Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133006 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2012, 16:31:36 »
Maar daar is SBS dan weer wel heel goed in ;)

Sabotage ==> Wie is... de mol?
The price is right ==> Prijzenslag, Cash & Carlo
De Schat van De Oranje ==> Expeditie Robinson
Sterren dansen op het ijs ==> Dancing on ice
So you wanna be a popstar? ==> Idols
Shownieuws ==> Boulevard
Hart van Nederland ==> 5 In het land

Even mierenn***en, hoor: Hart van Nederland was er eerder dan 5 in het land, de 2 schaatsprogramma's begonnen tegelijkertijd en Shownieuws was een onderdeel van Hart van Nederland nog voor Verlinde was overgestapt naar rtl.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2012, 20:35:56 »
oh, dan doe ik gezellig mee met het mierenn***en! :D



The price is right bestaat al eeeeeeeeuwen in de VS onder die naam, alvorens het onder de noemer Prijzenslag naar Nederland kwam.

Goed, laten we nu die arme mieren maar met rust laten. Anders worden we nog gedaagd door de Partij vd Dieren, en op het schavot geplaatst. Of erger! Vastgebonden en in een mierenhoop gegooid!



Wat dan ook wel weer een spelprogramma kan worden: Answer the Ant. ::vergroot:: Een kandidaat ligt in/op/rond een mierenhoop en moet zo snel mogelijk de vragen goed beantwoorden, want anders wordt'ie opgegeten.
Heb je in ieder geval drama zat.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2012, 21:55:31 »
Gelukkig had ik m'n glas water net op, anders had m'n beeldscherm nu onder gezeten. Awnser the Ant, briljant.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2012, 12:29:47 »
Ik vind het helemaal niet erg als er meer programma's als WIDM op de buis komen, maar of het bij SBS6 in goede handen is, weet ik niet. Het zou er zomaar op neer kunnen komen dat het een slap aftreksel wordt met enorm veel reality en weinig spelgevoel.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2012, 20:19:16 »
Dit gaan ze niet menen he
Dat WIDM nou zo'n goed spel is hoeven ze het niet gelijk te gaan stelen
Niet kijken krijgen ze kijkcijfers >:( >:( >:( >:(
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2012, 14:43:31 »
SBS IS ZIELIG VERDWIJN >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2012, 17:05:38 »
Hé, hé, even rustig. Het enige dat vaststaat is dat BN'ers elkaar moeten saboteren. Elkaar. Dus wie weet is het gewoon een ander concept dat media hebben opgepikt als WIDM-kloon.
...óf niet!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2012, 00:46:53 »
Het programma lijkt toch verdacht veel op Wie is de Mol met als enige verschil dat het geld dat de saboteur uit de pot houdt door de saboteur ook wordt opgestreken. Presentatie: ex-mol-kandidaat Erik van der Hoff
http://www.net5.nl/programmas/sabotage

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2012, 01:12:55 »
Sylvia Geersen doet mee, dus dan moet het wel cool zijn ::bloos::.

Nog een verschil is volgens mij dat ze in een huis zitten en dus niet het hele land doorreizen. Dus een soort van Big brother-wie is de mol? ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2012, 10:06:54 »
Sylvia Geersen doet mee, dus dan moet het wel cool zijn ::bloos::.

Nog een verschil is volgens mij dat ze in een huis zitten en dus niet het hele land doorreizen. Dus een soort van Big brother-wie is de mol? ::pinokkio::

Zoiets ja. Ik zie een aantal namen ertussen staan die ik wel in WIDM had willen zien. Zal nu wel niet gebeuren denk ik zo. O.a. Sylvia Geersen, Edith Bosch en Jeffrey Wammes.

Ben wel benieuwd ernaar  ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #30 Gepost op: 28-11-2012, 13:24:17 »
Hero Brinkman!   ::oink::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #31 Gepost op: 28-11-2012, 13:36:07 »
Hero Brinkman!   ::oink::
das natuurlijk de saboteur  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #32 Gepost op: 28-11-2012, 14:28:35 »
Wast ie bij de VVD en de PVV ook tenslotte  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #33 Gepost op: 28-11-2012, 14:32:46 »
Zoals het concept wordt de website uitgelegd lijkt het toch verdacht veel op WIDM. Samenwerken tijdens spannende soms spectaculaire opdracht, geld verdienen voor een groepspot, iemand die geld uit de pot probeert te houden. Het enige waar ik nog naar benieuwd ben, is hoe bepaald wordt welke BN-er naar huis gaat. Is dat ook nog met een test over wie het meeste weet van de saboteur, dan lijkt het me duidelijk dat we met een WIDM-kloon van doen hebben.

Maar: is het een stemronde, zoals onder andere bij het spel Weerwolven, dan hebben de kandidaten zelf in de hand wie er naar huis gaat. Dan zou het een interessant nieuw concept zijn, want dan moet de saboteur ook populair zijn, want iemand die dan te duidelijk saboteert, wordt dan er dan meteen uitgestemd.

Kortom: het ligt echt aan de uitwerking van het programma of we met een WIDM-kloon of een leuk nieuw programma van doen hebben. In principe ben ik er altijd voor om zoveel mogelijk spelprogramma's als WIDM op de buis te hebben, dus het kan alsnog heel leuk worden.

De kandidaten zijn in ieder geval niet slecht gekozen: een leuke mix van beroepen met zowel (ex-)sporters, een oud-politicus als zangers en presentatoren. Al ben ik wel een beetje uitgekeken op Liza en de gebroeders Saunders.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #34 Gepost op: 28-11-2012, 15:41:24 »
Het komt toch op net5?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2012, 15:46:17 »
Ondanks dat het puur jatwerk is van Wie is de Mol maakt het deelnemersveld me wel nieuwsgierig plus dat het gegeven natuurlijk erg vermakelijk is. Ben benieuwd, vanaf eind Maart 2013 op tv (dus na het nieuwe seizoen van Wie is de Mol)

Overigens had ik een Manuel Broekman of Inge de Bruijn ook wel eens in Wie is de Mol willen zien.
When life knocks you down, fight back!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #36 Gepost op: 28-11-2012, 16:02:48 »
Jammer dat Erik van der Hoff het gaat presenteren. Zo laaiend enthousiast over WIDM, en dan dit gaan doen..  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #37 Gepost op: 28-11-2012, 17:38:36 »
Eens kijken hoe het uitpakt.
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #38 Gepost op: 28-11-2012, 18:31:20 »
das natuurlijk de saboteur  ::rofl::
Inderdaad, die heeft ruime ervaring in het bedonderen van mensen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: 'Sabotage' (nieuw SBS6-programma)
« Reactie #39 Gepost op: 28-11-2012, 19:48:23 »
Zoals het concept wordt de website uitgelegd lijkt het toch verdacht veel op WIDM. Samenwerken tijdens spannende soms spectaculaire opdracht, geld verdienen voor een groepspot, iemand die geld uit de pot probeert te houden. Het enige waar ik nog naar benieuwd ben, is hoe bepaald wordt welke BN-er naar huis gaat. Is dat ook nog met een test over wie het meeste weet van de saboteur, dan lijkt het me duidelijk dat we met een WIDM-kloon van doen hebben.
Of er valt helemaal niemand af, want als niemand weet wie de mol is, gaat de saboteur met AL het geld naar huis

Jammer dat Erik van der Hoff het gaat presenteren. Zo laaiend enthousiast over WIDM, en dan dit gaan doen..  ::ohno::
Juist omdat hij zo enthousiast over WIDM is, wilde hij het presenteren. SBS wilde hem eerst als kandidaat voor het programma hebben ;)

Ondanks dat het puur jatwerk is van Wie is de Mol maakt het deelnemersveld me wel nieuwsgierig plus dat het gegeven natuurlijk erg vermakelijk is. Ben benieuwd, vanaf eind Maart 2013 op tv (dus na het nieuwe seizoen van Wie is de Mol)
Als de enige echte Wie is de mol? afgelopen is, gaan we met de kloon verder  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2012, 19:50:22 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!