Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tim Haars  (gelezen 70575 keer)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #60 Gepost op: 5-01-2013, 19:05:21 »
Ik denk dat Tim de finale haalt, en hij daarom verdachter in beeld wordt gebracht dan hij eigenlijk bezig is geweest. Dan kunnen de mol en de finalist elkaar blijven verdenken tot het einde en blijft het spannend voor de kijkers. Ik zie hem dus niet als mol, wel als finalist.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #61 Gepost op: 5-01-2013, 22:58:35 »
De mol weet toch als het goed is evenmin of de andere speler hem de vrijstelling geeft? Dáár heeft de mol geen voorkennis over. Dus daar kan ook de mol heel verbaasd op reageren.

Dus voor mij niet een reden om hem af te schrijven.

De 13 ZAR blijven verdacht. Immers. 7 ZAR is niks. Als dat busritje 150 kost, dan is 7 wel heel raar weinig. En dan, waarom 7?

Maar Supernova maakt ook goede punten: het is wel raar wat er gebeurt rondom Tim en Janine. Er is geen overleg en "waar moet jij naartoe" - Tim lijkt dat een beetje af te willen wenden en keert zich vervolgens tot een Afrikaan om te vragen naar "Moroka" (terwijl Janine naar "Regina Mundi" moet en wellicht helemaal niet weet dat "Moroka" ook juist is?

Maar ook als kandidaat kan het prima zijn dat Tim denkt, misschien is er een aparte eindbestemming per persoon, of is er een belangenconflict als we samen reizen. Geen conclusies te trekken nog, maar het is wel verdacht. Echter omdat het prominent in beeld is hoeft dat nog heel weinig te zeggen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #62 Gepost op: 5-01-2013, 23:17:57 »
Mja, er is blijkbaar nog een Dr JS Moroka gemeente, wat verder van de stad ligt, dus misschien dat die 150 ZAR bus daarheen ging? En de bus naar Moroka, Soweto is goedkoper, omdat die niet zo ver hoeft?
The British are not impressed.

Offline Molloot_4ever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To mole or not to mole, that's the question...
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #63 Gepost op: 6-01-2013, 12:05:44 »
Ik had een beetje rondgekeken op internet, kwam een artikel tegen, en dit stond er in:
Citaat
New Kids-acteur Tim Haars hield zijn boekje ook fanatiek bij, maar op de vraag waar het boekje nu is antwoordt hij toch anders dan zijn voorgangers. „Mijn mollenboekje heb ik in moeten leveren”, zegt hij. De reden daarvoor blijft in nevelen gehuld, want na deze uitspraak houdt Haars zijn lippen stevig op elkaar.

Soetkees is de mol

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #64 Gepost op: 6-01-2013, 12:40:09 »
Ik had een beetje rondgekeken op internet, kwam een artikel tegen, en dit stond er in:


Rare opmerking, misschien probeert hij mysterieus over te komen? Hoe dan ook is het een onlogische opmerking want naar mijn weten is er nooit aan kandidaten gevraagd hun molboekje in te leveren.
Tim had overigens goede begeleiding tijdens de perspresentatie, dus hij zal ongetwijfeld een subtiele schop hebben gekregen van zijn begeleider als hij dergelijke onzin begint uit te kramen ;D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #65 Gepost op: 6-01-2013, 12:59:51 »
Rare opmerking, misschien probeert hij mysterieus over te komen? Hoe dan ook is het een onlogische opmerking want naar mijn weten is er nooit aan kandidaten gevraagd hun molboekje in te leveren.

Wie weet komt er wel een opdracht waarbij de molboekjes ingeleverd moeten/kunnen worden in ruil voor iets.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2013, 13:01:25 »
Wie weet komt er wel een opdracht waarbij de molboekjes ingeleverd moeten/kunnen worden in ruil voor iets.
Of hij is de mol  :o  ::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #67 Gepost op: 6-01-2013, 13:03:48 »
Wie weet komt er wel een opdracht waarbij de molboekjes ingeleverd moeten/kunnen worden in ruil voor iets.

Dat zou kunnen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die boekjes na de opnames niet terugkrijgen. Voor de meeste kandidaten is dat toch een leuke herinnering.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #68 Gepost op: 6-01-2013, 13:19:20 »
Dat zou kunnen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die boekjes na de opnames niet terugkrijgen. Voor de meeste kandidaten is dat toch een leuke herinnering.

Tja,
Spoiler: over de 5e Amerikaanse Mol (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #69 Gepost op: 6-01-2013, 13:20:52 »
Tja,
Spoiler: over de 5e Amerikaanse Mol (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #70 Gepost op: 6-01-2013, 13:25:59 »
Misschien is ie toch heel ver gekomen in het spel, en dan bang was dat het boekje in verkeerde handen terecht zou komen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molloot_4ever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To mole or not to mole, that's the question...
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #71 Gepost op: 6-01-2013, 13:29:37 »
Of het moest voor een opdracht of zo, maar dan zou het lijkt me dan waarschijnlijk dat hij hem nog wel terug zou krijgen, en het niet definitief moest inleveren.  ???
Soetkees is de mol

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #72 Gepost op: 6-01-2013, 13:44:56 »
Tim lijkt me wel iemand die de boel een beetje extra opstookt en de media en fans van het programma op het verkeerde been wil zetten. Misschien heeft hij het molboekje na afloop van de opnames wel moeten inleveren bij zijn vriendin (ze mogen toch 1 persoon in vertrouwen nemen?), omdat ze het graag wilde lezen en bedoelde hij dat. Dus een grappig bedoelde opmerking die niets met het spel te maken heeft.

Gewoon een gedachte die bij me opkomt.  :)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #73 Gepost op: 6-01-2013, 14:08:26 »
Tim De Mol?

Het is geen gigantische spoiler, maar voor de zekerheid toch maar even zo:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2013, 14:10:04 door J0RNN17 »
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #74 Gepost op: 6-01-2013, 14:45:05 »
Dat hele boekje staat vol sterrenbeelden ;)
Maar misschien zijn die sterrenbeelden wel een hint naar een hint :D
...óf niet!

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #75 Gepost op: 6-01-2013, 14:57:29 »
Dat hele boekje staat vol sterrenbeelden ;)
Maar misschien zijn die sterrenbeelden wel een hint naar een hint :D

Weet ik, maar juist op de pagina van het 'verdenkschema' dat vind ik raar ;p
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #76 Gepost op: 6-01-2013, 15:53:29 »
Bij Janine staat ook "JA" dus die is de mol :P

Verder interessant dat Ewout bovenaan staat. Althans, dat wordt interessant als volgende aflevering Daniël afvalt.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #77 Gepost op: 6-01-2013, 16:35:40 »
Hij is de enige die ik ken dit jaar, hoop dat hij ver komt  ::bravo::
bij mij hetzelfde liedje ik hoop t voor m maar mss komt ie in de finale en dan (hoop) ik ook als mol ;D
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #78 Gepost op: 6-01-2013, 17:55:47 »
"Ik betaal helemaal nergens meer voor!"

New Kids (:
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [KANDIDAAT] Tim Haars
« Reactie #79 Gepost op: 6-01-2013, 18:05:53 »
Wie weet komt er wel een opdracht waarbij de molboekjes ingeleverd moeten/kunnen worden in ruil voor iets.

Eenzelfde opdracht als een paar seizoenen geleden misschien?
Dat je jou gegeven antwoorden tijdens de test aan een andere kandidaat moet vertellen (of niet) en dat je per onjuist antwoord van je 'tegenstander' een stap dichterbij hem/haar mollenboekje komt.

Maar dan meer in een situatie dat kandidaten voor een bedrag uit de pot een mollenboekje van een kandidaat kunnen kopen?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin