 Gepost op: 3-02-2012, 12:04:09 »
Ik heb het al eerder genoemd maar neimand heeft er nog iets over gezegd... ik zie op 32:45 in afl. 4 toch vrij duidelijk Frits op een boot langskomen ... is dit iemand ook opgevallen? Iemand die in HD kwaliteit iets ziet?
k Heb het fragment bekeken, en zie een passagier op het achterdek; is niet Frits volgens mij.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #144 Gepost op: 3-02-2012, 14:37:15 »
Frits

Zo. Dat lucht op.

Toch die twijfel na Once upon a time... en dan....  ::zwaai::
No Milk today???

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #145 Gepost op: 3-02-2012, 15:18:48 »
Ik vind het juist een mollenstreek van Frits dat hij 1500 euro binnen haalt.
Hiermee schuift hij de verdenking per direct af (niemand noemde zijn naam tijdens het maken van de test) en dit was HET geschikte moment voor een mol om een keer geld binnen te halen. De pot stond immers op 0. Frits blijft een potentiele mol voor mij.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #146 Gepost op: 3-02-2012, 15:35:26 »
Mocht Frits toch de mol blijken te zijn.....

Is een geld pakkende/ zich spel-positef opstellende mol de doodsteek voor het spel? (de anti-mol !!!)
Zou wel slim van de makers zijn om het toe te laten het een keer zo in te vullen.
Maar frustrerend voor molloten lijkt mij.
Hoe erg zou dat zijn ? Revolutie in Mollenland??

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #147 Gepost op: 3-02-2012, 15:40:06 »
Mocht Frits toch de mol blijken te zijn.....

Is een geld pakkende/ zich spel-positef opstellende mol de doodsteek voor het spel? (de anti-mol !!!)
Zou wel slim van de makers zijn om het toe te laten het een keer zo in te vullen.
Maar frustrerend voor molloten lijkt mij.
Hoe erg zou dat zijn ? Revolutie in Mollenland??

Ach de pot stond op 0, zoals ik zei; dit is het moment voor een mol om verdenkingen van zich af te schuiven. Als ik een mol was had ik het precies zo aangepakt.  ::jaja::

Offline sjarrel88

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #148 Gepost op: 3-02-2012, 15:42:22 »
de titel was "omgekeerd"( of iets dergelijks) het is natuurlijk een omgekeerde wereld als de mol geld verdient, en kandidaten niet :o ;)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #149 Gepost op: 3-02-2012, 18:01:27 »
"Van achter naar voren" was inderdaad de titel, daar moest ik ook aan denken.

Bovendien: Frits zegt: ik werd gedwongen door Annemarie om het geld te pakken. Misschien had hij erop gerekend dat hij afgeschoten zou worden en dat gebeurde toen niet?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #150 Gepost op: 3-02-2012, 18:15:18 »
Mocht Frits toch de mol blijken te zijn.....

Is een geld pakkende/ zich spel-positef opstellende mol de doodsteek voor het spel? (de anti-mol !!!)
Precies. Daarom is ie 't dus niet.

Citaat
Zou wel slim van de makers zijn om het toe te laten het een keer zo in te vullen.
Naar mijn idee zou dat heel dom zijn. De taak van de mol is geld verliezen. Medeleven staat niet in het contract. En zo'n actie is mijns inziens niet te verkopen in de reünieaflevering. Patricks verdubbel-actie was al op het randje, gelukkig noemde hij het daar zelf al "totaal mislukt".

Verder, gewoon omdat we als molloten toch iets moeten, is een dikke steep door Frits zetten toch het eerste waar ik op dit moment aan denk. Als dat al niet kan, dan kunnen we net zo goed stoppen met speuren want dan wordt het gewoon blind gissen. En het hele idee van de mol is toch dat je 'm als je goed kijkt kan vinden.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #151 Gepost op: 3-02-2012, 18:17:45 »
"Van achter naar voren" was inderdaad de titel, daar moest ik ook aan denken.

Bovendien: Frits zegt: ik werd gedwongen door Annemarie om het geld te pakken. Misschien had hij erop gerekend dat hij afgeschoten zou worden en dat gebeurde toen niet?

Waarom "schiet" hij dan drie keer AM af? als hij erop rekende dat hij afgeschoten werd, zou hij toch net zo lang doorgaan met geld/jokers pakken tot hij af was.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #152 Gepost op: 3-02-2012, 19:47:16 »
Mocht Frits toch de mol blijken te zijn.....

Is een geld pakkende/ zich spel-positef opstellende mol de doodsteek voor het spel? (de anti-mol !!!)
Zou wel slim van de makers zijn om het toe te laten het een keer zo in te vullen.
Maar frustrerend voor molloten lijkt mij.
Hoe erg zou dat zijn ? Revolutie in Mollenland??

Zo revolutionair is het niet hoor. Denk bijvoorbeeld aan Inge in haar allereerste opdracht (filmpjes raden) en ook in de eerste opdracht na de veiling (vlotvaren). Of Patrick, in een groot gedeelte van de opdrachten :-) Maar ik hoop dat we dit keer een betere Mol hebben. Ik verdenk Frits ook amper, dus wat mij betreft was dit wel weer een mooie bevestiging :-)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #153 Gepost op: 4-02-2012, 15:58:11 »
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen.

Ze vlogen als het goed is First Class naar Spanje First Class = Frits Class?? Class betekenis oa Blueprint/ blauwdruk Frits Blauwdruk ??
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 15:59:56 door Stylo1972 »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #154 Gepost op: 4-02-2012, 21:24:30 »
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen.

Ze vlogen als het goed is First Class naar Spanje First Class = Frits Class?? Class betekenis oa Blueprint/ blauwdruk Frits Blauwdruk ??
??? En waar zou 'Blauwdruk dan naar moeten hinten?  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #155 Gepost op: 4-02-2012, 21:45:51 »
"Class" met als betekenis "blauwdruk" is niet helemaal correct hoor. In elk geval zeker niet als daadwerkelijke blauwdruk, alleen in het geval van computerprogrammeertalen. Maar zelfs dan is het een beetje vaag. Er zijn meer betekenissen van class die meer voor de hand zouden liggen, hoewel ik van geen enkele meteen zou zeggen dat het dus naar de mol leidt. Daarnaast is ie iets te ver gezocht. Het wordt voornamelijk Business Class genoemd.
The British are not impressed.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #156 Gepost op: 4-02-2012, 22:38:42 »
Ik dacht wel even dat het Frits zou kunnen zijn, maar die 1500 euro voor een mol, nee. Dan had hij net zo goed jokers kunnen pakken of een kleiner bedrag of zich met geld neer kunnen laten schieten. Dit scenario is geen mol waardig.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #157 Gepost op: 8-02-2012, 21:10:44 »
fijn toch? nu heb je nog maar 1 mol

Nee want dat vind ik geen leuke mol ;-)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #158 Gepost op: 9-02-2012, 21:24:21 »
Goooooooohhhhh jammer dat Frits eruit vliegt. Wat een leuke vent is dat ::ok::

::zwaai:: Frits ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #159 Gepost op: 9-02-2012, 21:25:12 »
Och de lieverd, echt jammer, ik vond 'm een superkandidaat!  ::bravo::