Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59228 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #140 Gepost op: 17-01-2004, 02:04:56 »
Ach ja, als er dan zo'n dronken gozer naast je rijd die zich een beetje lomp gedraagt (lees: het clublied van Willem II zingt om 01.30...) dan is de politie niet meer zo vriendelijk...  ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 17-01-2004, 02:35:39 »
Gratis tip: neem nooit een Willem II-clublied zingende gozer mee als je aangehouden wordt door de politie!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #142 Gepost op: 10-02-2004, 14:28:14 »
1 van mijn grootste blunders ooit:

ik was gaan stappen met wat vriendinnen en had nepwimpers opgedaan ipv make-up (mascara en eyeliner) omdat dat altijd zo gaat lopen en dan zie je er niet meer uit.
maar goed na een tijdje (met een flinke slok op) gingen ze toch irriteren, en heb ik ze afgedaan.als je eenmaal dronken bent, maakt het je geen bal meer uit of je er niet meer uitziet, herkenbaar?]

om een lang verhaal kort te maken: de volgende dag was ik ze kwijt!  ::oink:: ::oink:: ik kon ze nergens meer vinden...  :-\\ dus ik was er maar vanuit gegaan dat ik ze daar had laten liggen ofzo...tot een dag of wat later. toen wist ik opeens weer waar ik ze gelaten had! ik had ze in m'n pakkie shag gedaan, lekker zacht dacht ik toen nog. gaan ze niet stuk enzo..  ::schaam:: ::schaam::
dus wat is er met die wimpers gebeurt?? je raadt het al..ik heb ze opgerookt!!!  ;D ;D ::schaam:: ::schaam:: :-[ :-[
« Laatst bewerkt op: 10-02-2004, 14:31:46 door Cora Bora »

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 10-02-2004, 14:29:42 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  leuk!!!!!! ::rofl::

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 10-02-2004, 15:24:02 »
 ::oink:: Wohow. "Roken brengt ernstige schade toe aan wimpers" stond er zeker op het pakje... ;)

Ik heb ook eens een gigantische blunder begaan. Snap nog steeds niet hoe. :-X Maar ik heb er wel van geleerd.  ;D
Alle studenten van de UT(Universiteit Twente) hadden net een gratis Wap-telefoon van de UT gekregen. Dus ook ik. Op donderdag 29 maart 2001 verscheen het volgende artikel in de UT-Nieuws (lokale krant van de UT).

"Kilometerheffing met WAP-telefoon

Roel Pieper verzint dé Wap-applicatie. De trekker van Mobile Port zet het testbed in voor zijn opdracht van minister Tineke Netelenbos. Om zijn systeem voor de landelijke kilometerheffing te testen, wil Pieper de negenduizend wapgebruikers op de voet volgen. Letterlijk.

Morgen levert Roel Pieper zijn kilometerheffingsrapport voor auto's in bij Netelenbos. Onderdeel daarvan is een pilot met UT-studenten en -medewerkers. De internetgoeroe wil het kilometerverbruik van negenduizend UT'ers, die afgelopen november een gratis mobieltje ontvingen, registreren.

Bij het CIV is de afgelopen week hard gewerkt aan het inrichten van een controlekamer. Een speciale server houdt het verbruik nauwgezet bij. De mobiele telefoontjes geven elke beweging van de wapbezitter via het gsm-netwerk door, ongeacht de wijze van vervoer.

Per kilometer kost dit tien eurocent, volgens het CIV een 'symbolisch bedrag'. Aan het eind van het experiment stort de universiteit het geld terug. Studentenvakbond SRD zet vraagtekens bij de hoogte van de heffing. Een vakbondslid in een brandbrief: 'Die vinden wij niet symbolisch, die vinden wij fors.'

Hij rekent voor: 'Roel Pieper vergeet dat Enschede een uithoek is. Als een student zijn ouders in de randstad bezoekt, kost hem dat al gauw zeventig gulden. Eerstejaars die elk weekend naar huis gaan, zitten voor het eind van de proef op zwart zaad.'

Het experiment gaat aanstaande zondag in en duurt negentig dagen. Pieper roept bezitters op om tijdens de testperiode de wap altijd bij zich te dragen. 'Alleen op die manier heeft de heffingsproef kans van slagen.'

'Alleen op die manier kan Pieper mijn gangen nagaan', reageert Mariska van Wely, een kritische studente. 'En daar ben ik niet van gediend.'

'Met bezwaren houden we rekening', aldus Pieper. Weigeraars kunnen zich tot vrijdag 6 april afmelden bij Disc, op nummer 2028 of 3815.
"

:-[ :-[ :-[

Tip: lees nooit 'ff snel' een krant als je eigenlijk geen tijd hebt

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 10-02-2004, 15:27:47 »
oh oh oh  ::ohno::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

lekker bezig Malcolm  ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 11-02-2004, 19:53:43 »
Het allerergste was nog dat ik me totaal niet realiseerde dat het al eind maart was en dus bijna 1 april. ::) :-X

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 11-02-2004, 21:07:14 »
Schiet me toch opeens een erg leuk topic door mn hoofd... iets met slim zijn en met vrouwen ten opzichte van mannen  ::pinokkio:: ::pinokkio::

::zwaai::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Philemon

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 15-02-2004, 13:47:31 »
 >:D

Ontzettend last van schouder (slijmbeursontsteking) dus ging naar de huisarts toe.
Beetje versuft van de pijn kom ik, al fietsend een kennis tegen; dus ik vraag hoe het met em is.
Hij zei: "niet zo goed"; want hij had al hele tijd ruzie met z'n vrouw en zei vervolgens: "nu is het genoeg, ik ga van d'r af".
Ik, een beetje warrig, met hoofd al bij de huisarts, vervolgde mijn weg.

Paar maanden later kom ik vriend weer tegen bij AH, dus ik vraag hem: "en... ben je al van d'r af??"
Er zaten een aantal meters tussen en hij knikte een beetje naar me ,dus ik dacht, dat ie me niet verstond.....
Dus ik, al lopend naar hem toe: "Ben je al vand'r af??? ietsje hardere stem BEN JE AL VAN D'R AF???
Staat ze opeens achter me, en waarschijnlijk al ietsje langer dan toen ik haar opmerkte (en waarschijnlijk meer gehoord dan hij)
HAHAHAHAHA, behoorlijke blunder!!!

Groetjes Phil ;D ;D ::rofl::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 27-02-2004, 02:25:45 »
Ik heb laatst een band geplakt.  ::trots::
Met succes!  ::trots::  ::trots::

Maar de ketting was er ook vanaf, maar er zat een kettingkast omheen. Dus eraf gesloopt. Ik dacht nog, r zou een manier moeten zijn om dat heel makkelijk te moeten kunnen doen.

En die was er ook, zag ik aan de brokstukken, er soort dingetje wat je moest draaien en dan kan je m er zo af halen zeg maar!  ::regenboog::

Maarja. Wel jammer, want die kettingkast was het enige mooie aan die fiets!  ;D

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 4-03-2004, 18:35:21 »
Ik was mn portomonee met daarin mn OV vergeten :-[ maar gelukkig had ik nog de ouwe (van 2003) bij me. Bij t station waar ik over stap (Arnhem Velperpoort) stonden ze* uiteraard te controleren :(
Dus ik laat mn (ouwe) OV zien, die man heeft niks in de gaten, dus ik loop door. "Hoho, laat dat eens even zien." >:( Die werd dus ingenomen ::niet-ok:: en ik moest maar een kaartja gaan kopen (portomonee ligt nu nog op mn bureau ::) )
Maar gelukkig was er eentje zo aardig me toch nog maar door te laten :)

* van die wij-hebben-toch-niks-beters-te-doen-conducteurs (met alle respect voor conducteurs)

Offline pekingfan

• Forumlid
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
« Reactie #151 Gepost op: 16-03-2004, 15:01:47 »
Ik zou een surpriseparty organiseren voor een vriendin (naam is Gea) en wat denk je???

Bel ik de desbetreffende vriendin op om te vragen of zij nog leuke ideeen heeft voor de suprisepartij van Gea :o :o :o?

Hoe dom kan een mens wezen?? ::schaam:: ::schaam::

we worden steeds beter op de computer

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 20-03-2004, 00:02:31 »
hahaha, en hoe reageerde ze? ::rofl::

Offline pekingfan

• Forumlid
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
« Reactie #153 Gepost op: 21-03-2004, 22:40:05 »
Heel leuk, ze gaf gewoon leuke ideeen en kletste heel serieus mee, totdat ik!! in de gaten had dat er iets ontzettend niet klopte. ::schaam::

Vreselijk gelachen en ze heeft het niet doorverteld, pas op de surprise party had zij als surprise voor iedereen een kaartje met een bedankje voor de leuke avond ::oink::

De meesten snapte natuurlijk niet hoe zij de "surprises" al op haar bedankkaartje had staan, maar dat stond op de achterkant. Hadden we samen gemaakt.

Ik ben alleen bang dat ik het nog jaaaaaaaaaaaaaaren moet aanhoren. ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 27-03-2004, 12:05:42 »
Vet grappig!! ::rofl::
Wel te begrijpen dat je dat nog lang moet horen idd, maar gelukkig kun je er ook zelf om lachen :).

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 5-10-2004, 19:33:07 »
Een jaar lang gedacht hebben dat Molice een belg is.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #156 Gepost op: 5-10-2004, 23:33:51 »
Of wat dacht je van een Gerard die er pas vandaag achter komt dat Juliana dood is :-\\
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #157 Gepost op: 8-10-2004, 11:09:25 »
Een jaar lang gedacht hebben dat Molice een belg is.
is molice geen belg???? :o :o ;D

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 8-10-2004, 12:57:12 »
nee.. snap jij het??
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline quapatatorbis

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 21-11-2004, 06:51:45 »
Zo diep in gedachten zijn dat je achter in je auto gaat zitten en zeker 5 minuten lang niet begrijpt waar je stuur, dashboard en pedalen zijn gebleven. ::rofl::