Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 70567 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #40 Gepost op: 4-01-2013, 19:03:56 »
Goede argumenten hier! Ik vond het ook vreemd dat je telkens wel zag dat Tim vroeg waar twintig ( niet eens 'twenty' maar dat ter zijde) ZAR was maar dan het antwoord van de schoolkinderen en later een paar mannen niet getoond werd... Lijkt erop alsof die kinderen het hem al uitgelegd hadden maar dat wij dat niet mochten zien.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #41 Gepost op: 4-01-2013, 19:06:03 »
Ik weet niet of mensen tegen Tim zeiden dat het voor het geld stond. In het Afrikaans is Zuid-Afrika namelijk Suid Afrika en in het Engels South Africa.

De link tussen Zuid-Afrikaanse Rand en ZAR zal door de locals niet snel worden gelegd.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #42 Gepost op: 4-01-2013, 19:16:58 »
Ik vond Tim wel het verdachts.
Dus ik denk dat hij het niet is.
Hij wordt ook door de meeste kijkers verdacht, dus meestal niet de mol.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #43 Gepost op: 4-01-2013, 21:50:01 »
Ik weet niet of mensen tegen Tim zeiden dat het voor het geld stond. In het Afrikaans is Zuid-Afrika namelijk Suid Afrika en in het Engels South Africa.

De link tussen Zuid-Afrikaanse Rand en ZAR zal door de locals niet snel worden gelegd.

Klopt, daarom vind ik het ook een minder goede 'hint'. Maar dat de antwoorden van de locals dan helemaal niet getoond worden blijf ik raar vinden, des te meer doordat dat bij alle andere kandidaten wel getoond werd.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #44 Gepost op: 5-01-2013, 10:44:06 »
Ik vind Tim echt mega-mollig deze aflevering maar kom in de crux met 2 andere vaste uitgangspunten die ik heb. Namelijk de bekendheid van een deelnemer (daarom sloot ik verleden week als enige Ewout al uit als mol). En de Top-3 van .nl.

Tim blijkt toch wel mega-geliefd bij de kijkers. Ook op Hyves. Vast ook op twitter etc. En staat op nr. 1 op .nl.Dat wordt dan wel een heel erg niet-verrassend seizoen zo.

Wat ik gezien heb is Tim mijn mol maar ik vermoed toch ook dat het toch weer een vrouw gaat zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #45 Gepost op: 5-01-2013, 10:54:47 »
Het lijkt wel alsof Tim niet zichzelf is. Hij houdt zich heel erg op de achtergrond, wat niet echt bij hem past.
In de bus bijvoorbeeld. Sowieso zat hij achterin, maar ook bij Pauliens opmerking over haar 'kut' zat hij alleen een beetje te grijnzen. Nou ken ik hem niet heel goed, maar als ik zou moeten voorspellen hoe hij zou reageren zou ik zeggen dat hij heel hard zou gaan lachen. Hij leek er niet helemaal bij met z'n hoofd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #46 Gepost op: 5-01-2013, 11:09:47 »
Tim deed inderdaad heel vreemd en verdacht deze aflevering. In de komende afleveringen zal nog moeten blijken of dat een tactiek is om zichzelf verdacht te maken, of dat het inderdaad molacties zijn. Het zouden goede molacties zijn, maar wel meteen tamelijk duidelijk.

Ik hou 'm in de gaten.. ::vergroot::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Grunn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #47 Gepost op: 5-01-2013, 12:40:05 »
ZAR staat idd voor Zuid-Afrikaanse Randen. Ook in het Engels, dus de locals zullen het vast wel hebben herkend.
Waarom zou hij het dan twee keer vragen? En krijgen we het antwoord niet te zien?

Hij heeft in die taxi wel muntgeld bij zich, dus dat hij echt 13 ZAR heeft, lijkt wel te kloppen.
Lijkt me dat hij dat gewoon heeft uitgegeven aan een andere taxi ofzo...(hoewel een broodje kroket wel leuker zou zijn  ;D)

Offline Aleksje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #48 Gepost op: 5-01-2013, 12:54:19 »

Offline KnevelGraus

  • Forumlid
  • Winnaar Tour: '09+'16/morele winnaar: andere jaren
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2013, 13:19:24 »
Wellicht is Tim Haars "de Mol".

Redeneert u even mee:
Wanneer men de eerste letter van de achternaam 'Haars' weglaat, krijgt men het woord 'aars'. De Engelsen kennen de uitdrukking 'to be a pain in the ass' ('ass' kan in het Nederlands vertaald worden met de term 'aars'). En als iets op "de Mol" van toepassing is, dan is het dit spreekwoord wel...

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2013, 13:20:28 »
Wellicht is Tim Haars "de Mol".

Redeneert u even mee:
Wanneer men de eerste letter van de achternaam 'Haars' weglaat, krijgt men het woord 'aars'. De Engelsen kennen de uitdrukking 'to be a pain in the ass' ('ass' kan in het Nederlands vertaald worden met de term 'aars'). En als iets op "de Mol" van toepassing is, dan is het dit spreekwoord wel...

 ::rofl::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2013, 13:21:39 »
 ::)
#teamamaimiljaarde

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2013, 13:22:35 »
Wellicht is Tim Haars "de Mol".

Redeneert u even mee:
Wanneer men de eerste letter van de achternaam 'Haars' weglaat, krijgt men het woord 'aars'. De Engelsen kennen de uitdrukking 'to be a pain in the ass' ('ass' kan in het Nederlands vertaald worden met de term 'aars'). En als iets op "de Mol" van toepassing is, dan is het dit spreekwoord wel...

Ik hoor het Art al zeggen tijdens de ontknoping.

Art: ''Als je de T weglaat, krijg je aars, dat is in het engels ass.''
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2013, 13:23:27 »
Ik hoor het Art al zeggen tijdens de ontknoping.

Art: ''Als je de T weglaat, krijg je aars, dat is in het engels ass.''
::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2013, 13:31:12 »
Tims meest verdachte opmerking blijft toch: "En natuurlijk wist ik waar zij heen moest..." Hoezo weet hij dat ??? En waarom rent hij dan meteen de andere kant op?

Toch vind ik Tim ook heel kandidaats acteren: hij is onzeker en speelt zichzelf in de kijker met rare onlogische acties. Het lijkt mij dat hij zijn kansen in het spel nog een beetje aan het uitproberen is, zo van 'wat werkt en wat niet'.

Tania stemde trouwens op Tim en bleef erin. Zegt weinig, maar wie weet...
Tell me what your telescope says

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2013, 13:32:23 »
Wat ik eigenlijk nog niet goed begrijp, is wat hij nou eigenlijk laat zien. Als hij een briefje van 20 ZAR laat zien, dan ziet hij zelf toch ook dat het geld is?
Hij lijkt een molkaartje te laten zien, maar er was toch geen kaartje waar 20 ZAR op stond?

Even 20 ZAR gegoogled, misschien kunnen we er iets mee...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2013, 15:42:40 »
Jawel, ze kregen 2 briefjes van 10 ZAR en een molkaartje waar "20 ZAR" op stond.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2013, 16:00:53 »
Tims meest verdachte opmerking blijft toch: "En natuurlijk wist ik waar zij heen moest..." Hoezo weet hij dat ??? En waarom rent hij dan meteen de andere kant op?

Toch vind ik Tim ook heel kandidaats acteren: hij is onzeker en speelt zichzelf in de kijker met rare onlogische acties. Het lijkt mij dat hij zijn kansen in het spel nog een beetje aan het uitproberen is, zo van 'wat werkt en wat niet'.

Tania stemde trouwens op Tim en bleef erin. Zegt weinig, maar wie weet...

Ik krijg ook nog niet echt hoogte van hem, na de aflevering opnieuw te hebben bekeken.
Die uitspraak kan natuurlijk ook een geval geweest zijn van 'natuurlijk wist ik wel ongeveer waar ze heen moest' en een beetje uit context gehaald zijn. Aan de andere kant, als hij dat zo goed wist waarom is hij er dan niet gewoon naar toe gegaan?  ::)

Aan de ene kant is er niet iets heel hards om hem tot niet-mol te bestempelen want hij heeft nog weinig constructiefs gedaan. Maar net als jij krijg ik een beetje een onwennig gevoel bij hem, zo van: eens proberen en kijken of anderen me dan verdacht gaan vinden of niet, oid. Als mol zou het toch wat in het oog lopen denk ik, wat hij gedaan heeft ten overstaande van Janine. Er was geen echte reden om niet mee te gaan met haar, tenzij hij duidelijk maakte aan haar dat hij echt dacht ergens anders te moeten zijn - maar erg overtuigend was hij daarin niet vond ik. Het leek eerder (opzettelijk?) vaag.

Toch ben ik nog niet bereid hem helemaal weg te zetten. Te vroeg daarvoor nog en het kan onderdeel van een tactiek zijn. Maar vooralsnog doet me dit wat onwennige en wispelturige gedrag denken dat hij eerder een fanatieke kandidaat zal zijn die het spel speelt dan echt de mol. Maar goed we zullen zien.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #58 Gepost op: 5-01-2013, 16:51:44 »
Ik krijg ook nog niet echt hoogte van hem, na de aflevering opnieuw te hebben bekeken.
Die uitspraak kan natuurlijk ook een geval geweest zijn van 'natuurlijk wist ik wel ongeveer waar ze heen moest' en een beetje uit context gehaald zijn. Aan de andere kant, als hij dat zo goed wist waarom is hij er dan niet gewoon naar toe gegaan? 

Ik hoop eigenlijk echt dat het uit context is gehaald, want als blijkt dat hij de Mol is, lag het er toch wel vingerdik bovenop vanaf de eerste aflevering en dat is echt spijtig  :-\\ Dit is ook de enige reden dat ik hem echt verdenk, ik hoop iig dat hij het nu niet is... Maar je weet maar nooit.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #59 Gepost op: 5-01-2013, 18:58:44 »
Ik verdenk Tim op dit moment niet. Niet dat ik hele sterke aanwijzingen heb, maar ik vind sommige van zijn reacties juist erg kandidaats. Bijvoorbeeld nadat hij niet gesprongen heeft en het kistje mag openmaken, waar vervolgens een vrijstelling in ligt. Hij lijkt verbaasd over de vrijstelling en vervolgens verward, doordat Joep het goed geraden heeft en hem de vrijstelling zegt te gunnen. Ik weet niet hoor maar hij komt op mij daar totaal niet mols over.