Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 57933 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #280 Gepost op: 8-08-2003, 12:50:21 »
Tja, echt waar. Dat is niet iets wat ik kan regelen. Ik heb gewoon 'Party' gedaan en toen kwamen hun langs. Alleen Zaartje moest ik laten opbellen, maar dat was dan ook Compuarts grote vriendin.  ;D. De kans is eerlijk gezegd, maar klein dat jullie er nog in voor komen.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #281 Gepost op: 8-08-2003, 12:55:51 »
Compuart heeft ons gewoon niet uitgenodigd!!


[Vakantiemanmode]Hierbij doe ik de anti-groeten aan Compuart[/vakantiemanmode]

;D

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #282 Gepost op: 8-08-2003, 13:20:22 »
wat een schoft, die compuart! Dat cadeautje dat ik voor m gekocht had, hou ik lekker zelf! PUH!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #283 Gepost op: 9-08-2003, 19:46:43 »
Dag 34: De volgende ochtend begint moeizaam. Intikker vertrekt al vroeg voor werk. Ook Tijgetje is dan al wakker en frist zich wat op. Al snel kruipen Han13 en Compuart ook hun bed uit. Terwijl Compuart het ontbijt klaar maakt, ruimt Han de troep van gisteren op. Tijgetje helpt haar. Na het ontbijt vertrekt ook Han13 voor werk. Compuart beseft dat hij het verbruidt heeft bij Tijgetje en dat alleen zijn vaardigheden hem nog kunnen helpen. Vol overgave stort hij zich daarop, ter ergenis van Tijgetje die nu alleen alles moet opruimen. Compuart blijft doorspelen tot hij wordt opgehaald voor werk. Tijgetje belt (na het vele werken) George op. Inmiddels is er een zwerfhond langs gekomen. Tijgetje vindt het een schatje. Tijgetje speel wat met het hondje dat Bobo heet. Daarna moet zij ook werken. Intikker komt dan alweer thuis en merkt dat George er ook is. Daar baalt hij nogal van, nu zit hij opgescheept met die duffe George! Hij negeert George volkomen en besluit om Shadia op te bellen. Maar ja, het duurt nogal lang voordat Shadia er is en dus besluit Intikker toch maar om met George te gaan poolen. Gelukkig is het alweer 18 uur en komt Han13 thuis. Intikker gaat geen geld uitgeven, maar houdt het in 'kas'. Han13 frist zich wat op en richt zich dan op haar vaardigheden. Ze zal en moet promotie krijgen! Intikker probeert wat closer te worden met Shadia. Daarna neemt hij nog een douche en gaat slapen. Han13 werkt al die tijd aan haar vaardigheden. Om 23 uur zijn ook Compuart en Tijgetje weer thuis. Tijgetje valt doodmoe voor de buis neer. Ze heeft een lange dag gehad, Compuart werkt nog wat verder aan zijn vaardigheden. Om kwart voor 12 vind ook Han13 het mooi geweest en gaat nog even bij Tijgetje zitten en tvkijken. Zo eindigt Dag 34.

Je hebt nog maar tot en met morgen om je lijstje te pm-en en te stemmen in de poll!!

Tijgetje met Bobo!
« Laatst bewerkt op: 12-08-2003, 12:05:21 door Chriz »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #284 Gepost op: 9-08-2003, 21:22:54 »
Page 7 van dit topic

oops sorry  :-[ om de één of andere reden heb ik die pagina niet gezien, pas vanaf pg 8... maar het was wèl lief van je dat je een stukje eerder toonde speciaal voor mij  :-* en ik zie er écht hip uit!
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #285 Gepost op: 10-08-2003, 12:41:28 »
Dag 35: Tegen 1 uur duikt ook Compuart nog even voor de tv. Reden genoeg voor Tijgetje om naar bed te gaan. Om 2 uur volgen Han13 en Compuart. Om 5 uur begint alweer de vroege dag voor Intikker. Na een ontbijtje gaat hij aan het werk, misschien wel voor de laatste keer, want morgen is er er weer een live-uitzending. Om 7 uur is het Han13 die als volgende wakker wordt, na een ontbijtje en de route to the teenage mutant hero turtles vertrekt zij ook voor werk. Om half 9 staat ook Compuart op. Er staat hem een drukke dag te wachten. Hij moet heel erg zijn best doen om de volgende ronde te halen. Pas om 10 uur volgt Tijgetje. Al snel is Compuart alweer bezig met het verbeteren van zijn vaardigheden. Tijgetje heeft haar lievie George maar weer eens gebeld. Al snel komt George langs en omdat hij een beetje treurig is vrolijkt Tijgetje hem op. Compuart werkt lang door aan zijn vaardigheden, maar moet uiteindelijk vertrekken voor werk. Intikker is dan alweer thuis gekomen. Nadat Tijgetje genoeg gepraat heeft met George voor de dag gaat ze ook weer werken. Intikker wil nieuwe vrienden maken en belt Alive & Kicking, maar Kickie heeft geen zin om langs te komen. De volgende op zijn lijstje is Maapie, de vrouw van Bodejosm43. Zij wil wel langskomen. Om 18 uur komt er een dolblije Han13 thuis. Ze is gepromoveerd tot diensdoenend arts. De positie die eerst dr. Drake Reymour bekleede. Drake die nog middenin in een rechtszaak zat (zijn verhouding met Han was niet de enige) kreeg eindelijk uitslag, een uitslag die leidde tot zijn ontslag. Han13 mag het nu overnemen. Snel belt ze Groenenman op om het goede nieuws te vertellen. Intikker mag weer boodschappen doen. Toch wil hij nog even doorsparen voor iets echts moois. Hij en Maapie liggen elkaar niet echt, ook al kunnen ze fijn over enkele zaken praten. Groenenman is dolgelukkig met het nieuws van Han13 en feliciteert haar uitgebreid, maar dan al snel moet Han alweer aan het werk. Intikker werkt zijn vaardigheid 'Techniek' nog wat bij. Om 23 uur komen Compuart en Tijgetje weer thuis. Al snel is Compuart weer hard aan het werk voor zijn vaardigheden. Intikker is er ook nog mee bezig, terwijl Tijgetje na een warme douche weer tv gaat kijken. Han13 is begonnen met haar nieuwe baan. Morgen is het weer tijd voor 1 van de 4 om te moeten gaan. Wie zal het worden?

Je kunt vandaag nog je lijstje pm-en of stemmen in de poule, want morgen is er alweer een live-uitzending en moet er weer iemand weg!

Het huis is in 35 dagen toch stukken opgeknapt!
« Laatst bewerkt op: 12-08-2003, 12:07:23 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #286 Gepost op: 11-08-2003, 13:33:21 »
Dag 36: Intikker en Tijgetje liggen het eerste in bed en Compuart werkt nog tot half 3 door met spelen. Maapie is blij verrast met de prachtige gitaarsolo's van Compuart en blijft dan ook tot half 3 doorluisteren. Daarna gaat ook Compuart slapen. Han13 komt om 4 uur thuis met alweer goed nieuws. Ze is alweer gelijk doorgepromoveerd tot huisarts met eigen praktijk en al en zoals de meeste huisartsen met een toploon! Dolgelukkig stapt ze haar bedje in. Om 6 uur is Tijgetje het eerste op, ze begint gelijk met trainen van haar vaardigheden. Maar om half 9 maakt ze toch een ontbijt klaar. Intikker om 9 uur en Compuart om kwart over 9 komen al snel voor ontbijt. Om kwart voor 11 begint ook de dag voor Han13. Over een klein etmaal, zal een van de vier verdwenen zijn. De dag komt traag op gang, maar in de middag zijn de 4 allemaal hard aan het werk voor hun vaardigheden. Intikker zit de hele middag op de gitaar te rammen, Han13 schildert twee schilderijen, Compuart werkt aan zijn charisma en Tijgetje doet wat aan haar inzicht en techniek. Zo loopt de middag rustig door tot 18 uur. Eindelijk weer eens schalt de stem van Mole Brother door het huis: 'Beste bewoners, ook vandaag moeten jullie 1 positieve stem en 1 negatieve stem geven. Daarvoor wil ik jullie uitnodigen in de Dagboekkamer. Vandaag krijgen jullie geen bonus, omdat jullie al bonus genoeg hebben gehad met de verjaardag van Compuart. Veel succes met stemmen en tot 20.00 uur. Compuart, Intikker, Tijgetje, Han13 is de volgorde waarin jullie verwacht worden in de Dagboekkamer.' Intikker doet de inkopen, terwijl Compuart in de Dagboekkamer zit, eindelijk word duidelijk wat Intikker nou wou. Hij schaft een peperdure piano aan en omdat er nog geld over is, koopt hij ook nog een scheikunde-kabinet zodat er nog meer aan de vaardigheid 'Inzicht' gewerkt kan worden. Compuart komt uit de Dagboekkamer en gaat vast tv kijken. Hij is bloednerveus voor de live-uitzending. In die 2 uur verzamelen ook de anderen zich voor de tv. Onder de openingsmuziek van het programma 'Van Dik Hout- Dromendief' begint de live-uitzending.

De live-uitzending:

Chriz: Goedenavond, bewoners en goedenavond kijkers! Nog 1 week en dan is het gedaan met Mole Brother, maar voordat we aan de zinderende finale beginnen, zijn er nog 2 superspanende liveshows. Aanstaande vrijdag is de eerstvolgende live-uitzending waarin een van de laaste drie bewoners moet vertrekken, maar eerst hebben we vandaag nog. Een spannende ronde, wat behalve dat er vandaag niet alleen iemand afvalt, daarmee wordt ook automatisch bekend wie de eerste finalist is, valt er een man af, dan is de andere man automatisch finalist en valt er een vrouw af dan is er automatisch de andere vrouw in de finale. Aanstaande vrijdag wordt dan duidelijk tegen wie dat persoon het in de finale op zal nemen. Vandaag hebben we ook weer een gast. Het is natuurlijk Annemieke. E, alles goed?
Annemieke: Zou je me Annemieke willen noemen?
Chriz: Eeuh...goed.
Annemieke: Mooi, alles is heel goed met mij. Ondanks dat ik het erg jammer vond dat ik eruit lig is alles goed. Ik heb een baan aangeboden gekregen als Hoofdredactrice bij de 'Donald Duck', het leek me een leuke uitdaging dus ik heb toegehapt!
Chriz: Toe maar! Dat is een leuke baan! Heb je nog wat gehoord van de andere afvallers?
Annemieke: Ja, Malcolm heeft gebeld en D**n en Pino zijn langs geweest. Ik denk dat we vrienden voor het leven zijn. Wij 4-en en de 4 in huis.
Chriz: Nou, dat weet ik nog net niet eens. Jij en Intikker bijvoorbeeld lagen elkaar niet lekker en je wou geen afscheid nemen van Han13.
Annemieke: Dat is gewoon het spelletje, waar je in mee gaat. Ik weet zeker dat alles goed gaat komen.
Chriz: Natuurlijk, we snappen volkomen dat er veel spanning is en niet voor niks. De winnaar wint het huis met alle spullen erin. Een marktwaarde die kan oplopen tot ongeveer 60.000 Euro. In huis zitten nog steeds de 4 bloednerveuze mensen te wachten. Ook vandaag zullen hun punten weer berekend worden door: vaardigheden, positieve stemmen, negatieve stemmen en de populariteit. Goed, we laten zien niet langer in spanning zitten en beginnen met hun vaardigheden. Compuart?


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #287 Gepost op: 11-08-2003, 13:34:21 »
Compuart: Ja Chriz?
Chriz: We gaan met jou beginnen! Creatief ben je genoeg met 60 punten, maar voor koken en fysiekheid blijf je achter met 20 punt. Toch mag je trots zijn op je totaal van 210 punten. 70 punt meer dan vorige week! Dan gaan we door met Intikker: Creatief gezien ben je echt een top, maar vergeet de rest niet, Intikker. Met maar 10 punten blijft vooral je Inzicht steken. Totaal van 190 punt. Han13: Je werkt heel goed aan alle vaardigheden, creatief gezien en je inzicht zijn vooral top. Maar liefst 240 punt voor jou! Tijgetje: Ook jij bent creatief sterk bezig (50 Punt), maar laat je charisma niet achter raken (20 punt). Een totaal van 210 punt. Dat betekent de volgende tussenstand:

1. Han13: 240 punt
2. Compuart: 210 punt
2. Tijgetje: 210 punt
4. Intikker: 190 punt

Dat is nogal verrassend. Han13 gaat aan kop en Intikker staat voorlopig onderaan. Maakt je dat bang, Intikker?
Intikker: Natuurlijk, je weet nooit wat je hier kan verwachten.
Chriz: Precies! We gaan daarom gelijk maar door met de positieve stemmen. We zien eerst Intikker, dan Han13, Intikker en als laatste Compuart.

Intikker: Mijn stem gaat wederom naar Tijgetje. Het zal moeilijk worden om de finale tegen haar te spelen, maar ik wil haar hier zo lang mogelijk bij mij houden.

Han13: Compuart mag ik niet, Tijgetje is mijn directe concurrent, dus dan blijft er nog maar 1 iemand over: Intikker! Ik heb geaccepteerd, dat hij voor Tijgetje kiest en er is niemand anders tegen wie ik graag de finale zou spelen.

Tijgetje: Moet je dat nog vragen? Intikker natuurlijk. Of ik nu win of hij, het maakt me niets uit. Ik zal even blij zijn.

Compuart: Ik stem op Tijgetje. Ik stond er vorige week er heel slecht voor en nog tactisch te stemmen hoop ik Han13 weg te stemmen en kan ik de halve finale tegen Intikker spelen.

Chriz: Goed, dat waren de eerste 4 stemmen. Intikker en Tijgetje krijgen er allebei 40 punt bij. Dat levert de volgende tussenstand:

1. Tijgetje 250 pt
2. Han13 240 pt
3. Intikker 230 pt
4. Compuart 210 pt

Chriz: Compuart is dus een eindje gezakt en Tijgetje heeft de koppositie gepakt. We gaan door met de negatieve stemmen. We beginnen met Compuart, dan Intikker, dan Han13, dan Tijgetje.

Compuart: Ik heb lang nagedacht over mijn tactiek. Intikker wegkrijgen is erg moeilijk, omdat zowel Han13 als Tijgetje hem een positieve stem geven, dus moet ik een van de dames wegstemmen. Intikker zal Tijgetje een positieve stem geven en Tijgetje geeft als ze slim is Han13 een negatieve stem, dus mijn directe tegenstander deze ronde is Han13, dus geef ik haar mijn negatieve stem.

Intikker: Mijn directe concurrent Compuart krijgt mijn stem. Ik ben nu zo dicht bij de finale, dat ik hem wil halen, stem ik Compuart weg, dan ben ik er!

Han13: Ik blijf in de laatste week het liefst over met Intikker en Tijgetje. Met hen heb ik veel meer dan met Compuart. Ik weet dat het slimmer is om Tijgetje weg te stemmen, maar ik heb er vertrouwen in dat Compuart eruit vlieg, dus ik geef Compuart mijn negatieve stem.

Tijgetje: Tja, jullie verwachten nu natuurlijk dat ik Han13 ga zeggen. Maar dat doe ik niet. Compuart had misschien veel eerder wat meer contact met mij moeten zoeken ipv te verwachten dat ik hem opeens ga helpen nu hij het moeilijk heeft. Wat mij betreft mag Compuart gaan en daarmee help ik gelijk Intikker de finale in.

Chriz: Dat waren de negatieve stemmen en dat levert Compuart maar liefst
-60 punten op. Aiaiai! Iedereen wil hem weghebben, de tussenstand:

1. Tijgetje 250 pt
2. Intikker 230 pt
3. Han13 220 pt
4. Compuart 150 pt

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #288 Gepost op: 11-08-2003, 13:35:09 »
Dat betekent dat zelfs als Compuart het populairste is, hij maar op een totaal van 180 punt komt, hij als nog moet vertrekken. Helaas, Compuart. Je hebt hard ervoor gewerkt, maar nu moet je vertrekken. Helaas heb je het geld niet gewonnen en kun je geen acties beginnen tegen de walvisjachten.  Intikker, gefeliciteerd. Je bent de eerste finalist van Mole Brother. Han13 en Tijgetje. Jullie zullen as vrijdag de halve finale spelen om te bepalen wie tegen Intikker zal gaan spelen. Dan rest ons nog de populariteitspoll om te zien hoe populair Intikker, Han13 en Tijgetje zijn.

Goed, voor de goede orde. We beginnen vandaag met onze eerste finalist: Intikker. Intikker, ik wil je feliciteren, deze week ben jij de meest populaire bewoner. Daarvoor krijg je nog eens 30 punten. Compuart, je scoorde deze week best wel hoog. Je bent tweede geworden en krijgt 20 punten extra, ook al is dit helaas niet meer genoeg en dan is er nog Tijgetje, Tijgetje, je bent deze week derde geworden en krijgt nog 10 punten extra en dat betekent automatisch dat Han13 4de is geworden en 0 punt erbij krijgt. Dat levert de volgende eindstand op:

1. Tijgetje 260 punt
2. Intikker 260 punt
3. Han13 220 punt
4. Compuart 170 punt

Compuart, wil je dan nu met je koffer naar buiten komen en iemand kiezen van wie je afscheid wil nemen?

De andere 3 bewoners: LET GOED OP! In de halve finale zullen de regels aangepast worden. De positieve stemmen zullen nog maar 10 punt opleveren en de negatieve stemmen nog maar -10 punt. Dit is, omdat Han13 en Tijgetje niet meer mogen stemmen, immers je kunt niet meer op jezelf stemmen en op Intikker stemmen zou nutteloos zijn. Om Intikkers persoonlijke keuze niet te zwaar laten wegen, is er besloten om hier toe over te gaan. Daarbij willen we jullie vast wijzen op de spelregels in de finale. Jullie puntentotaal zal daarin gebaseerd zijn op: vaardigheden, de publieksprijs en de stemmen van ex-bewoners. Compuart, Malcolm, D**n, Annemieke, Pino en de afvaller van de halve finale zullen allemaal een stem mogen uitbregen op wie zij vinden dat de finale moet winnen. Elke vaardigheid levert je 10 punt op. Een stem van een ex-kandidaat levert je 20 punt op en ook de publieksprijs levert je 20 punt op. Veel succes allemaal in deze laatste week!

De live-uitzending is ten einde. Het gevoel van de komende finale leeft nu nog extremer. Compuart vraagt Intikker om mee te komen om afscheid te nemen. Compuart wenst Intikker veel succes in de finale en vertrekt dan. De dag heeft er zwaar ingehakd bij de anderen en iedereen vertrekt moe het bed in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #289 Gepost op: 11-08-2003, 14:20:46 »
Zo, ik heb vandaag eens de tijd genomen dit gehele topic door te lezen, top hoor Chriz! Ik hoop dat ik nog een keer in actie mag komen  8). Trouwens, dat PMen, geldt dat alleen voor de kandidaten of ook voor de normale volgers als ik? Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar ik heb geen zin om 't helemaal op te gaan zoeken ;D

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #290 Gepost op: 11-08-2003, 17:18:10 »
Ik heb zo een voorgevoel dat ik er heel dik afgemikt ga worden in de finale...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Groenenman

  • Gast
Re:Mole Brother
« Reactie #291 Gepost op: 11-08-2003, 19:58:00 »
Je staat tenminste in de finale INtikker.
Dat isal heel wat.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #292 Gepost op: 12-08-2003, 12:11:23 »
Zoals elke week zullen er ook deze week weer nieuwe buren bijkomen. Deze 8 mensen zullen als laatste de buren vormen van de laaste 3 Mole Brothers.


Welkom bij de familie van dr. Giorgio. dr. Giorgio is een psycholoog die 7 zulke zware gevallen had, dat hij besloot om ze alle 7 mee te nemen naar een rustig stadje met maar weinig inwoners, waar ze weer tot zichzelf konden komen. Helemaal links zien we Fenn, Fenn heeft een ziekelijke neiging tot versieren. Elke man die ze tegen komt, moet ze mee flirten, achter haar staat Mollemans, tenminste zo noemt hij zichzelf. Vroeger pestten ze hem altijd en en noemden hem 'Mollige Mans', tja want als je naams Mans is en je bent nogals mollig dan is het niet zo gek dat je gepest wordt, Mollemans heeft hier altijd nog trauma's van en is daarvoor bij dr. Giorgio in de leer. Dr. Giorgio is de man die achter hem staat. Dr. Giorgio is wereldberoemd om zijn aanpak en hoopt van de 7 patienten weer normale mensen te maken. Vlak naast hem staat Joke Veen, naar eigen zeggen is zij de reincarnatie van de Egyptische godin Jokivin en ze noemt zichzelf ook zo. Ze heeft in ieder geval wel een 'prinsessengedrag'. Achter haar staat (in het zwart) Low Profile. Low (afkorting van Louie) is zijn leven lang kelner geweest totdat de eigenaar failiet ging en Low op straat kwam te staan. Lows probleem is dat hij zichzelf nog steeds ziet als een kelner. Dates vallen altijd in het water, omdat Low zich gedragen als de kelner en zelfs na afloop de rekening vraagt aan zijn date. Naast hem staat Lows grote vriend Ambijans. Tenminste zo noemden ze hem in het leger. Jan was altijd een van de vrolijke gasten in het leger en vanwege zijn feestbeestgedrag en omdat hij geen discpline had, had hij het vaak aan de stok met de generaal. Zijn generaal was ten einde raad en wist niet hoe hij Ambijans aan moest pakken, totdat hij besloot om zelf op te stappen en zijn zware taak aan Jan over te geven, dan kon Jan zelf eens zien hoe moeilijk het was om een groepje niet-luisterende soldaten te trainen en het was waar. Jan werd er helemaal gek van. Hij gedroeg zich als een ware tiran, waardoor hij al gauw mot kreeg met zijn vroegere vrienden. Zwaaroverspannen zat Jan 2 jaar later thuis, maar hij bleeft altijd de 'Generaal', wat ooit zijn rol was in het leger, heeft hij nu overgenomen in het leven. De andere patienten ziet hij als zijn manschappen. Achter hem staat alweer T. Est Theodoor Est was van kleins af aan al een grote Batmanfan. Zijn Batmanverslaving is zover doorgeslagen dat Theodoor Est denkt dat hij Batman is. Ten pas en ten onpas strijdt hij tegen het kwaad en flipt soms helemaal door . Dan ziet hij dr. Giorgio als The Penguin en Fenn als Catwoman. Achter hem staat de laatste patient van dr. Giorgio: Ville Neuf. Ville is oorspronkelijk van Franse afkomst en heet eigenlijk Frédèrique Barthez. Ze speelde in de Franse versie van Baywatch 'La Coste Voyeu' maar helaas waren die hoge uitkijktorens op de Franse stranden niet zo stevig en Fréd lazerde 7 meter naar beneden. Sindsdien denkt ze niet meer dat ze Frédèrique is maar Ville Neuf, het karakter dat ze speelde in de serie. In een zwembad of aan zee, of een andere waterplas kan ze zich zelf niet beheersen en 'redt' zwemmers die helemaal niet gered hoeven te worden, maar gewoon lekker aan het zwemmen waren. Benieuwd hoe deze 7 patienten en dr. Giorgio himself het een beetje kunnen vinden met de laatste 3 MoleBrothers in de finale-week van Mole Brother.

LET GOED OP: De volgorde van de bewoners klopt niet helemaal van links naar rechts zien we:
Jokivin, Fenn, Mollemans, Low Profile, dr. Giorgio, Ambijans, Test en Ville


Psst, ben je er eindelijk achter dat ik hier weleens geheime boodschappen schrijf, nu ja, deze 8 zullen er dus ook bij zijn. Bij dat ene, dat ene waarvan je al te veel weet

« Laatst bewerkt op: 12-08-2003, 12:14:08 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #293 Gepost op: 12-08-2003, 12:18:29 »
Dag 37: Han13 kent een onrustige nacht. Voor haar wordt de laaste week misschien nog wel het zwaarst. Het is 4 uur als ze alweer haar bed uitstapt voor een ontbijtje. Om 6 uur zijn ook Intikker en Tijgetje weer wakker. De wagen voor Intikker staat al klaar om naar zijn werk te vertrekken. Wat later belt Han13 Elmar op, omdat nu door Compuart Zaartje als vriend is weggevallen moeten de laatste 3 bewoners weer nieuwe vrienden maken, willen ze promoveren. Tijgetje leeft zich uit op de nieuwe vleugel. Nadat Han13 wat gesocialezed heeft met Elmar gaat ze ook aan het werk. Als Tijgetje is uitgespeeld, maakt ze ook plannen om een nieuwe vriend te maken. Ze belt @miesh op, die ze nog kende van Compuarts feestje. Intikker komt dan weer thuis. Hij vertelt Tijgetje dat hij aftreedt als leider en met goedkeuring van Han13 dat zij de laatste leider wordt, Tijgetje is er blij mee. Ze praat nog wat met @miesh en gaat dan ook werken. Intikker, @miesh en Elmar eten gezellig samen een hapje en daarna belt Intikker Kickie. Ook hij zal nieuwe vrienden moeten maken. Tijgetjes eerste keuze als leider is om de achterstallige rekeningen te betalen. Om 18 uur komt Han13 ook weer thuis, die gelijk aan het avondeten begint. Daarna richt ze zich voor het slapen gaan nog even op haar vaardigheden, want ze zal wel moeten wil ze Tijgetje in de halve finale verslaan. Intikker is druk in gesprek met Kickie, hij hoopt dat ze vrienden kunnen worden. Daarna duikt Intikker de douche in. Etje en haar zusje Kickie zijn inmiddels net allebei ook in de badkamer, niet wetende dat Intikker er is. Etje geeft Kickie een complimentje en zegt: 'Je hebt hem al bijna in de pocket'. Niet wetende dat Intikker dit ook kan horen. Als Tijgetje thuis komt, besluit het drietal om naar bed te gaan. Het is dan 23 uur. Morgen is er weer een dag!

In de halve finale van Mole Brother zal de populariteitspoll een grote invloed hebben op de uitslag, dus geef je stem in de poll en pm me je top3, top2 of top1.

Tijgetje von Beethoven!
« Laatst bewerkt op: 16-08-2003, 12:29:24 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #294 Gepost op: 12-08-2003, 12:23:14 »
He, kan iemand nog even voor me de poll aanpassen? (want vrijdag is er alweer een live-uitzending) en daarin zal de populariteit de doorslag geven (ik ben al vooruit gespeeld)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mole Brother
« Reactie #295 Gepost op: 12-08-2003, 12:35:31 »
Sorry, was een beetje laat...
Compuart   5 (35%)
Han13   2 (14%)
Intikker    4 (28%)
Tijgertje    3 (21%)

hey, ik heb'm voor de eerste (en de laatste) keer gewonnen ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #296 Gepost op: 13-08-2003, 11:01:38 »
Dag 38: Midden in de nacht worden de bewoners wakker geschrikt door een vervelende wasbeer. Gelukkig verdwijnt het beestje weer snel en kunnen de drie weer verder slapen. Daarna gaat de telefoon nog eens en is Intikker weer wakker. Hij kan nog maar een uurtje slapen voordat hij moet werken. Om half 9 is Tijgetje als tweede wakker. Ze frist zich wat op en maakt ontbijt, wat later zit Han13 van het ontbijt te smullen, terwijl Tijgetje George nog weer eens belt. Ook Han13 is al weer snel vertrokken om aan het werk te gaan. Tijgetje en George eten saampies ontbijt en gaan daarna samen poolbiljarten. Maar dan moet Tijgetje alweer werken. Intikker is dan net thuis gekomen en ook hij begint weer aan zijn vaardigheden te werken door een potje te gaan schaken met George. Vlak nadat Han13 thuis is gekomen, komt er een deurwaarder langs, een paar rekeningen waren niet op tijd betaald. Een van de leeuwekoppen wordt als vergoeding meegebracht. Tijgetje laat gelijk nieuwe kopen! Ook heeft Tijgetje nog genoeg geld voor een achterdeur en heeft ze een kleine moestuin laten aanleggen. Han13 vraagt of Elmar weer zin heeft om langs te komen. Het blijkt goed te klikken tussen Han13 en Elmar. Intikker is het spelen van schaak moe en gaat na een bezoek aan de badkamer slapen. De dag loopt rustig ten einde. Tijgetje gaat na werk gelijk haar bed in en Han13, die nu echt vrienden is met Elmar volgt al snel.

In de halve finale van Mole Brother zal de populariteitspoll een grote invloed hebben op de uitslag, dus geef je stem in de poll en pm me je top3, top2 of top1.

George en Tijgetje zijn samen aan het poolbiljarten
« Laatst bewerkt op: 16-08-2003, 12:28:35 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #297 Gepost op: 13-08-2003, 11:13:41 »
Lache, om te zien hoe de poll aan het schommelen is, Han13 en Tijgetje zijn echt aan elkaar gewaagd en dit keer blijft het voor mij zelf ook spannend tot aan vrijdag wie er uitgaat en wie er in blijft.  8)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #298 Gepost op: 14-08-2003, 14:48:45 »
Dag 39: Na de nacht zijn Intikker en Tijgetje weer het vroegste op. Intikker moet zich zelfs haasten om nog op tijd te komen. Niet veel later volgt Han13, terwijl zij nog druk bezig is met het opkalefateren van haar vaardigheden, is Tijgetje het ontbijt aan het maken. Na het ontbijt is ook Han13 weer aan het werk gegaan. Is het haar laatste? Als Tijgetje gedouchet heeft belt ze George weer. Ze kan maar niet genoeg van hem krijgen! Als Tijgetje aan het werk is en Intikker weer terug is en wat gegeten heeft, gaat ie ook eindelijk op z'n nieuwe vleugel spelen. Elton John Pek Joor Beks! Daarna gaat hij fanatiek door met werken aan zijn vaardigheden door zijn 'techniek' bij te werken. Han13 komt zoals altijd om 18 uur weer thuis. Het tijdstip dat ook Tijgetjes aankopen het huis mogen worden binnengehaald. Tijgetje haalt een supergroot popartschilderij om de huiskamer mooier te maken en ook laat ze een open haard aanleggen. Intikker is die avond vroeg naar bed gegaan. Ook voor hem staat morgen een grote dag te wachten. Een van zijn 2 vriendinnetjes zal dan het huis moeten verlaten. Han13 stort zich nog even op haar vaardigheden. Het is misschien wel haar laatste kans. Als Tijgetje om 23 uur thuis komt, gaat ze ook nog even aan haar vaardigheden werken, bang voor de hete adem van Han13. Han13 ligt vlak voor twaalven dan toch in bed, terwijl Tijgetje nog druk bezig is. Wie van de twee zal morgen het huis moeten verlaten?

Morgen komt de eerste climax tot een einde. Wie wordt het Han13 of Tijgetje, de tweede finalist naast Intikker. Jij hebt het nog steeds in handen. Stem in de poll of pm mij je top3, top2 of top1

Het pop-art schilderij

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #299 Gepost op: 15-08-2003, 15:55:31 »
Dag 40: Om 1 uur slaapt Tijgetje dan ook. Over 24 uur precies zal er bekend zijn wie de finale gaan spelen, wie de laatste twee bewoners worden in het 'Mole Brother'-huis. 6 uur precies is het, als de dag voor Intikker begint met een warme douche. Het is aan hem af te zien, dat hij nerveus is. Hij maakt het ontbijt voor hemzelf en de twee dames klaar. Deze dag kunnen ze nog even hard werken aan sociale vaardigheden en dergelijke. Terwijl ze zich om beurten opfrissen, werken de drie aan hun vaardigheden. Han13 aan creativiteit, Tijgetje aan Fysiekheid en Intikker aan Techniek. Ook wordt er nog wel gewerkt aan andere vaardigheden totdat het uiteindelijk 18 uur is en Mole Brothers stem door de speakers schalt. 'Goedenavond, bewoners. Jullie hebben nog 2 uur tot de live-uitzending. Deze keer krijgen jullie geen geld bonus, maar krijgen jullie van ons een superdeluxe bubbelbad cadeau waarin de 2 finalisten de laatste drie dagen heerlijk in kunnen relaxen. Voor de rest willen we Intikker uitnodigen in de Dagboekkamer om ons te komen vertellen wie zijn positieve en wie zijn negatieve stem krijgt. Tot over 2 uur!' Voordat Intikker na de Dagboekkamer kan komen, komt er politie langs. Intikker heeft teveel chemische gassen gebruikt met het scheikunde-kabinet, zodat er een kleine gifwolk boven de stad hangt. Daarvoor krijgt hij 500 euro boete.

Dan is het 20.00 uur en begint de live-uitzending.

Chriz: Goedenavond kijkers en bewoners! Vandaag is er een speciale uitzending van Mole Brother. Anders dan gebruikelijk op vrijdagavond hebben we vanavond een live-uitzending en wat voor een live-uitzending. Er zijn nog 3 bewoners over: Intikker, Tijgetje en Han13, maar zoals in elke live-uitzending zal 1 bewoner naar huis moeten. 1 ding is zeker en dat is, dat Intikker het niet zal worden. Intikker zal de finale spelen, maar tegen wie: Tijgetje of Han13? De bewoners zullen vandaag ook weer punten krijgen. Die punten worden berekend aan de hand van de vaardigheden, de positieve en de negatieve stem van Intikker en aan de hand van de populariteitspoll. Zoals ook in elke live-uitzending hebben we ook vandaag weer een gast: Compuart! Bob, hoe is het met je?

Compuart: Alles is oké met me. Ik baal er natuurlijk erg van dat ik daar nu niet zit op die bank. Ik had het erg graag allemaal vanuit het huis willen meemaken!'
Chriz:'Ja, je hebt hard geprobeerd om mee te komen, maar de drie mensen die daar zitten, stuurden je ongenadig hard met 3 negatieve stemmen naar huis.'
Compuart: Precies! Maar ach, gebeurd is gebeurd en je moet verder kijken.
Chriz: Juist! Hoe is het je eigenlijk vergaan na je vertrek?
Compuart: Nou, ik heb een nieuwe surfplank gekocht en vaak ben ik nu aan het surfen en een beetje van het leven aan het genieten. Ik heb geen vaste baan of zoiets.
Chriz: Nou ja! Als je maar geniet, nietwaar? Nog wat gehoord van de andere ex-bewoners.
Compuart: Een kaartje van Annemieke, een sms-je van Pino en D**n en Malcolm is een dagje bij me langs geweest. Hij is alweer ontslagen en wil nu toch weer een eigen zaak beginnen.
Chriz: Echt waar? Dat is interessant. We zullen hem er naar vragen, want dan komen alle ex-bewoners live bij ons in de liveshow! Jij toch ook Compuart?
Compuart: Jazekers!
Chriz: Goed, dan gaan we nu beginnen met de punten. We beginnen vandaag met de positieve stem en negatieve stem van Intikker. Intikker?
Intikker: Ja, Chriz?
Chriz: Euuh, je hebt vanmiddag aangegeven in de 'Dagboekkamer' tegen wie je graag de finale zou willen spelen. Was het een moeilijke beslissing?'
Intikker: Natuurlijk, ik moest wel kiezen tussen twee van mijn maatjes en de andere kant heel goed bedenken tegen wie ik de finale wou spelen.
Chriz: Dat is duidelijk, goed laten we maar naar de video gaan kijken waarop jij je stemmen gaf.'