Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 57916 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #300 Gepost op: 15-08-2003, 15:57:43 »
Intikker: Natuurlijk denkt iedereen dat ik voor Tijgetje gekozen heb, maar ik wil benadrukken dat de keuze voor mij erg moeilijk was. Tijgetje is natuurlijk mijn vriendin, maar ik koester voor Han ook veel gevoelens. Ik heb zelf erg lang getwijfeld over mijn stem en uiteindelijk wil ik dan mijn positieve stem aan Tijgetje geven en mijn negatieve stem dus dan aan Han13. Toch zou ik het erg jammer vinden als Han13 ging en ik zou het mezelf erg kwalijk nemen.'

Chriz: Oioioi! De eerste stappen zijn gezet. Tijgetje krijgt 10 punten en Han13 -10 punt. We gaan kijken hoe jullie gescoord hebben met jullie vaardigheden en let goed op. We geven al jullie vaardigheden. We beginnen met Tijgetje:

Kookkunst: 30 punt
Techniek: 30 punt
Charisma: 30 punt
Fysiekheid: 50 punt
Inzicht: 40 punt
Creativiteit: 60 punt

Je hebt een geweldige fysieke gesteldheid dus en je bent erg creativief, maar je kookkunst en techniek vallen wat tegen. Een mooi totaal van 240 punten. Han13, jij hebt ook erg hard je best gedaan. Laten we eens kijken naar jouw lijstje.

Kookkunst: 30 punt
Techniek: 40 punt
Charisma: 40 punt
Fysiekheid: 40 punt
Inzicht: 60 punt
Creativiteit: 60 punt

Nog steeds ben je op alle vlakken erg sterk, maar vooral je creativiteit en inzicht zorgen ervoor dat je hoge ogen scoort. Je hebt een totaal van maar liefst 270 punten!

Voor de goede orde, Intikker, zullen we jou ook nog even vertellen hoeveel punten jij hebt. Jij hebt een totaal van 250 punten.

Maar voor de tussenstand tussen Han13 en Tijgetje betekent dat Han13 op 260 punten komt en Tijgetje op 250 punten oftewel jullie liggen superdicht bij elkaar. De populariteitspoll zal uitslag moeten geven.

Let goed op, stel dat Tijgetje op gelijke hoogte komt met Han13 dan gaat Tijgetje door naar de finale, want zoals de regels zeggen: Bij een gelijke stand, gaat de meest populaire door, hoe lullig dat ook is. Goed, om de spanning er nog even in te houden gaan we eerst zeggen op welke plaats Intikker geeindigt is in deze eennalaatste populariteitspoll.

Intikker, zoals te  verwachten viel, omdat je toch niet kon afvallen, ben jij laatste geworden in de poll. Dat levert je dus 0 punten extra op.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #301 Gepost op: 15-08-2003, 15:58:32 »
En dan de beslissing. Vandaag was jij de populairste bewoner en dat levert je een plaats op in de finale van Mole Brother en jouw naam is.......Tijgetje!

Dat betekent automatisch dat Han13 tweede is geworden in de populariteitspoll en het huis zal moeten verlaten. Han13, jouw plan om door Mole Brother de rijkste vrouw ter wereld te worden is mislukt. Voor de goede orde geven we nog even de eindstand.

1. Tijgetje 280 punt
2. Han13 280 punt
3. Intikker 250 punt

Han13, het spijt me heel erg. Je was er zo dichtbij, maar helaas het net niet gehaald. Op punten stonden jullie gelijk, maar de populariteit gaf de doorslag en ook in de populariteitspoll zaten jullie zo dicht bij elkaar. Eigenlijk was je voor ons al een echte finalist, maar helaas zijn de regels niet zo. Je mag nu met iemand naar buiten komen om afscheid te nemen.

Na deze spannende halve finale hebben we maandag nog de zinderende finale van Mole Brother. Wie gaat er met de hoofdrprijs naar huis? Tijgetje of Intikker? We zullen het maandag allemaal zien. Ik wil onze gast voor vandaag Compuart bedenken. Compuart, we zien jou en ook Han maandag weer terug. Dit was de liveshow van vandaag. Tot maandag allemaal!

Han13 en Intikker gaan naar beneden en met betraande ogen kust Intikker Han13 vaarwel. Han13 pakt daarna haar koffers op en verlaat het huis voorgoed. Tijgetje is dan alweer gaan slapen. Gemengde gevoelens heeft ze. Ze is blij de finale te spelen, maar baalt van Hans vertrek en de finale spelen tegen Intikker haar vriend zal zwaar worden. Intikker die een energydrank heeft genomen gaat wel vrolijk door. Hij gaat nog een potje biljarten en eet een hapje om daarna te gaan slapen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #302 Gepost op: 15-08-2003, 20:58:17 »
Congrats Tiger :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #303 Gepost op: 16-08-2003, 12:27:20 »
Dag 41: 's morgens om 6 uur worden de twee bewoners gewekt door Mole Brother. Mole Brother zegt ze dat ze verplicht zijn om Dag 41 en Dag 42 te gaan werken. Dag 42 zal de officiele laatste werkdag zijn, want op de laatste Mole Brotherdag mag er niet gewerkt worden. Intikker zegt tegen Tijgetje, dat het maar beter is dat ze maar niet meer gaan proberen vrienden te gaan bellen, een promotie zit er toch niet meer in. Tijgetje stemt toe. Ook zegt Intikker dat hij heel veel van Tijgetje houdt, maar de laatste paar dagen wel als een concurrentiestrijd ziet, ze zullen echt tegen elkaar vechten. Daarna vertrekt Intikker naar zijn werk. Tijgetje frist zich op en neemt een ontbijtje. Daarna gaat Tijgetje een partijtje schaak spelen om haar inzicht te verhogen. Hiermee gaat ze door tot ze wordt opgehaald om te gaan werken. Intikker komt dan weer thuis en frist zichzelf gelijk op. Daarna gaat hij ook een hapje eten om zich daarna te storten op zijn vaardigheden. Hij oefent in de spiegel op zijn charisma. Dan is het alweer 6 uur en mag Tijgetje de inkopen voor die dag in huis halen. Ze besluit de slaapkamer wat op te fleuren door er een prachtig tijgertapijt neer te legen (dus niet een tijgervel!!) en ze zet daar bovenop een bos prachtige rode rozen. Om 23 uur komt Tijgetje weer thuis. Op dat moment stopt Intikker ook met werken aan zijn vaardigheden. Na een toiletstop verdwijnt het tweetal in bed om de volgende dag aan hun laatste werkdag te gaan beginnen.

Wie moet Mole Brother winnen? Intikker of Tijgetje! Geef je stem door aan mij via pm of stem in de poll!

De laatste dagen wordt er hard gewerkt aan de vaardigheden!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #304 Gepost op: 16-08-2003, 12:33:11 »
Wil een van de moderators nog even de poll zsm aanpassen (het liefst voor maandag)  ;D

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #305 Gepost op: 16-08-2003, 17:25:58 »
Ik ben door? :o... Cool 8) ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mole Brother
« Reactie #306 Gepost op: 17-08-2003, 03:50:34 »
Tussenstand

Han13 5 (31%)
Intikker 3 (18%)
Tijgertje 8 (50%)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #307 Gepost op: 17-08-2003, 11:40:25 »
Dag 42: De dag begint om 6 uur. Intikker vertrekt dan al om voor de laatste keer in Mole Brother te gaan werken. Tijgetje neemt rustig een ontbijtje en gaat daarna douchen. Daarna gaat zij zich richten op haar vaardigheden en begint met boeken over 'Techniek' te lezen. Om 14 uur komt Intikker dan weer thuis en moet Tijgetje weer aan het werk. Snel gooit Intikker wat in de magnetron en eet het op. Daarna gaat hij een verfrissende douche nemen. Na de douche gaat Intikker weer vlug bezig met werken aan zijn inzicht. Voor hij het door heeft en worden voor de laatste keer de inkopen van Tijgetje gedaan. Om goed af te sluiten haalt Tijgetje een drankkast, zodat er morgen gedronken kan worden op de afsluiting van MoleBrother. Terwijl Intikker druk bezig is, speelt er zich buiten een opmerkelijk tafereel plaats. Een wasbeer en een hond komen achter elkaar de tuin ingered. De hond en de wasbeer raken zelfs in gevecht en de hond verliest en verlaat het terrein met de staart tussen de poten. Om 23 uur gaat Intikker weer naar bed, het zal zijn laatste nacht worden. Tijgetje komt dan ook thuis en zij gaat nog even een potje schaak spelen. Haar laatste werkdag is ook ten einde en nu wacht alleen nog de grote finaledag over minder dan 24 uur is bekend, wie de winnaar is van MoleBrother.

Vandaag is de laatste kans om te bepalen wie de publieksprijs wint bij Mole Brother, dus pm mij door wie jij vindt dat er moet winnen en stem in de poll!


Het buitentafereel: Dog vs. Racoon

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #308 Gepost op: 18-08-2003, 11:50:45 »
Zo, ik heb alle informatie binnen, ik weet wie de winnaar is en ik weet alles, nu moet ik alleen nog even de live-uitzending schrijven. Tot later in: DE FINALE!!!  :D

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #309 Gepost op: 18-08-2003, 11:52:58 »
Zo, ik heb alle informatie binnen, ik weet wie de winnaar is en ik weet alles, nu moet ik alleen nog even de live-uitzending schrijven. Tot later in: DE FINALE!!!  :D
Kan je niet vast een tipje van de sluier geven, of het een man of een vrouw is bv :P
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mole Brother
« Reactie #310 Gepost op: 18-08-2003, 11:54:59 »
hete tijg gaat winnen!!!!  :D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #311 Gepost op: 18-08-2003, 12:00:18 »
Neehee! Dan is het geen verrassing meer, nou ja vooruit dan maar, in org-taal:


qua vaardigheden eindigden Tikkie en Tijger gelijk

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #312 Gepost op: 18-08-2003, 12:30:34 »
Hmmm, en wanneer komt de uitzending?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #313 Gepost op: 18-08-2003, 12:36:01 »
Straks, ik ben nog bezig... ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #314 Gepost op: 18-08-2003, 12:57:58 »
Dag 43: Om 2 uur is het voor Tijgetje ook mooi geweest en ook zij gaat slapen. Om 6 uur is het Intikker die het eerst wakker is, snel kruipt hij uit zijn bed om een ontbijtje te nuttigen en voor een van de laatste keren te gaan douchen. Daarna spuit hij nog wat kakkerlakken weg en gaat snel weer aan het werk om nog wat kakkerlakken weg te spuiten. Daarna begint hij met zijn vaardigheden op te poetsten, eerst leest hij een kookboek en gaat dan schaken. In de tussentijd is ook Tijgetje wakker geworden, na een ontbijtje en wat opfrissinkjes gaat ook zij aan het werk met haar 'kookkunst'. Om half 5 is het Intikker die als eerste een pauze neemt, hij eet weer wat, gaat even naar de wc en neemt nog een douche. Om 18 uur schalt Mole Brother weer door het huis: Beste bewoners, het is bijna zover. Over precies 2 uur zal voor de allerlaatste keer een liveshow worden gehouden en zal duidelijk worden wie Mole Brother gewonnen heeft. Allebei veel succes!' Om kwart voor 7 stopt Tijgetje ook met het trainen van haar vaardigheden. Het is duidelijk te merken dat Intikker en Tijger gespannen zijn. Tijgetje gaat nog even biljarten, terwijl Intikker nog steeds in de douche zit. Daarna maakt Tijgetje nog een whiskey voor haar en een voor Intikker tegen de zenuwen. Bij Intikker helpt het niet echt. Hij ziet enorm op tegen de live-uitzending. Tijgetje troost hem en geeft hem een knuffel.

Dan is het 20.00 uur en begint de live-uitzending. Intikker en Tijgetje lopen onder de leader 'Van Dik Hout- Dromendief' voor de laatste keer naar de bank. Intikker slaat een arm om Tijgetje heen en samen kijken ze naar de liveshow.

Chriz: Welkom iedereen bij de finale van Mole Brother. Over anderhalf uur weten we wie er vandoor gaat met de hoofdpijs, wie de winnaar is van Mole Brother. Wie zal het worden, Intikker of Tijgetje? We gaan even kijken hoe ze het hebben. Intikker, Tijgetje? Hoe gaat het ermee?

Tijgetje: Ik denk dat ik voor ons beiden spreek als ik zeg dat we bloednerveus zijn.
Intikker: Daar heeft ze helemaal gelijk in. 

Chriz: Vanavond wordt het een drukke avond. We hebben optredens van Van Dik Hout, Within Temptations, The Camels en Jim! Voor de rest gaan we praten met de oud-bewoners en is er natuurlijk nog de puntentelling. Intikker en Tijgetje kunnen punten verdienen door hun vaardigheden die ze hebben opgedaan. Daarnaast zullen de ex-bewoners hun favoriet kiezen, voor elke keer dat een kandidaat gekozen wordt door een ex-bewoner krijgt hij 10 punten en er is nog de publieksprijs die ook nog eens 20 punten extra oplevert. Maar we gaan nu eerst over naar Intikker. Intikker, gaat alles nog goed?

Intikker: Jazeker!
Chriz: We hebben namelijk een verrassing voor je, kijk maar goed naar de tv, want dan kun je ze zien, want hier zijn namelijk THE CAMELS!!!! met hun nieuwe nummer 'Stick your nose in the butter!'

(Na het optreden van The Camels)

Chriz: Goed, dat waren The Camels, de band van onze eigen Intikker met een geweldig goede show. Ik denk dat het weleens tijd is om er een gast bij te halen. Hier is Han13! Han, welkom!
Han13: Dank je wel
Chriz: Tja, ik moet zeggen. De manier waarop jij MoleBrother moest verlaten was wel erg lullig.
Han13: Ja, ik zat ook flink te balen. Achteraf gezien was ik er zo dichtbij
Chriz: Heb je nog een beetje kunnen bijkomen van alle hectiek
Han13: Zeker, ik heb de afgelopen dagen even uitgerust op Small Canaria en ik ben weer helemaal terug.
Chriz: Nog toekomstplannen?
Han13: Jazeker, ik vind dat ik de afgelopen jaren het nogal druk heb gehad en ben toe aan wat rust. Dus ik heb een stuk grond gekocht waar ik een bar/restaurant ga laten plaatsen. Dat was altijd al mijn droom en de bar zal mijn nieuwe hobby worden.
Chriz: Wat leuk! Han de barvrouw!
Han13: Ja, dat zal het dan worden.
Chriz: En voor vanavond, wie gaat er winnen, denk je
Han13: Ze zijn zeker aan elkaar gewaagd. Ik ben benieuwd!
Chriz: Ik ook, we gaan beginnen met het eerste onderdeel en het enige onderdeel waarop de finalisten zelf nog het meeste grip op hadden: de vaardigheden!

Intikker en Tijgetje kijken gespannen toe

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #315 Gepost op: 18-08-2003, 13:00:22 »
Chriz: We beginnen met de vaardigheid 'Kookkunst'. Intikker, voor deze vaardigheid heb jij uiteindelijk 30 punten gekregen en Tijgetje, jij 40 punten.

De vaardigheid 'Techniek'.  Intikker, jij hebt voor deze vaardigheid 50 punten. Tijgetje, jij deed het iets minder en kreeg 40 punten. De tussenstand is nu 80 punt tegen 80 punt.

Dan is de volgende vaardigheid 'Charisma'. Intikker met 40 punten scoor je ook hier op hoger dan Tijgetje, die 30 punten scoorde.

De vaardigheid 'Fysiekheid'. Hier blijft Intikker met 30 punten achter op Tijgetje, Tijgetje scoort namelijk 50 punt. Dat levert een tussenstand van 150 punt tegen 160 punt op.

'Inzicht' is de volgende vaardigheid. Intikker, jij begon hier in het spel nogal traag mee, maar uiteindelijk scoor je nog 50 punt. Tijgetje, jij scoorde 60 punt. Maar nu komt nog Intikkers favoriete vaardigheid.

Dat is natuurlijk 'Creativiteit', want Intikker, je hebt nogal wat op die gitaar zitten jengelen. Je hebt dan ook een mooie score van maar liefst 80 punt, Tijgetje heeft een score van 60 punt en geloof het of niet, maar dat betekent dat jullie qua vaardigheden precies gelijk staan. Namelijk allebei 280 punt. 

Chriz: Het is weer tijd voor een stukje muziek. Daarvoor hebben we onze enige echte Jim met het nummer 'Tell Her', want dat deed Intikker ook en zie wat er van kwam!

(Na Jims optreden)

Chriz: De tussenstand is 280 punt tegen 280 punt. Het blijft spannend, he, Han?
Han13: Ja, het is een spannende finale.
Chriz: En het wordt nu nog spanneder, want een van de twee gaat nu een voorsprong nemen. Het is namelijk tijd voor de publieksprijs. Natuurlijk is deze prijs op zich al een heel mooi geschenk, want het betekent dat het publiek van jou het meest heeft genoten. Daarom hebben we voor de winnaar van de publieksprijs een (extra) prijs. De winnaar van de publieksprijs gaat namelijk samen met Fenn, een van de buren van Mole Brother een parachutesprong maken!

Het publiek heeft gesproken en de winnaar van de publieksprijs van Mole Brother is geworden: Tijgetje!
Gefeliciteerd, hiermee win je namelijk ook nog eens een voorsprong van maar liefst 20 punten en natuurlijk de parachutesprong samen met Fenn! Veel plezier ermee. 

Chriz: Met deze publieksprijs zijn we er nog niet. Er zijn namelijk nog 100 punten te verdienen. Elke ex-bewoner heeft namelijk ook nog een stem die 20 punten oplevert. Misschien heeft u al ontdekt dat er 6 ex-kandidaten zijn en dat er dus nog 120 punten te verdienen zijn. Helaas is dit niet het geval. We kregen namelijk eergisteren een brief van Pino:

'Beste Mole Brother,

Helaas, wil ik hierbij zeggen dat ik niet tijdens de live-uitzending aanwezig zal zijn. Na een hectische periode als spelermakelaar heb ik uiteindelijk besloten om met die baan te stoppen. Daarna ben ik voor een lange vakantie naar Stockholm vertrokken. Helaas kan ik daarom ook niet bij de live-uitzending zijn. Doe D**n, Compuart, Malcolm, Annemieke, Han13 en natuurlijk Intikker en Tijgetje de groeten en ik wens de finalisten veel succes toe.

Kus,
Pino' 

Chriz: Dat betekent dus dat er nog 100 punten te verdelen zijn. De tussenstand is: Tijgetje 300 punt en Intikker 280 punt. Voordat we de ex-bewoners erbij gaan halen hebben we eerst nog een stukje muziek voor jullie! Hier is Within Temptation met het toepasselijke 'Dark Wings'! 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #316 Gepost op: 18-08-2003, 13:01:48 »
(Na het optreden van Within Temptation)

Chriz: Goed, het is tijd voor de verdeling van de laatste 100 punten. Hier zijn de ex-bewoners: Compuart, Malcolm, D**n, Han13 en Annemieke. 
(De ex-bewoners komen binnen)
Chriz: Dag allemaal, hoe is het om hier weer terug te zijn)
Allemaal: Ja, leuk.....spannend....goed!
Chriz: Jullie 5 zijn natuurlijk degenen die nog het beste kunnen voorstellen is om daar te zitten zoals Intikker en Tijgetje. Jullie hebben het allemaal meegemaakt. D**n, jij was de eerste die moest gaan. Hoe was dat?
D**n: Ik was teleurgesteld, maar ook wel enigszins blij. De eerste week was echt zwaar! We sliepen op het gras en leefden tussen kale muren. Vaak was iedereen best wel sjagrijnig. Het was dan ook fijn om terug te keren. Ook omdat ik behalve met Pino met niemand echt een band had. Dat is later gelukkig wel verandert.
Chriz: Ja, want als ik het goed begrepen heb, zijn jullie allemaal vrienden geworden.
D**n: Dat klopt.
Chriz: Maar toen was D**n vertrokken en hadden Intikker, Compuart en Malcolm twee weken tot de volgende executie. Hoe waren die weken, Malcolm.
Malcolm: Langzaam maar zeker kwam er meer rust in huis. Ik weet nog hoe blij we waren dat er eindelijk een douche was. Hoe meer luxe er was, hoe meer iedereen zich ook met het spel ging bezig houden. 
Chriz: Maar toch was jij het die moest gaan. Wat ging er mis?
Malcolm: Ik denk toch dat ik me te weinig heb bezig gehouden met de andere bewoners. Ik vond het slimmer om te socializen met de buren, waardoor we meer kans maakten op promotie. Helaas is dat mislukt.
Chriz: Ja, want het betekente je vertrek. Daarna volgde een spannende week. Annemieke, Han13 en Tijgetje vochten samen om een plaats bij de laatste 4 en het werd nog superspannend of niet Annemieke?
Annemieke: Jazeker! Ik dacht vooraf dat ik geen kans zou maken, maar ik heb het toch goed gedaan. Ik ben blij dat ik me aan mijn principes heb gehouden en niet voor het spel een van de andere dames een negatieve stem had gegeven. Ik baalde ook enorm van mijn vertrek.
Chriz: Begrijpelijk, je was zo dichtbij. Ook wij waren erg benieuwd wie van jullie 3 moest gaan. Daarna gingen de laatste 4 vechten om een plekje in de finale. Compuart, voor jou werd dat het een zware week.
Compuart: Enorm! Ik kwam erachter in de live-uitzending waarin Annemieke moest gaan dat ik een enorme achterstand had en ik wist niet hoe ik die moest wegwerken, met de andere bewoners vrienden worden, was een moeilijke opgave zowel Han13 als Tijgetje had aan Intikker al een goede vriend.
Chriz: Je hebt gevochten als een leeuw, maar kwam toch te kort. Baalde je erg?
Compuart: Ik kon het geld goed gebruiken en ik was graag verder gekomen. Helaas was het niet genoeg.
Chriz: Daarna volgde de laatste week. Han13, afgelopen week hebben jullie echt enorm hard gewerkt aan jullie vaardigheiden.
Han13: Ja, dat is het enige dat je nog hebt. De persoonlijke relaties tellen in verhouding minder zwaar en ook aan de populariteitspoll heb je niet zoveel meer. Helaas gaf die poll dan nog de doorslag.
Chriz: Ja, want de halve finale was de meest spannende ronde ooit. Wat zaten jij en Tijgetje dicht bij elkaar zeg! Op punten eindigden jullie gelijk, maar als je eens wist hoe dichtbij je Tijgetje zat in de populariteitspoll. Het scheelde niks!
Han13: Ik hoorde het, maar helaas, ik denk dat Tijgetje ook haar mannetje staat in de finale. Ik ben erg benieuwd.
Chriz: Ik ook, het is tijd dat we de punten gaan geven. Compuart, laten we met jou beginnen. Wie geef je jou je punten?
Compuart: Ik moet eerlijk toegeven dat ik met zowel Intikker als Tijgetje niet zoveel heb. Daarom kijk ik naar de prestaties. Dan moet ik zeggen dat Intikker het het slimste heeft gespeeld. Door met zowel Han13 als Tijgetje aan te pappen kon hij altijd wel rekenen op 2 positieve stemmen en is hij zover gekomen. Daarvoor kun je alleen maar respect hebben en mijn stem gaat dan ook naar Intikker. 
Chriz: Goed, het wordt nu helemaal spannend. De stand is 300-300. Wie zal er de leiding gaan nemen. De volgende is Annemieke.
Annemieke: Mijn stem gaat zeker weten naar Tijgetje. Intikker en ik liggen elkaar totaal niet. Ik vind het zo'n fout ventje en ik had zijn plannen al vanaf dag 1 door, want hij heeft natuurlijk gewoon Han en Tijger geplayed voor het spel! Ik gun het Tijgetje, zij is de echte winnaar.
Chriz: Okee, dan is de stand nu Tijgetje 320 punt en Intikker 300 punt. Het is tijd voor de stem van Malcolm.
Malcolm: Ik heb lange tijd getwijfeld. In eerste instantie vond ik Intikker de ware winnaar, ik bedoel hij heeft het spel eerlijk gespeeld. Maar ik ben gaan nadenken en volgens mij is Intikker het brein geweest achter de executies. Mijn executie en die van Compuart. Beide keren stemden hij en Tijgetje hetzelfde. Hij heeft Tijgetje gewoon gebruikt. Dus uit wraak, omdat hij mij van de hoofdprijs heeft weerhouden wil ik hetzelfde doen. Ik stem voor Tijgetje.



Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #317 Gepost op: 18-08-2003, 13:03:02 »
Chriz: Ohoh! Het ziet er zwaar uit voor Intikker. Tijgetje is er nu echt heel dichtbij. Ze heeft nog maar 1 stem nodig. Han13, niemand kent Intikker en Tijgetje beter hier. Wie vindt jij dat de prijs moet hebben.
Han13: Ik heb lange tijd achter Intikker aangelopen en het is echt een geweldige kerel. Het is een kerel met een gouden hart en iemand die van alle mensen houdt, maar het is ook een egoistische man die kiest voor zijn eigenbelang en die wat mij begonnen is, omdat het hem goed uitkwam. You don't mess with Han Solo! Mijn stem gaat dus naar Tijgetje!
ENORM GEJUICH IN DE STUDIO
Chriz: Dat betekent dus dat Tijgetje de winnaar is van Mole Brother! Het verschil is te groot om nog in te halen. We gaan even een kijkje in het huis nemen.

Tijgetje: Oh, ik ben zo gelukkig.
Intikker: Het is je gegund meid.
Tijgetje: Oh, geweldig. Yesyesyes!
Intikker zucht: Hehe, eindelijk is het voorbij.

Chriz: We gaan zo nog even een keer kijken, maar voor de goede orde gaan we nog even aan D**n vragen naar zijn stem.
D**n: Ik heb ook op Tijgetje gestemd. Ik heb mijn keuzes vooral gebaseerd op wat ik zelf op tv heb gezien. Ik vind het een topwijf die staat voor wat ze doet en zich er niet voor schaamt om als crimineel door het leven te gaan.
Chriz: Dank je wel, D**n en dank je wel bewoners. We gaan nu even over naar het huis!

Chriz: Tijgetje, Intikker hoe is het daar?
Intikker: Alles is goed.
Tijgetje: Ik ben zo gelukkig, dat wil je niet weten.
Chriz: Weet je al wat je met het geld gaat doen. De waarde van het huis is getaxeerd op 70.000 dollar!
Tijgetje: Ik heb besloten om het huis te houden. Ik ga er samen met Intikker in wonen.
Intikker: Ik ben zo blij, ook al heb ik niet gewonnen. Toch heb ik een geweldige prijs en een geweldige vrouw.
Chriz: Dat is waar, maar voor de goede orde en de symbolische eer wil ik Intikker nu vragen om naar de studio te komen.
Intikker: Dat is goed.

(In de studio wordt Intikker blij begroet door familie en ex-bewoners)

Chriz: Dan is het nu tijd voor de winnaar van Mole Brother..........Tijgetje! Je mag naar buiten komen.

(Onder groot vuurwerk en show komt Tijgetje naar buiten lopen en valt in de armen van haar familie.)
Tijgetje: Ik ben zo blij!
Chriz: Welkom, Tijgetje. Jij bent de enige echte winnaar van Mole Brother en nu is het tijd om te feesten. Veel succes iedereen nog met de afterparty en wij gaan eruit met Van Dik Hout ft. Sharon den Adel en Jim met het nummer van Mole Brother: 'Dromendief' Dag allemaal!

De afterparty in het Mole Brotherhuis: Intikker, Tijgetje, buren, ex-bewoners, familie en crew maken feest
« Laatst bewerkt op: 18-08-2003, 13:05:12 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #318 Gepost op: 18-08-2003, 13:06:36 »
De kersverse winnaar gaat los op de mechanische stier!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #319 Gepost op: 18-08-2003, 13:11:10 »
Met de familie Bora op de dansvloer