Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 202539 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2012, 23:08:02 »
Deze opdracht was zo lastig te halen, als mol hoef je maar één fout te maken en het is voorbij (tenzij ze met heel veel toeval alsnog precies uitkomen). Wat mij betreft kan de mol dus best ergens onderaan afhaken. Mollen kan zowel in het rekenen als in je eigen foutje verdraaien. Ondanks dat Liesbeth denk ik mijn mol blijft vind ik haar hierdoor niet extra verdacht.

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2012, 23:48:45 »
haar "porto-vaardigheid" is wel aardig goed.
meestal geen goede eigenschap van de mol.
ze is iets in mijn lijstje gezakt qua punten, maar nog steeds op de tweede plek.

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2012, 15:55:38 »
Het zou een verborgen aanwijzing kunnen zijn met het getal 1 of eerste.
Ze heeft in allebei de afleveringen namelijk als eerste het woord, ze staat op de groepsfoto altijd het eerste van rechts en bij de leader wordt zij ook als eerste voorgesteld.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2012, 16:42:21 »
Ik moet wel zeggen dat ik haar reactie nadat Art zei 'Dus geen geld in de pot' wel heel nep vond. 'Maar wat hebben we dan fout gedaan'.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2012, 17:10:09 »
Ik moet wel zeggen dat ik haar reactie nadat Art zei 'Dus geen geld in de pot' wel heel nep vond. 'Maar wat hebben we dan fout gedaan'.

Viel mij ook heel erg op in deze aflevering. Ze stijgt hard op mijn lijstje nu. Ik heb ook in alle biechts van haar de indruk dat ze heel slecht acteert.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2012, 19:55:14 »
Ze is deze week toch met stip gestegen naar plaats 2 op mijn lijst...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2012, 09:48:51 »
Viel mij ook heel erg op in deze aflevering. Ze stijgt hard op mijn lijstje nu. Ik heb ook in alle biechts van haar de indruk dat ze heel slecht acteert.
::jaja:: Ze is mijn mol, maar ik vind haar wel een slecht acterende mol... Haar reacties zijn echt gemaakt.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2012, 12:17:08 »
Ik vind de tweet van de mol : Rookgordijnen. Het zullen niet de eerste zijn dit jaar. #widm
slaan op liesbeth.. Ze begint met beide afleveringen als eerste te praten..

Maar het kan dat ook slaan dat liesbeth de mol NIET is..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2012, 12:26:27 »
Ik vind de tweet van de mol : Rookgordijnen. Het zullen niet de eerste zijn dit jaar. #widm
slaan op liesbeth.. Ze begint met beide afleveringen als eerste te praten..

Maar het kan dat ook slaan dat liesbeth de mol NIET is..

oehh! mooi gevonden. het ligt er denk ik wel wat dik bovenop dat zij de mol is maar ze staat wel in mijn top 3. als het doorgaat met die "eerste" aanwijzingen, dan hebben we de mol. nu nog uitvinden wat 1 of eerste met de mol te maken heeft XD
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2012, 13:38:02 »
Ze is wel nummer 1 mol voor mij, maar als ik de pool binnen mijn familie wil winnen, zal ik een beetje moeten spreiden voor de zekerheid, ik zat te denken over Anne-Marie of Hadewych...
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2012, 14:03:41 »
Ik heb na 2 afleveringen de volgende theorie bedacht. Deze kan denk ik in aflevering 3 al worden bevestigd, of worden ontkracht:

Liesbeth verwijst in de biecht voor de executie steeds naar 'kenmerken' van een mol.
Aflevering 1: Liesbeth houdt haar handen voor haar ogen (De mol is blind).
Aflevering 2: In haar biecht vertelt Liesbeth: "Ik spits de vragen toe op drie mensen" (Een mol heeft een spitse snuit).
(Zie ook de toegevoegde afbeelding)



Ik hoop/denk/verwacht/gok/etc. dat er in aflevering 3 opnieuw een verwijzing is naar het kleine diertje

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2012, 14:08:13 »
Daar zit inderdaad een mooie theorie, mij was het toespitsen niet opgevallen, vind het een redelijk normaal woord.

Ik had het alleen mooier gevonden (mocht dit een hint zijn naar Liesbeth als de mol) dat ze alles dan verbaal had geuit en niet handen voor de ogen en dan toespitsen zeggen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2012, 14:43:58 »
En het zou jammer zijn dat vorig jaar Patrick als hint ook al (regelmatig) met zijn handen voor zijn ogen zat.

Offline Talisman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2012, 14:48:34 »
Iemand al een palindroom gevonden ? (Staats ...)

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het IJslandse woord voor het getal 8 is átta.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2012, 19:45:34 »
Viel mij ook heel erg op in deze aflevering. Ze stijgt hard op mijn lijstje nu. Ik heb ook in alle biechts van haar de indruk dat ze heel slecht acteert.

Dat idee krijg ik ook van haar, maar aan de andere kant. Veel te opvallend toch als ze ook steeds als eerste aan het woord is....

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2012, 20:51:08 »
Mij viel net bij het terugkijken op dat Art bij Liesbeth bovenaan de trap als ze te horen krijgt dat de opdracht niet is gelukt, een keer hetzelfde knikje van Art mee krijgt als Art de mol geeft in het begin van aflevering 1. Zou dat een rode draad hintje kunnen zijn, Art die regelmatig knikjes naar zijn mol geeft?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2012, 21:13:01 »
Mij viel net bij het terugkijken op dat Art bij Liesbeth bovenaan de trap als ze te horen krijgt dat de opdracht niet is gelukt, een keer hetzelfde knikje van Art mee krijgt als Art de mol geeft in het begin van aflevering 1. Zou dat een rode draad hintje kunnen zijn, Art die regelmatig knikjes naar zijn mol geeft?
Zeker iets om op te letten in aflevering 3. Liesbeth heb ik nog zeker niet uitgesloten.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2012, 21:49:18 »
Mij viel net bij het terugkijken op dat Art bij Liesbeth bovenaan de trap als ze te horen krijgt dat de opdracht niet is gelukt, een keer hetzelfde knikje van Art mee krijgt als Art de mol geeft in het begin van aflevering 1. Zou dat een rode draad hintje kunnen zijn, Art die regelmatig knikjes naar zijn mol geeft?
Ze knikte zelf ook, zoals iemand al eerder opmerkte, tijdens intro/groepsfoto.
wie weet, we houden het in de smiezen.
Omnia vincit amor

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2012, 13:37:11 »
Ik weet niet of dit al gemeld is:

Ze blijft op het strand lopen, terwijl er op haar foto geen zee te zien is.


 
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2012, 14:28:00 »
Ik weet niet of dit al gemeld is:

Ze blijft op het strand lopen, terwijl er op haar foto geen zee te zien is.

Rechs op de foto is zee te zien en die bergjes zijn eilandjes in de zee. Ze had wel kunnen zien dat ze niet op het strand zelf moest zijn (als ze wist dat ze naar de plek toe moest waar de foto genomen was).