Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 58201 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mole Brother
« Reactie #240 Gepost op: 22-07-2003, 11:58:49 »
* Compuart valt van z'n stoel

attachments werken niet?? Ik zie daar toch heel erg duidelijk allemaal plaatjes onder hangen, maar ik ben dus de enige?  :o







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #241 Gepost op: 22-07-2003, 11:59:52 »
Ik denk het want ik zie ook nix...

edit: er staat alleen dit: expand.gif (bekeken 5 keer.) en als je op dat expand klikt dan geeft hij 'er is een fout opgetreden' in een ander scherm.








« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 12:01:44 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #242 Gepost op: 22-07-2003, 12:04:32 »
Jup hier ook! (maar ik wil de plaatjes wel vast hier neer zetten, dan kan jij (Compuart) ze iig al wel zien)  ;)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mole Brother
« Reactie #243 Gepost op: 22-07-2003, 13:07:02 »
ok, ik ben erachter wat er aan de hand was. Da's het probleem met nog in productiezijnde versies. Er was al wel programmacode voor de 'bekijk attachments' permissie, maar de permissie zelf was nog niet aan de database toegevoegd. Zodoende konden alleen administrators de attachments zien ;D

Enfin, nu zouden ze (eindelijk) moeten werken...







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #244 Gepost op: 22-07-2003, 13:16:59 »
Euhm, ehhh, huhum :-X
die jij hebt geplaatst op de vorige blz bedoel je? Dat mooie rooie kruisje? ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #245 Gepost op: 22-07-2003, 13:31:31 »
Ik zie plaatjes ;D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #246 Gepost op: 22-07-2003, 13:33:42 »
Waar dan? :o







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #247 Gepost op: 22-07-2003, 13:34:13 »
Op de vorige pagina, bij de verhaaltjes van Chriz.

EDIT: en hier ;)
« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 13:34:45 door Annuh »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #248 Gepost op: 22-07-2003, 13:48:28 »
Goed dan ga ik nu de plaatjes bij de laatste aflevering zetten dus voor de plaatjes moet je even 1 pagina terug  ;D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #249 Gepost op: 22-07-2003, 13:58:36 »
Op de vorige pagina, bij de verhaaltjes van Chriz.

En ik zie nog steeds he-le-maal NIX ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mole Brother
« Reactie #250 Gepost op: 22-07-2003, 14:08:59 »
goed, ik ben weer wat wijzer op het gebied van permissies. Nu zouden alle gebruikersgroepen de attachments moeten kunnen zienn ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #251 Gepost op: 22-07-2003, 14:10:45 »
Mole Brother gaat 2 weken op vakantie, maar toch zullen we je alvast voorstellen aan de nieuwe buren. Het is de familie van Majoor Dopey. Majoor Dopey heeft haar 7 mensen uit het 'Leger des Heils' meegenomen naar Mole City omdat ze daar misschien een nieuwe plaats kunnen krijgen in de society. Als eerste zien we helemaal links Milk. Milk komt oorspronkelijk uit India, waar ze aanbeden werd als Boedha-priesteres. Ze kwam om het evangelie te verspreiden in Nederland, maar de Nederlandse bevolking had weinig behoefte aan haar. Werken deed ze niet, want dat was de 'heilige priesteres' niet waardig. Helaas dacht de woningbouw daar anders over toen ze haar huis uit werd gekickt vanwege geldgebrek. Naast haar staat Pim the Wizzard kortweg Pimwiz. Pim heet eigenlijk Pimela Andersom, maar ze maakte furore onder haar artiestennaam Pim the Wizzard, kortweg pimwiz. Helaas werd die verdwijntruc van haar mannelijke assitente een beetje te echt toen hij echt helemaal niet weer kwam. Niemand durfde nog naar haar shows, met alle gevolgen vandien. Het derde persoon, (de grijze man met de baard) zit al ruim 10 jaar in het Leger. Deze voormalige loenatike zwerver dacht dat hij Verdi himself was (de componist).  Nadat hij op straat vaak werd uitgelachen nam Majoor Dopey hem op in de groep. Verdi vertrok nooit weer en nog steeds denkt hij echt dat hij Verdi is. Naast Verdi staat de funky Arco. Arco was een succesvol kok, maar verloor zichzelf in zijn hobby 'Mollen'. Dagenlang zat Arco in de tuin op zoek naar zijn favoriete beestjes. Zijn merkwaardige hobby werd hem zelfs teveel, hij was zo druk met de molletjes dat hij zijn baan verloor en daarna zijn huis. Lang zwerfde hij niet, want Majoor Dopey vond hem al snel. Arco heeft zijn achternaam zelfs laten veranderen in 'Mol Fan' en staat dan ook bekend als Arco Mol Fan of AMF. Naast Arco staat Elmar. Elmar was dirigent, maar had een probleem hij kon niet autorijden. Na 20 keer afrijden, was hij eindelijk geslaagd. Maar de eerste de beste keer op de snelweg werd hem fataal. Halfdood moest hij naar het ziekenhuis en hij kon nooit meer dirigeren. Daarbij was de ooit zo knappe Elmar na zijn ongeluk aardig verminkt en kwam hij nergens meer aan de bak. Hij werd uit zijn superdure villa gegooid en kwam bij Majoor Dopey terecht. Heinz (kalende man) is de zoon van een cowboy uit de VS. Heinz probeerde een eigen ranch in Nederland op te zetten, maar dat mislukte. Torenhoge schulden waren het gevolg. Jarenlang zwerfde hij naar eigen zeggen op de praire (lees: op de straat) totdat hij zichzelf aanmeldde bij het leger. Aan de andere kunt van de vuilnisbak staat Daisy. Daisy was ooit een succesvol zakenvrouw, maar bedrijf failliet en veel schulden blablabla oftewel het clichéverhaaltje van bijna iedere Leger-des-Heils-bewoner, maar Daisy heeft een groot geheim. Ze is een dubbelagente. Het hele verhaal van haar failiete bedrijf is verzonnen. De FBI heeft haar het Leger ingestuurd omdat 1 van de 6 andere Legerbewoners ervan verdacht wordt een aanslag te beramen op de ex-burgemeester Kolko! Naast Daisy staat ze dan: Majoor Dopey! Majoor Dopey heeft het altijd al goed voor gehad met de mensen, maar dat betekent niet dat ze niet met ferme hand regeert over de anderen. Dopey is de baas en Milk, Pim, Verdi, Arco, Elmar, Heinz en Daisy hebben maar te luisteren! Ik ben benieuwd of ze het ook kunnen vinden met de 4 Mole Brothers.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #252 Gepost op: 22-07-2003, 14:13:42 »
Mole Brother is op vakantie! Tot over 2 weken!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #253 Gepost op: 22-07-2003, 14:14:00 »
goed, ik ben weer wat wijzer op het gebied van permissies. Nu zouden alle gebruikersgroepen de attachments moeten kunnen zienn ;D
Compu, je bent echt geweldig (alweer of nog steeds ;)) Ik zie ze idd nu ook.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #254 Gepost op: 22-07-2003, 14:15:49 »
En onze nieuwe outfits dan?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #255 Gepost op: 22-07-2003, 14:17:24 »
Ja, helemaal mee eens. Geweldig Compuart!


(en voor de nieuwe outfits moet je nog even kijken bij de aflevering van gister...tijdens de liveshow)








Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mole Brother
« Reactie #256 Gepost op: 22-07-2003, 15:27:05 »
De FBI heeft haar het Leger ingestuurd omdat 1 van de 6 andere Legerbewoners ervan verdacht wordt een aanslag te beramen op de ex-burgemeester Kolko! .
wie? :o ??? :o ??? :o








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #257 Gepost op: 22-07-2003, 16:17:01 »
Mwaahaha ;D
Volgens mij heeft nog nooit iemand om mij gehuild... lief hoor ;) ;D

 :'( Je t'aime  ;D







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #258 Gepost op: 22-07-2003, 19:11:47 »
wie? :o ??? :o ??? :o

Mwuhaha! Je moest eens weten (wat jullie allemaal nog te wachten staat)








Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mole Brother
« Reactie #259 Gepost op: 22-07-2003, 20:46:11 »
oeioeioei