Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 58135 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #260 Gepost op: 3-08-2003, 13:47:16 »
ik heb Kickie nog nergens op foto gezien  :( ;)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #261 Gepost op: 3-08-2003, 19:17:52 »
Page 7 van dit topic

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #262 Gepost op: 5-08-2003, 19:24:01 »
Eeuhh....zei ik 14 dagen vakantie...ik bedoelde 15 dagen vakantie  ;D maar morgen komt er dan wel een dubbele, dus niet huilen, die-hard fans who you're kidding. Psst: The New Sensation is coming on: The Mobro, wie of wat? Sstt...je weet al teveel!

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #263 Gepost op: 5-08-2003, 19:25:28 »
ik heb 15 dagen lang gehuild Chriz  :'( :'( :'(

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #264 Gepost op: 5-08-2003, 22:08:35 »
2 woorden...

At last...  :D
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #265 Gepost op: 5-08-2003, 23:43:40 »
Nog 20 minuten - dan is het ''morgen''....  ::)
*staat weer te trappelen en durft haast niet naar de wc te gaan omdat ze bang is dat ze het dan mist*

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #266 Gepost op: 5-08-2003, 23:50:08 »
Alsof Chriz het om 00.00.01 precies post... ::) maar ik wil je verder niet uit je droom helpen hoor, ik zou ook niet naar de wc durven gaan. Sinds Malcie het huis uit is, ben ik niet meer tevoorschijn gekomen...



zal er een bezoekje van mij inzitten?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #267 Gepost op: 6-08-2003, 00:42:55 »
ik kom er al jaaaaaren niet meer in voor.... ik denk dat ik aant koken was en in de fik gevolgen ben... net als jij waarschijnlijk annuh...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #268 Gepost op: 6-08-2003, 10:20:13 »
Nee, het komt meer doordat alleen nieuwe bewoners zich komen voorstellen aan de deur en mensen die al eens langs zijn geweest en die nauwelijks met (nu nog zittende) bewoners gepraat hebben, vaak met lamme excussen komen om niet langs te komen 'Ik moet mijn lama nog voeren' bv.  


Eindelijk begint er een einde te komen aan die vervelende zomerstops (nee, niet vervelende zomer) en gaat iig Mole Brother weer van start. Met vandaag een dubbele aflevering! Vergeten te selecteren bij mijn vorige reactie? Hmm, vreemd.....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #269 Gepost op: 6-08-2003, 10:21:37 »
Dag 30: Mole Brother heeft de 4 bewoners een groter zwembad met duikplank cadeau gedaan en daarbij 2 heerlijke ligstoelen, gewoon omdat het zomer is. Die ochtend blijven de bewoners lang liggen. Han13 komt nog maar net op tijd voor haar werk. Compuart wordt daarna wakker, na een klein ontbijtje (restjes van de dag ervoor) begeeft ook hij zich naar het werk. Tijgetje en Intikker beseffen zich dat na het vertrek van Annemieke nog maar weinig vrienden hebben: Zaartje en George. Tijgetje besluit om @miesh te bellen, Intikker neemt een douche en belt dan Elise nog maar eens. Beiden hebben geen zin om langs te komen. Intikker en Tijgetje besluiten zich dan maar op het ontbijt te storten. Dan besluiten ze maar op George en Shadia te bellen. Dan wordt er aangebeld. Ferdi staat op de stoep! Tijgetje begroet Ferdi, maar is hem al snel weer vergeten als George aan de deur staat. Al snel is ze druk in gesprek met George. Shadia is inmiddels ook gearriveerd en Intikker doet erg z'n best om vrienden te worden met Shadia. Als Intikker tv kijkt hoort hij opeens Ferdi zeggen dat Tijgetje ook wel een lekker wijfie is, Intikker wordt om zoiets kleins furieus en neemt het op voor Tijger (die dan alweer op haar werk is). Hij stormt op Ferdi af en deelt wat tikken uit. Om 18 uur mag Intikker weer inkopen doen, maar het geld is simpelweg op. Hij kan dus niks kopen. Han13 is dan ook weer thuisgekomen. Ze kan het maar moeilijk aan, maar heeft haar verlies erkent. Ze laat Intikker los. Als Compuart een tijdje later thuis komt en de keuken inloopt loopt het mis tussen hem en Han13. Han die inmiddels al flink sjagrijnig was doordat ze Intikker niet meer kon krijgen, reageert zich af op Compuart. Ze schept op dat zij de finale waarschijnlijk gaat halen en  Compuart niet. Compuart reageert nukkig. Hij is net thuis van werk en heeft enorme honger. Compuart toont zich het wijste en negeert Han13. Compuart is inmiddels bezig geweest met een tactiek te verzinnen om de volgende ronde te overleven. Hij zal en moet met een van de drie anderen vrienden moeten worden. Met Han13 is onmogelijk en Intikker is al heel goed bevriend met de dames, dus moet Tijgetje zijn laatste hoop worden. Han13 probeert inmiddels alweer een andere vriend te krijgen. Boer Groenenman wordt uitgenodigt. Boeren zijn vaak rijk en dus gunstig voor Han. Wat later zitten Compuart en Han13 bij elkaar en kijken tv. Han13 heeft besloten om vrede te sluiten. Ook al liggen de twee elkaar niet, er hoeft niet worden te gekissebist. Han13 en Compuart willen op een eerlijke manier winnen. Boer Groenenman komt pas laat in de nacht. Compuart is nog even op de gitaar gaan spelen (ten ergenis van George) en Han13 en Groenenman hebben een goed gesprek.

Ook deze week kun je weer je top1, top2, top3 of top4 opsturen, dus wil je je favoriet de finale inhelpen, dan zal ik zeker stemmen. Geef ook je stem in de pool!

Intikker en Ferdi aan het vechten!


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #270 Gepost op: 6-08-2003, 10:23:43 »
Dag 31: Tijgetje komt om 1 uur thuis. Compuart en Han zijn dan nog steeds op. Na een warme douche kruipt Tijgetje als eerste haar bed in. Om 2 uur gaat Groenenman naar huis. Compuart en Han13 gaan dan ook slapen. Om 4 uur komt Intikker thuis en zijn alle bedden weer gevuld. Han13 wordt om kwart voor 8 nog net op tijd wakker om te gaan werken. Wat later zijn ook Compuart en Tijgetje op, maar Compuart moet al snel weer vertrekken om te werken. Tijgetje gaat in haar eentje een partijtje schaken om haar inzicht op te krikken. De ochtend verloopt rustig en gaat over in de middag. Intikker wordt dan ook wakker, nadat hij zich heeft opgefrist vraagt hij Shadia weer om langs te komen. Tijgetje nodigt George uit. Vooral Intikker probeert indruk te maken op Shadia door haar veel complimentjes te geven. Shadia vertelt hem dat Jantien gisteren volledig pissed was thuisgekomen. Ze had 3 kwartier voor de deur gestaan, omdat ze zich wou voorstellen, maar niemand deed open. Om 18 uur komt Han13 weer thuis. Intikker mag doen ook weer inkopen doen. Hij koopt voor Han13 en Compuart wat comfortablere bedden en voor hem en Tijgetje een 2-persoonsbed! Om 19 uur komt Compuart ook thuis. Voor zijn huis staat nogal een vreemde vogel die zich voorstelt als Verdi, dé Verdi. Compuart nodigt hem maar uit voor een maaltijd binnen. Han13 wil Groenenman uitgenodigt maar wordt teleurgesteld als blijkt dat Groenenman zegt: Sorry, maar ik moet de koeien nog melken en het hooi moet nog van het land' Beetje vreemd, omdat Groenenman niet meer op de boerderij woont. Teleurgesteld stort Han zich op haar vaardigheden. Het is wel een beetje een gek gezicht om de oude componist te zien swingen op 'Coldplay- In My Place' als hij samen met Shadia staat te dansen. Compuart besluit zich ook maar op zijn vaardigheden te gaan storten voor hij slapen gaat. Verdi blijkt best wel een oude snoeper te zijn als hij besluit om Shadia te gaan versieren, toch hapt Shadia toe. Zo wordt het middernacht, terwijl Verdi en Shadia zich vermaken werken Compuart en Han13 aan hun vaardigheden.

Ook deze week kun je weer je top1, top2, top3 of top4 opsturen, dus wil je je favoriet de finale inhelpen, dan zal ik zeker stemmen. Geef ook je stem in de pool!

Intikker de masterplayer probeert Shadia te vleien door complimentjes te geven.

(Wil een van de moderators de pool aanpassen, please??)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #271 Gepost op: 6-08-2003, 12:21:47 »
zo sjors... jij valt dus op Shadia  ;)
maarruh: leuke aflevering Chriz! Het wordt steeds spannender
wat wint de winnaar eigenlijk?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #272 Gepost op: 6-08-2003, 15:12:30 »
Ik houd van iedereen, maar van de een iets meer als de ander.
Chriz, ik ben het met Floortje eens dat het een leuk verhaal is, maar vooral knap van je dat het blijft boeien. Je kan wel zeggen dat The Sims het allemaal voor je doet, maar je moet er toch een leuk verhaaltje van breien...

Ga zo door!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #273 Gepost op: 6-08-2003, 19:45:46 »
Hallo kan iemand de poll nog aanpassen voor maandag?  ::)  :P

Na ja! Leest hier niemand meer geheime teksten tegenwoordig, tja, dat is jammer dan. Nu zeg ik niks meer. (Zipped lips-smiley)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #274 Gepost op: 6-08-2003, 21:26:07 »
nieuwe avatar chriz? waar sloeg die vorige trouwens op? die vatte ik eg nie :(

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #275 Gepost op: 7-08-2003, 12:37:55 »
Dat was Tiffs tattoo, de andere plaatjes gingen allemaal uitdijen en omdat je geen bijlages meer kan avataren moest ik daar maar toe overgaan. (Wie maakt er nou avatar-eisen van 100x65 belachelijk grr grr die zijn er nauwelijks te vinden op internet  >:(  :P ), maar eeuh....ik moet even ontopic gaan:

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #276 Gepost op: 7-08-2003, 12:39:24 »
Dag 32: Als Verdi Shadia om een zoentje vraagt wordt haar toch teveel, ze duwt de oude muziekschrijver weg. Om 1 uur is Tijgetje er ook weer. Ze praat nog wet met George, die ook nog steeds in huis ronddwarrelt en dan stapt ze haar nieuwe bed in, bijna tegelijkertijd besluiten Compuart en Han13 hetzelfde te doen. Intikker komt op 4 uur thuis. Hij is in de bar benadert om muziekleraar te worden op een grote school dichtbij Mole City. Intikker heeft hiermee ingestemd. Door zijn promotie kan hij nu behalve meer geld verdienen, ook weer wat op normalere tijden werken. De volgende ochtend wordt Tijgetje om 10 uur wakker. Haar vrienden zijn dan allemaal al weer aan het werk. Omdat Tijgetje 5 vrienden nodig heeft om te promoveren besluit ze om nog meer nieuwe vrienden te maken. De keuze is gevallen op LC. Ze nodigt hem uit. LC die de stoere babe Tijgetje wel ziet zitten, komt maar al te graag langs. Als Intikker om 2 uur thuis komt gaat hij gelijk weer slapen. Die nacht heeft veel te weinig rust gehad. Al snel blijkt dat Tijgetje en LC elkaar niet zo liggen, ze kijken saam wat tv, maar het wil niet echt vlotten. Tijgetje is blij als ze weer aan het werk kan. Om 18 uur komt Han weer thuis. Ze besluit om nog een keer Groenenman te bellen. Intikker mag weer de inkopen doen. Behalve een grotere koelkast koopt Intikker de verkleedkist. Morgen is het Compuarts verjaardag en dat wordt groots gevierd in het huis van Mole Brother. Om 19 uur komt Compuart thuis. Hij is gepromoveert tot 'Spelontwerper'. Dat betekent dat hij scripts moet gaan schrijven voor rpg-games. Gelukkig wil Groenenman nu wel langs komen en daar is Han13 erg blij mee, zodra hij d'r is richt ze haar aandacht volledig op hem. Zo worden Han en Groenenman al snel vrienden. De dag loopt ten einde. Compuart en Intikker werken nog aan hun vaardigheden, terwijl Han nog even de douche induikt voor ze slapen gaat.

Ook deze week kun je weer je top1, top2, top3 of top4 opsturen, dus wil je je favoriet de finale inhelpen, dan zal ik zeker stemmen. Geef ook je stem in de pool!

De nieuwe slaapkamer met de nieuwe bedden.

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #277 Gepost op: 8-08-2003, 01:21:41 »
jij met je Tiff....  

je komt wel aan je trekken iig, met elke dag Saved by the bell  ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #278 Gepost op: 8-08-2003, 12:17:41 »
Dag 33: Doordat Han nu vrienden is met Tijgetje, heeft Tijgetje genoeg vrienden voor haar promotie. Ze is nu een ware bankovervaller en hoeft niet langer achter het stuur te zitten. Ze is nu echt een van de zware jongens van de 'Big Rascals'. Om 6 uur is iedereen weer fris en wakker. Vandaag is het de verjaardag van Compuart en het wordt groot feest. De bewoners mogen zelf de dag invullen. Ze krijgen daarvoor maar liefst 5000 euro! De bewoners kopen als cadeautje voor Compuart een virtualreality-brilletje. Ook worden er ballonnen en een lekkere taart gekocht en komt er een cateraar langs. Han13 opent de koffer met kostuums, om van Compuarts feestje een gekostumeerd bal te maken. Met oa Compuart in een tijgervel en Tijgetje als piraat gaat het feest van start. Heel veel mensen komen langs. @miesh, Robbieazerty, Little Creep, Kolko, Kickie en natuurlijk Zaartje! Ook Heinz en Elmar de nieuwe buren vinden het feestje een geweldige kans om zich even komen voor te stellen. Als extraatje heeft Intikker ook nog een danseres uit een taart voor Compuart geregeld. Hij kende haar nog uit de tijd dat ze in het cafe werkte. Compuart vindt het feestje dé kans om beter vrienden te worden met Tijgetje, maar toch vlot het niet echt tussen hen. Dat Intikker niet de enige is, die de gitaar kan hanteren bewijst Han13, ze pakt de gitaar en weet alle gasten op de dansvloer te krijgen. Intikker ziet het als de gelegenheid om het kampvuur eens aan te steken. Met zijn gitaar maakt hij alle gasten blij. Aan het eind van de middag komt zelfs Majoor Dopey langs om te kijken waar Heinz en Elmar blijven, maar ze vindt het zo gezellig dat ze blijft. Toch mag er zoals elke dag om 18 uur boodschappen worden gedaan. Er is heel veel geld overgebleven, dus Intikker kan heel veel kopen. Eerst wordt de heg afgemaakt en omdat het toch feest is, koopt Intikker nog een paar mooie cadeaus voor iedereen: een pooltafel en een glijbaan voor in het zwembad. Van het poolbiljart wordt gretig gebruik gemaakt. 's avonds laat verschijnt ook Arco Mol Fan op het feestje, dat had hij beter niet kunnen doen. Intikker is furieus als blijkt dat ze hetzelfde outfit hebben, als Arco dan ook nog over Tijgetje ruziet is het helemaal gedaan. Uiteindelijk loopt het feestje ten einde en gaan de 4 bewoners naar bed. Morgen is er weer een dag en helaas ook een dag waarop gewerkt moet worden.

Ook deze week kun je weer je top1, top2, top3 of top4 opsturen, dus wil je je favoriet de finale inhelpen, dan zal ik zeker stemmen. Geef ook je stem in de pool!

Compuart mag de kaarsjes uitblazen, terwijl zijn vrienden om hem heen staan (allen in kostuums uiteraard)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #279 Gepost op: 8-08-2003, 12:37:58 »
whiiieeeee  cooole kostuums!  ;D
gefeliciteerd compuart!  ;D

maar waarom kwamen annuh en ik nou niet langs  :'(
zijn we compus verjaardag helemaal vergeten?