Auteur Topic: [Kandidaat] William is niet de mol  (gelezen 80416 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] William is niet de mol
« Gepost op: 13-12-2011, 23:34:25 »

William Spaaij
Zwolle
8 maart 1983
Musicalster en Zanger

Wil je meer weten over William, kijk dan HIER
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 16:04:01 door Lukie4 »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2011, 12:54:31 »
Mijn schot voor de boeg mol. Komt op me over als iemand die een hoop kan met acteren, emoties en het bespelen van mensen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2011, 13:18:36 »
Zijn tactiek om iedereen knettergek te maken door mensen continu op het verkeerde been te zetten (zie Avrobode) zou wel een originele zijn voor de Mol. (En is vast weer voer voor een discussie of de Mol onopvallend moet zijn of niet.)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #3 Gepost op: 26-12-2011, 20:46:23 »
Zijn tactiek om iedereen knettergek te maken door mensen continu op het verkeerde been te zetten (zie Avrobode) zou wel een originele zijn voor de Mol. (En is vast weer voer voor een discussie of de Mol onopvallend moet zijn of niet.)

Ik ken nog iemand die dat deed.  ;)
Ene Alex in serie 7.. Probleem was alleen dat hij niet alleen iedereen maar vooral zichzelf in de war maakte, en dus: exit Alex..  ;D

Aangezien William er zo bont over loopt te vertellen en bijna van pure idolatie overloopt ga ik ervan uit dat hem een wat aangenamer lot beschoren is geweest - als mol of als kandidaat, that's the question.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Niejo101

  • Forumlid
  • mol, moller, molst...
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2012, 11:06:37 »
ligt het aan mij, of lijkt William ontzettend (alleen zn gezicht dan he...) op Damian Lewis (hoofdrol Homeland), die speelt altijd van die creepy rollen... puur zonder informatie at all is William alleen al op zijn looks mijn mol ;)

.....

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2012, 15:21:07 »
Ik ken nog iemand die dat deed.  ;)
Ene Alex in serie 7.. Probleem was alleen dat hij niet alleen iedereen maar vooral zichzelf in de war maakte, en dus: exit Alex..  ;D

Aangezien William er zo bont over loopt te vertellen en bijna van pure idolatie overloopt ga ik ervan uit dat hem een wat aangenamer lot beschoren is geweest - als mol of als kandidaat, that's the question.  :D

Maar volgens mij deed Art dat ook wel, en die is er toch ver mee gekomen....

Ik hoop dat William er lang in blijft, want blijkbaar valt er veel met/om hem te lachen.

ligt het aan mij, of lijkt William ontzettend (alleen zn gezicht dan he...) op Damian Lewis (hoofdrol Homeland), die speelt altijd van die creepy rollen... puur zonder informatie at all is William alleen al op zijn looks mijn mol ;)
Er is inderdaad een treffende gelijkenis! Maar ik ken William van de rol van Bert in Mary Poppins. Dat is toch een stuk minder creepy! Hoewel dat op-zijn-kop-tapdansen een rare zaak blijft  :-\\
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2012, 22:13:10 »
denk niet dat hij de mol is... maar dat is gewoon mijn intuitie die het meestal bij het verkeerde eind heeft  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2012, 22:18:51 »
William kon op de brug goed mollen met zijn zoektocht naar Jokers ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2012, 23:03:56 »
Bluft hij dat ie op 1 iemand stemde ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2012, 23:12:46 »
Bluft hij dat ie op 1 iemand stemde ?

Tja zou kunnen, hij is wel erg zeker van z'n zaak. Arjen heeft destijds vanaf afl 2 minstens 17 vragen op Erik ingevuld volgens eigen zeggen, en als we dat mogen geloven is hij daarmee ver gekomen, is in Erik blijven geloven als mol. Er zijn meerdere voorbeelden, bijv een Ferdi die steevast op Chandrika bleef stemmen etc. Hangt er natuurlijk ook vooral van af hoe de groep als geheel scoort.

Vond zijn gedrag een beetje irritant eerlijk gezegd. ::schaam:: Als mol of als kandidaat was hij wel erg dominant aanwezig vond ik. Misschien verandert dat nog in komende afleveringen, ik hoop het wel eigenlijk.  ::)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 23:17:06 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2012, 23:15:04 »
Hij bluft niet denk ik maar vele vragen leiden toch naar vele personen... toch?

Ik vind hem te aanwezig en zou me denk ik aan hem ergeren. Zoals dat proberen af te spreken om met z'n allen (waarom???) te zoeken naar de blauwe kokertjes.
En dan wat hij met Dio wil.
Hij diskwalificeert zich om nog wat te mogen zeggen [go Marion go ] ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2012, 23:44:33 »
Het moment van aflevering 1 vind ik toch wel dat William oppert bij de tweede gletsjer opdracht om, als team 2; de zoekers, de rollen om te gooien. En de persoon die links moet gaan zoeken, rechts te laten gaan en andersom.
Vervolgens gaat zijn plan niet door en zegt hij op het einde tegen Tim (als die een koker gepakt heeft en er mee schut.)
''Ik denk een vrijstelling.''

Als hij de mol zou zijn, dan zou Tim door beide gebeurtenissen, met zekerheid moeten weten dat William de mol is...
Als hij niet de mol is, dan heeft hij twee heel aparte voorspellingen gedaan, welke uiteindelijk klopte... (Of gunstig voor hem uit gepakt hadden kunnen zijn.)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2012, 00:05:47 »
Opdracht 1
- Komt aan bij het vliegtuig door Anne-Marie
- Helpt 3 anderen bij het vliegtuig komen

Opdracht 2
- Stelt voor om gezamelijk te bepalen waar ze heen gaan
- Neemt het heft in handen

Opdracht 3
- Gaat heel raar alle hooibalen doorzoeken(??)
- Vreemd gedracht..

Buiten de opdrachten
- Enthousiast gedrag

Conclusie
Ik vind William een beetje irritant, maar hij is wel enthousiast. Hij is de 2e, na Maarten, die ik uitsluit als mol. Alleen door wat Jelsir zegt begin ik weer te twijfelen..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2012, 00:23:40 »
denk niet dat hij de mol is... maar dat is gewoon mijn intuitie die het meestal bij het verkeerde eind heeft  ::rofl::

Bij deze is de Mol dan ontmaskerd. ;)

Williams gedrag vind ik best wel mollerig. Hij is heel aanwezig en tracht de boel te sturen. Hij komt zo over als een fanatieke kandidaat, maar echt resultaat leveren zijn acties niet op. De volgende afleveringen zullen duidelijk maken of hier een patroon in te vinden is. In de eerste opdracht is hij heel ijverig, maar misschien wist hij wel dat de opdracht bij voorbaat gedoemd was om te mislukken vanwege de ingekorte tijd. Het vreemde schouwspel tussen William en Dio op de brug is nu al een klassieker in annalen van WIDM wat mij betreft. ::rofl:: Ik heb eenzelfde gevoel als ik vorig seizoen had met Pepijn en Patrick: één van de twee is wellicht de Mol.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2012, 01:02:01 »
Bij "voorstelronde":

William loopt naar vliegtuig (vertraagd)...
(09.28 minuten).
Terwijl je bij ingelast kader ziet: "Hoofdrol".

Flauw maar ach...we zijn aan het zoeken:)
Omnia vincit amor

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2012, 01:03:08 »
Ik vind William nu ik de aflevering opnieuw bekijk reuze irritant.. maargoed. Dat ligt aan mij.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2012, 01:10:58 »
Ik vind William nu ik de aflevering opnieuw bekijk reuze irritant.. maargoed. Dat ligt aan mij.
::ohno:: dat had ik toen ik de eerste keer bekeek al.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2012, 09:07:28 »
::ohno:: dat had ik toen ik de eerste keer bekeek al.

Ik ook. Ik hoop dat hij nog wat leuker uit de verf komt of snel exit is. Ik hoop dus zeker niet op William als mol.
Laten we jabberen.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2012, 09:13:50 »
Ik snap het serieus niet. Dat lees ik zoveel. Ik heb alleen maar om hem gelachen en heb hem geen seconde irritant gevonden. En dat vind ik vrij snel van iemand. Maar het kan ook m'n blinde vlek zijn, aangezien ik vorig jaar een workshop van 'm heb gehad en hij daar ook erg leuk was.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2012, 10:50:02 »
William heeft in een van zijn interviews gezegd dat hij expres irritant zou doen en dergelijke om reacties uit te lokken... Niks verdachts aan. Als hij al jokers in jan-hooijman balen ziet, dan kan hij ook goed bezig zijn met overanalyse.