Auteur Topic: De Finale  (gelezen 26053 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2012, 16:58:42 »
Ojaaa dat was gevalletje mail niet aangekomen  >:(
You'll never walk alone

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2012, 17:28:10 »
Wow wat een verhalen zeg. Ik wist eigenlijk al dat ik het spel niet meer kon winnen, en de finale het hoogst haalbare was, aangezien ik in de finale toch de minste stemmen zou krijgen. Dus toen heb ik nieky beloofd hem mee te nemen naar de finale, maar daar wou ik natuurlijk toch in staan. Daarom heb ik ook tegen hillo gezegd dat ik niet mijn best zou gaan doen bij de finale HoH, dezelfde tactiek als jou.  ;D

Maar mijn vragen komen er aan.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2012, 17:32:42 »
Ik had al zo'n vermoeden

Kantelpunt voor mij was toen NextGP wegmoest.... Addie had alle goede antwoorden op die PoV, maar had ze al ingestuurd naar Robbie, hij had ze toen naar mij moeten sturen, dan was ik PoV geworden, had ik Addie gevetoood en was Vieffan weggegaan... Want dan hadden Addie en ik de beslissende stemmen

Kantelpunt 2 was in de kwartfinale, toen wou ik Vieffan weer weghebben, maar helaaas won ze die opdracht waardoor Addie moest gaan ( anders was ik in dezelfde situatie gekomen als jij nu hillo ;), en had ik mss wel hetzelfde gedaan ;) )

Kantelpunt 3 was de finale HoH waarin ik opeens niet meer kon winnen van jullie, en het dus game over was voor mij

Stom dat ik bij K1 niet langer heb nagedacht. Maar ik was gewoon zo blij dat ik alle antwoorden had gekregen van zo'n filmfanaatvriend van mij (die zei dat het een makkie voor hem was) dat ik nergens meer bij na had gedacht. Als ik daar langer had nagedacht dan hadden wij hier nu in de finale gestana denk ik.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Finale
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2012, 18:03:21 »
Grappig, ik lees dingen over mezelf die ik niet eens van mezelf echt wist...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Finale
« Reactie #24 Gepost op: 21-02-2012, 18:28:08 »
Grappig, ik lees dingen over mezelf die ik niet eens van mezelf echt wist...

Big Brother is watching you  >:D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #25 Gepost op: 22-02-2012, 08:59:19 »
Nog andere vragen van de juryleden? Of zijn jullie er al over uit?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Finale
« Reactie #26 Gepost op: 22-02-2012, 12:07:40 »
Ik heb nog wel een paar vragen:

Als eerste aan Hillo:

Wanneer en van wie heb jij gehoord over het vermeende complot dat ik met aan aantal zou hebben en hoe keek je daartegen aan? En daaruit volgend: waarom heb jij mij nooit daarover benaderd?

En aan Vieffan:

Je hebt al wat gezegd over contacten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie je allemaal waarom contact hebt opgenomen en jou redenen daartoe?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2012, 12:27:22 »
Aan hillo en aan Vieffan : Als je 1 moment uit het spel zou willen veranderen/overdoen. Wat zou je dan anders doen? 

You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2012, 13:15:53 »
Je hebt al wat gezegd over contacten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie je allemaal waarom contact hebt opgenomen en jou redenen daartoe?
Ik heb tijdens het spel alleen intensief contact gehad met Swifty, D*N en Hillo. Swifty en D*N eerst omdat ik met hen samenwerkte. Toen had ik het idee dat ik voor hen niet belangrijk was en als ze iemand onder de bus moesten gooien ik het zou zijn.
Toen ben ik contact gaan zoeken met Hillo, we hadden al wel een beetje contact gehad, maar niet echt samengewerkt. Met Hillo wist ik dat hij me ook onder de bus zou gooien als het echt nodig zou zijn, maar ook dat we elkaar zouden helpen als we konden.

Verder heb ik met niemand intensief contact gehad, maar ik heb wel een paar  keer met Next en Nieky gepraat. Dit ging voornamelijk over de stemming / POV, ook alleen op momenten dat ik mijn eigen plaats moest verzekeren.


aan Vieffan : Als je 1 moment uit het spel zou willen veranderen/overdoen. Wat zou je dan anders doen? 
hm... lastig. Ik ben niet heel ontevreden over hoe ik het spel gespeeld heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik zo vroeg met Swifty en D*N ging samenwerken. Omdat ik me daar later niet goed bij voelde heb ik me toen tegen (vooral) D*N gekeerd. Ik had het idee dat hij mij eruit zou stemmen als hij wist dat ik niet zo trouw was aan hem. Dat vond ik toen wel vervelend, want ik wil me toch liever aan mijn woord houden. Was ik niet met hen gaan samenwerken had ik dat niet hoeven doen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Finale
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2012, 13:18:28 »
Voor Vieffan: Als mensen jouw tactiek moeten beschrijven, dan beschrijven ze het als een floater. Je hebt het hele spel meegelift op anderen. Wat heb jij gedaan waardoor je de overwinning wel verdiend?

hmm hillo, ik denk dat ik voor een persoonlijke vraag ga:
Je hebt meerdere keren geprobeerd samen te werken met mij, maar geen van deze keren waren volgens mij oprecht. Dit blijkt ook uit jouw verhaal waarin je in aflevering 3 mij al wou backdooren ::). Waarom zat je in hemelsnaam vanaf dag 1 achter mij aan? :P Je werkte zelf samen met de grootste kanshebbers vieffan en swifty. Je blaaste het zogenaamde complot tussen niek,ldh,addie, next en mij op. want die was er nog niet totdat jij erover begon. Zelfs toen ik genomineerd was met addie zei je dat ik weg moest omdat ik gevaarlijker was in competities terwijl ik alleen de eerste hoh heb gewonnen en verder nooit mocht deelnemen in pov's ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #30 Gepost op: 22-02-2012, 13:33:01 »
Nou D*N opzich hadden jij ik en addie vanaf afl 1 een complot hoor ::)

Alleen LdHmolletje en NextGP zaten hier niet bij
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Finale
« Reactie #31 Gepost op: 22-02-2012, 13:54:32 »
Kijk, dat bedoelde ik dus, ik wist niet eens dat ik bij een complot zat. Er was wel een vorm van samenwerking, maar wat mij betreft was er van een echt complot totaal geen sprake...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #32 Gepost op: 22-02-2012, 13:55:25 »
Voor Vieffan: Als mensen jouw tactiek moeten beschrijven, dan beschrijven ze het als een floater. Je hebt het hele spel meegelift op anderen. Wat heb jij gedaan waardoor je de overwinning wel verdiend?
Ik denk dat vanaf de buitenkant het leek dat ik een floater was, maar volgens mij valt dat echt wel mee. Het zal er wel aan liggen wat je definitie van floater is (voor mij is dat iemand die bij niemand hoort en niks wint / doet).

Maar om je echte vraag te beantwoorden. Ik denk dat ik een taktisch goed spel heb gespeeld, ik ben weinig in gevaar geweest en als ik wel genomineerd was kon ik de juiste mensen overhalen. Daarnaast heb ik een aantal spellen gewonnen en anderen bijna gewonnen. Ik ben niet achterover gaan hangen en anderen mensen het laten uitvechten.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2012, 13:56:27 »
Kijk, dat bedoelde ik dus, ik wist niet eens dat ik bij een complot zat. Er was wel een vorm van samenwerking, maar wat mij betreft was er van een echt complot totaal geen sprake...
haha, geweldig :P.
Voor mij is samenwerken al een 'complot'. Want dat zegt dat je die mensen niet gaat nomineren.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Finale
« Reactie #34 Gepost op: 22-02-2012, 15:13:10 »
Mijn vraag aan beide:
Waarom zou jij het spel niet moeten winnen, maar de andere? Met andere woorden: wat is een reden om niet op jou te stemmen?  :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #35 Gepost op: 22-02-2012, 15:15:00 »
haha, geweldig :P.
Voor mij is samenwerken al een 'complot'. Want dat zegt dat je die mensen niet gaat nomineren.

Maar dit was zeker niet in het begin van het spel al, tenminste niet met mij. Volgens mij was het net voor Waldo ofzo dat ik LdH heb geholpen

Maargoed ik heb bij Waldo, Addie LdH en NextGP geholpen :P
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Finale
« Reactie #36 Gepost op: 22-02-2012, 15:16:22 »
haha, geweldig :P.
Voor mij is samenwerken al een 'complot'. Want dat zegt dat je die mensen niet gaat nomineren.
Dat zegt het zeker niet, want ik wist niet eens wie er allemaal inzaten... (daarbij: ik heb nooit de kans gehad om iemand te gaan nomineren; en mocht ik die kans wel hebben gehad, had ik waarschijnlijk wel een van hun genomineerd...)

En inderdaad, ik heb tot vlak voor Waldo niet of nauwelijks met Nieky gesproken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Finale
« Reactie #37 Gepost op: 22-02-2012, 15:27:07 »
nee het was bij ons misschien meer via via. ik had wel wat contact met ldhmolletje en addie volgens mij ook wel maar de anderen niet echt. ik heb nauwelijks contact gehad met nextgp maar addie en nieky hadden volgens mij wel meer contact met hem. dus we waren nooit echt een georganiseerd complot :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Finale
« Reactie #38 Gepost op: 22-02-2012, 15:30:24 »
Ik en NextGP hadden pas in Waldo voor t eerst contact. En daarna alleen toen ik wou dat addie de antwoorden naar mij stuurde ::) ipv zelf te winnen  >:( ;D
You'll never walk alone

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Finale
« Reactie #39 Gepost op: 22-02-2012, 15:36:18 »
Als ik dit allemaal lees merk ik dat ik vrij weinig contact met iedereen heb gehad  :) Alleen wat stemafspraken en tactiek bij sommige van de HoH/PoV-opdrachten. Alleen op het laatst heb ik dan wat meer contact gehad, maar dat was ook niet veel