Auteur Topic: [Kandidaat] William is niet de mol  (gelezen 80421 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2012, 18:29:50 »
Het is gewoon een Washington Nationals-pet. Zulke petten kan je altijd laten customizen zoals hij met het Spaaij-stiksel heeft gedaan.



Washington Nationals is een vrij matig Baseball team. Vergelijk met toen Edo jaren geleden een pet van de Cleveland Indians droeg.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2012, 19:16:30 »
William betekent 'beschermer'. In het Engels is dit 'defender'. Dit staat ook op Art zijn auto.



Het kan ook gewoon toeval zijn, maar bij WIDM moet je niks uitsluiten. ::vergroot::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2012, 20:03:47 »
Waarom heeft nog niemand deze quote van William opgemerkt (of lees ik er over heen?)

"Ik vul bij de test alles in op 1 persoon, omdat ik het weet" 

Blinde gok? Zelfoverschatting? Of een hint en eerlijke quote van de mol?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2012, 20:08:49 »
Waarom heeft nog niemand deze quote van William opgemerkt (of lees ik er over heen?)

"Ik vul bij de test alles in op 1 persoon, omdat ik het weet" 

Blinde gok? Zelfoverschatting? Of een hint en eerlijke quote van de mol?

Ach, als je een petje laat maken met eigen naam er op kun je gerust wat roepen! Ik denk dat het bij zijn persoonlijkheid hoort, hij heeft al zoveel gezegd.
Beetje bluf allemaal?
Omnia vincit amor

Offline GeckoGuy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2012, 20:45:22 »
Zelf vind ik William iets te overenthousiast en hij lijkt erg zeker van zijn zaak. Het kan ook gewoon zijn manier van doen zijn maar ik vind eigenlijk dat hij een mol kan zijn.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2012, 15:36:29 »
ik heb ook de uitspraak van william "jongens, -500, ik zeg: topdag!" nergens terug gelezen nog. Hij kan nu als mol laten doorschemeren van "joh het gaat prima zo". Maar ja om dat al in de 1e aflevering te doen....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2012, 21:48:24 »
 ::tandpastasmiley::

opdr. 3 Terwijl hij Marit niet afschoot (ik had het ook niet gedaan als iemand dat echt niet wil) en hij op zoek ging naar jokers, had hij ook eerst snel door kunnen lopen naar de vrijstelling (aangezien Marit niet zo snel liep) en daarna op zoek kunnen gaan naar jokers.
Ik dacht dat ze klaar waren op de brug zodra de vrijstelling gepakt was of 1 van de teams helemaal afgeschoten. In dat geval zouden ze daarna niet meer kunnen zoeken
« Laatst bewerkt op: 10-01-2012, 11:24:15 door Sprien, Reden: quote gefixt. »

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2012, 17:28:13 »
Waarom heeft nog niemand deze quote van William opgemerkt (of lees ik er over heen?)

"Ik vul bij de test alles in op 1 persoon, omdat ik het weet" 

Blinde gok? Zelfoverschatting? Of een hint en eerlijke quote van de mol?


Daarnaast vermoed ik dat William vol op Frits zit, hij krijgt een groen scherm en je ziet zijn ogen meteen opzij richten van het beeldscherm. En daar zit Frits.



William juist een leuke kandidaat, lach me rot (nog harder lachen als hij de mol is!) Maar tot nu denk ik dat hij overal een hint in ziet, net als wij. Alleen hij heeft ook nog eens de confrontatie met eventuele jokers en vrijstellingen, molparanoia!

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2012, 11:00:12 »
William juist een leuke kandidaat, lach me rot (nog harder lachen als hij de mol is!) Maar tot nu denk ik dat hij overal een hint in ziet, net als wij. Alleen hij heeft ook nog eens de confrontatie met eventuele jokers en vrijstellingen, molparanoia!

Het zou natuurlijk ook een tactiek van de mol kunnen zijn. De andere kandidaten maar genoeg afleiden met het eventueel zoeken/vinden van jokers en vrijstellingen en zo stiekem toch veel geld uit de pot houden zoals op de brug is gebeurd. Ik denk alleen dat het wel gaat opvallen als hij dat een heel seizoen probeert vol te houden.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2012, 05:02:44 »
Absoluut een van mijn verdachten. Maar misschien ook juist niet de mol, omdat hij nu al zo veel verdacht wordt.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2012, 07:16:27 »
Inderdaad, mijns inziens nu al veel te veel naar voren geschoven.
Als hij echt de mol is vermoed ik toch dat zijn brug-actie heel anders in beeld was gebracht en er ook andere commentaren op te zien waren.

In de 'terugblik afl 1' wordt er wel aandacht besteed aan de merkwaardig pacifistische actie van Marit maar nauwelijks tot geen aandacht besteed aan William.
Die terugblik kan mi alleen maar een doel dienen tot extra uitleg of idd een lead naar de volgende afvaller, anders lijkt het me vrij nutteloos.

In plaats daarvan wordt benadrukt wat een merkwaardige actie het is, waarbij William meteen bovenaan de verdachtenlijst staat van velen (zie stemgedrag op .nl maar ik merk het ook qua commentaren van de internationale achterban).
Je kan niets uitsluiten op dit punt, we hebben vaker ott obvious moles gehad, maar die kregen toch een andere edit mi. Dit ligt er veel te duidelijk dik bovenop wat mij betreft, en wordt ook nog eens duidelijk belicht door Dio's reactie en commentaar, alsmede dat van de andere kandidaten aan de kant. 
« Laatst bewerkt op: 11-01-2012, 07:18:13 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2012, 11:42:36 »
William betekent 'beschermer'. In het Engels is dit 'defender'. Dit staat ook op Art zijn auto.



Het kan ook gewoon toeval zijn, maar bij WIDM moet je niks uitsluiten. ::vergroot::
Het kan natuurlijk zijn dat de auto speciaal voor hem is uitgezocht, maar Defender slaat hier op de modelnaam van die auto; het is namelijk een Land Rover Defender!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2012, 19:34:14 »
Dit topic is op slot tot donderdagavond 20.30 uur.
Degene die de internet uitzending bekijken kunnen hun bevindingen kwijt in het speciaal daarvoor aangemaakte Aflevering 2: spoilertopic
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Giusto

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2012, 14:58:06 »
Bijzonder dat er sinds bovenstaand bericht helemaal niks meer is gepost in dit topic.
Wilde toch even iets delen wat in principe niks hoeft te betekenen (zeker omdat ik hem niet echt verdenk) maar wat me wel opviel in afl. 2.
Op de trappen komt op een gegeven moment het aantal zwemdiplomas van William ter sprake. Hij antwoordt met: "ik heb 4 diploma´s.". Dit hoeft niet te betekenen dat hij 4 zwémdiploma´s heeft (wat ik op zich ook rijkelijk veel vind). De berekening is nu 204/4=51 treden. Met 3 zwemdiploma´s en een middelbare schooldiploma bijvoorbeeld zou het al 17 treden schelen (204/3=68. 68-51=17).

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2012, 18:10:33 »
William behoort momenteel tot mijn verdachten, maar hij is voorlopig (nog) niet mijn mol.
Vind hem wel een heel erg leuke kandidaat en hoop eigenlijk wel dat hij er nog lang in blijft. Ik zie hem in ieder geval wel een heel eind komen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2012, 01:34:47 »
Dames mini en jung zijn nog niet over hun slapeloosheid heen lijkt het.  ;D

Citaat
Hademini Kniftig
17 minuten geleden
Hademini @annemariejung gek dus! Geinig!
4 uur geleden
annemariejung @Hademini wach ff wach effe, ik ben in de war met 'niften'!! Niften van de kaw( kou)en die goser is knift!!! Leip, gek dus!!!!

Ik vind kniftig wel een mooi woord voor William's gedrag, en voor William zelf.  ::tandpastasmiley::
Ik kan er trouwens nog wel een paar bedenken.  ::tandpastasmiley::

Ik zou het wel een interessante molstactiek vinden maar ik kan het me moeilijk voorstellen.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2012, 22:25:03 »
Raar, raar mannetje! Keldert natuurlijk in ieders verdachtenlijst door het pakken van €1000.
Maar hij wil wel (samen met Tim) die toren in! Als hij wat meer had doorgedramd had hij van mij meer molcredits gekregen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2012, 22:29:24 »
Heb meer het idee dat William Tim wilde testen daar.
When life knocks you down, fight back!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2012, 22:47:24 »
Nee william speelt een beetje de mol, maar hij is het niet. Dan had ie zeker weten een joker gepakt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2012, 11:14:08 »
Het wordt inderdaad onwaarschijnlijker dat William de mol is nu hij dat geld gepakt heeft. Hij heeft wel mooi een joker van Frits afgetroggeld. Frits ruilt zijn joker voor een vraag waar hij het antwoord nog op moet vinden. Dom van Fritsie, geniale move van William. Blijft toch een hele leuke en kleurrijke kandidaat.
 ::rofl::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”