Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59422 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #200 Gepost op: 1-03-2005, 17:42:11 »
Gister... toen ik heel hard riep dat ik gister al had ingeschreven voor de MFD, maar er eigenlijk alleen maar een avondeten tussen zat... ::schaam::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 4-03-2005, 17:47:42 »
Net op msn....
Ik zei tegen iemand hoi sgatje, omdat ze dat ook altijd tegen mij zegt, bleek het iemand anders te zijn ::schaam::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #202 Gepost op: 9-03-2005, 12:47:55 »
speciaal voor mollom...een bingoblunder ;)

ik ga 2x per maand ofzo naar de bingo in amsterdam. voor alle duidelijkheid, das géén bejaardenbingo hoor  ::ohno:: das zwaar heftig gokken.. ;D
t zit in een heel luguber steegje aan de nieuwezijdsvoorburgwal, tussen de hoeren en de junks.  ::tandpastasmiley:: in een soort hol waar het altijd heel druk en rokerig is.. paar honderd man binnen, en ze roken allemaal..  ;D echt mijn scene dus ;)

maargoed, eens in de zoveel tijd ga ik met een collega daarheen. voor de lol. je waant je gewoon in een fellini-film ofzo, heel apart sfeertje. er zijn van die mensen die zitten er iedere dag, en hebben hele rituelen.. iedereen kent iedereen dan ook, en ik kijk mn ogen uit daar.

maargoed na een paar keer geweest te zijn wordt je vanzelf fanatieker. en dat gebeurde ook mij  ::schaam:: ::schaam::

op alle tafels liggen pendaalemmerzakjes. 1e keer begreep ik dat niet, maar ik kwam er al snel achter dat die waren voor de rommel in te doen. (bingoblaadjes etc)

mn collega en ik zaten dus aan tafeltje te bingo-en. heel geconcentreerd. anne (collega) had net asbak geleegd in zon pedaalemmerzakkie, die al vol zat met papieren, blaadjes en nog meer.

opeens horen we achter ons wat geroezemoes.. (en das heel erg daar he, als nummertjes voorgelezen worden, is iedereen muisstil ;D ) 'dames brand..'
wij verder bingo-en. en nog weer: 'dames brandddddd' 

dus ik zeg nog tegen anne: 'snap je dat nou, van die mensen die gewoon niks horen als ze bezig zijn..  :-\\ '

wij verderstrepen dus, tot het moment dat ik letterlijk naast me de vlammen zie uitslaan... dus ik begin te blussen. spaatje erop, uitslaan met mn sjaal. alles stond in de fik naast ons! :o en anne zei: blus jij maar, neem ik jouw boekkie wel! ::rofl:: die bleef gewoon doorbingo-en.....

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #203 Gepost op: 9-03-2005, 19:01:21 »

ik ga 2x per maand ofzo naar de bingo in amsterdam. voor alle duidelijkheid, das géén bejaardenbingo hoor  ::ohno:: das zwaar heftig gokken.. ;D
t zit in een heel luguber steegje aan de nieuwezijdsvoorburgwal, tussen de hoeren en de junks.  ::tandpastasmiley:: in een soort hol waar het altijd heel druk en rokerig is.. paar honderd man binnen, en ze roken allemaal..  ;D echt mijn scene dus ;)

ter illustratie om aan te geven dat het geen bejaardenbingo is:

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 9-03-2005, 19:39:52 »
en ze roken allemaal..  ;D echt mijn scene dus ;)
Blegh! ::)

Citaat
en anne zei: blus jij maar, neem ik jouw boekkie wel! ::rofl:: die bleef gewoon doorbingo-en.....
::rofl:: Vooral dat doorbingo-en terwijl er een brandje naast haar is! :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 14-03-2005, 18:56:53 »
Had gister echt een blunderdagje... :-\\

1. ok niet heel vreselijk Ik kwam op het uiterst slimme idee om eens op mijn rooster te kijken bij volgende week donderdag... heb dan nl afgesproken om naar een voorstelling van een vriend van me te gaan - in Rotterdam. Flink een tijdje reizen dus. Hoe handig om dan gister eindelijk in te zien dat ik 's middags een tentamen heb ::). Gelukkig kan ik nog net op tijd komen als de treinen geen vertraging hebben! En ik maar tegen hem zeggen: 'jahoor, ik kom gerust een uur eerder, heb ik tenminste een goede plek!' Ik kan helemaal niet eerder komen!

2. deze is al erger Had ik heel mooi een date lift voor de terugreis vanaf de fandag geregeld ::), kom ik er lekker snugger achter dat het op een zondag is en ik dus helemaal niet naar Gouda terugga, maar naar Nijmegen...!

Máár ik kreeg vandaag mn tentamenrooster voor nog andere tentamens dan die van volgende week, en daaruit blijkt dat ik die maandag 4 april vrij heb, dus mss ga ik toch nog wel naar Gouda... ;) subtiele hint Maargoed daar kwam ik dus pas vandaag achter he! In principe was het wel een blunder!

3. en deze slaat echt alles Vrijdag was ik al zo slim geweest mn bus te missen en dus met de fiets naar het station te moeten. Kom ik gister thuis... met de bus... staat mn fiets niet voor de deur! :o Stond dus nog bij het station... ::) Kon ik weer terug met de bus. Dat was wel echt dom. :-[

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #206 Gepost op: 14-03-2005, 19:37:57 »
2. deze is al erger Had ik heel mooi een date lift voor de terugreis vanaf de fandag geregeld ::), kom ik er lekker snugger achter dat het op een zondag is en ik dus helemaal niet naar Gouda terugga, maar naar Nijmegen...!

Uhh Doelen we hier op FF?

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 14-03-2005, 20:02:36 »
3. en deze slaat echt alles Vrijdag was ik al zo slim geweest mn bus te missen en dus met de fiets naar het station te moeten. Kom ik gister thuis... met de bus... staat mn fiets niet voor de deur! :o Stond dus nog bij het station... ::) Kon ik weer terug met de bus. Dat was wel echt dom. :-[
:D Dat deed je toch wel met je OV, of moest je daar ook nog voor betalen?

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 14-03-2005, 20:04:06 »
Uhh Doelen we hier op FF?
::jaja:: Niet goed? Kan ze mooi ook helpen met opruimen mist de crew daar geen problemen mee heeft natuurlijk! :P

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #209 Gepost op: 14-03-2005, 20:05:43 »
::jaja:: Niet goed? Kan ze mooi ook helpen met opruimen mist de crew daar geen problemen mee heeft natuurlijk! :P

Jawel hoor! ik probeerde alleen even het een en ander helder te krijgen  :D
Het lijkt me juist wel gezellig!  ::jaja:: ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 15-03-2005, 13:56:03 »
Blegh! ::)
::ok:: ;)

:D Dat deed je toch wel met je OV, of moest je daar ook nog voor betalen?
Nee, gelukkig wel met OV idd, anders zou het nog stommer zijn... ::ohno::

Kan ze mooi ook helpen met opruimen mist de crew daar geen problemen mee heeft natuurlijk! :P
Nou is dan ook duidelijk waarom je me wel een lift wilt geven... :\'( :P

ik probeerde alleen even het een en ander helder te krijgen  :D
Oh? ??? Als je het helder hebt, laat het mij dan ook graag even weten... ::) :-X

Het lijkt me juist wel gezellig!  ::jaja:: ::ok::
Thx Guik :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #211 Gepost op: 15-03-2005, 15:30:09 »
Beetje een Annemieke-actie:

gisteren met de fiets naar de kapper geweest. Sta ik vanmorgen in de schuur, bedenk ik me dat de fiets nog bij de kapper voor stond ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #212 Gepost op: 15-03-2005, 16:24:43 »
Kwam net een best wel leuke koerier een pakje brengen, moest ik mijn handtekening + stempel zetten, laat ik de stempel vallen en toen ik hem wilde pakken stootte ik nog het een en ander om. Die gozer zat echt te kijken van wat is dat voor'n dom wijf :-X ::) ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 15-03-2005, 19:15:14 »
Nou is dan ook duidelijk waarom je me wel een lift wilt geven... :\'( :P
::rofl:: :P

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #214 Gepost op: 18-03-2005, 10:00:28 »
 ::schaam::
Ik dacht vanochtend eens lekker te ontbijten met afbakbroodjes. Oven op voorverwarmen, PIEP, broodjes erin en 10 minuten wachten. Ineens bereikt mij in plaats van de heerlijke geur van verse broodjes, de stank van verkoling  :o
Een dikke zwarte rook komt uit de combimagnetron  ::oink:: K.U.T.
Snel dat apparaat uit.
Moet dat ding nu open?? Of juist niet ????
NIET DUS
Heel het huis voor met een ademafknellende walm van verbrande broodjes  ::niet-ok:: ik had de deur dus dicht moeten laten.
De komende week zit het huis vol met de geur van verbranding.
 ;D Gelukkig was het niet in ons eigen huis  :D
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 1-04-2005, 18:19:01 »
Vandaag was een lekkere blunderdag weer. Op het programma stond een uitstapje naar Special Traffic en Schiphol gepland

1. Ik had pas een nieuwe tas gekocht en die wilde ik vandaag voor het eerst gebruiken. Maar de kaartjes zaten er nog aan. Ook aan het ringetje van de rits van een vakje aan de binnenkant. Ik dacht, die trek ik er wel even af .... gevolgd: rits kapot. Binnenvakje kan ik nu dus niet gebruiken want t vakje was nog dicht toen ik m kapot trok ::schaam::

2. Dan maar geen binnenvakje. Ik m'n spullen erin gedaan. Er zat een klein flapje op de tas, en die klik je vast. Dus ik gedaan. Ik kom op het station en wil ff m'n minidisc speler uit m'n tas halen ... krijg ik met geen mogelijkheid die tas meer open: hij zat vast :o. Ik trekken maar er was geen beweging in te krijgen. Een kwartiertje later, in de trein, kwam ik er éíndelijk achter, dat er aan de voorkant een schuifje zat, die ik eerst naar links moest duwen en dan gaat ie wel open ::schaam::

Minder grote blunders, maar toch niet zo geweldig

3. Ik kwam er in Duivendrecht achter dat ik de uitnodiging niet goed had gelezen ... ik had in pak moeten komen, ik had gewoon een vlotte broek en een leuk truitje aan. Gelukkig niet zo'n probleem

4. We gingen bij Schiphol achter douane kijken, dus we moesten door de security. En uiteraard ging precies bij mij het poortje piepen ... van top tot teen gefoulleerd. ::) Ik werd zelfs nog een prettige vakantie gewenst ;D

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 2-04-2005, 20:59:27 »
Heb jij altijd zoveel blunders per dag? ;D

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 3-04-2005, 00:17:43 »
Heb jij altijd zoveel blunders per dag? ;D

Nou, meestal zijn ze wat meer verspreid over de dag hoor, maar dan maak ik ze zondag niet meer ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 3-04-2005, 08:51:01 »
Nou, meestal zijn ze wat meer verspreid over de dag hoor, maar dan maak ik ze zondag niet meer ;D
week? ??? :P

Jammer dat je ze vandaag niet maakt, zou nog erg grappig kunnen zijn voor ons natuurlijk ;D :P

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 3-04-2005, 08:59:27 »
Nou, meestal zijn ze wat meer verspreid over de dag week hoor, maar dan maak ik ze zondag niet meer ;D

Daar gaan we al dus ::schaam::